ik wou em morgen kijken zit er een beetje goeie actie in?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:25 schreef JDx het volgende:
Takers
Best leuk, beetje zoiets als The Town, heist hier en daar, cops komen de badguys op het spoor, je weet wel.
Gewoon leuk, niet meer en niet minder.
7.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 7,5Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Dan moet je nummer 1 (Rec) eens bekijken. Die vond ik persoonlijk veel toffer dan nummer 2!quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:32 schreef Paul het volgende:
Rec 2
Erg toffe horror. 1 van de beste die ik heb gezien in mijn levenHij is erg spannend.
Een 9
Heb ik ook al gezienquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:27 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan moet je nummer 1 (Rec) eens bekijken. Die vond ik persoonlijk veel toffer dan nummer 2!
Dat laatste is ironisch, hoop ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 02:07 schreef El_Matador het volgende:
The Man from Earth
Origineel verhaal leuk gebracht, maar had wat meer actie in gekund.
8.0/10
Een understatement bedoel je?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat laatste is ironisch, hoop ik.
Ray Winstone speelt de broer van Statham, Sam "Ian Curtis" Riley is die jongen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef planethugo het volgende:
13
[ afbeelding ]
Vermakelijke thriller over een jongen (Ray Winstone) die per toeval een uitnodiging in zijn hangen krijgt. Uit geldzucht gaat hij hierop in, zonder te weten waar het om gaat en dat had ie beter niet kunnen doen. Het gaat zich namelijk om een soort russisch roulette-spel waar de rijken op kunnen gokken. Met bijrollen voor Jason Statham, Mickey Rourke en 50 Cent zit het met de namen wel goed maar wat mij opviel was dat er een blik 'OZ' acteurs opengetrokken was met Bur Redding, Chucky Pancamo, Enrique Morales en Scott Ross. Helaas allemaal in veel te kleine rollen. Verder prima film, niet alles is even goed uitgewerkt en de rol van Rourke was zelfs compleet overbodig maar ik heb me niet verveeld. 7.4
Ik vind het jammer dat je zoveel info weggeeft in je beschrijvingen, eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef planethugo het volgende:
13
[ afbeelding ]
Vermakelijke thriller over een jongen (Ray Winstone) die per toeval een uitnodiging in zijn hangen krijgt. Uit geldzucht gaat hij hierop in, zonder te weten waar het om gaat en dat had ie beter niet kunnen doen. Het gaat zich namelijk om een soort russisch roulette-spel waar de rijken op kunnen gokken. Met bijrollen voor Jason Statham, Mickey Rourke en 50 Cent zit het met de namen wel goed maar wat mij opviel was dat er een blik 'OZ' acteurs opengetrokken was met Bur Redding, Chucky Pancamo, Enrique Morales en Scott Ross. Helaas allemaal in veel te kleine rollen. Verder prima film, niet alles is even goed uitgewerkt en de rol van Rourke was zelfs compleet overbodig maar ik heb me niet verveeld. 7.4
Waarschijnlijk omdat je nu weet wat eraan komt, in het eerste deel was het nog een beetje een verrassing. En volgens mij (maar het is al weer een tijdje geleden dat ik deel 1 zag), gebeurde er in deel 1 wel meer in het begin.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat was in deel 1 toch ook zo? Bij die film vond het juist geweldig dat die spanning zo langzaam werd opgebouwd om vervolgens tot een enorme ontlading te komen. Waarom werkte dit niet voor het tweede deel?
klopt, heb het aangepast. Krijg je met al die namen in één filmquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ray Winstone speelt de broer van Statham, Sam "Ian Curtis" Riley is die jongen.
my bad, heb het iets aangepast. De dingen die ik weggeef waren vantevoren ook wel duidelijk als je de beschrijving van de film leest dus vind het niet echt spoilersquote:Op donderdag 6 januari 2011 12:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je zoveel info weggeeft in je beschrijvingen, eerlijk gezegd...
Het origineel is trouwens erg goed en beklemmend. Denk dus niet dat ik deze remake ga bekijken.
Nee, ik ben de boosdoener.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
klopt, heb het aangepast. Krijg je met al die namen in één film
[..]
my bad, heb het iets aangepast. De dingen die ik weggeef waren vantevoren ook wel duidelijk als je de beschrijving van de film leest dus vind het niet echt spoilers
Vond m heel matig, concept was leuk, uitwerking slecht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:06 schreef planethugo het volgende:
13
[ afbeelding ]
Vermakelijke thriller over een jongen (Sam Riley) die per toeval een uitnodiging in zijn hangen krijgt. Uit geldzucht gaat hij hierop in, zonder te weten waar het om gaat en dat had ie beter niet kunnen doen. Het gaat zich namelijk om een soort russisch roulette-spel. Met bijrollen voor Jason Statham, Mickey Rourke en 50 Cent zit het met de namen wel goed maar wat mij opviel was dat er een blik 'OZ' acteurs opengetrokken was met Bur Redding, Chucky Pancamo, Enrique Morales en Scott Ross. Helaas allemaal in veel te kleine rollen. Verder prima film, niet alles is even goed uitgewerkt en sommige rollen zijn zelfs compleet overbodig maar ik heb me niet verveeld. 7.4
Bekijk het origineel: 13 (Tzameti), een Frans-Georgische film in zwart-wit. Mooi gedaan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 12:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vond m heel matig, concept was leuk, uitwerking slecht.
Al die goede acteurs, en het kan je uiteindelijk geen fuck schelen wat er met hun karakters gebeurd omdat je amper tot geen achtergronden te zien krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |