quote:
Link Wrayquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het wel weer gruwelijk mis hebben (![]()
)), maar die persoon uit de OP deed me de eerste miliseconde denken aan Carl Perkins:
[ afbeelding ]
Met dit lekkere nummertje tijdens Music for Montserrat in de RAH:
Nou, maak hetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat de OP ook wel 'ns aangepast mag worden. Een aantal 'vaste klanten' komen hier geloof ik niet eens meer, een aantal van die afbeeldingen doen het niet meer etc. Misschien een leuke opmaak?
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, ff bij m'n lokale zaakje geweest
[ afbeelding ]
Hij komt ff een weekje logeren om te testen, en dan belissen of die blijft
Met waardeloze apparatuur. Een of ander USB dealextreme ding met een line-in aan mn output van de versterker (en koptelefoon weer in de output van dat USB ding)quote:
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
goddomme, ik heel die SHO in elkaar geknutseld, doet ie het niet want de FET transistor is kapot
morgen dan maar een nieuwe halen...
Goed geregeld!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, ff bij m'n lokale zaakje geweest
[ afbeelding ]
Hij komt ff een weekje logeren om te testen, en dan belissen of die blijft
Voor alles is een eerste keer he. ik had ook niet verwacht dat dit foutloos zou gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |