Toch wel als de minderjarige het wil?quote:Op maandag 27 december 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
rare regels zowiezo, een 17 jarige mag een 14 jarige swaffelen, na z'n verjaardag is het opeens illegaal
Juist, iddquote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat het veel minder gezellig en actief is als je dat niet doet?
Ik vroeg me al af wanneer je over dat nummer zou beginnenquote:
moest je hier in dit land niet minimaal 16 jaar, so i rest my casequote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet minderjarig ben?
Lijkt me hoe dan ook 'gevaarlijk' terreinquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch wel als de minderjarige het wil?
Moet je nu niet buiten gaan spelen ofzo?quote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me hoe dan ook 'gevaarlijk' terrein
volgens mij is de wet daar niet helemaal duidelijk in, immers een 18 jarige staat gelijk aan een 50 jarige in NL. Als een 50 jarige iets met een 14 jarige doet is het pedofilie, ook al wil de 14 jarige het graagquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het goed klinkt om WEL te doen. Lijkt op gegarandeerd plezierquote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist, idd![]()
Jaarwisselingen MET EGEA:
Laatste 4 dagen van het jaar zijn goed voor gemiddeld 354 foto's, 22 filmpjes en 900 spoorkilometers.
Jaarwisselingen zonder Egea:
Laatste 4 dagen van het jaar zijn goed voor gemiddeld 49 foto's, 3-4 filmpjes en 275 spoorkilometers.
Beide versies heb ik nu 4 keer gehad. Dit jaar ga ik weer WEL met m'n vrienden nieuwjaar vieren. Ook al ken ik er nog steeds helemaal niemand van, IRL. Maar dat ben ik wel gewend
Het is al donkerquote:Op maandag 27 december 2010 23:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Moet je nu niet buiten gaan spelen ofzo?
En wtf moet jij niet naar bed ofzo van je ouders?
nee als de ouders van de 14 jarige er een punt van maken hangt de 17 jarigequote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf dan nog als 14 jarigequote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is al donker
En nee, vandaag niet, we zitten nog gewoon benedenHet is vakantie he
Dat je zoiets doet ga je ook echt aan je ouders vertellen jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee als de ouders van de 14 jarige er een punt van maken hangt de 17 jarige
Dat heb je goed gezien young fellaquote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het goed klinkt om WEL te doen. Lijkt op gegarandeerd plezier
Goede beslissing dude. Veel plezier alvastquote:Op maandag 27 december 2010 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien young fella
het gaat om de wet niet wat je aan je ouders verteltquote:Op maandag 27 december 2010 23:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat je zoiets doet ga je ook echt aan je ouders vertellen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |