Die van jou is echt snoezig!quote:
BIERquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storingquote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerOf maak je een andere keuze in het menu
Heb je geen water?quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storing.
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zienquote:
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn jaquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaar![]()
Op HC werd je er wel halfdood mee gegooid trouwens. Maar ja, ik kwam voor schoenens.
Het vorige winterdeel van dit jaar heb ik hoofdzakelijk in bed doorgebrachtquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoelt
Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Oepsquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nou ja, website en telefoon ligt plat, dus ik hoop hetquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn ja
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zettenquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zetten.
* Trevland ze een schaal met oliebollen neerquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |