Voor mij is de 2e helft voornamelijk zeer goed geweest.quote:Op maandag 27 december 2010 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2010 was voor mij een prima jaar
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dagquote:Op maandag 27 december 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken hoor. Zo ga ik nog door de 100,000
He, dat rijmtquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dag
Ja, dat lukt misschien vannacht nog wel jaquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat haal je met jouw postsgedrag gemakkelijk in 1 dag
Hekel aan Lady GaGa en akoestische gitaarquote:Op maandag 27 december 2010 23:31 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
wat vind je hier van? modern met klassiek gemengd![]()
scroll maar eens door de filmpjes van deze meneer!
Je gaat mee nachtbaggeren!quote:Op maandag 27 december 2010 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lukt misschien vannacht nog wel ja
nja die heeft een heel repertoire check maar eensquote:Op maandag 27 december 2010 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hekel aan Lady GaGa en akoestische gitaarZal het morgen toch even luisteren
Haiquote:
yep, ik zak weer voor het talibaard examen voorlopigquote:
Maar je slaagt voor het gehoorzaam-je-vrouw-examenquote:Op maandag 27 december 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik zak weer voor het talibaard examen voorlopig
quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar je slaagt voor het gehoorzaam-je-vrouw-examen![]()
Ja, heb ik ook maar gedaan. Was er opeens klaar meequote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm moet ook m'n kerst UI maar eens inruilen
en ontwenningsverschijnselen?quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
Zo, bijna de hele dag niet op het forum geweest. Alleen nu en afgelopen nacht
vrouw wilde ook al van kerstboom af maar de mannen hebben d'r tegengehoudenquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook maar gedaan. Was er opeens klaar mee
Waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dat wordt geen latertje vandaag
en de politie swaffelt je de bak inquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga slapen of ik zwaffel je van op het dak.
Pedoquote:Op maandag 27 december 2010 23:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ga slapen of ik zwaffel je van op het dak.
Nee hoor en na deze week zal het sowieso veel minder wordenquote:
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op gegeven moment ben je over je moeheid heen
why?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en de politie swaffelt je de bak in
Ik heb eens even zitten kijken naar de afgelopen jaren, de laatste 4 dagen, wat betreft foto's, filmpjes en spoorkilometers. Maar het blijkt wel een verschil van dag en nacht te zijn of ik de jaarwisseling vier met (oud)studiegenoten uit heel europa of dat ik dat niet doequote:Op maandag 27 december 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede gedachte eigenlijk![]()
Druk dagje gehad op het forum. Gelukkig kun je morgen uitslapenquote:
owww what happens?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor en na deze week zal het sowieso veel minder worden
In welk opzicht? Dat het veel minder gezellig en actief is als je dat niet doet?quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eens even zitten kijken naar de afgelopen jaren, de laatste 4 dagen, wat betreft foto's, filmpjes en spoorkilometers. Maar het blijkt wel een verschil van dag en nacht te zijn of ik de jaarwisseling vier met (oud)studiegenoten uit heel europa of dat ik dat niet doe
Jij vindt dat je geen pedo bent als je 14-jarigen swaffelt?quote:
Niet!quote:
is virtueel een 14 jarige swaffelen ook illegaalquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij vindt dat je geen pedo bent als je 14-jarigen swaffelt?
deze discussie gaat de verkeerde kant opquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet!![]()
Waar maak je dat uit op?
dat kan toch heul niet Nijnquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet!![]()
Waar maak je dat uit op?
Edit: foutjeik las 'nijntje wil swaffelen'
![]()
Het is niet virtueel, PGR zit al de hele dag bij ons op het dakquote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is virtueel een 14 jarige swaffelen ook illegaal
Wie zegt dat ik niet minderjarig ben?quote:Op maandag 27 december 2010 23:42 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
miderjarig, verboden, illigaal
gewoon erover heen lezen, heb ik vanacht ook moeten doenquote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze discussie gaat de verkeerde kant op
Ik vond het al vreemdquote:
Zet Peter Koelewijn maar opquote:Op maandag 27 december 2010 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is niet virtueel, PGR zit al de hele dag bij ons op het dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |