Hier ook niet!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
ik zag hem net verschijnen ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:10 schreef Svyatagor het volgende:
Hier wel, paar dikke pijlen en zulks.
Oja, SPAM: [TK] ESP LTD EC-1000 elektrische gitaar
Vreemd genoeg wel ja. Over 100 jaar is 'ie dus minstens een ton waard, want rare vintage one-of-a-kind.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:11 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik zag hem net verschijnen ja.
staat er EC-500 op jouw EC-1000?
Ik vermoed dat de hals wel klopt, maar alleen de toets niet. Op de kop staat nl wel 'deluxe', en dat heeft alleen de 1000-serie. Ik heb ook het vermoeden dat de toets van rosewood is, en niet van mahonie zoals bij de normale EC1000.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja gewoon verkeerde hals op gezet, kan gebeuren
ik stiekem wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:08 schreef guitarist het volgende:
Helemaaal NIKS aan vuurwerk afgestoken.
Ik vind ze juist lelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Ik heb mooiere voor een paar euro.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:45 schreef KaMo het volgende:
Gelukkig nieuw jaar!
Mooie in-ears op http://www.ibood.com/nl/nl/
Hout jongequote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vind ze juist lelijkmaar ja dat is een kwestie van smaak, daarnaast:
skullcandy
Gaan we naar de guitarbox morgen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:25 schreef guitarist het volgende:
Even weer een video wat jullie toch niet mooi vinden! ;D
Nog met mijn oude microfoon..
Zondag even zoiets met Menno doen, maar dan met 2 goede camera's ipv 1 van 5000 euro en 1 van 100 euro (die heb ik maar in zwart/wit gezet omdat de kleuren écht kut waren).
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.quote:
Oow ok topquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef guitarist het volgende:
[..]
Nee gewoon hier (Guitarbox is dicht op zondag), beetje hetzelfde als jouw eerste filmpje, maar dan nu goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |