En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Ferdo het volgende:
Alweer de laatste Julien Clerc. Er zijn toch tijden dat die man nog veel later voorbijkwam in de Top 2000.
En dat alleen omdat zijn Frans zo goed is.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Homdeck het volgende:
hij heeft heel wat vochtige slipjes veroorzaakt...
Maar nu komt hij niet meer hoger dan 1520.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...
En Jacques Dutronc.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En terecht, samen met Michel Fugain toch wel de toppers de la France...
918 Michel Sardou Les lacs du Connemara 1982quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Staat Le Lac de Connemara erin van Michel Sardou? Ook een topper vind ik zelf
28 december, na 22:00. Numéro neuf-un-huit.quote:Op zondag 26 december 2010 23:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Staat Le Lac de Connemara erin van Michel Sardou? Ook een topper vind ik zelf
Maar sinds een operatie aan zijn stembanden eind jaren '80 niet meer te doen voor Sir Elton.quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef SonicVolcano het volgende:
NiceHet refrein blijft toch erg goed
Obladi Oblada, want daar opent het volgende uur mee...quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef tong80 het volgende:
Alleen nog zeiknummers en Obladioblada dit uur wat ga ik het volgende uur missen ? Ga zo pitten.
Crosby, Still & Nash en Doe Maar. Onder meer.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef tong80 het volgende:
Alleen nog zeiknummers en Obladioblada dit uur wat ga ik het volgende uur missen ? Ga zo pitten.
Aangepast.quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Obladi Oblada, want daar opent het volgende uur mee...
This Is The Moment... <nieuwspingel>quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef Homdeck het volgende:
Het wordt weer krap dit uur hoor. Nou ja, froger mogen ze wel afkappen.
Twee korte nummers, en Froger kunnen ze inderdaad wel lichtelijk afkappen wmb.quote:Op zondag 26 december 2010 23:46 schreef Homdeck het volgende:
Het wordt weer krap dit uur hoor. Nou ja, froger mogen ze wel afkappen.
Of alles aaneen spelen, dat is ook mogelijk...quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Twee korte nummers, en Froger kunnen ze inderdaad wel lichtelijk afkappen wmb.
De Steven Seagal van de zangwereld, qua vermogen emotie uit te drukken.quote:
Als Stefan Stasse even zodanig doorlult dat het helemaal uitdraaien van Froger onmogelijk wordt ben ik hem dankbaar.quote:Op zondag 26 december 2010 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of alles aaneen spelen, dat is ook mogelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |