Was dat maar zoquote:Op maandag 27 december 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trev en hetmeisjeuitzijnfobo sitting in a christmas tree....
Hey Marijkequote:
Hai meisquote:
Lekkerquote:
hey ik was de uitvinder van... ehm hoe noemde ik dat ook alweer? swibelen?quote:Op maandag 27 december 2010 18:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisAlles okee?
[..]
LekkerDoe je wel voorzichtig ivm eventuele glad?
mwah het gaat wel hoor.....quote:
Stroooquote:
ben met oud en nieuw toch in de kroegquote:Op maandag 27 december 2010 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah het gaat wel hoor.....
[..]
Strooo![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben met oud en nieuw toch in de kroeg
hoi Nijnquote:
nogal maar goed ik heb geduldquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hey ik was de uitvinder van... ehm hoe noemde ik dat ook alweer? swibelen?
Ja Kerstmis is voorbij he. Nu dus gewoon weer de normale Rataplanquote:Op maandag 27 december 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Bossieje kerst outfit weer aan de wilgen?
Ik weet niet of er een kroeg omheen zit, maar er zal ongetwijfeld een hoop bier bij te pas komenquote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben met oud en nieuw toch in de kroeg
betere werkquote:Op maandag 27 december 2010 19:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja Kerstmis is voorbij he. Nu dus gewoon weer de normale Rataplan
Ik heb nog wel een wintersigquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
betere werkben blij dat die poppenkast er weer op zit
Die van jou is echt snoezig!quote:
BIERquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerquote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef DaMart het volgende:
Handig, er is een storing met het kraanwater en als je die door wilt geven aan het Waterleidingbedrijf, krijg je een bandje met de tekst 'Op dit moment is geen informatie beschikbaar' en wordt de verbinding verbroken.
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storingquote:Op maandag 27 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het gewone call center niet meer open? Dan bel je toch met het andere nummerOf maak je een andere keuze in het menu
Heb je geen water?quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, alle nummers van 9-17 uur, alleen storingsnummer 24 uur per dag... maar ik zie op Twitter dat ze tot in de wijde omtrek last hebben van de storing.
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zienquote:
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaarquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn jaquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoeltquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog heul geen oliebollen op dit jaar![]()
Op HC werd je er wel halfdood mee gegooid trouwens. Maar ja, ik kwam voor schoenens.
Het vorige winterdeel van dit jaar heb ik hoofdzakelijk in bed doorgebrachtquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu mag het,dit jaar denk ik wel, ik neem aan dat je dit seizoen bedoelt
Lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
En weer schoon![]()
![]()
Wie wil er een vers gebakken Oliebol?
Oepsquote:Op maandag 27 december 2010 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, en Hoofddorp, Haarlem, Amstelveen, Badhoevedorp en Bennebroek ook niet, aan Twitter te zien.
Nou ja, website en telefoon ligt plat, dus ik hoop hetquote:Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan mag je aannemen dat er al wat poppetjes aan het rennen zijn ja
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zettenquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nog wel kleine flesjes Spa, en volgens mij had ik de waterkoker ook nog niet leeggemaakt vanmiddag, dus ik kan nog thee zetten.
* Trevland ze een schaal met oliebollen neerquote:Op maandag 27 december 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker
[..]
OepsIk hoop dat je genoeg water/drinken in huis hebt?
Dan al!?quote:
een weekquote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan al!?Hoe lang ga je eigenlijk weg?
quote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Moe moe moe. Ik droom ervan om eens een lekker nachtje aan 1 stuk te kunnen door slapen zonder dat ik tig keer wakker word. UItslapen lijkt mij ook heerlijk wat mij dus nooit lukt zelf niet in het weekend helaas.
Leukquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een weekalles bij elkaar.
4 januari ben ik weer terug
quote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Moe moe moe. Ik droom ervan om eens een lekker nachtje aan 1 stuk te kunnen door slapen zonder dat ik tig keer wakker word. UItslapen lijkt mij ook heerlijk wat mij dus nooit lukt zelf niet in het weekend helaas.
dank jequote:
Hey Beertjequote:Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
Veel plezier meneer Flesquote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een weekalles bij elkaar.
4 januari ben ik weer terug
Ga ook maar een kopje koffie drinkenquote:
En al bier geprobeerd?quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga ook maar een kopje koffie drinken
Is het warme water op???quote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef DaMart het volgende:
Handig, er was nog wat warm water in het reservoir voor de flat... zit nu in 2 pannen van mij, waarvan 1 pan al is geleegd in de waterkoker... nu theetijd dus.
Diversequote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
*probeert te bedenken welk standje dat is
Klinkt goedquote:
Merelquote:
ook inspanning kan ontspanning zijn hoorquote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Da's meer inspanning dan ontspanning dan
Zeker daarnaquote:Op maandag 27 december 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ook inspanning kan ontspanning zijn hoor
Wat is jouw bloeddruk eigenlijk?quote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dank je![]()
EN DAN LOOPT FOK OOK NOG EENS TE KUTTEN.
Hee meis!quote:
Marijke!quote:
Ik zie, balen zegquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hee meis!
Bleh. Pijn in mn rug enzo. Verder wel oke
Jij zat met een ziek ventje zag ik?![]()
![]()
Muck
Trev
[..]
Marijke!
Meh, zie boven
Ben blij als ik 3 januari weer naar de fysio mag, kraken XD Pfff. Ben echt moe daardoor.
En hoe ist met jou?
quote:Op maandag 27 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goedVandaag geklust?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef D. het volgende:
Mijn lichaam reageert zinvol op een infectie
Gaat de goede kant opquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het behang in de voorkamer is er al grotendeels af
Jeetje balen van je rug joh.. en het ging zo goed ?quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hee meis!
Bleh. Pijn in mn rug enzo. Verder wel oke
Jij zat met een ziek ventje zag ik?![]()
![]()
Muck
Trev
[..]
Marijke!
Meh, zie boven
Ben blij als ik 3 januari weer naar de fysio mag, kraken XD Pfff. Ben echt moe daardoor.
En hoe ist met jou?
Stelletje zuipschuitenquote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het water is op in half Noord-Holland.
Oh heb ik weer wat gemist?quote:Op maandag 27 december 2010 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al het water is op in half Noord-Holland.
Woei!quote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Het behang in de voorkamer is er al grotendeels af
Kloptquote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb koorts, en dat schijnt 'goed' te zijn
Leg uit, ik snap het nietquote:Op maandag 27 december 2010 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb koorts, en dat schijnt 'goed' te zijn
Haha ja, ik hoop het ookquote:Op maandag 27 december 2010 20:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie, balen zegHopen dat je rug uit zichzelf weer wat opknapt voor de 3e
Hier alles okee![]()
Stroomstoring in pompstation Hoofddorp, dus daardoor zitten o.a. Zandvoort, Haarlem, Hoofddorp, Badhoevedorp en Amstelveen zonder stromend water.quote:
Verstandig, vooral in jouw beroep is je rug volgens mij vrij kwetsbaarquote:Op maandag 27 december 2010 20:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja, ik hoop het ookMoet gewoon wel rustig aan doen met mn werk, dat helpt ook niet dat het nu wel wat drukker is. Valt qua patiënten wel mee, maar heb toch wel aardig wat te doen elke keer als ik werk.
En nou vroegen ze me ook nog of ik zondag kon werken, terwijl ik vrijdag, zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag moet werkenDus dat ga ik ff niet doen XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |