Ik heb ze 2 jaar geleden nog gezien, alleen Mick zit er nog bij van de originele bezetting...quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, ze schijnen nog te toeren, maar zonder Brian Connolly blijft het toch nét niet.
De eerste Nederpophit, naar verluidt "geregeld" met Joost den Draaijer, die toch nog een nummer tekort kwam voor de top 40 van de week waarin het nummer binnenkwam.quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Homdeck het volgende:
1525 BEATLES - Can't buy me love (1964)
1524 MOTIONS - Wasted words (1965)
1523 VICKY LEANDROS - Apres toi (1972)
1522 SLADE - Far far away (1974)
1521 MARIA MENA - All this time (2008)
1520 JULIEN CLERC - This melody (1976)
1519 ELTON JOHN - Goodbye yellow brick road (1973)
1518 T'PAU - China in your hand (1987)
1517 ELVIS PRESLEY - Wooden heart (1961)
1516 ALICIA KEYS - No one (2007)
1515 BEACH BOYS - Then I kissed her (1967)
1514 RENÉ FROGER - This is the moment (1992)
1513 BEATLES - Ob la di, ob la da (1969)
Op nummer 1 gekomen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De eerste Nederpophit, naar verluidt "geregeld" met Joost den Draaijer, die toch nog een nummer tekort kwam voor de top 40 van de week waarin het nummer binnenkwam.
Nou ja, dat valt me nog mee. Genoeg groepen die teren op successen uitsluitend behaald door voormalige leden van diezelfde groep.quote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 jaar geleden nog gezien, alleen Mick zit er nog bij van de originele bezetting...
quote:
quote:Met ingang van 1 januari 2007 was Vicky Leandros ook politiek actief in het Griekse Piraeus, waar zij zich namens de politieke partij PASOK in de gemeenteraad tot taak had gesteld deze stad tot een van de bruisende culturele steden aan de Middellandse Zee te maken. Bij de verkiezingen van 16 september 2007 werd ze echter niet herkozen.
Ja, het koelt af, zo laat op de avond...quote:
Nee, dat niet.quote:
Je hebt d'r effe gebeld om het te checken?quote:Op zondag 26 december 2010 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
@MadMaster: Ik wilde het net aanpassen, maar het klopt dat Vicky niet meer politiek actief is...
Maar die heeft aan Shockin Blue meer verdiend, denk ik zo.quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef tong80 het volgende:
1522 SLADE - Far far away (1974
Let's rock
En Robbie van Leeuwen. Held.
En is goed in haar talen: de hitparade gehaald in het Frans, het Duits, het Engels en, jawel, het Nederlands.quote:
het café loopt niet echt lekker hequote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
In dit nummer zit de Slade zo langzamerhand wel in...
Ja, ik wist het niet zeker...quote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt d'r effe gebeld om het te checken?
Ik ga er dinsdag naar toe, eens even de boel op stelten daar met dat suffe zooitje daar...quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Homdeck het volgende:
[..]
het café loopt niet echt lekker he
Klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar die heeft aan Shockin Blue meer verdiend, denk ik zo.
[..]
En is goed in haar talen: de hitparade gehaald in het Frans, het Duits, het Engels en, jawel, het Nederlands.
Wel warmer weer.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er dinsdag naar toe, eens even de boel op stelten daar met dat suffe zooitje daar...
hoe laat? dan houd ik het even in de gatenquote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga er dinsdag naar toe, eens even de boel op stelten daar met dat suffe zooitje daar...
En driemaal raden met welk nummer dat was.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ze heeft ook Luxemburg het Eurovisie Song Festival gewonnen...
Ik schat rond een uur of 12 's middags, met mw. MM en 11-jarig neefje.quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hoe laat? dan houd ik het even in de gaten
Theo, wir fahr'n nach Lodzquote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En driemaal raden met welk nummer dat was.
Edit: Toch Après toi...quote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En driemaal raden met welk nummer dat was.
Bijna goed!quote:
Ideaal voor in de wachtkamer bij de tandarts.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is er mis met dit nummer? Mooi toch?
Die van Maria Mena, die nu te horen is? Niks mis mee, hoor.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
Wat is er mis met dit nummer? Mooi toch?
Theo, wir fahr'n nach Lodz.quote:
Ja, inderdaad, snapte je edit al niet, want het klopt.quote:
Was wel een reden om de topografie van Polen door te nemen destijds.quote:Op zondag 26 december 2010 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theo, wir fahr'n nach Lodz.
Steh auf, Du altes Murmeltier,
Bevor ich die Geduld verlier.![]()
Ik dacht aan iets anders...quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, snapte je edit al niet, want het klopt.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, snapte je edit al niet, want het klopt.
1m83 lang, kan zo gaan volleyballen...quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet alleen een aangename stem:
[ afbeelding ]
Ich Hab Die Liebe Gesehen ?quote:
cutequote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet alleen een aangename stem:
[ afbeelding ]
En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Ferdo het volgende:
Alweer de laatste Julien Clerc. Er zijn toch tijden dat die man nog veel later voorbijkwam in de Top 2000.
En dat alleen omdat zijn Frans zo goed is.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Homdeck het volgende:
hij heeft heel wat vochtige slipjes veroorzaakt...
Maar nu komt hij niet meer hoger dan 1520.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...
En Jacques Dutronc.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...
918 Michel Sardou Les lacs du Connemara 1982quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Staat Le Lac de Connemara erin van Michel Sardou? Ook een topper vind ik zelf
28 december, na 22:00. Numéro neuf-un-huit.quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Staat Le Lac de Connemara erin van Michel Sardou? Ook een topper vind ik zelf
Maar sinds een operatie aan zijn stembanden eind jaren '80 niet meer te doen voor Sir Elton.quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef SonicVolcano het volgende:
NiceHet refrein blijft toch erg goed
Obladi Oblada, want daar opent het volgende uur mee...quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef tong80 het volgende:
Alleen nog zeiknummers en Obladioblada dit uur wat ga ik het volgende uur missen ? Ga zo pitten.
Crosby, Still & Nash en Doe Maar. Onder meer.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef tong80 het volgende:
Alleen nog zeiknummers en Obladioblada dit uur wat ga ik het volgende uur missen ? Ga zo pitten.
Aangepast.quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Obladi Oblada, want daar opent het volgende uur mee...
This Is The Moment... <nieuwspingel>quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef Homdeck het volgende:
Het wordt weer krap dit uur hoor. Nou ja, froger mogen ze wel afkappen.
Twee korte nummers, en Froger kunnen ze inderdaad wel lichtelijk afkappen wmb.quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef Homdeck het volgende:
Het wordt weer krap dit uur hoor. Nou ja, froger mogen ze wel afkappen.
Of alles aaneen spelen, dat is ook mogelijk...quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee korte nummers, en Froger kunnen ze inderdaad wel lichtelijk afkappen wmb.
De Steven Seagal van de zangwereld, qua vermogen emotie uit te drukken.quote:
Als Stefan Stasse even zodanig doorlult dat het helemaal uitdraaien van Froger onmogelijk wordt ben ik hem dankbaar.quote:Op zondag 26 december 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of alles aaneen spelen, dat is ook mogelijk...
Een paar maanden geleden gezien in Paradiso.quote:Op zondag 26 december 2010 23:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Vienna van Ultravox staat ook lekker hoogVoor mij toch wel het nummer wat het beste de jaren 80 weergeeft: synths, elektrische drums gecombineerd met 'menselijke' piano en viool. En een ijzersterk refrein gezongen door meneer Ure
Ik wilde gaan, maar was nog in het buitenland vanwege stage. Gerucht gaat dat ze de studio weer induiken. Zeer onderschatte band. Live staat het inderdaad als een huisquote:Op zondag 26 december 2010 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden gezien in Paradiso.
Rockte als een huis, meneer Ure kan nog zingen en de synths doen het nog prima...
Tja, volgens de stemmers heeft hij toch zeker drie nog mindere nummers gemaakt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Flitspaal het volgende:
Elvis met een van zijn minste nummers ooit.
Voor mij hoeven ze geen nieuw werk meer te doen, de 80's kunnen ze niet meer overtreffen...quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar was nog in het buitenland vanwege stage. Gerucht gaat dat ze de studio weer induiken. Zeer onderschatte band. Live staat het inderdaad als een huis
Lijkt me ook sterk ja, maar een nieuwe tour zie ik wel zittenquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij hoeven ze geen nieuw werk meer te doen, de 80's kunnen ze niet meer overtreffen...
Integraalquote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk ja, maar een nieuwe tour zie ik wel zittenVan mij mogen ze Vienna en Rage In Eden wel integraal spelen
Normaal is Froger groot genoeg...quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Ferdo het volgende:
Nou, dat wordt nog een klein stukje Froger.
Caro Emerald, Owl City, Snow Patrol, Alicia Keys, Palingsoundquote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Even gefilterd op alle nieuwe binnenkomers die er nog nooit eerder in stonden.
Ik kan dit lijstje echt niet verklaren v.w.b. songs ouder dan 2009...
...
This Is Your Moment...quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Zo, mooi moment om ervandoor te gaan
Dat snap ik dan nog wel in relatie tot de logica van de ze lijst, dat waren recente hits.quote:Op zondag 26 december 2010 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Caro Emerald, Owl City, Snow Patrol, Alicia Keys, PalingsoundWhy!!!!?
Allemaal nummers die me niks zeggen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Even gefilterd op alle nieuwe binnenkomers die er nog nooit eerder in stonden.
Ik kan dit lijstje echt niet verklaren v.w.b. songs ouder dan 2009...
1989 Take That Patience 2006
1871 Jack Johnson Upside down 2006
1706 Jan Smit Stilte in de storm 2008
1453 Raymond van het Groenewoud Twee meisjes 1999
Ik bedoel de complete albums, in de juiste volgordequote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
IntegraalLive met vertraging of zo
![]()
Owl City vind ik de allerfoutste...quote:Op zondag 26 december 2010 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Caro Emerald, Owl City, Snow Patrol, Alicia Keys, PalingsoundWhy!!!!?
Ah, ik dacht alleen die songs.quote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedoel de complete albums, in de juiste volgordeIntegraal = in zijn geheel.
Nou ja, hooguit in samenwerking met die Derek Oglive, of hoe die zweefmolen ook mag heten, maar of het een erg betrouwbaar interview wordt...quote:Op maandag 27 december 2010 00:07 schreef Flitspaal het volgende:
Daar kan Leo Blokhuis geen interview mee doen.
Nu in elk geval wel.quote:
"Ogilvie the astronomer"quote:Op maandag 27 december 2010 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, hooguit in samenwerking met die Derek Oglive, of hoe die zweefmolen ook mag heten, maar of het een erg betrouwbaar interview wordt...
Sterf! Vorig jaar toch nog best hoog genoteerd, maar nu dus inderdaad weg.quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"Ogilvie the astronomer"
Waar is trouwens Forever Autumn gebleven? Zie hem niet in de lijst staan
Kut lijst... They drew their plans against usquote:Op maandag 27 december 2010 00:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterf! Vorig jaar toch nog best hoog genoteerd, maar nu dus inderdaad weg.
Op 1080 stonden de heren Wayne en Hayward vorig jaar nog. En nu dus Sub Top 2000, hooguit.quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kut lijst... They drew their plans against us
We moeten onze favorieten voortaan in morsecode doorgeven...quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kut lijst... They drew their plans against us
The Eve Of The War stond vorig jaar op 1065.quote:Op maandag 27 december 2010 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm... of dat was zeker vorig jaar?
Konden ze dat nummer eerder I'm Almost Dying noemen...quote:Op maandag 27 december 2010 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
Top2000 chat:
[00:53:43] <LijstDuwer> Plaat: CELINE DION - I'm alive Kreeg als gemiddelde 2.58 van 35 stemmers
Voor eventjes. Een hele dag op visite gaan, is erg gezellig maar ook vermoeiend.quote:
Ik had het al aangepast.quote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet Niets = Alles
Ik begrijp dat wel, je moet hem eens live zien...
Dat café ziet er ook erg gezellig uit.quote:Op maandag 27 december 2010 01:16 schreef MadMaster het volgende:
Dinsdag ga ik pas naar dat cafe, kan niet elke dag bezopen zijn...
Sadeness = van de man van Sandra van Maria Magdalena
Begin je nou weer met 'Ik hou niet van...'?quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast.![]()
Misschien als hij op een festival zou komen. Ik zou niet naar een concert van hem gaan. Ik hou ook niet van liedjes in Italiaans/Spaans...
quote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin je nou weer met 'Ik hou niet van...'?
Ik ging ook onder protest en was zeer verrast...
Ik wil sowieso weer eens naar het Beeld & Geluid gebouw in Hilversum, het mekka voor, hoe toevallig, beeld en geluid...quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat café ziet er ook erg gezellig uit.Niet echt aantrekkelijk om naartoe te gaan..
Gelukkig heb ik jouw ogen niet...quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Aalbers het volgende:
na de beatles is dire straits toch wel de beste band aller tijden in mijn ogen
Dat lijkt mij ook wel leuk om eens te zien.quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil sowieso weer eens naar het Beeld & Geluid gebouw in Hilversum, het mekka voor, hoe toevallig, beeld en geluid...
quote:Op maandag 27 december 2010 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soul man vond ik wel mooi
![]()
![]()
Enne hier mocht ik klagen toch?
Kan je makkelijk de hele dag mee zoet zijn. Mijn schoonzus was in 1977 als 6-jarige bij de intocht van Sinterklaas bij de Sint op schoot op TV en via Beeld & Geluid heeft ze die beelden nu op DVD...quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om eens te zien.
Wat leukquote:Op maandag 27 december 2010 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je makkelijk de hele dag mee zoet zijn. Mijn schoonzus was in 1977 als 6-jarige bij de intocht van Sinterklaas bij de Sint op schoot op TV en via Beeld & Geluid heeft ze die beelden nu op DVD...
Met zo'n naam moet je wel muziekliefhebber worden.quote:Op maandag 27 december 2010 01:30 schreef peaceman het volgende:
En bij Lennon rammen we die belangstelling er wel in.
Precies.quote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet je wel muziekliefhebber worden.
En later je ouders uitnodigen voor een bezoek aan Central Park in New York...
Hij vindt muziek idd nu al leuk. En dansen dat ie kan.quote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met zo'n naam moet je wel muziekliefhebber worden.
En later je ouders uitnodigen voor een bezoek aan Central Park in New York...
Dat neefje die toen ook bij de bbq-meet was? Leuk dat jullie zoveel met hem doen!quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem mijn 11-jarige neefje dinsdag ook mee...
Met de BBQ vorig jaar had je ook geen omkijken naar hem. Imagine je dat eens bij vele andere kinderen...quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies.![]()
Maar hij vind muziek wel erg interessant, dus dat komt vast goed.
Hij was wel megalief vandaag bij het jaarlijkse kerstritueel... Telkens de knuffels en speen brengen naar zijn neefje die zijn hand gebrand had.
Ja, nu je het zegt, die was er toen inderdaad ook bij.quote:Op maandag 27 december 2010 01:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat neefje die toen ook bij de bbq-meet was? Leuk dat jullie zoveel met hem doen!
Over het algemeen is het inderdaad een makkelijk kind.... Al begint 'ik ben bijna 2 , dus ik zeg nee wel te beginnen'quote:Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de BBQ vorig jaar had je ook geen omkijken naar hem. Imagine je dat eens bij vele andere kinderen...
Klopt.. hij kan zich heel goed en lief vermaken.quote:Op maandag 27 december 2010 01:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de BBQ vorig jaar had je ook geen omkijken naar hem. Imagine je dat eens bij vele andere kinderen...
Wat goed onthouden hè?quote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt, die was er toen inderdaad ook bij.
Hij is morgen en dinsdag bij ons...
Ik ben noch met Peaceman, noch met Diaan getrouwd...quote:Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Aalbers het volgende:
als jullie getrouwd zijn, waarom dan praten via fok? of ben ik heel scheef als ik dit suggereer?
En dat mag niet?quote:
oh nee dat zeg ik niet, vind het alleen apartquote:Op maandag 27 december 2010 01:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mag dat niet? Peaceman en ik zitten wel vaker in hetzelfde topic..
Waarom is het apart dan? Wij vinden in dit geval allebei de top2000 leuk en deze topicreeks ook. Dus posten we ook allebei in dit topic. We zijn ook niet altijd tegelijk in dit topic trouwens.quote:Op maandag 27 december 2010 01:46 schreef Aalbers het volgende:
[..]
oh nee dat zeg ik niet, vind het alleen apartmaar doe wat je niet laten kan
quote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef MadMaster het volgende:
Een zgn. FAT-relatie.
Fokking Apart Together...
Mja, ik zou zeggen: trek een fles wijn open en geniet samen van de radio en praat lekker met elkaar.. Maar omdat jullie zo aanvallend reageren, alsof ik je beledig, ga ik dit nog meer apart vindenquote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom is het apart dan? Wij vinden in dit geval allebei de top2000 leuk en deze topicreeks ook. Dus posten we ook allebei in dit topic. We zijn ook niet altijd tegelijk in dit topic trouwens.
Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik zou zeggen: trek een fles wijn open en geniet samen van de radio en praat lekker met elkaar.. Maar omdat jullie zo aanvallend reageren, alsof ik je beledig, ga ik dit nog meer apart vinden
Men verwondert zich het meest over dingen die men niet begrijpt en ook niet hoeft te begrijpen, zolang de andere partij het maar wel snapt.quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik zou zeggen: trek een fles wijn open en geniet samen van de radio en praat lekker met elkaar.. Maar omdat jullie zo aanvallend reageren, alsof ik je beledig, ga ik dit nog meer apart vinden
Wel een lekker nummer.quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een erg slechte opname van The Hollies?
Is die Top 2000 nou nog bezig?quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een erg slechte opname van The Hollies?
Nogmaals, ik verwonder me erover. Niets bijzonders wat ik er mee bedoel hoor. Maar dat je dan met zulke semi-wijsheden moet komen..quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Men verwondert zich het meest over dingen die men niet begrijpt en ook niet hoeft te begrijpen, zolang de andere partij het maar wel snapt.
quote:Op maandag 27 december 2010 01:54 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nogmaals, ik verwonder me erover. Niets bijzonders wat ik er mee bedoel hoor. Maar dat je dan met zulke semi-wijsheden moet komen..
Vertel eens, zit op m'n Blackberry...quote:Op maandag 27 december 2010 01:55 schreef FritsFlits het volgende:
Gheghe, foutjes op de Top2000-lijst: http://top2010.radio2.nl/lijsten
Forever Autumn staat er wel in... goed zoeken!
net Radio2 gemaild dat de lijst niet volledig is die daar staat
quote:Op maandag 27 december 2010 01:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens, zit op m'n Blackberry...
Ook War Of The Worlds vorig jaar live gezien, vond het totaal niet boeiend, op de titelsong en Forever Autumn na...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ah, niet onder Justin's naam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach.. het origineel is niet eens van Jeff of Justin, maargoedquote:Op maandag 27 december 2010 02:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, niet onder Justin's naam...
Het gave was dat Jeff Wayne er zelf bij was en jarig was en ook dat Justin Forever Autumn zelf zong. Verder was het vooral animaties bekijken en een intruder op het podium...quote:Op maandag 27 december 2010 02:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb de show op DVD. Vind hem juist wel erg indrukwekkend! Jammer dat ik hem live niet heb kunnen zien.. die kaarten waren destijds veel te duur voor die plekken die er nog waren
Later horen we ook een nummer uit FIFA 2005:quote:Op maandag 27 december 2010 02:10 schreef FritsFlits het volgende:
Friday On My MindEen van m'n favoriete Fifa11-nummers
oke, zelf erin gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan in Fifa11 je eigen playlist makenquote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radiozenders zouden sowieso meer respect moeten hebben voor soundtracks uit computerspelletjes...
Ik zing het altijd helemaal meequote:Op maandag 27 december 2010 02:18 schreef FritsFlits het volgende:
Girl From Ipanema.. volgens mij danste de janitor uit Scrubs hier op.
Ja het hele jaar door...arbeidsvitaminen.quote:Op maandag 27 december 2010 02:20 schreef Nober het volgende:
Kan ik die top 2000 ergens downloaden zodat ik er een top 500 van kan maken, het meeste wat erin staat is toch niet veel aan.
Het is inderdaad niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 27 december 2010 02:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je kan in Fifa11 je eigen playlist makenDe originele Fifa11 muziek is super brak
Het ultieme FIFA lied is toch deze...quote:Op maandag 27 december 2010 02:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet meer wat het geweest was.
De soundtracks van FIFA 2006 gaven me kippenvel, die van FIFA 09 waren ook nog redelijk, maar omdat ik de meeste bands/nummers van FIFA 10 en 11 ken is het verrassingselement zoek...
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.quote:Op maandag 27 december 2010 02:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Het ultieme FIFA lied is toch deze...
En Caesars Palace met Jerk it Outquote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.
Chumbawamba's beste album is natuurlijk;quote:Op maandag 27 december 2010 02:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gevolgd door Chumbawamba - Tubthumping.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Bands_Have_Wonquote:Op maandag 27 december 2010 02:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Chumbawamba's beste album is natuurlijk;
The Boy Bands Have Won, and All the Copyists and the Tribute Bands and the TV Talent Show Producers Have Won, If We Allow Our Culture to Be Shaped by Mimicry, Whether from Lack of Ideas or From Exaggerated Respect. You Should Never Try to Freeze Culture. What You Can Do Is Recycle That Culture. Take Your Older Brother's Hand-Me-Down Jacket and Re-Style It, Re-Fashion It to the Point Where It Becomes Your Own. But Don't Just Regurgitate Creative History, or Hold Art and Music and Literature as Fixed, Untouchable and Kept Under Glass. The People Who Try to 'Guard' Any Particular Form of Music Are, Like the Copyists and Manufactured Bands, Doing It the Worst Disservice, Because the Only Thing That You Can Do to Music That Will Damage It Is Not Change It, Not Make It Your Own. Because Then It Dies, Then It's Over, Then It's Done, and the Boy Bands Have Won.
Is dat al een vraag geweest door Leo bij de quiz, geef even de volledige benaming van The Boy Bands Have Won...quote:Op maandag 27 december 2010 02:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Bands_Have_Won
Inderdaad een schande...quote:Op maandag 27 december 2010 03:03 schreef FritsFlits het volgende:
Waarom staat Little Lies zo laag? Die plaat verveelt nooit.
Gelukkig dat er geen cola op is gevallen...quote:Op maandag 27 december 2010 03:08 schreef FritsFlits het volgende:
Heb je een microfoon van 350,- euro en een mengpaneel van 10.000,- met een zooi soundprocessing en dan werkt 't niet
Bij ons op Alkmaar Lokaal was er ooit koffie op een Dateq BCS70 geflikkerdquote:Op maandag 27 december 2010 03:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen cola op is gevallen...
Hij maakt al meteen zijn eerste fout...quote:Op maandag 27 december 2010 03:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die Alfred van de Wege is gewoon zenuwachtig en durft niet te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
À bientôtquote:Op maandag 27 december 2010 03:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben off, truste mensen! Tot morgen
Nope...quote:Op maandag 27 december 2010 03:28 schreef Nober het volgende:
Staat deze er ook in??
Nederlandse cover is er uiteraard ook...
Staat er wel iets van Arctic Monkeys of Arcade Fire in dan?? (Ik weet het antwoord denk ik alquote:
Veel succes vandaag!! Ik ben vandaag en morgen nog even vrij maar mag/moet woensdag weer.quote:Op maandag 27 december 2010 08:35 schreef cafca het volgende:
Grrmbl........ Vroeg opstaan
........ werken
.........
Top 2000
Hier ook, moet 10 januari weer...quote:Op maandag 27 december 2010 09:23 schreef het_fokschaap het volgende:
vrijnog tot 7 januari
Level 42
Dan mag hij ook niet klagenquote:Op maandag 27 december 2010 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
Lekker hoor vakantie..Peace moet 3 januari weer maar die heeft al een week gehad.
mja, 7 januari is vrijdag, weekend telde ik even niet mee, maar dan inderdaad....10 januari weer werken.quote:Op maandag 27 december 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier ook, moet 10 januari weer...
Nee hoor, nog niet gelukkigquote:Level42 - It's over
Doe ie ook niet. Hij ligt nu nog te slapen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 09:32 schreef cafca het volgende:
Ja, wrijf het er even lekker in dat ik de enige ben die moet werken
MarijeH heeft de excellijst aangepast en tijden toegevoegd. Ze heeft die naar ons gemaild. Ik wil hem je wel doormailen. PM me je mailadres maar even.quote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef djenneke het volgende:
Waar worden de lijstjes van wat er het komende uur draait vandaan gehaald? Ik vind die nieuwe lijst die ze nu hebben helemaal niet handig
En in de excellijst staat niet vermeld hoe laat ze wat uitzenden...
Het gaat inderdaad niet hard... misschien komt het nog??quote:Op maandag 27 december 2010 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Net een New York minute wakker. Morgen...
Gaat niet zo hard met de topics dit jaar. Oorzaak: kerstdagen, Top 2000-moeheid of kent iedereen alle songs al?
Dat nummer was van 1985... zou dan ook jeugdsentiment van mij kunnen zijn... ik vond het wel een leuk nummer.quote:
is ie nog niet met pensioen?quote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
David BowieIk hoop zo die ooit nog een keer live te kunnen zien...
quote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Het via de PC luisteren naar Radio 2 is hier op het werk onmogelijk gemaakt
Nee, dat kan niet vanwege het werk, en Radio 2 zou ik hier in Brussel waarschijnlijk toch niet ontvangen.quote:Op maandag 27 december 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt geen gewone radio op het werk?
Waarom staat Bob Marley met Redemption Song en vele anderen artiesten/nummers er niet in?quote:
Okay... dat is wel balen dan!! Werk jij "helemaal" in Brussel??quote:Op maandag 27 december 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet vanwege het werk, en Radio 2 zou ik hier in Brussel waarschijnlijk toch niet ontvangen.
Welke song?quote:Op maandag 27 december 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom staat Bob Marley met Redemption Song en vele anderen artiesten/nummers er niet in?
'Helemaal' inderdaad. Hoewel het dichterbij mijn geboorteplaats is dan Zwolle ofzoquote:Op maandag 27 december 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay... dat is wel balen dan!! Werk jij "helemaal" in Brussel??
Tot straks!quote:Op maandag 27 december 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om me aan te kleden en Lennon op te halen. Tot later!
Lennon ophalen?quote:Op maandag 27 december 2010 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om me aan te kleden en Lennon op te halen. Tot later!
quote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Lennon ophalen?![]()
? Vergeet je John niet?
quote:Op maandag 27 december 2010 10:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Lennon ophalen?![]()
? Vergeet je John niet?
neeeeeeeee, maar zit JMJ nog in de lijstquote:Op maandag 27 december 2010 10:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jean Moog Michel Korg ARP2600 dan toch wel?
Hier niet hoor. Niet via http://radioplayer.omroep.nl/radio2-top2000-2010-video/ iig.quote:Op maandag 27 december 2010 10:52 schreef Dwersdriever het volgende:
Ligt het aan mijn systeem of worden op de webstreams de praatjes van de presentator weggedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |