Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja net als MPG Damart GF Koen Stuart Trev Fles Toekito en alle mannelijke KSC-ersquote:Op maandag 27 december 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik wil hem voor mij alleen
Mij heeft ze nog nooit als bezit genomen en ik blijf gewoon van mij zelfquote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja net als MPG Damart GF Koen Stuart Trev Fles Toekito en alle mannelijke KSC-ers
Ehm..nee hoor.quote:Op maandag 27 december 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja net als MPG Damart GF Koen Stuart Trev Fles Toekito en alle mannelijke KSC-ers
wel geef nou maar gewoon toe, met je mannelijke haremquote:
Muse is inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk concert van Muse in het WembleyGe-wel-dig gewoon
goed ideequote:Op maandag 27 december 2010 22:48 schreef wel.o.k het volgende:
suikertje, jij moet morgen werken en ik naar de huisarts. zullen we maar voorlezen dan?
op tv ??quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kijk concert van Muse in het WembleyGe-wel-dig gewoon
Ehm...neequote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
wel geef nou maar gewoon toe, met je mannelijke harem
Slaap lekker snoetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
goed idee![]()
* suikertaartje huppelt vast naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 22:52:00 ]
Hey Barretjequote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
topgear in iraq, turkije, syrie naar Israel...
Ja, wat moet ik dan, dat toegeven en LL gelijk geven?quote:
Ja, sinterklaas schonk mij cd/dvd Haarpquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en STOh, snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je kan die andere namen toch gewoon ontkennen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, dat toegeven en LL gelijk geven?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, sinterklaas schonk mij cd/dvd Haarp
Ik heb er een t-shirt vanquote:
BBC HD afgelopen zondag kerst special..quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 27 december 2010 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
ik dacht het uitgezonden werd
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is weer wakker, ik ga naar hem toe en dan proberen te slapen![]()
Slaap lekker snoetjequote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Welterustenquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Weltrusten alvastquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Doei Mart, slaap zequote:Op maandag 27 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen... zonder ST... ga jij mee, LL?.
Dat is goed, maar als je ook maar 1 keer vraagt aan ST om voor te lezen dan krijg je een stomp op je neusquote:Op maandag 27 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Trusten DMquote:Op maandag 27 december 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed, maar als je ook maar 1 keer vraagt aan ST om voor te lezen dan krijg je een stomp op je neus
Ik blijf nog wel even jaquote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadJij blijft toch nog wel even he?
Okéquote:Op maandag 27 december 2010 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is goed, maar als je ook maar 1 keer vraagt aan ST om voor te lezen dan krijg je een stomp op je neus
Die is live echt niet normaal goedquote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef john-frusciante het volgende:
slaap wel en werk ze morgenquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Nu echt slapen. Welterusten allemaal.
Nog een keer truste en doei dan maarquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Jij ook al?quote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
Slaap lekker trevquote:Op maandag 27 december 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga ook maar eens
Bis Later![]()
en Slaap Lekker
Toen jij vandaag ging slapen ging bijna mijn wekkerquote:Op maandag 27 december 2010 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Weer een zwaaitopic
Truste![]()
Ghehequote:Op maandag 27 december 2010 23:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toen jij vandaag ging slapen ging bijna mijn wekkerdus ja
die externe HD was niet meer aan de praat te krijgen, dus maar als garantie in gegevenquote:
Mja, maar daar was het niet om te doen he?quote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die externe HD was niet meer aan de praat te krijgen, dus maar als garantie in gegeven
ook niet als je hem in de computer hangt?quote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
die externe HD was niet meer aan de praat te krijgen, dus maar als garantie in gegeven
Ik had teveel tijd vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vast veel hoger dan die van mij, ik had geen tijd vandaag
Jaaaquote:Op maandag 27 december 2010 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt in je eentje een topic volgeluld
Stuquote:Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, had even TV gekeken dus hoi mensen
nee de data was het belangrijkstquote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar daar was het niet om te doen he?
nee geprobeerd en de usb aansluiting verwisseld, niks noppes, helaas.quote:Op maandag 27 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook niet als je hem in de computer hangt?
Owww dat is klotequote:Op maandag 27 december 2010 23:09 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee de data was het belangrijkst
[..]
nee geprobeerd en de usb aansluiting verwisseld, niks noppes, helaas.
Fles had al me al gewaarschuwd meer back ups maken, een harde les
Heee Stuquote:Op maandag 27 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
Zo, had even TV gekeken dus hoi mensen
da's een geinig bootje, gaat ook wel als een speer zo te zienquote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee JF, hier is dat bootje wat een collega van me weleens mee naar het werk nam wat ik zei![]()
[ afbeelding ]
Ja is maar een kleintje hoor, halve meter of zo. Maar die vijver was ook maar 30 meter of zo, dat ding was in 5-6 tellen die vijver op en neerquote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
da's een geinig bootje, gaat ook wel als een speer zo te zien
ach om de lunch mee om te krijgenquote:Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja is maar een kleintje hoor, halve meter of zo. Maar die vijver was ook maar 30 meter of zo, dat ding was in 5-6 tellen die vijver op en neerHeb ook nog wel filmpjes ervan
Weer iets dat ik niet kenquote:Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
The Golden Compass gekeken, was wel leuk
Was vanavond op TV op RTL geloof ikquote:
dat is een gave filmquote:Op maandag 27 december 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
The Golden Compass gekeken, was wel leuk
Ik kijk liever iets muziekigsquote:Op maandag 27 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was vanavond op TV op RTL geloof ik
de Sound of Music was van de week op TVquote:Op maandag 27 december 2010 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk liever iets muziekigs
Niet geheel mijn genrequote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Sound of Music was van de week op TV
quote:Op maandag 27 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de Sound of Music was van de week op TV
Ga ook Muse @ Wembley kijkenquote:
Ik hou ook van The Sound of Musicquote:
Een RockNijntje die van dat soort houdt zou een beetje vreemd zijn jaquote:
Waarom? Ik hou ook wel van rock op zich hoorquote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een RockNijntje the van dat soort houdt zou een beetje vreemd zijn ja![]()
Doe Breakfast at Tiffany's dan ook maar nietquote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een RockNijntje the van dat soort houdt zou een beetje vreemd zijn ja![]()
mijn moeder zei altijd schoen en sokken uit en ga met je tenen spelenquote:
Ja het is weer mooi geweestquote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Zo, nog een dag of 4 en dan is 2010 ook weer voorbij
Ja uhm, ik zou het eigenlijk niet wetenquote:Op maandag 27 december 2010 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom? Ik hou ook wel van rock op zich hoor
quote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe Breakfast at Tiffany's dan ook maar niet
DE kans om nog iets moois van het jaar te makenquote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Dat vind ik wel een goede gedachte eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE kans om nog iets moois van het jaar te maken
een tijdje terug rockschool gezien, die was wel geinigquote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe Breakfast at Tiffany's dan ook maar niet
Ik heb nog een 2010-doel (omdat iedereen er een heeftquote:Op maandag 27 december 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
Noteertquote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
een tijdje terug rockschool gezien, die was wel geinig
als het doet zoals vandaag makkelijkquote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog een 2010-doel (omdat iedereen er een heeft); de 4000 posts halen
Zou het lukken?
![]()
Dat gaat wel lukken hoor. Zo ga ik nog door de 100,000quote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou het lukken?
![]()
2010 was voor mij een prima jaarquote:Op maandag 27 december 2010 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuw begin 2011
Ik voel dat het een goed jaar gaat worden.
Misschien moet ik dat maar niet meer doenquote:Op maandag 27 december 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als het doet zoals vandaag makkelijk
wat vind je hier van? modern met klassiek gemengdquote:Op maandag 27 december 2010 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou het lukken?
![]()
Voor mij is de 2e helft voornamelijk zeer goed geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2010 was voor mij een prima jaar
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dagquote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor. Zo ga ik nog door de 100,000
He, dat rijmtquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dag
Ja, dat lukt misschien vannacht nog wel jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dag
Hekel aan Lady GaGa en akoestische gitaarquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat vind je hier van? modern met klassiek gemengd![]()
scroll maar eens door de filmpjes van deze meneer!
Je gaat mee nachtbaggeren!quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lukt misschien vannacht nog wel ja
nja die heeft een heel repertoire check maar eensquote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hekel aan Lady GaGa en akoestische gitaarZal het morgen toch even luisteren
Haiquote:
yep, ik zak weer voor het talibaard examen voorlopigquote:
Maar je slaagt voor het gehoorzaam-je-vrouw-examenquote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik zak weer voor het talibaard examen voorlopig
quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je slaagt voor het gehoorzaam-je-vrouw-examen![]()
Ja, heb ik ook maar gedaan. Was er opeens klaar meequote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm moet ook m'n kerst UI maar eens inruilen
en ontwenningsverschijnselen?quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
Zo, bijna de hele dag niet op het forum geweest. Alleen nu en afgelopen nacht
vrouw wilde ook al van kerstboom af maar de mannen hebben d'r tegengehoudenquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook maar gedaan. Was er opeens klaar mee
Waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dat wordt geen latertje vandaag
en de politie swaffelt je de bak inquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga slapen of ik zwaffel je van op het dak.
Pedoquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga slapen of ik zwaffel je van op het dak.
Nee hoor en na deze week zal het sowieso veel minder wordenquote:
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op gegeven moment ben je over je moeheid heen
why?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en de politie swaffelt je de bak in
Ik heb eens even zitten kijken naar de afgelopen jaren, de laatste 4 dagen, wat betreft foto's, filmpjes en spoorkilometers. Maar het blijkt wel een verschil van dag en nacht te zijn of ik de jaarwisseling vier met (oud)studiegenoten uit heel europa of dat ik dat niet doequote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede gedachte eigenlijk![]()
Druk dagje gehad op het forum. Gelukkig kun je morgen uitslapenquote:
owww what happens?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor en na deze week zal het sowieso veel minder worden
In welk opzicht? Dat het veel minder gezellig en actief is als je dat niet doet?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens even zitten kijken naar de afgelopen jaren, de laatste 4 dagen, wat betreft foto's, filmpjes en spoorkilometers. Maar het blijkt wel een verschil van dag en nacht te zijn of ik de jaarwisseling vier met (oud)studiegenoten uit heel europa of dat ik dat niet doe
Jij vindt dat je geen pedo bent als je 14-jarigen swaffelt?quote:
Niet!quote:
is virtueel een 14 jarige swaffelen ook illegaalquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij vindt dat je geen pedo bent als je 14-jarigen swaffelt?
deze discussie gaat de verkeerde kant opquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet!![]()
Waar maak je dat uit op?
dat kan toch heul niet Nijnquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet!![]()
Waar maak je dat uit op?
Edit: foutjeik las 'nijntje wil swaffelen'
![]()
Het is niet virtueel, PGR zit al de hele dag bij ons op het dakquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is virtueel een 14 jarige swaffelen ook illegaal
Wie zegt dat ik niet minderjarig ben?quote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
miderjarig, verboden, illigaal
gewoon erover heen lezen, heb ik vanacht ook moeten doenquote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze discussie gaat de verkeerde kant op
Ik vond het al vreemdquote:
Zet Peter Koelewijn maar opquote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet virtueel, PGR zit al de hele dag bij ons op het dak
Toch wel als de minderjarige het wil?quote:Op maandag 27 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
rare regels zowiezo, een 17 jarige mag een 14 jarige swaffelen, na z'n verjaardag is het opeens illegaal
Juist, iddquote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat het veel minder gezellig en actief is als je dat niet doet?
Ik vroeg me al af wanneer je over dat nummer zou beginnenquote:
moest je hier in dit land niet minimaal 16 jaar, so i rest my casequote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet minderjarig ben?
Lijkt me hoe dan ook 'gevaarlijk' terreinquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch wel als de minderjarige het wil?
Moet je nu niet buiten gaan spelen ofzo?quote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me hoe dan ook 'gevaarlijk' terrein
volgens mij is de wet daar niet helemaal duidelijk in, immers een 18 jarige staat gelijk aan een 50 jarige in NL. Als een 50 jarige iets met een 14 jarige doet is het pedofilie, ook al wil de 14 jarige het graagquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het goed klinkt om WEL te doen. Lijkt op gegarandeerd plezierquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist, idd![]()
Jaarwisselingen MET EGEA:
Laatste 4 dagen van het jaar zijn goed voor gemiddeld 354 foto's, 22 filmpjes en 900 spoorkilometers.
Jaarwisselingen zonder Egea:
Laatste 4 dagen van het jaar zijn goed voor gemiddeld 49 foto's, 3-4 filmpjes en 275 spoorkilometers.
Beide versies heb ik nu 4 keer gehad. Dit jaar ga ik weer WEL met m'n vrienden nieuwjaar vieren. Ook al ken ik er nog steeds helemaal niemand van, IRL. Maar dat ben ik wel gewend
Het is al donkerquote:Op maandag 27 december 2010 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet je nu niet buiten gaan spelen ofzo?
En wtf moet jij niet naar bed ofzo van je ouders?
nee als de ouders van de 14 jarige er een punt van maken hangt de 17 jarigequote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf dan nog als 14 jarigequote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is al donker
En nee, vandaag niet, we zitten nog gewoon benedenHet is vakantie he
Dat je zoiets doet ga je ook echt aan je ouders vertellen jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee als de ouders van de 14 jarige er een punt van maken hangt de 17 jarige
Dat heb je goed gezien young fellaquote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het goed klinkt om WEL te doen. Lijkt op gegarandeerd plezier
Goede beslissing dude. Veel plezier alvastquote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien young fella
het gaat om de wet niet wat je aan je ouders verteltquote:Op maandag 27 december 2010 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je zoiets doet ga je ook echt aan je ouders vertellen ja
Stuartquote:
Ach ja, wat maakt het ook uitquote:Op maandag 27 december 2010 23:54 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
het gaat om de wet niet wat je aan je ouders vertelt
als je niets zegt maar je ouder(s) komen er toch achter en hebben er een probleem mee, dan heb je dus vet pech
Koenquote:
veel, gevangenissen zijn geen hotelsquote:Op maandag 27 december 2010 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, wat maakt het ook uit
als de ouders van de 14 jarige de 17 jarige als ideale schoonzoon/dochter zien is het geheid opeens niet meer zo ergquote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
veel, gevangenissen zijn geen hotels
Waar gaat het nu onderhand over? Ik kan me even niet meer zo goed concentreren op het onderwerpquote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
veel, gevangenissen zijn geen hotels
Ik wou je zwaffelenquote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar gaat het nu onderhand over? Ik kan me even niet meer zo goed concentreren op het onderwerp
juist, dan zal er ook geen aangifte worden gedaan denk ikquote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als de ouders van de 14 jarige de 17 jarige als ideale schoonzoon/dochter zien is het geheid opeens niet meer zo erg
concentratie komt met de jaren, of echt slapen als je ouders je naar bed sturenquote:Op maandag 27 december 2010 23:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waar gaat het nu onderhand over? Ik kan me even niet meer zo goed concentreren op het onderwerp
rockyquote:
JFquote:
Hou het bij zogenaamd a.u.b.quote:
Yayquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
Ik heb al bijna 100,000 posts kinderen
truste kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sta nog op je dak hč
Slapen truste
ik ben vandaag de 65.000 gepasseerdquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
Gaat nog wel lukken voordat ik ga slapenquote:
Nice, en ook een mooi gemiddelde momenteelquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben vandaag de 65.000 gepasseerd
trusten auotootjequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sta nog op je dak hč
Slapen truste
dat word dan een flauw weekendquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rocky![]()
[..]
JF
ik heb geen zout meer
Whihihiquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef Stuart het volgende:
Lekker slapen op mijn dakquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sta nog op je dak hč
Slapen truste
Welterusten kerelquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik sta nog op je dak hč
Slapen truste
mooi rond getalquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice, en ook een mooi gemiddelde momenteel
Ja, werd ook wel tijd natuurlijkquote:
Ja, ik hou van mooie even getallenquote:
Wat zal jij voor nachtmerries hebben vannachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker slapen op mijn dak
Trusten zwaffelaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hou van mooie even getallen
Neuh, daar ben ik niet echt gevoelig voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat zal jij voor nachtmerries hebben vannacht
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 376 RockNijntje
02. 131 TheFamousMan
03. 122 Trevland
04. 106 goldfinger1963
05. 100 Marijkezwolle
06. 094 LovelyLady
07. 077 Stuart
08. 077 Dr_Flash
09. 070 john-frusciante
10. 067 pgrferrari
11. 066 Koen66
12. 065 suikertaartje
13. 059 DaMart
14. 047 Symphonic
15. 038 wel.o.k
16. 025 Linkse_Boomknuffelaar
17. 020 Giertje
18. 020 D.Rose
19. 012 Toekito
20. 011 Muck
Reeks-statistieken!
ja het is erg koud op het dak dus die pielemuis is nu wel afgevrorenquote:
Ghehequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja het is erg koud op het dak dus die pielemuis is nu wel afgevroren
Voor de eerste keer bovenaanquote:
Geen idee wat Haarp isquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
Nondedu, Haarp is afgelopenMorgen nog een keer kijken
![]()
top 100 weet ik nog niet die komt pas rond half 1quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ook weer eens in de top 100 na een paar maanden
Yay, ben ik of ST het een keertje nietquote:
Cd/dvd van concert van Muse in het Wembleyquote:
nja van ksc dan hequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
top 100 weet ik nog niet die komt pas rond half 1
ik haal zelden oven de 100quote:
Dat zijn er heul geen 100quote:
kwaliteit kent geen kwantiteitquote:
Whaha inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef Koen66 het volgende:
vandaag mooi getal, Koen66 met 66 posts
quote:
Ga je die quote erin stoppen?quote:
quote:Top 10 Posters
1 MPG - 49962
2 Pheno - 39483
3 goldfinger1963 - 37545
4 OA - 33783
5 eer-ik - 28667
6 Muck - 25165
7 Dr_Flash - 23946
8 DaMart - 23230
9 indahnesia.com - 22380
10 Fha - 20953
quote:Top 10 Topic-openers
1 DaMart - 233
2 goldfinger1963 - 226
3 MPG - 222
4 Pheno - 168
5 OA - 161
6 JortK - 112
7 eer-ik - 100
8 vrolijke-frits - 68
9 indahnesia.com - 65
10 Muck - 57
Was vorig jaar in t zkh ookquote:
Wow, bijna 50,000 posts alleen in KSCquote:
Ja, lijkt me wel een leuk planquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu zullen we in januari een dagje doortrappen om RockNijntje op haar plaats te zetten?
Whaa die gast met die elastiekjes in z'n sikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was vorig jaar in t zkh ook![]()
Is Simon Whitlock er al? Voor minder kom ik niet kijken
inda post uberhaupt bijna niet meer op fokquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
waarom post inda hier bijna niet meer??
Welke plaats?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Stu zullen we in januari een dagje doortrappen om RockNijntje op haar plaats te zetten?
Die is echt BAASquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaa die gast met die elastiekjes in z'n sik![]()
Whehehe, van je 1e plekkie vandaagquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke plaats?![]()
Sorry, maar ik snap het even niet
Oh gewoon dat stu en ik samen 2500 posts op een dag doen of zo. Of 3000. Om die 376 van jou even in perspectief te zetten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welke plaats?![]()
Sorry, maar ik snap het even niet
Ja, halen we samen ook even die huidige spam records weg en zetten we alles op onze namenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gewoon dat stu en ik samen 2500 posts op een dag doen of zo. Of 3000. Om die 376 van jou even in perspectief te zetten.
kleine meisjes pesten hequote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gewoon dat stu en ik samen 2500 posts op een dag doen of zo. Of 3000. Om die 376 van jou even in perspectief te zetten.
Whaha, jullie doen maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lachen toch. Voor 1 dagje maar hoorquote:
woont ie nog in indonesie of is hij alweer terug in NLquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
inda post uberhaupt bijna niet meer op fok
Huh? Ik blijf waarschijnlijk niet zoveel posten hoorquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lachen toch. Voor 1 dagje maar hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |