SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2010 22:52:00 ]
Hey Barretjequote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
topgear in iraq, turkije, syrie naar Israel...
Ja, wat moet ik dan, dat toegeven en LL gelijk geven?quote:
Ja, sinterklaas schonk mij cd/dvd Haarpquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en STOh, snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je kan die andere namen toch gewoon ontkennen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan, dat toegeven en LL gelijk geven?
quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, sinterklaas schonk mij cd/dvd Haarp
Ik heb er een t-shirt vanquote:
BBC HD afgelopen zondag kerst special..quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, snoepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op maandag 27 december 2010 22:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
![]()
ik dacht het uitgezonden werd
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs is weer wakker, ik ga naar hem toe en dan proberen te slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |