Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:16 schreef KaMo het volgende:
Weet iemand wat voor versterker ik moet zoeken om speakers aan te sluiten op mijn computer?
Ik heb namelijk nog wat speakers van een hifi set liggen, maar geen versterker.
Wij hebben hier geen kringloop winkelquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon een oude hifi-versterker, die zijn wel voor een paar tientjes te vinden in de kringloopwinkel. Zolang het een aux-ingang heeft, is het goed.
Een collega van je?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:19 schreef genakt het volgende:
iedereen om 3 uur naar huis moet je raden wie er tot 5 uur mag blijven
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Ja ik kijk al rondquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een collega van je?
[..]
Marktplaats, speurders, tweedehands, je buurman/vrouw, kennis, vrienden, familie........
NEE ikquote:
Zoiets dan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:42 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wij hebben hier geen kringloop winkel
Voor m'n LTD...quote:Heb je wellicht interesse in een ruil mijn vintage v6 icon stratocaster?
http://www.thomann.de/nl/vintage_icon_v6mrssb.htm
evt heb ik ook een vintage goldtop les paul met p90's.
http://www.thomann.de/nl/vintage_v100gt.htm
Goldtop met P90quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Voor m'n LTD...
Hmm Goldtop P90's.... Hmmmmmm.... Is het overwegen waard.
Sunburst is wel mooi, als de pickguard en de pickupcovers maar niet spierwit zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef Muchachooo het volgende:
Gave strat! alleen jammer van die sunburst
Ik vind dat echt té doorsnee bij een strat, die sunburst... Doe mij dan maar een witte, blauwe of rode..
Hoorde dat ze het in België beter geregeld hadden: OV reed door tot 5:00 's nachts voor 2,50 onbeperkt en in Brussel zelfs gratis.... Hier stoppen ze om 21:00(?)...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga eens 1 van de laatste () treinen halen
Fijne avond kids
quote:deze cutsom is in china gemaakt dus heeft geen ander merk het is gewoon een kopie van een echte gibson
ik vind 450 euro een mooi bedracht voor de iron cross
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
Komt dat vervelende ge-nieuwjaar-wens-gedoe-en-gefeliciteer-gezeur weer.![]()
Snel voorbij laten gaan en MOVE ON.
Preciesquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet zo zeiken! Gelukkig nieuwjaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |