Dat denk ik ook over/van onze postbode, maar hij prevelt in zichzelf en maakt ook wel meermaals per maand fouten in het afleveren van d epost, ik zou hem geen partij laten leiden en/of hem de posterboy er van maken....quote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef TomLievense het volgende:
Het was wachten op het gebruikelijke Cohen-bashen.
![]()
Het laat me inmiddels koud. Het is een goede integere man en ik heb vertrouwen in hem.
OK natuurlijk, maar wat is dan zijn visie? als het kabinet zo slecht is moet het toch eenvoudig zijn om een links alternatief aan te dragen? Of is links te verdeeld ?quote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
Ik ook. Juist nu is het belangrijk dat links een leider heeft die niet meegaat in het geschreeuw en getroll van rechts.
Het zou belangrijk kunnen zijn dat links een leider heeft die zich niet als een makke hond in de hoek laat duwen maar zijn tanden toont en vertelt welke kant hij op wil met het land.quote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook. Juist nu is het belangrijk dat links een leider heeft die niet meegaat in het geschreeuw en getroll van rechts.
Dat zullen ze ongetwijfeld op die manifestatie doen.quote:Op maandag 27 december 2010 16:27 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK natuurlijk, maar wat is dan zijn visie? als het kabinet zo slecht is moet het toch eenvoudig zijn om een links alternatief aan te dragen? Of is links te verdeeld ?
Sinds wanneer is Cohen de leider van links? Hooguit oppositieleider vanwege de samenstelling van de TK lijkt me.quote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij neemt nu toch ook het initiatief?quote:Op maandag 27 december 2010 16:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Cohen de leider van links? Hooguit oppositieleider vanwege de samenstelling van de TK lijkt me.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
God, God, die angst voor Cohen is gewoon vermakelijk.
quote:Op maandag 27 december 2010 16:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij neemt nu toch ook het initiatief?
Ik denk liever in termen van progressieve en conservatieve krachten, waarbij ik Cohen zeker niet meteen bij de eerste groep indeel.quote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA, GL en SP hebben samen meer dan meer dan 220.000 leden, met 1% daarvan zit De Brakke Grond al meer dan vol hoorquote:Op maandag 27 december 2010 17:17 schreef Holograph het volgende:
Stel het blijkt dat er niemand komt opdagen bij die manifestatie, zou Cohen dan het beste weg kunnen gaan?
Maar een manifestatie van 22.000 mensen is niks, met 110.000 kom je misschien ergens hoewel dat ook niet bepaald veel is. En waar gaan ze tegen protesteren? De mensen voor wie Cohen juist opkomt (de politieagent, de leraar zoals hij beweerd in zijn zendtijd van politieke partijen) gaan er veelal op vooruit.quote:Op maandag 27 december 2010 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA, GL en SP hebben samen meer dan meer dan 220.000 leden, met 1% daarvan zit De Brakke Grond al meer dan vol hoor
Zelfs in veel grotere landen als Frankrijk of Duitsland zou een manifestatie van 110.000 man heel indrukwekkend zijn. Voor Nederland zou het een van de grootsten ooit zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar een manifestatie van 22.000 mensen is niks, met 110.000 kom je misschien ergens hoewel dat ook niet bepaald veel is. En waar gaan ze tegen protesteren? De mensen voor wie Cohen juist opkomt (de politieagent, de leraar zoals hij beweerd in zijn zendtijd van politieke partijen) gaan er veelal op vooruit.
Fortuyn was een gelukszoeker.quote:Op maandag 27 december 2010 16:24 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Mooie analyse en beeldspraken.
Ik mis Fortuyn
Dit dus. En zo heel moeilijk is het nou ook weer niet om het huidige kabinet aan te vallen. Ze maken fout op fout. Ze moeten populistisch gedrag niet aanpakken met populistisch gedrag. Dat werkt niet. Niemand schreeuwt zo hard als Wilders.quote:Op maandag 27 december 2010 17:25 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar een manifestatie van 22.000 mensen is niks, met 110.000 kom je misschien ergens hoewel dat ook niet bepaald veel is. En waar gaan ze tegen protesteren? De mensen voor wie Cohen juist opkomt (de politieagent, de leraar zoals hij beweerd in zijn zendtijd van politieke partijen) gaan er veelal op vooruit.
Dat is wel heel simpel vergeleken. Toen hij neergeschoten werd was hij al flink over de 50, genoeg tijd voor bezinning.quote:Op maandag 27 december 2010 17:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Fortuyn was een gelukszoeker.Eerst was hij communist, later lid van de PvdA, daarna Leefbaar Nederland en uiteindelijk LPF.
Ik hou niet van Hitler, maar die stond tenminst nog ergens voor.![]()
Oh, ik dacht Israel.quote:Op maandag 27 december 2010 17:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit dus. En zo heel moeilijk is het nou ook weer niet om het huidige kabinet aan te vallen. Ze maken fout op fout. Ze moeten populistisch gedrag niet aanpakken met populistisch gedrag. Dat werkt niet. Niemand schreeuwt zo hard als Wilders.
Ze kunnen het geld voor deze manifestatie beter gebruiken om 2e kamer leden om te kopen zodat ze met een motie van wantrouwen het kabinet naar huis kunnen sturen. Kunnen ze in Amerika ook wat van. En dat land moeten we toch volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |