Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
coldplay komt die zijn wel boeiendquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kings Of Leon zijn zeer boeiend
Heb ik ook, hoop dat het zo blijftquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had kon ik vreten wat ik wou kwam er geen gram op aan das nu wel anders
je hebt gezond eten gehadquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JOAAAH ETEN![]()
Ik ben gewoon 2 kilo afgevallen de laatste 3 dagen
quote:Op maandag 27 december 2010 17:48 schreef Flippiee het volgende:![]()
![]()
![]()
En eetsmakelijk degene die gaan eten
alleen eerste KDquote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gezond eten gehad
kotelet met frietquote:
Aardappelpuree met kikkererwten en een paar spekjesquote:
quote:
Goede voornemens zijn voor 2011quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben je ziek?
Of heb je goede voornemens?
Hoezo? Goede voornemens kunnen het hele jaar door vinnikquote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn voor 2011.
ook lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aardappelpuree met kikkererwten en een paar spekjes
tfmquote:
Goudkuipjequote:
Ik ben flink opgeschoten vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo? Goede voornemens kunnen het hele jaar door vinnik
Hai MartIs de renovatie al bijna af?
NOTquote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay komt die zijn wel boeiend
juffrouw SteenKonijnquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben flink opgeschoten vandaag.
In het 'dal' staan 2 van de nieuwe gebouwtjes, mét werkend licht en de lichtmast die ik daar een tijdje terug had neergezet doet het nu ook. Verder wat gras en zo gestrooid.
Bij het bergdorp staat nu ook een extra lichtmast, en ook een spoorgebouwtje met licht. Daar moest ik toch wat landschap slopen, wat ik ook meteen hersteld heb.
Wat ik nu nog moet doen is:
• Baan stofzuigen morgen of overmorgen (dan is lijm met strooispul wel droog).
• Eventueel tweede laag strooispul aanbrengen.
• Werklui terugzetten.
• Licht uit locloods aansluiten.
• 1 lantaarnpaal in dal, en 1 a 2 bij bergdorp neerzetten en aansluiten.
• Nog 1 huis van licht voorzien.
• Eventueel station van bergdorp iets verplaatsen, en dan ook stationsomgeving opnieuw inrichten.
• Materieel terugzetten op de baan en rijden maar.
quote:
Hoe laat ben jij gaan slapen uiteindelijk?quote:
barbaarquote:
Half zesquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij gaan slapen uiteindelijk?
Ik stem voorquote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook meebieden als de concessie van Prorail afloopt.
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemquote:
dan nog barbaar coldplay is zoveel keer beter dan die andere gay ass band van jequote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemDe rest van de band is wel goed
Eigen mening ftwquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemDe rest van de band is wel goed
heb je nog best lang volgehouden! Ik half acht volgens mij, ben echt enorm lang door gesms'tquote:
Die zijn verre van gayquote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog barbaar coldplay is zoveel keer beter dan die andere gay ass band van je
Rustigquote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan nog barbaar coldplay is zoveel keer beter dan die andere gay ass band van je
Ik heb nog maar 30 smsjes in bundel en die bewaar ik voor 31 decemberquote:Op maandag 27 december 2010 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb je nog best lang volgehouden! Ik half acht volgens mij, ben echt enorm lang door gesms't
De stukken waarin niet gezongen wordt zijn echt goedquote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Coldplay kan Best Goed zijn hoor, vind ik!
Doeiquote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben d'r weg van, al die gezelligheid hierLaters
Ik ga er gewoon totaal overheenquote:Op maandag 27 december 2010 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 30 smsjes in bundel en die bewaar ik voor 31 decemberDus smsen was er niet bij voor me
Valt nog best meequote:Op maandag 27 december 2010 18:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon totaal overheen
Verstuur er als ik een leuk gesprek heb zo 75 op een Avond
Ik heb deze hele week vakantie, behalve morgenquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik stem voorJij hebt als verkansie toch?
Ik nog 6 uurtjes
Meeste gaat met meneer ping heahquote:
Ojaa ping, dat moet ik ook nog even installerenquote:Op maandag 27 december 2010 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Meeste gaat met meneer ping heah
Puberpraat, Fles, het is gewoon puberpraat...quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog 925 MB over van mijn 1 GB per maand mobiel internet tegoed![]()
Meestal zit ik rond deze tijd op 800-850![]()
Waar gaat dit over joh
Jij had toch zo'n Johnny-telefoon?quote:Op maandag 27 december 2010 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog 925 MB over van mijn 1 GB per maand mobiel internet tegoed![]()
Meestal zit ik rond deze tijd op 800-850![]()
Waar gaat dit over joh
laters marijkequote:Op maandag 27 december 2010 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben d'r weg van, al die gezelligheid hierLaters
Daar zit geen mobiel internet op iigquote:Op maandag 27 december 2010 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij had toch zo'n Johnny-telefoon?
Hoe gaat het met je sms-bundel eigenlijk? Is het papier al op?quote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zit geen mobiel internet op iig
quote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sms-bundel eigenlijk? Is het papier al op?
Nee hoor, nog nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
trevquote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Heb net nog een tof kerstkaartje gekregen
Haiquote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
Heb net nog een tof kerstkaartje gekregen
SMSsen kan de Johns nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:22 schreef Giertje het volgende:
ik heb een simpele foon waar ik mee kan smsen en bellen meer vraag ik niet
En toch heb je een smsbundel?quote:
Dat papieren boekje waar Mart het over had jaquote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toch heb je een smsbundel?
Aah, dan laat maarquote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
RN![]()
Het gaat er meer om van wie het kaartje is en wat er in staat
Stop! Anders worden er mensen nieuwschierigquote:
En deze keer ben ik het dan nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stop! Anders worden er mensen nieuwschierig
Dat zou ook nogal vreemd zijnquote:Op maandag 27 december 2010 18:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
En deze keer ben ik het dan niet
Hoe heet ze?quote:Op maandag 27 december 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
GF
[..]
RN![]()
Het gaat er meer om van wie het kaartje is en wat er in staat
Ik riep maar watquote:Op maandag 27 december 2010 18:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien toch maar ietsjes verder kijken
Nee hoor, maar ik zie vooral 1 naam in je fobo, dus zo moeilijk maakte je het nietquote:Op maandag 27 december 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aaah, is iemand hier een beetje jaloers
Dat is waarquote:Op maandag 27 december 2010 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie vooral 1 naam in je fobo, dus zo moeilijk maakte je het niet.
Als of ik dat nog niet wistquote:
graag gedaanquote:Op maandag 27 december 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor, dit scheelt weer zoeken.
quote:Op maandag 27 december 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was dat maar zoquote:Op maandag 27 december 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev en hetmeisjeuitzijnfobo sitting in a christmas tree....
Hey Marijkequote:
Hai meisquote:
Lekkerquote:
hey ik was de uitvinder van... ehm hoe noemde ik dat ook alweer? swibelen?quote:Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisAlles okee?
[..]
LekkerDoe je wel voorzichtig ivm eventuele glad?
mwah het gaat wel hoor.....quote:
Stroooquote:
ben met oud en nieuw toch in de kroegquote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah het gaat wel hoor.....
[..]
Strooo![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben met oud en nieuw toch in de kroeg
hoi Nijnquote:
nogal maar goed ik heb geduldquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey ik was de uitvinder van... ehm hoe noemde ik dat ook alweer? swibelen?
Ja Kerstmis is voorbij he. Nu dus gewoon weer de normale Rataplanquote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossieje kerst outfit weer aan de wilgen?
Ik weet niet of er een kroeg omheen zit, maar er zal ongetwijfeld een hoop bier bij te pas komenquote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben met oud en nieuw toch in de kroeg
betere werkquote:Op maandag 27 december 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Kerstmis is voorbij he. Nu dus gewoon weer de normale Rataplan
Ik heb nog wel een wintersigquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
betere werkben blij dat die poppenkast er weer op zit
Die van jou is echt snoezig!quote:
BIERquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storingquote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerOf maak je een andere keuze in het menu
Heb je geen water?quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storing.
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zienquote:
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn jaquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaar![]()
Op HC werd je er wel halfdood mee gegooid trouwens. Maar ja, ik kwam voor schoenens.
Het vorige winterdeel van dit jaar heb ik hoofdzakelijk in bed doorgebrachtquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoelt
Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Oepsquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nou ja, website en telefoon ligt plat, dus ik hoop hetquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn ja
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zettenquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zetten.
* Trevland ze een schaal met oliebollen neerquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
Dan al!?quote:
een weekquote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan al!?Hoe lang ga je eigenlijk weg?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Moe moe moe. Ik droom ervan om eens een lekker nachtje aan 1 stuk te kunnen door slapen zonder dat ik tig keer wakker word. UItslapen lijkt mij ook heerlijk wat mij dus nooit lukt zelf niet in het weekend helaas.
Leukquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een weekalles bij elkaar.
4 januari ben ik weer terug
quote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Moe moe moe. Ik droom ervan om eens een lekker nachtje aan 1 stuk te kunnen door slapen zonder dat ik tig keer wakker word. UItslapen lijkt mij ook heerlijk wat mij dus nooit lukt zelf niet in het weekend helaas.
dank jequote:
Hey Beertjequote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Veel plezier meneer Flesquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een weekalles bij elkaar.
4 januari ben ik weer terug
Ga ook maar een kopje koffie drinkenquote:
En al bier geprobeerd?quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga ook maar een kopje koffie drinken
Is het warme water op???quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Handig, er was nog wat warm water in het reservoir voor de flat... zit nu in 2 pannen van mij, waarvan 1 pan al is geleegd in de waterkoker... nu theetijd dus.
Diversequote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
*probeert te bedenken welk standje dat is
Klinkt goedquote:
Merelquote:
ook inspanning kan ontspanning zijn hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer inspanning dan ontspanning dan
Zeker daarnaquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook inspanning kan ontspanning zijn hoor
Wat is jouw bloeddruk eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dank je![]()
EN DAN LOOPT FOK OOK NOG EENS TE KUTTEN.
Hee meis!quote:
Marijke!quote:
Ik zie, balen zegquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hee meis!
Bleh. Pijn in mn rug enzo. Verder wel oke
Jij zat met een ziek ventje zag ik?![]()
![]()
Muck
Trev
[..]
Marijke!
Meh, zie boven
Ben blij als ik 3 januari weer naar de fysio mag, kraken XD Pfff. Ben echt moe daardoor.
En hoe ist met jou?
quote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedVandaag geklust?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef D. het volgende:
Mijn lichaam reageert zinvol op een infectie
Gaat de goede kant opquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het behang in de voorkamer is er al grotendeels af
Jeetje balen van je rug joh.. en het ging zo goed ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hee meis!
Bleh. Pijn in mn rug enzo. Verder wel oke
Jij zat met een ziek ventje zag ik?![]()
![]()
Muck
Trev
[..]
Marijke!
Meh, zie boven
Ben blij als ik 3 januari weer naar de fysio mag, kraken XD Pfff. Ben echt moe daardoor.
En hoe ist met jou?
Stelletje zuipschuitenquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het water is op in half Noord-Holland.
Oh heb ik weer wat gemist?quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het water is op in half Noord-Holland.
Woei!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het behang in de voorkamer is er al grotendeels af
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb koorts, en dat schijnt 'goed' te zijn
Leg uit, ik snap het nietquote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb koorts, en dat schijnt 'goed' te zijn
Haha ja, ik hoop het ookquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie, balen zegHopen dat je rug uit zichzelf weer wat opknapt voor de 3e
Hier alles okee![]()
Stroomstoring in pompstation Hoofddorp, dus daardoor zitten o.a. Zandvoort, Haarlem, Hoofddorp, Badhoevedorp en Amstelveen zonder stromend water.quote:
Verstandig, vooral in jouw beroep is je rug volgens mij vrij kwetsbaarquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoop het ookMoet gewoon wel rustig aan doen met mn werk, dat helpt ook niet dat het nu wel wat drukker is. Valt qua patiënten wel mee, maar heb toch wel aardig wat te doen elke keer als ik werk.
En nou vroegen ze me ook nog of ik zondag kon werken, terwijl ik vrijdag, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag moet werkenDus dat ga ik ff niet doen XD
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'quote:
Ik geef je groot gelijk dat je een dag vrij wil hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoop het ookMoet gewoon wel rustig aan doen met mn werk, dat helpt ook niet dat het nu wel wat drukker is. Valt qua patiënten wel mee, maar heb toch wel aardig wat te doen elke keer als ik werk.
En nou vroegen ze me ook nog of ik zondag kon werken, terwijl ik vrijdag, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag moet werkenDus dat ga ik ff niet doen XD
Aha, op die manier, nooit bij stil gestaanquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'
Nou, zeker. Moet ik zuinig op zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verstandig, vooral in jouw beroep is je rug volgens mij vrij kwetsbaar
Haha ja XDquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je een dag vrij wil hebben
Niets mis meequote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer inspanning dan ontspanning dan
Goed, nog max 4.5 dagen werken dit jaarquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, zeker. Moet ik zuinig op zijn![]()
[..]
Haha ja XD
Ik werk genoeg!![]()
Hoe ist met jou Trev?
Ik heb begrepen dat je na inspanning juist beter kunt ontspannenquote:
Ik ken het, had het gevoel gisteren avondquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh bah, ik voel me alsof ik ziek ga worden, keelpijn, snotterig en rillerig, zul je zien dat ik in m'n vakantie ziek ben
Zoheequote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, nog max 4.5 dagen werken dit jaar
Jeetjequote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stroomstoring in pompstation Hoofddorp, dus daardoor zitten o.a. Zandvoort, Haarlem, Hoofddorp, Badhoevedorp en Amstelveen zonder stromend water.
Oh he bah ik hoop het niet voor je hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh bah, ik voel me alsof ik ziek ga worden, keelpijn, snotterig en rillerig, zul je zien dat ik in m'n vakantie ziek ben
Yup de 31ste 4 uurtjes en dan 1 en 2 jan vrijquote:Op maandag 27 december 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee![]()
Lekker! Nieuwjaar vrij hoop ik?
Datquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'
Met z'n allen, met z'n ahallenquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gentlemanquote:
Gezelligquote:
De bedoeling is wel dat we beter worden hequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKomt iedereen dan bij me in bed liggen, lekker warm?
voel me ineens heel slecht in ordequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKomt iedereen dan bij me in bed liggen, lekker warm?
Ik hoop oudjaar weer opgeknapt te zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Liever niet, beviel me afgelopen keer goed om niet met kerst of oud en nieuw ziek te zijn
Ik hoop dat het goed gaatquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop oudjaar weer opgeknapt te zijn
Overmorgen vrij, dus kan ik ff uitzieken
Jeuj! Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup de 31ste 4 uurtjes en dan 1 en 2 jan vrijmaar kan ook niet anders in de sector waarin in werk
En de week erna als nog vrijquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, anders gooi ik er gewoon zoveel drank en drugs in dat ik er niets meer van merk
Ja? Al zo lang geen vrij gehad? Of ben je het gewoon zat om zoveel te werkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, maar toch maar eens over niet al te lange tijd een weekje vrij plannen
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ikquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Al zo lang geen vrij gehad? Of ben je het gewoon zat om zoveel te werken
En dan ben je zeker helemaal naar de klotequote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken uiteraard
Blijf ik een week in de roes hangen
Zo iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ik
[..]
En dan ben je zeker helemaal naar de klote
Vind ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ik
[..]
Fijn dat iemand het met mij eens isquote:
Hey STquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik heb alweeeeeeeer geen zin in eten![]()
hoe is het hier?
Nee, ik ben niet ziek, want dat komt me niet uitquote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Jij bent toch niet ziek?
Hier gaat het goed
Hoiiiquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik heb alweeeeeeeer geen zin in eten![]()
hoe is het hier?
Haha, je baas niet dan?quote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het met mij eens is
[..]
Hey ST![]()
Jij bent toch niet ziek?
Hier gaat het goed
Dat snap ik maar de reden dat je niet wil etenquote:Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet ziek, want dat komt me niet uit
Geen idee, en zo niet heeft hij pechquote:Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Wrom nie?![]()
Joah, rustig vind ik![]()
[..]
Haha, je baas niet dan?
Schrik niet maar het gebeurt dus welquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Een mama kan nooit ziek zijntoch ST ?
Ach, dan kan het daarna alleen maar beter gaanquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ben je zeker helemaal naar de klote
Oh echt trev?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrik niet maar het gebeurt dus wel
Dat is waarquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dan kan het daarna alleen maar beter gaan
Ja, moet ik nog meer poetsen op mijn vrije dagenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ja, moet ik nog meer poetsen op mijn vrije dagen
Alleen nu weet ik niet hoe ik het bij mijn ma moet bekijkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
_____!!!!!!!!!!!
en fok doet raar
Ik snap er geen drol meer vanquote:Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen nu weet ik niet hoe ik het bij mijn ma moet bekijken![]()
Best wel irritant
Mijn ma heeft reuma dus is eigenlijk altijd ziek, maar zoiets als een griepje of zo bijna nooit gehad, ook niet voordat ze reuma hadquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol meer van
Wat scheelt er precies aan?quote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
fok is wel goed hard aan het kutten nu
Lekker slapen meisjequote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik hou mn ogen echt niet meer open. Trusten mensen![]()
Slaap Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik hou mn ogen echt niet meer open. Trusten mensen![]()
Hier ook nog wat trager en moeite met posten enzquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Enige wat ik merk is dat ie een klein beetje langer over de auto-update doet
Ziet er goed uit Flesquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals gebruikelijk: mijn spoorjaar 2010 in 12 plaatjes.
1. Universitair Medisch Centrum Utrecht, 28 januari 2010. Vanwege inmiddels ruimschoots bekende omstandigheden was ik in januari 2010 niet op het spoor te vinden. Het enige spoorse wat er te beleven was, was deze kunstzinnige uiting aan de wand van de wachtruimte bij de polikliniek voor Interne Geneeskunde.
[ afbeelding ]
2. Veenendaal-De Klomp, 20 februari 2010. Na exact 8 weken abstinentie begon het spoorjaar 2010 met een voorzichtig ritje naar Ede-Wageningen en terug, onder begeleiding van mijn vader. Treinstel 8655 komt zojuist binnen om voor dit historische moment te zorgen![]()
[ afbeelding ]
3. Veenendaal-Centrum, 16 maart 2010. Aangezien de praktijk voor fysiotherapie in de buurt van het station gelegen is, maak ik van vrijwel elke gelegenheid gebruik om even een ritje naar Rhenen te maken. Hier zien we dat deze dienst nog door Plan V verzekerd wordt.
[ afbeelding ]
4. Tussen Horrem en Frechen-Königsdorf (D), 10 april 2010. Een RegionalExpress vanuit Aachen passeert richting Köln. De foto is gemaakt vanuit een Uerdinger Schienenbus van de Köln-Bonner EisenbahnFreunde, tijdens een NVBS-rit over de Nord-Südbahn van de bruinkoolmijnen van de RWE.
[ afbeelding ]
5. Blerick, 15 mei 2010. Een plaat die ruk is, van een trein die stuk is![]()
[ afbeelding ]
6. Dobris (CZ), 19 juni 2010. Het jaarlijkse nachttreinretourtje bracht mij naar het laatste buurland van Duitsland waar nog geen bordjes van in de verzameling zaten. Hier zien we dieselloc 714 023 van de CD die klaar staat om een sleep twee-assige railbusjes terug te stuiteren naar Praag.
[ afbeelding ]
7. Hövelhof (D), 16 juli 2010. Een Talentje van de NordWestBahn loopt binnen als stoptrein naar Bielefeld Hbf. De klassieke beveiliging met armseinen heeft zijn beste tijd wel gehad hier.
[ afbeelding ]
8. Strasbourg (F), 13 augustus 2010. Een behoorlijk bekoorlijke conductrice van de SNCF staat haar pas gelakte nagels droog te blazen. Voor de vorm staat er ook nog wat ijzer op de foto.
[ afbeelding ]
9. Geilhausen (D), 19 september 2010. Een LINT27 van de firma Vectus vertrekt zojuist als stoptrein naar Limburg a/d Lahn. Het station van Geilhausen stelt niet bar veel voor, behalve het bordje. En dat is genoeg.
[ afbeelding ]
10. Radolfzell (D), 21 oktober 2010. Een tweetal railbusjes van de Baureihe 650 van de Hohenzollerische LandesBahn staat klaar om te vertrekken als stoptrein naar het 18 km verderop gelegen Stockach. Is weer eens wat anders dan te moeten invallen als ICE, wat deze stelletjes in 2008 ook gedaan hebben.
[ afbeelding ]
11. Linz (Rhein) (D), 13 november 2010. De cameraploeg van Man Bijt Hond is mee op een dagje bordjes schieten. Hun werk zit er hier blijkbaar op, maar mijn dag werd nog veel langer. Wanneer de uitzending zal zijn is nog altijd onbekend.
[ afbeelding ]
12. Maastricht, 12 december 2010. Voor het eerst sinds tijden weer eens een Belgische trein op de foto. Klassiek Motorstel 268 staat te wachten voor het vertrek naar Visé en Liège Guillemins. Mijn beste vriendin, met wie ik de dag ervoor naar de Kerstmarkt in Düsseldorf geweest was, had aan mijn camera zitten prutsen zodat de foto nogal verneukt is. U begrijpt, u moet niet bij mij zijn![]()
[ afbeelding ]
Enjoy
Dat zal wel de meest herkenbare zijn voor een aantal KSC'ers jaquote:
Hij is alleen een beetje verdwaaldquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal wel de meest herkenbare zijn voor een aantal KSC'ers ja
quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals gebruikelijk: mijn spoorjaar 2010 in 12 plaatjes.
Nee hoor, daar worden ze gewoon onderhoudenquote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje verdwaalden nu snap ik ook mijn vertragingen
![]()
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf welquote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik wist helemaal niet dat je door was gegaan met het MBH verhaal
Dat zou best, ik zou ook niet weten waar andersquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, daar worden ze gewoon onderhouden
Ik spreek ook nergens mijn ongeloof uitquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf wel
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spreek ook nergens mijn ongeloof uit
trevquote:
Ik wist dat het speelde, en dat je het waarschijnlijk niet ging doenquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor![]()
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat iemand het NIET zou geloven
ferbiequote:
Kaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:
Ja nu wel goedquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en daar?
Al een tijdje niet gesproken
Hey Marijkequote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaaaaas
Hai FerbHoe ist?
Is lang geleden, heb je een beetje gemistquote:
rustigquote:
Hoe was het eigenlijk met de 1e kerstdag in de zaak?quote:
Ja nu welquote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is lang geleden, heb je een beetje gemistIs alles wel okee?
Haiquote:
Weer helemaal beter?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Was nog beetje ziek etc.
En was een paar dagen weg + vergeten nog even dag te zeggen
Oh nee!quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs werd net krijsend en hoestend wakker![]()
Maar nu slaapt hij weer
Maakt niet uit, kan gebeuren, maar was het fijn?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Was nog beetje ziek etc.
En was een paar dagen weg + vergeten nog even dag te zeggen
Ook een beetje ziek aan het worden?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu slaapt hij weer
ook rustigquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk met de 1e kerstdag in de zaak?
net opquote:
Bah... Hopen dat het met oud en nieuw anders isquote:
Yup, en naar een paar vrienden.. Paar dorpen verderopquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Weer helemaal beter?En waar ben je heen geweest?
ohjeequote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu slaapt hij weer
mit sauerkrautquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Yup, en naar een paar vrienden.. Paar dorpen verderop![]()
Maar die hadden weer geen interwebs
Yupquote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan gebeuren, maar was het fijn?
[..]
Ook een beetje ziek aan het worden?
dan moet het druk zijnquote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bah... Hopen dat het met oud en nieuw anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |