Nee, niet echt.quote:
itunes openen is toch genoeg?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Wij zijn nu bezig om mw. MM's Mac te upgraden, zodat de iPad daar ook aan kan.
Wat een ellende...
Nee, het OS van de Mac van mw. MM was te laag en dat moet dus eerst geupgrade worden.quote:
Hier ook geen probleem met YT op de eipet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow irritant is dat hè MM... als iets niet lukt. Maar het is sowieso lastig om een mac te upgraden toch?
YT werkt nog steeds niet... hij krijgt geen verbinding met YT zegt ie. Ik ga zo eens proberen een account te maken, al heb ik die volgens mij wel...
Vreemd...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem met YT op de eipet...
Touch & Play...
Zoek eens op Google v.w.b. die exacte foutmelding, kan soms een hoop duidelijkheid geven...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreemd...maar vooral irritant dat ie het bij ons niet doet...
Zwaai je wel even voor de SCers die het live volgen op tv?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek eens op Google v.w.b. die exacte foutmelding, kan soms een hoop duidelijkheid geven...
Ik ga naar Hilversum, de Top2000 studio bestormen...![]()
een rood kruisjequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
En dan omdat ik het toch niet kan laten; kijk eens wat ik vanavond bezorgd krijg
[ afbeelding ]
Heb je zulke kleine voeten!?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
En dan omdat ik het toch niet kan laten; kijk eens wat ik vanavond bezorgd krijg
[ afbeelding ]
Ja, euhm....... mooi..... denk ik.quote:
je zegt het verkeerd Cobraquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, euhm....... mooi..... denk ik.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zegt het verkeerd Cobra
Het moet zijn: het is lastig hier een oordeel over te geven zonder het totaalplaatje te zien
Pics!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
Héél mooi![]()
Zeker met het jurkje dat mijn moeder voor me gemaakt heeft! Beetje à la Mad Men
Ze zijn niet helemaal mijn smaak maar zullen leuk staan onder een jurkje!quote:
Mag ik daar ook een liter of 5 van? of anders een kalmerend muziekje... vandaag ging alles verkeerd wat er verkeerd kon gaan denk ik, klotehuisquote:
Staan de muren nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik daar ook een liter of 5 van? of anders een kalmerend muziekje... vandaag ging alles verkeerd wat er verkeerd kon gaan denk ik, klotehuis
Dan is koffie een slecht plan..wordt je nog opgefokter. Wil je anders een lekkere chocolademelk?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik daar ook een liter of 5 van? of anders een kalmerend muziekje... vandaag ging alles verkeerd wat er verkeerd kon gaan denk ik, klotehuis
quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Ja hoorBest een goede verfilming, voor zover je boeken goed kunt verfilmen
Moet wel zeggen dat het een beetje apart is om alleen naar de bios te gaan, maar als het weer zo uitkomt doe ik het rustig nog een keer
Ja dat wel, en de waterleiding is weer gerepareerd, net als de riolering, morgen weer verder...quote:
Doe maar danquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is koffie een slecht plan..wordt je nog opgefokter. Wil je anders een lekkere chocolademelk?
quote:
quote:
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja dat wel, en de waterleiding is weer gerepareerd, net als de riolering, morgen weer verder...
[..]
Doe maar dan
Jummiequote:
Dank je, maar geen slagroom?quote:
Damn wat een slechte fotosoepquote:
Daar mag je zelf voor zorgen...quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank je, maar geen slagroom?
Dat hoopt hij zeker!quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch vraagje heJongen zegt tegen meisje: ik zal je de volgende keer niet meer alleen naar de bioscoop laten gaan.
Is said jongen into said meisje? Puur hypothetisch natuurlijk
Zei C4 dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch vraagje heJongen zegt tegen meisje: ik zal je de volgende keer niet meer alleen naar de bioscoop laten gaan.
maar, puur hypothetisch gezien dan, zal er wel meer achter zitten dan jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch gezien, zei niemand het
maak de zin gerust af, het is toch allemaal hypthetischquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat dacht ik al. Hypothe
Nah laat maar
quote:
Avond Red.quote:
Ja, dat moet. Maar dat betekent niet dat 'ie niet gewoon in 2D te zien is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Je snapt 'm toch wel
Harry Potter and the Deadly Hallows part 2 (hallo, mond vol, jeetje) gaat ook in 3D worden uitgebracht. MOET DAT NOU WEER VERDOMME!
Onzin
Ik ga 'm ook in 2D zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Maar dat betekent niet dat 'ie niet gewoon in 2D te zien is.
Als het toch maar puur hypotetisch gezien is, dan hoeven we ook geen antwoord te gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
En dat is precies wat Etcie nu (niet) doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het toch maar puur hypotetisch gezien is, dan hoeven we ook geen antwoord te geven
Is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
"is this a hypothetical question?"
De echte vraag is: wat heb jij hypotetisch tegen die jongen gezegd en zou jij hem hypotetisch gezien ook leuk vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
Inception kijken, vereist enige attentie
Moeten hypotheses dan nooit worden beantwoordDa's kut voor de wetenschap
Dat was exact mijn reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
"Hey, wat is dat op TV?"
- "Ice Age"
"Oh, leuk!"
Toen kwam de eerste stem en bleek het de Nederlandse versie te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |