Verstandig, vooral in jouw beroep is je rug volgens mij vrij kwetsbaarquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoop het ookMoet gewoon wel rustig aan doen met mn werk, dat helpt ook niet dat het nu wel wat drukker is. Valt qua patiënten wel mee, maar heb toch wel aardig wat te doen elke keer als ik werk.
En nou vroegen ze me ook nog of ik zondag kon werken, terwijl ik vrijdag, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag moet werkenDus dat ga ik ff niet doen XD
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'quote:
Ik geef je groot gelijk dat je een dag vrij wil hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoop het ookMoet gewoon wel rustig aan doen met mn werk, dat helpt ook niet dat het nu wel wat drukker is. Valt qua patiënten wel mee, maar heb toch wel aardig wat te doen elke keer als ik werk.
En nou vroegen ze me ook nog of ik zondag kon werken, terwijl ik vrijdag, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag moet werkenDus dat ga ik ff niet doen XD
Aha, op die manier, nooit bij stil gestaanquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'
Nou, zeker. Moet ik zuinig op zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Verstandig, vooral in jouw beroep is je rug volgens mij vrij kwetsbaar
Haha ja XDquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk dat je een dag vrij wil hebben
Niets mis meequote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer inspanning dan ontspanning dan
Goed, nog max 4.5 dagen werken dit jaarquote:Op maandag 27 december 2010 20:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, zeker. Moet ik zuinig op zijn![]()
[..]
Haha ja XD
Ik werk genoeg!![]()
Hoe ist met jou Trev?
Ik heb begrepen dat je na inspanning juist beter kunt ontspannenquote:
Ik ken het, had het gevoel gisteren avondquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh bah, ik voel me alsof ik ziek ga worden, keelpijn, snotterig en rillerig, zul je zien dat ik in m'n vakantie ziek ben
Zoheequote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, nog max 4.5 dagen werken dit jaar
Jeetjequote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stroomstoring in pompstation Hoofddorp, dus daardoor zitten o.a. Zandvoort, Haarlem, Hoofddorp, Badhoevedorp en Amstelveen zonder stromend water.
Oh he bah ik hoop het niet voor je hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh bah, ik voel me alsof ik ziek ga worden, keelpijn, snotterig en rillerig, zul je zien dat ik in m'n vakantie ziek ben
Yup de 31ste 4 uurtjes en dan 1 en 2 jan vrijquote:Op maandag 27 december 2010 20:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee![]()
Lekker! Nieuwjaar vrij hoop ik?
Datquote:Op maandag 27 december 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
'Koorts is een zinvolle reactie van het lichaam op een infectie. De koortsreactie moet helpen de infectie te bestrijden. Zo'n infectie ontstaat als bacteri"n of virussen het lichaam binnengedrongen zijn.'
Met z'n allen, met z'n ahallenquote:Op maandag 27 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gentlemanquote:
Gezelligquote:
De bedoeling is wel dat we beter worden hequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKomt iedereen dan bij me in bed liggen, lekker warm?
voel me ineens heel slecht in ordequote:Op maandag 27 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligKomt iedereen dan bij me in bed liggen, lekker warm?
Ik hoop oudjaar weer opgeknapt te zijnquote:Op maandag 27 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Liever niet, beviel me afgelopen keer goed om niet met kerst of oud en nieuw ziek te zijn
Ik hoop dat het goed gaatquote:Op maandag 27 december 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop oudjaar weer opgeknapt te zijn
Overmorgen vrij, dus kan ik ff uitzieken
Jeuj! Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup de 31ste 4 uurtjes en dan 1 en 2 jan vrijmaar kan ook niet anders in de sector waarin in werk
En de week erna als nog vrijquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook, anders gooi ik er gewoon zoveel drank en drugs in dat ik er niets meer van merk
Ja? Al zo lang geen vrij gehad? Of ben je het gewoon zat om zoveel te werkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker, maar toch maar eens over niet al te lange tijd een weekje vrij plannen
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ikquote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Al zo lang geen vrij gehad? Of ben je het gewoon zat om zoveel te werken
En dan ben je zeker helemaal naar de klotequote:Op maandag 27 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, gewoon werken uiteraard
Blijf ik een week in de roes hangen
Zo iddquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ik
[..]
En dan ben je zeker helemaal naar de klote
Vind ik ook.quote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Allebij, sinds dat ik in de zomer vakantie heb gehad heb ik 4 of 5 dagen vrij gehad, dus mag wel eens een weekje vrij vind ik
[..]
Fijn dat iemand het met mij eens isquote:
Hey STquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik heb alweeeeeeeer geen zin in eten![]()
hoe is het hier?
Nee, ik ben niet ziek, want dat komt me niet uitquote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
Hey ST![]()
Jij bent toch niet ziek?
Hier gaat het goed
Hoiiiquote:Op maandag 27 december 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
ik heb alweeeeeeeer geen zin in eten![]()
hoe is het hier?
Haha, je baas niet dan?quote:Op maandag 27 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het met mij eens is
[..]
Hey ST![]()
Jij bent toch niet ziek?
Hier gaat het goed
Dat snap ik maar de reden dat je niet wil etenquote:Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet ziek, want dat komt me niet uit
Geen idee, en zo niet heeft hij pechquote:Op maandag 27 december 2010 20:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Wrom nie?![]()
Joah, rustig vind ik![]()
[..]
Haha, je baas niet dan?
Schrik niet maar het gebeurt dus welquote:Op maandag 27 december 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Een mama kan nooit ziek zijntoch ST ?
Ach, dan kan het daarna alleen maar beter gaanquote:Op maandag 27 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan ben je zeker helemaal naar de klote
Oh echt trev?quote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schrik niet maar het gebeurt dus wel
Dat is waarquote:Op maandag 27 december 2010 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, dan kan het daarna alleen maar beter gaan
Ja, moet ik nog meer poetsen op mijn vrije dagenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ja, moet ik nog meer poetsen op mijn vrije dagen
Alleen nu weet ik niet hoe ik het bij mijn ma moet bekijkenquote:Op maandag 27 december 2010 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
_____!!!!!!!!!!!
en fok doet raar
Ik snap er geen drol meer vanquote:Op maandag 27 december 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen nu weet ik niet hoe ik het bij mijn ma moet bekijken![]()
Best wel irritant
Mijn ma heeft reuma dus is eigenlijk altijd ziek, maar zoiets als een griepje of zo bijna nooit gehad, ook niet voordat ze reuma hadquote:Op maandag 27 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap er geen drol meer van
Wat scheelt er precies aan?quote:Op maandag 27 december 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
fok is wel goed hard aan het kutten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |