mja, 7 januari is vrijdag, weekend telde ik even niet mee, maar dan inderdaad....10 januari weer werken.quote:Op maandag 27 december 2010 09:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hier ook, moet 10 januari weer...
Nee hoor, nog niet gelukkigquote:Level42 - It's over
Doe ie ook niet. Hij ligt nu nog te slapen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 09:32 schreef cafca het volgende:
Ja, wrijf het er even lekker in dat ik de enige ben die moet werken
MarijeH heeft de excellijst aangepast en tijden toegevoegd. Ze heeft die naar ons gemaild. Ik wil hem je wel doormailen. PM me je mailadres maar even.quote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef djenneke het volgende:
Waar worden de lijstjes van wat er het komende uur draait vandaan gehaald? Ik vind die nieuwe lijst die ze nu hebben helemaal niet handig
En in de excellijst staat niet vermeld hoe laat ze wat uitzenden...
Het gaat inderdaad niet hard... misschien komt het nog??quote:Op maandag 27 december 2010 09:41 schreef MadMaster het volgende:
Net een New York minute wakker. Morgen...
Gaat niet zo hard met de topics dit jaar. Oorzaak: kerstdagen, Top 2000-moeheid of kent iedereen alle songs al?
Dat nummer was van 1985... zou dan ook jeugdsentiment van mij kunnen zijn... ik vond het wel een leuk nummer.quote:
is ie nog niet met pensioen?quote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
David BowieIk hoop zo die ooit nog een keer live te kunnen zien...
quote:Op maandag 27 december 2010 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Het via de PC luisteren naar Radio 2 is hier op het werk onmogelijk gemaakt
Nee, dat kan niet vanwege het werk, en Radio 2 zou ik hier in Brussel waarschijnlijk toch niet ontvangen.quote:Op maandag 27 december 2010 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt geen gewone radio op het werk?
Waarom staat Bob Marley met Redemption Song en vele anderen artiesten/nummers er niet in?quote:
Okay... dat is wel balen dan!! Werk jij "helemaal" in Brussel??quote:Op maandag 27 december 2010 10:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet vanwege het werk, en Radio 2 zou ik hier in Brussel waarschijnlijk toch niet ontvangen.
Welke song?quote:Op maandag 27 december 2010 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom staat Bob Marley met Redemption Song en vele anderen artiesten/nummers er niet in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |