maar, puur hypothetisch gezien dan, zal er wel meer achter zitten dan jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch gezien, zei niemand het
maak de zin gerust af, het is toch allemaal hypthetischquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat dacht ik al. Hypothe
Nah laat maar
quote:
Avond Red.quote:
Ja, dat moet. Maar dat betekent niet dat 'ie niet gewoon in 2D te zien is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Je snapt 'm toch wel
Harry Potter and the Deadly Hallows part 2 (hallo, mond vol, jeetje) gaat ook in 3D worden uitgebracht. MOET DAT NOU WEER VERDOMME!
Onzin
Ik ga 'm ook in 2D zienquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat moet. Maar dat betekent niet dat 'ie niet gewoon in 2D te zien is.
Als het toch maar puur hypotetisch gezien is, dan hoeven we ook geen antwoord te gevenquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
Hypothetisch vraagje heJongen zegt tegen meisje: ik zal je de volgende keer niet meer alleen naar de bioscoop laten gaan.
Is said jongen into said meisje? Puur hypothetisch natuurlijk
En dat is precies wat Etcie nu (niet) doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het toch maar puur hypotetisch gezien is, dan hoeven we ook geen antwoord te geven
Is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:12 schreef iamredleader het volgende:
"is this a hypothetical question?"
De echte vraag is: wat heb jij hypotetisch tegen die jongen gezegd en zou jij hem hypotetisch gezien ook leuk vinden?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:01 schreef Etcetera het volgende:
Inception kijken, vereist enige attentie
Moeten hypotheses dan nooit worden beantwoordDa's kut voor de wetenschap
Dat was exact mijn reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 20:36 schreef Nembrionic het volgende:
"Hey, wat is dat op TV?"
- "Ice Age"
"Oh, leuk!"
Toen kwam de eerste stem en bleek het de Nederlandse versie te zijn
waren we weg dan?quote:
Ja, maar de plakset is blijkbaar al gevonden.quote:
Weltrusten.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:20 schreef Diaan73 het volgende:
Fok! was inderdaad vanmiddag even off.
C4 het is gelukt met mn YT![]()
ik had nog niet gesynchroniseerd met iTunes
![]()
Al doende leert men.quote:
Mapjes maken!? Kan dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Al doende leert men.Ik kan nu ook al mapjes maken en apps daarin plaatsen en apps verwijderen. Zelfs Twan kan het allemaal al... hij pikt het erg snel op.
quote:
Thx!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heel makkelijk. Je sleept gewoon een app die je bij een andere app wil hebben naar die app... en dan maken ze samen een mapje. Kun je zelf een naam aan geven ook nog.
Etos heeft hele goede pleisters tegen blaren. Wel verstandig om te doen!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:37 schreef LadyBlack het volgende:
Mn schoentjes zijn heel mooialleen ik denk wel dat ik de eerste tijd pleisters op mn hak nodig heb
Maar dat kan alleen tijdens een koppeling met itunes?quote:
Nee, hoor. Dat kan altijd.... je weet hoe je ze kunt verschuiven/verwijderen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat kan alleen tijdens een koppeling met itunes?
Ja, ik laat ze " bibberen". Maar als ik dan een app boven een ander breng floept die weg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat kan altijd.... je weet hoe je ze kunt verschuiven/verwijderen?
Je moet hem er helemaal bovenop slepen en wachten totdat ie wat kleiner (als het ware) wordt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, ik laat ze " bibberen". Maar als ik dan een app boven een ander breng floept die weg.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je moet hem er helemaal bovenop slepen en wachten totdat ie wat kleiner (als het ware) wordt.
Ik zal blijven oefenen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed... bij mij kan dat wel gewoon.
Gewoon nog een paar keer proberen. Bij mij floepte hij eerst ook weg... en daarna lukte het wel.... komt goed.quote:
Ik zeg niets.. maar wat leuk en spannend!!quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh, en Diaan, niet verder vertellen hoor, maar wat betreft dat klussen, ik ben geloof ik een beetje verliefd, en zij ook op mij![]()
He wat? Hebben we het hier over eufemismes?quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik zeg niets.. maar wat leuk en spannend!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |