Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
coldplay komt die zijn wel boeiendquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kings Of Leon zijn zeer boeiend
Heb ik ook, hoop dat het zo blijftquote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen ik jou leeftijd had kon ik vreten wat ik wou kwam er geen gram op aan das nu wel anders
je hebt gezond eten gehadquote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
JOAAAH ETEN![]()
Ik ben gewoon 2 kilo afgevallen de laatste 3 dagen
quote:Op maandag 27 december 2010 17:48 schreef Flippiee het volgende:![]()
![]()
![]()
En eetsmakelijk degene die gaan eten
alleen eerste KDquote:Op maandag 27 december 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt gezond eten gehad
kotelet met frietquote:
Aardappelpuree met kikkererwten en een paar spekjesquote:
quote:
Goede voornemens zijn voor 2011quote:Op maandag 27 december 2010 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben je ziek?
Of heb je goede voornemens?
Hoezo? Goede voornemens kunnen het hele jaar door vinnikquote:Op maandag 27 december 2010 17:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede voornemens zijn voor 2011.
ook lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aardappelpuree met kikkererwten en een paar spekjes
tfmquote:
Goudkuipjequote:
Ik ben flink opgeschoten vandaagquote:Op maandag 27 december 2010 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo? Goede voornemens kunnen het hele jaar door vinnik
Hai MartIs de renovatie al bijna af?
NOTquote:Op maandag 27 december 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
coldplay komt die zijn wel boeiend
juffrouw SteenKonijnquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 18:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben flink opgeschoten vandaag.
In het 'dal' staan 2 van de nieuwe gebouwtjes, mét werkend licht en de lichtmast die ik daar een tijdje terug had neergezet doet het nu ook. Verder wat gras en zo gestrooid.
Bij het bergdorp staat nu ook een extra lichtmast, en ook een spoorgebouwtje met licht. Daar moest ik toch wat landschap slopen, wat ik ook meteen hersteld heb.
Wat ik nu nog moet doen is:
• Baan stofzuigen morgen of overmorgen (dan is lijm met strooispul wel droog).
• Eventueel tweede laag strooispul aanbrengen.
• Werklui terugzetten.
• Licht uit locloods aansluiten.
• 1 lantaarnpaal in dal, en 1 a 2 bij bergdorp neerzetten en aansluiten.
• Nog 1 huis van licht voorzien.
• Eventueel station van bergdorp iets verplaatsen, en dan ook stationsomgeving opnieuw inrichten.
• Materieel terugzetten op de baan en rijden maar.
quote:
Hoe laat ben jij gaan slapen uiteindelijk?quote:
barbaarquote:
Half zesquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe laat ben jij gaan slapen uiteindelijk?
Ik stem voorquote:Op maandag 27 december 2010 18:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga ook meebieden als de concessie van Prorail afloopt.
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemquote:
dan nog barbaar coldplay is zoveel keer beter dan die andere gay ass band van jequote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemDe rest van de band is wel goed
Eigen mening ftwquote:Op maandag 27 december 2010 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Chris Matrin heeft zo'n ontzettend saaie stemDe rest van de band is wel goed
heb je nog best lang volgehouden! Ik half acht volgens mij, ben echt enorm lang door gesms'tquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |