quote:
Link Wrayquote:Op woensdag 29 december 2010 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal het wel weer gruwelijk mis hebben (![]()
)), maar die persoon uit de OP deed me de eerste miliseconde denken aan Carl Perkins:
[ afbeelding ]
Met dit lekkere nummertje tijdens Music for Montserrat in de RAH:
Nou, maak hetquote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat de OP ook wel 'ns aangepast mag worden. Een aantal 'vaste klanten' komen hier geloof ik niet eens meer, een aantal van die afbeeldingen doen het niet meer etc. Misschien een leuke opmaak?
Veel plezierquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo, ff bij m'n lokale zaakje geweest
[ afbeelding ]
Hij komt ff een weekje logeren om te testen, en dan belissen of die blijft
Met waardeloze apparatuur. Een of ander USB dealextreme ding met een line-in aan mn output van de versterker (en koptelefoon weer in de output van dat USB ding)quote:
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebtquote:Op woensdag 29 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
goddomme, ik heel die SHO in elkaar geknutseld, doet ie het niet want de FET transistor is kapot
morgen dan maar een nieuwe halen...
Goed geregeld!quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor alles is een eerste keer he. ik had ook niet verwacht dat dit foutloos zou gaanquote:Op woensdag 29 december 2010 18:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En daarom altijd alles dubbel bestellen zodat je meteen een vervanger hebt
Nice dribquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik ik toch nooit, en omdat ik afweek van de originele bouwinstructies (waar de batterij echt op millimeters erin paste) ging het nooit passenquote:
Logisch genoegquote:Op woensdag 29 december 2010 19:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
gebruik ik toch nooit, en omdat ik afweek van de originele bouwinstructies (waar de batterij echt op millimeters erin paste) ging het nooit passen
Hoe kan ditquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:40 schreef Muchachooo het volgende:
ik zit de hele dag met mijn nieuwe DD-7 te spelen
vooral Another Brick In The Wall is echt té heerlijk om te doen!
Yesh maar we hebben er nu niet zoveel moet ik morgen fff pics maken van wat ee hebben ?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:15 schreef -Menn0- het volgende:
Dribbelonia! Jij verkauft toch snowboards?
Graag!quote:Op woensdag 29 december 2010 19:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Yesh maar we hebben er nu niet zoveel moet ik morgen fff pics maken van wat ee hebben ?
Vaak als je even stopt heb je daarna weer inspiratie.. tenminste dat had ik wel na een week niet spelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
ik speel ook laatste tijd bijna geen gitaar... zal wel aan het weer liggen ofzo
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef blckbb het volgende:
Heb ondanks mijn opname problemen me nog toe kunnen leggen op Mardy Bum van the Arctic Monkeys. Heb de intro en de solo opgenomen. Timing is niet 100% perfect omdat ik van de lead telkens een klein stukje moest afknippen bij het begin om het te matchen met de rhythm track. Laat maar weten wat je ervan vind
Intro
Solo
Zo dan maar!!quote:Op woensdag 29 december 2010 20:32 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
This person has protected their tweets.
Dat is echt bijna altijd zo.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Link!?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef Muchachooo het volgende:
"Your musical compatibility with guitaristnl is SUPER"
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!quote:
Ja oke, maar als ik bijv. 20 liedjes van JvT en Eminem luister en iemand anders luistert daar 500x naar en ik kijk op z'n profiel dan is de compatibility ook al SUPER.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Eerder wel, maar sinds een tijdje hebben ze een nieuw alchoritme er voor en is het nu minder vaak, maar klopt het wel beter!
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:50 schreef LeNick het volgende:
Wie heeft/wil een Shure SM57? Heb je bij (zo'n soort) een microfoon een audio interface ertussen nodig? (in geval van MacBook)
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..quote:Op woensdag 29 december 2010 20:53 schreef guitarist het volgende:
[..]
Het kan met een verloopje wel in je macbook, maar dat klinkt altijd KUT. Gewoon even een simpele interface van een paar tientjes met een microfoon pre-amp kopen.
Zoeken is een vak appart....quote:Op woensdag 29 december 2010 21:06 schreef LeNick het volgende:
[..]
Wel jammer dat het dan al richting de 150 - 200 gaat om alleen wat geluid op te nemen in je kamertje..
Dat weet ik dat het ook zo kanquote:Op woensdag 29 december 2010 21:08 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zoeken is een vak appart....
http://www.feedback.nl/computer-audio/phonic/firefly-302-usb
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dat weet ik dat het ook zo kanMaar wil gewoon graag het geluid van m'n amp..
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-ampquote:Op woensdag 29 december 2010 21:17 schreef guitarist het volgende:
[..]
Pffffff, le-zen. MICROFOON PRE-AMP.
Ja dat klopt. Maar voor alleen een SM57 ben je ook al tegen de 100 euro kwijt. Dan zou het in totaal zo'n 170~190 euro worden. Maar dat is denk ik wel zo'n beetje het minimum wil je je eigen versterker goed opnemen. Je zou ook voor een na-maak sm57 van bijvoorbeeld T-bone kunnen gaan. Is het alleen voor thuis dan is zo'n T-bone prima.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:29 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ok, dat heb ik idd niet gelezen. Maar ik zei, dan gaat het al tegen de 150 - 200 worden om wat op te kunnen nemen. Dan bedoelde ik natuurlijk de mic EN de pre-amp
Dit is een mooie voor jou!quote:Op woensdag 29 december 2010 21:37 schreef -Menn0- het volgende:
Misschien dat ik morgen feedback ook ff zo'n USB mic mee neem.
Zou m'n filmpjes wel wat beter maken
Welk lokale zaakje is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
zag hem op je facebook vet dingquote:Op woensdag 29 december 2010 20:35 schreef guitarist het volgende:
[..]
Zo dan maar!!
Mijn nieuwe aanwinst dus! <3
Wat voor soort board wil je, wat wil je ermee doen, wat is je snowboard stijl, prijsklasse ?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Graag!![]()
Ik wil een nieuw board kopen, daar kan jij me vast wel mee helpen danTips enzo!
Die is wel vet.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee man echt niet. Ben 4 keer wezen boardrn dus 4 weken ervaring. Heb altijd op een board van een maatje van me geboard, maar wil een eigen board.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat voor soort board wil je, wat wil je ermee doen, wat is je snowboard stijl, prijsklasse ?
Echt niemand commentaar/kritieken?quote:Op woensdag 29 december 2010 19:48 schreef blckbb het volgende:
Heb ondanks mijn opname problemen me nog toe kunnen leggen op Mardy Bum van the Arctic Monkeys. Heb de intro en de solo opgenomen. Timing is niet 100% perfect omdat ik van de lead telkens een klein stukje moest afknippen bij het begin om het te matchen met de rhythm track. Laat maar weten wat je ervan vind
Intro
Solo
Wat we nu hebben staan zijn een beetje allemaal All Mountain boardjes, dus voor offpiste in de echte diepe sneeuw zal ik ze niet heel erg aanraden eigenlijk omdat je dan toch een board wil met wat meer drijfvermogen, we hebben nu net leuke aanbiedingen wel 350e ongeveer voor een board inc bindingen waar je normaal snel 500 voor neerlegt en dat zijn echt wel goeie dingen. Alleen als je serieus off piste wil zou ik het niet zo heel snel doen.quote:Op donderdag 30 december 2010 01:21 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee man echt niet. Ben 4 keer wezen boardrn dus 4 weken ervaring. Heb altijd op een board van een maatje van me geboard, maar wil een eigen board.
Ik wil eigenlijk een allround boardje, lekker offpiste, beeje springen, alles dus
Budget tja rond de 600, moet natuurlijk ook bindingen hebben.
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?quote:
Ik hoef niet zwaaaaar off piste maar gewoon af en toe even de poeder inquote:Op donderdag 30 december 2010 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat we nu hebben staan zijn een beetje allemaal All Mountain boardjes, dus voor offpiste in de echte diepe sneeuw zal ik ze niet heel erg aanraden eigenlijk omdat je dan toch een board wil met wat meer drijfvermogen, we hebben nu net leuke aanbiedingen wel 350e ongeveer voor een board inc bindingen waar je normaal snel 500 voor neerlegt en dat zijn echt wel goeie dingen. Alleen als je serieus off piste wil zou ik het niet zo heel snel doen.
Hou je waffel jijquote:Op donderdag 30 december 2010 01:51 schreef blckbb het volgende:
Mensen mensen ga naar je eigen snowboard topic
slash bashenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?
Slash kon NIKS van die solo!
Daar gaan we weer.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:07 schreef genakt het volgende:
[..]
slash bashen_! zorg nou maar eerst dat je zelf normaal kan spelen
quote:
link? Altijd leuk om iemand te zien falenquote:Op donderdag 30 december 2010 01:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb je die versie gezien van Brian en Slash dat ze Allright Now spelen met Paul?
Slash kon NIKS van die solo!
Danku dankuquote:
Vuurwerk, leuk om te kijken, maar het wordt altijd afgestoken door zwakzinnigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |