Omdat jullie meningen een keer niet gelijk zijn?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beperkt? Er zijn genoeg slechte films als je het mij vraagt. Maar als het om films gaat die het momenteel goed doen en een dikke fanbase hebben, is de Twilight reeks toch wel echt een koploper in de vorm van, verkoopt als een tierelier, maar ontzettend slechte film.
Maargoed, daar gaat het in dit topic niet over, wilde je verder ook niet aanvallen hoor, maar vond je mening inzake andere films vaak overeenkomen met mijn mening.
Ik beoordeel een film of ie goed is. En dat is Twilight niet. Als men dat niet inziet dan vraag ik me af of diegene wel in staat is om te oordelen verder. Snapje?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Omdat jullie meningen een keer niet gelijk zijn?
Een film beoordeel je nu eenmaal voor een deel uit persoonlijke voorkeur en gevoel, deal with it
Twilight viel nog redelijk mee. New Moon, dat was pas een stinker.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik beoordeel een film of ie goed is. En dat is Twilight niet. Als men dat niet inziet dan vraag ik me af of diegene wel in staat is om te oordelen verder. Snapje?
Nee, snap ik niet! Je hebt een aantal "redelijk objectieve" criteria en daarover zou je het eens moeten kunnen worden. Echter speelt er nog iets mee als persoonlijke voorkeur en persoonlijk gevoel. Daar valt echt niet over te twisten en dat kan het verschil maken tussen de 5 die jij geeft en de 7 die een ander geeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik beoordeel een film of ie goed is. En dat is Twilight niet. Als men dat niet inziet dan vraag ik me af of diegene wel in staat is om te oordelen verder. Snapje?
En dit is nou een goed voorbeeld van bovenstaande meningquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef Falco het volgende:
The Devil Wears Prada
Stuk drek dit hoor. Meryl Streep doet niks anders dan een karikatuur neerzetten en Anne Hathaway laat haar achterlijke gedrag toe en wil dr maar niet achterkomen dat het allemaal eén grote phoney onzin is. De film kon me verder maar bitter weinig bieden. Cijfer: 4,5
Precies. Goeie films scoren bij mij 8.5-10. Twilight hoort daar niet bij en andere films die anderen geweldig vinden ook niet. sja. Dat is het mooie van dit topic.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, snap ik niet! Je hebt een aantal "redelijk objectieve" criteria en daarover zou je het eens moeten kunnen worden. Echter speelt er nog iets mee als persoonlijke voorkeur en persoonlijk gevoel. Daar valt echt niet over te twisten en dat kan het verschil maken tussen de 5 die jij geeft en de 7 die een ander geeft.
ik zie nergens een nl-releasedatum staan op imdbquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef problematiQue het volgende:
True Grit (2010)
IMDb: 8.4
Zelf: 7
Western over een 14 jarig meisje die een US marshal betaalt om de moordenaar van haar vader te vinden. Weinig mis mee, maar voor een Coen film erg rechttoe-rechtaan. Je verwacht toch wat meer dan dat. Terwijl normaal een Coen film een aaneenschakeling van memorabele scènes is, zou ik er van True Grit maar één kunnen noemen.
Jawel hoor er zijn genoeg webshops in China die ze legaal kunnen leverenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef problematiQue het volgende:
Hij is te downloaden. Voordat iedereen mij bespringt; hier in China is niks legaal verkrijgbaar.
net een sample gekeken en valt reuze mee, natuurlijk geen 1080p. Tis oscar(nominatie)seizoen dus zal nog wel meer uit gaan lekkenquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat geen (kwalitatief matige) VHS-screener?
Geloof jij het?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn genoeg webshops in China die ze legaal kunnen leveren
11/02 volgens NVF.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik zie nergens een nl-releasedatum staan op imdb
Die hebben ze daar ook gewoon gedownload hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jawel hoor er zijn genoeg webshops in China die ze legaal kunnen leveren
Ahahha die poster is echt slecht dan!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef JDx het volgende:
Is die baby evil of is die poster niet goed, zie die baby niet in de spiegel
zal wel heel erg dom zijn als dat een fout is van plaats een hint naar de film...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef JDx het volgende:
Is die baby evil of is die poster niet goed, zie die baby niet in de spiegel
Dat was in deel 1 toch ook zo? Bij die film vond het juist geweldig dat die spanning zo langzaam werd opgebouwd om vervolgens tot een enorme ontlading te komen. Waarom werkte dit niet voor het tweede deel?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Karina het volgende: over Paranormal Activity 2
Ik vond er niet zo heel veel aan, het duurt erg lang voordat er echt iets spannend gebeurd en je ziet ook maar amper wat, dat dan is. Alleen helemaal op het eind wordt het eindelijk spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |