Waar maak je je druk om?quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik zou zeggen: trek een fles wijn open en geniet samen van de radio en praat lekker met elkaar.. Maar omdat jullie zo aanvallend reageren, alsof ik je beledig, ga ik dit nog meer apart vinden
Men verwondert zich het meest over dingen die men niet begrijpt en ook niet hoeft te begrijpen, zolang de andere partij het maar wel snapt.quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Mja, ik zou zeggen: trek een fles wijn open en geniet samen van de radio en praat lekker met elkaar.. Maar omdat jullie zo aanvallend reageren, alsof ik je beledig, ga ik dit nog meer apart vinden
Wel een lekker nummer.quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een erg slechte opname van The Hollies?
Is die Top 2000 nou nog bezig?quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een erg slechte opname van The Hollies?
Nogmaals, ik verwonder me erover. Niets bijzonders wat ik er mee bedoel hoor. Maar dat je dan met zulke semi-wijsheden moet komen..quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Men verwondert zich het meest over dingen die men niet begrijpt en ook niet hoeft te begrijpen, zolang de andere partij het maar wel snapt.
quote:Op maandag 27 december 2010 01:54 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Nogmaals, ik verwonder me erover. Niets bijzonders wat ik er mee bedoel hoor. Maar dat je dan met zulke semi-wijsheden moet komen..
Vertel eens, zit op m'n Blackberry...quote:Op maandag 27 december 2010 01:55 schreef FritsFlits het volgende:
Gheghe, foutjes op de Top2000-lijst: http://top2010.radio2.nl/lijsten
Forever Autumn staat er wel in... goed zoeken!
net Radio2 gemaild dat de lijst niet volledig is die daar staat
quote:Op maandag 27 december 2010 01:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel eens, zit op m'n Blackberry...
Ook War Of The Worlds vorig jaar live gezien, vond het totaal niet boeiend, op de titelsong en Forever Autumn na...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ah, niet onder Justin's naam...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach.. het origineel is niet eens van Jeff of Justin, maargoedquote:Op maandag 27 december 2010 02:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, niet onder Justin's naam...
Het gave was dat Jeff Wayne er zelf bij was en jarig was en ook dat Justin Forever Autumn zelf zong. Verder was het vooral animaties bekijken en een intruder op het podium...quote:Op maandag 27 december 2010 02:01 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb de show op DVD. Vind hem juist wel erg indrukwekkend! Jammer dat ik hem live niet heb kunnen zien.. die kaarten waren destijds veel te duur voor die plekken die er nog waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |