Lekker slapen meisjequote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik hou mn ogen echt niet meer open. Trusten mensen![]()
Slaap Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
Pfff, ik hou mn ogen echt niet meer open. Trusten mensen![]()
Hier ook nog wat trager en moeite met posten enzquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Enige wat ik merk is dat ie een klein beetje langer over de auto-update doet
Ziet er goed uit Flesquote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals gebruikelijk: mijn spoorjaar 2010 in 12 plaatjes.
1. Universitair Medisch Centrum Utrecht, 28 januari 2010. Vanwege inmiddels ruimschoots bekende omstandigheden was ik in januari 2010 niet op het spoor te vinden. Het enige spoorse wat er te beleven was, was deze kunstzinnige uiting aan de wand van de wachtruimte bij de polikliniek voor Interne Geneeskunde.
[ afbeelding ]
2. Veenendaal-De Klomp, 20 februari 2010. Na exact 8 weken abstinentie begon het spoorjaar 2010 met een voorzichtig ritje naar Ede-Wageningen en terug, onder begeleiding van mijn vader. Treinstel 8655 komt zojuist binnen om voor dit historische moment te zorgen![]()
[ afbeelding ]
3. Veenendaal-Centrum, 16 maart 2010. Aangezien de praktijk voor fysiotherapie in de buurt van het station gelegen is, maak ik van vrijwel elke gelegenheid gebruik om even een ritje naar Rhenen te maken. Hier zien we dat deze dienst nog door Plan V verzekerd wordt.
[ afbeelding ]
4. Tussen Horrem en Frechen-Königsdorf (D), 10 april 2010. Een RegionalExpress vanuit Aachen passeert richting Köln. De foto is gemaakt vanuit een Uerdinger Schienenbus van de Köln-Bonner EisenbahnFreunde, tijdens een NVBS-rit over de Nord-Südbahn van de bruinkoolmijnen van de RWE.
[ afbeelding ]
5. Blerick, 15 mei 2010. Een plaat die ruk is, van een trein die stuk is![]()
[ afbeelding ]
6. Dobris (CZ), 19 juni 2010. Het jaarlijkse nachttreinretourtje bracht mij naar het laatste buurland van Duitsland waar nog geen bordjes van in de verzameling zaten. Hier zien we dieselloc 714 023 van de CD die klaar staat om een sleep twee-assige railbusjes terug te stuiteren naar Praag.
[ afbeelding ]
7. Hövelhof (D), 16 juli 2010. Een Talentje van de NordWestBahn loopt binnen als stoptrein naar Bielefeld Hbf. De klassieke beveiliging met armseinen heeft zijn beste tijd wel gehad hier.
[ afbeelding ]
8. Strasbourg (F), 13 augustus 2010. Een behoorlijk bekoorlijke conductrice van de SNCF staat haar pas gelakte nagels droog te blazen. Voor de vorm staat er ook nog wat ijzer op de foto.
[ afbeelding ]
9. Geilhausen (D), 19 september 2010. Een LINT27 van de firma Vectus vertrekt zojuist als stoptrein naar Limburg a/d Lahn. Het station van Geilhausen stelt niet bar veel voor, behalve het bordje. En dat is genoeg.
[ afbeelding ]
10. Radolfzell (D), 21 oktober 2010. Een tweetal railbusjes van de Baureihe 650 van de Hohenzollerische LandesBahn staat klaar om te vertrekken als stoptrein naar het 18 km verderop gelegen Stockach. Is weer eens wat anders dan te moeten invallen als ICE, wat deze stelletjes in 2008 ook gedaan hebben.
[ afbeelding ]
11. Linz (Rhein) (D), 13 november 2010. De cameraploeg van Man Bijt Hond is mee op een dagje bordjes schieten. Hun werk zit er hier blijkbaar op, maar mijn dag werd nog veel langer. Wanneer de uitzending zal zijn is nog altijd onbekend.
[ afbeelding ]
12. Maastricht, 12 december 2010. Voor het eerst sinds tijden weer eens een Belgische trein op de foto. Klassiek Motorstel 268 staat te wachten voor het vertrek naar Visé en Liège Guillemins. Mijn beste vriendin, met wie ik de dag ervoor naar de Kerstmarkt in Düsseldorf geweest was, had aan mijn camera zitten prutsen zodat de foto nogal verneukt is. U begrijpt, u moet niet bij mij zijn![]()
[ afbeelding ]
Enjoy
Dat zal wel de meest herkenbare zijn voor een aantal KSC'ers jaquote:
Hij is alleen een beetje verdwaaldquote:Op maandag 27 december 2010 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal wel de meest herkenbare zijn voor een aantal KSC'ers ja
quote:Op maandag 27 december 2010 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoals gebruikelijk: mijn spoorjaar 2010 in 12 plaatjes.
Nee hoor, daar worden ze gewoon onderhoudenquote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje verdwaalden nu snap ik ook mijn vertragingen
![]()
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf welquote:Op maandag 27 december 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
![]()
Ik wist helemaal niet dat je door was gegaan met het MBH verhaal
Dat zou best, ik zou ook niet weten waar andersquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, daar worden ze gewoon onderhouden
Ik spreek ook nergens mijn ongeloof uitquote:Op maandag 27 december 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vertel u heus geen indianenverhalen hoor. Maar dat ontdekt u zelf wel
Dat hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 27 december 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spreek ook nergens mijn ongeloof uit
trevquote:
Ik wist dat het speelde, en dat je het waarschijnlijk niet ging doenquote:Op maandag 27 december 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet hoor![]()
Ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat iemand het NIET zou geloven
ferbiequote:
Kaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:
Ja nu wel goedquote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed en daar?
Al een tijdje niet gesproken
Hey Marijkequote:Op maandag 27 december 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaaaaaaaaaas
Hai FerbHoe ist?
Is lang geleden, heb je een beetje gemistquote:
rustigquote:
Hoe was het eigenlijk met de 1e kerstdag in de zaak?quote:
Ja nu welquote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is lang geleden, heb je een beetje gemistIs alles wel okee?
Haiquote:
Weer helemaal beter?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Was nog beetje ziek etc.
En was een paar dagen weg + vergeten nog even dag te zeggen
Oh nee!quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
En Thijs werd net krijsend en hoestend wakker![]()
Maar nu slaapt hij weer
Maakt niet uit, kan gebeuren, maar was het fijn?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
Was nog beetje ziek etc.
En was een paar dagen weg + vergeten nog even dag te zeggen
Ook een beetje ziek aan het worden?quote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu slaapt hij weer
ook rustigquote:Op maandag 27 december 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk met de 1e kerstdag in de zaak?
net opquote:
Bah... Hopen dat het met oud en nieuw anders isquote:
Yup, en naar een paar vrienden.. Paar dorpen verderopquote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Weer helemaal beter?En waar ben je heen geweest?
ohjeequote:Op maandag 27 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu slaapt hij weer
mit sauerkrautquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:17 schreef Ferb het volgende:
[..]
Yup, en naar een paar vrienden.. Paar dorpen verderop![]()
Maar die hadden weer geen interwebs
Yupquote:Op maandag 27 december 2010 21:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan gebeuren, maar was het fijn?
[..]
Ook een beetje ziek aan het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |