abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90877827
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Beperkt? Er zijn genoeg slechte films als je het mij vraagt. Maar als het om films gaat die het momenteel goed doen en een dikke fanbase hebben, is de Twilight reeks toch wel echt een koploper in de vorm van, verkoopt als een tierelier, maar ontzettend slechte film.

Maargoed, daar gaat het in dit topic niet over, wilde je verder ook niet aanvallen hoor, maar vond je mening inzake andere films vaak overeenkomen met mijn mening.
Omdat jullie meningen een keer niet gelijk zijn? :')
Een film beoordeel je nu eenmaal voor een deel uit persoonlijke voorkeur en gevoel, deal with it ;)
pi_90878176
The devil wears Prada

6.7/10

Gewoon een leuke film voor een doordeweekse avond. Meryl Streep zet een overtuigende bitchy eindredactrice neer van één van Amerika's meest toonaangevende modebladen (in de film althans). Zwaar over de top, maar daarom juist erg vermakelijk. Anne Hathaway rolt zoekende naar een baan per ongeluk in het wereldje als assistent van Meryl. Ze is totaal niet modebewust en past totaal niet in het profiel van het bedrijf, maar juist daarom wordt ze aangenomen. Bij binnenkomst kijkt ze sceptisch tegen het modewereldje aan en vind ze het maar oppervlakkig en onbelangrijk. Langzaamaan laat ze zich in de modewereld meeslepen en begint ze zelf ook te geloven dat het daadwerelijk allemaal ergens over gaat.
pi_90878773
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:12 schreef Robar het volgende:

[..]

Omdat jullie meningen een keer niet gelijk zijn? :')
Een film beoordeel je nu eenmaal voor een deel uit persoonlijke voorkeur en gevoel, deal with it ;)
Ik beoordeel een film of ie goed is. En dat is Twilight niet. Als men dat niet inziet dan vraag ik me af of diegene wel in staat is om te oordelen verder. Snapje?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:46:12 #229
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_90879098
The Devil Wears Prada
Stuk drek dit hoor. Meryl Streep doet niks anders dan een karikatuur neerzetten en Anne Hathaway laat haar achterlijke gedrag toe en wil dr maar niet achterkomen dat het allemaal eén grote phoney onzin is. De film kon me verder maar bitter weinig bieden. Cijfer: 4,5

Robin Hood (2010)
Deze Robin Hood-versie vertelt zijn thuiskomst naar Engeland en de opkomst in Nottingham, een beetje meer prequel ipv het klassieke verhaal met de welbekende afloop. Ik was weer aan het genieten van hoe mooi de productie in elkaar steekt. Ridley Scott verrast me daar wel vaker mee (bijv. in American Gangster). Daardoor wordt het feit dat de film een tikkeltje te lang duurt, meer dan voldoende gecompenseerd. Cijfer: 7
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:48:51 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_90879203
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik beoordeel een film of ie goed is. En dat is Twilight niet. Als men dat niet inziet dan vraag ik me af of diegene wel in staat is om te oordelen verder. Snapje?
Twilight viel nog redelijk mee. New Moon, dat was pas een stinker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_90879789
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nee, snap ik niet! Je hebt een aantal "redelijk objectieve" criteria en daarover zou je het eens moeten kunnen worden. Echter speelt er nog iets mee als persoonlijke voorkeur en persoonlijk gevoel. Daar valt echt niet over te twisten en dat kan het verschil maken tussen de 5 die jij geeft en de 7 die een ander geeft.
pi_90879856
quote:
2s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:46 schreef Falco het volgende:
The Devil Wears Prada
Stuk drek dit hoor. Meryl Streep doet niks anders dan een karikatuur neerzetten en Anne Hathaway laat haar achterlijke gedrag toe en wil dr maar niet achterkomen dat het allemaal eén grote phoney onzin is. De film kon me verder maar bitter weinig bieden. Cijfer: 4,5

En dit is nou een goed voorbeeld van bovenstaande mening :')
pi_90880028
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:03 schreef Robar het volgende:

[..]

Nee, snap ik niet! Je hebt een aantal "redelijk objectieve" criteria en daarover zou je het eens moeten kunnen worden. Echter speelt er nog iets mee als persoonlijke voorkeur en persoonlijk gevoel. Daar valt echt niet over te twisten en dat kan het verschil maken tussen de 5 die jij geeft en de 7 die een ander geeft.
Precies. Goeie films scoren bij mij 8.5-10. Twilight hoort daar niet bij en andere films die anderen geweldig vinden ook niet. sja. Dat is het mooie van dit topic.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:13:54 #234
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_90880220
True Grit (2010)
IMDb: 8.4
Zelf: 7

Western over een 14 jarig meisje die een US marshal betaalt om de moordenaar van haar vader te vinden. Weinig mis mee, maar voor een Coen film erg rechttoe-rechtaan. Je verwacht toch wat meer dan dat. Terwijl normaal een Coen film een aaneenschakeling van memorabele scènes is, zou ik er van True Grit maar één kunnen noemen.
pi_90880417
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef problematiQue het volgende:
True Grit (2010)
IMDb: 8.4
Zelf: 7

Western over een 14 jarig meisje die een US marshal betaalt om de moordenaar van haar vader te vinden. Weinig mis mee, maar voor een Coen film erg rechttoe-rechtaan. Je verwacht toch wat meer dan dat. Terwijl normaal een Coen film een aaneenschakeling van memorabele scènes is, zou ik er van True Grit maar één kunnen noemen.
ik zie nergens een nl-releasedatum staan op imdb :'(
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:20:38 #236
158292 problematiQue
pi_90880531
Hij is te downloaden. Voordat iedereen mij bespringt; hier in China is niks legaal verkrijgbaar.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:51:37 #237
67640 SaintOfKillers
pi_90881929
Is dat geen (kwalitatief matige) VHS-screener?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:56:55 #238
286575 Roces18
Chef de party
pi_90882135
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:20 schreef problematiQue het volgende:
Hij is te downloaden. Voordat iedereen mij bespringt; hier in China is niks legaal verkrijgbaar.
Jawel hoor er zijn genoeg webshops in China die ze legaal kunnen leveren
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90882207
quote:
5s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat geen (kwalitatief matige) VHS-screener?
net een sample gekeken en valt reuze mee, natuurlijk geen 1080p. Tis oscar(nominatie)seizoen dus zal nog wel meer uit gaan lekken
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:22:48 #240
158292 problematiQue
pi_90883196
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Geloof jij het?
pi_90883551
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

ik zie nergens een nl-releasedatum staan op imdb :'(
11/02 volgens NVF.
Een dag na de 'première' op de Berlinale dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Toad op 05-01-2011 15:39:18 ]
  woensdag 5 januari 2011 @ 15:37:35 #242
67640 SaintOfKillers
pi_90883882
Ik wacht vooralsnog op DVD-screeners. Of de bioscoop, maar daar moeten ze niet verwachten dat ik eeuwig geduld ga hebben. Bij True Grit wil ik trouwens toch eerst het origineel eens kijken.

Ontopic:

Yongseoneun Eupda (No Mercy)
Een patholoog (genaamd Kang) moet het lijk van een vermoord meisje onderzoeken. De sporen die hij vindt, leiden al snel naar een milieuactivist, die meteen wordt gearresteerd. Dan blijkt dat de dochter van Kang is ontvoerd en onze gearresteerde moordenaar eist dat Kang het verdere onderzoek verknoeit, zodat hij zelf terug vrijuit gaat. Er onstaat een kat-en-muisspel tussen de 2. De film is wel okay in zijn genre, met de nodige plotwendingen en het blijft lekker spannend, maar hij stijgt ook nergens echt boven de middelmaat uit. Het einde is wel erg stoer, dat was een twist die in het rijtje van Se7en of Oldboy mag.
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 16:19:52 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_90885716
Paranormal Activity 2
Horror

Vervolg op.

Een familie komt in een nieuw huis te wonen. Op een gegeven moment komt de familie thuis en is het hele huis overhoopgehaald, maar er is niets gestolen.

De vader laat daarop een aantal camera's plaatsen, op de beelden van die camera's zien we vervolgens dat er rare dingen gebeuren in huis. De huishoudster heeft het over een kwade geest, maar die wordt niet gelooofd en de vader ontslaat haar ook.

Later blijkt natuurlijk dat de huishoudster wel degelijk gelijk had.

Ik vond er niet zo heel veel aan, het duurt erg lang voordat er echt iets spannend gebeurd en je ziet ook maar amper wat, dat dan is. Alleen helemaal op het eind wordt het eindelijk spannend.

Laat deel 3 maar zitten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_90886574
Is die baby evil of is die poster niet goed, zie die baby niet in de spiegel :P
pi_90888881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:56 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Die hebben ze daar ook gewoon gedownload hoor :+
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:22:40 #246
286575 Roces18
Chef de party
pi_90892852
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef JDx het volgende:
Ahahha die poster is echt slecht dan!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_90902045
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:36 schreef JDx het volgende:
zal wel heel erg dom zijn als dat een fout is van plaats een hint naar de film...
pi_90904496
Takers

Best leuk, beetje zoiets als The Town, heist hier en daar, cops komen de badguys op het spoor, je weet wel.

Gewoon leuk, niet meer en niet minder.

7.
pi_90906773
quote:
99s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:19 schreef Karina het volgende: over Paranormal Activity 2
Ik vond er niet zo heel veel aan, het duurt erg lang voordat er echt iets spannend gebeurd en je ziet ook maar amper wat, dat dan is. Alleen helemaal op het eind wordt het eindelijk spannend.
Dat was in deel 1 toch ook zo? Bij die film vond het juist geweldig dat die spanning zo langzaam werd opgebouwd om vervolgens tot een enorme ontlading te komen. Waarom werkte dit niet voor het tweede deel?
pi_90908672
The fighter

Verenigde Staten
Drama
115 minuten

geregisseerd door David O. Russell
met Mark Wahlberg, Christian Bale en Amy Adams

'The Fighter' vertelt het verhaal van "Irish" Mickey Ward (Mark Wahlberg), een vechter uit Boston die op het punt staat zijn handschoenen in de ring te gooien, als zijn halfbroer, voormalig bokser Dicky Eklund (Christian Bale), na een gevangenisstraf weer in zijn leven komt. Om weer met zichzelf in het reine te komen, helpt hij zijn halfbroertje door hem te trainen voor de kampioenschappen in de lichtgewichtcategorie.

tis niet mijn type film, je moet er wel van houden die drama films over het leven van iemand (dit is normalitair absoluut niet mijn type film) Maar ik vond dit alsnog een goeie film! Het begint wel een beetje traag, maar na 20-25minuten begint het verhaal lekker te lopen!
een 6.5, als je van dit soort films houd MOET je hem echt kijken dan geef je waarschijnlijk ook een hoger cijer dan mij want in zn soort is het zeker 1 van de betere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')