Nu in elk geval wel.quote:
"Ogilvie the astronomer"quote:Op maandag 27 december 2010 00:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, hooguit in samenwerking met die Derek Oglive, of hoe die zweefmolen ook mag heten, maar of het een erg betrouwbaar interview wordt...
Sterf! Vorig jaar toch nog best hoog genoteerd, maar nu dus inderdaad weg.quote:Op maandag 27 december 2010 00:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
"Ogilvie the astronomer"
Waar is trouwens Forever Autumn gebleven? Zie hem niet in de lijst staan
Kut lijst... They drew their plans against usquote:Op maandag 27 december 2010 00:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Sterf! Vorig jaar toch nog best hoog genoteerd, maar nu dus inderdaad weg.
Op 1080 stonden de heren Wayne en Hayward vorig jaar nog. En nu dus Sub Top 2000, hooguit.quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kut lijst... They drew their plans against us
We moeten onze favorieten voortaan in morsecode doorgeven...quote:Op maandag 27 december 2010 00:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kut lijst... They drew their plans against us
The Eve Of The War stond vorig jaar op 1065.quote:Op maandag 27 december 2010 00:24 schreef FritsFlits het volgende:
Hmmm... of dat was zeker vorig jaar?
Konden ze dat nummer eerder I'm Almost Dying noemen...quote:Op maandag 27 december 2010 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
Top2000 chat:
[00:53:43] <LijstDuwer> Plaat: CELINE DION - I'm alive Kreeg als gemiddelde 2.58 van 35 stemmers
Voor eventjes. Een hele dag op visite gaan, is erg gezellig maar ook vermoeiend.quote:
Ik had het al aangepast.quote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet Niets = Alles
Ik begrijp dat wel, je moet hem eens live zien...
Dat café ziet er ook erg gezellig uit.quote:Op maandag 27 december 2010 01:16 schreef MadMaster het volgende:
Dinsdag ga ik pas naar dat cafe, kan niet elke dag bezopen zijn...
Sadeness = van de man van Sandra van Maria Magdalena
Begin je nou weer met 'Ik hou niet van...'?quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had het al aangepast.![]()
Misschien als hij op een festival zou komen. Ik zou niet naar een concert van hem gaan. Ik hou ook niet van liedjes in Italiaans/Spaans...
quote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin je nou weer met 'Ik hou niet van...'?
Ik ging ook onder protest en was zeer verrast...
Ik wil sowieso weer eens naar het Beeld & Geluid gebouw in Hilversum, het mekka voor, hoe toevallig, beeld en geluid...quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat café ziet er ook erg gezellig uit.Niet echt aantrekkelijk om naartoe te gaan..
Gelukkig heb ik jouw ogen niet...quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Aalbers het volgende:
na de beatles is dire straits toch wel de beste band aller tijden in mijn ogen
Dat lijkt mij ook wel leuk om eens te zien.quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil sowieso weer eens naar het Beeld & Geluid gebouw in Hilversum, het mekka voor, hoe toevallig, beeld en geluid...
quote:Op maandag 27 december 2010 01:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soul man vond ik wel mooi
![]()
![]()
Enne hier mocht ik klagen toch?
Kan je makkelijk de hele dag mee zoet zijn. Mijn schoonzus was in 1977 als 6-jarige bij de intocht van Sinterklaas bij de Sint op schoot op TV en via Beeld & Geluid heeft ze die beelden nu op DVD...quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel leuk om eens te zien.
Wat leukquote:Op maandag 27 december 2010 01:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je makkelijk de hele dag mee zoet zijn. Mijn schoonzus was in 1977 als 6-jarige bij de intocht van Sinterklaas bij de Sint op schoot op TV en via Beeld & Geluid heeft ze die beelden nu op DVD...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |