Zal wel goed helpen tegen kwijlen die boter.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezinquote:
Thank god for DMquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd neequote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Normaal en Jovink op een dag, sounds heavenly, right
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd nee
As always, exactly on time!quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Bij mij juist andersom, pa alleen bier, soms wijn.. Ik meestal bier of Smirnoff.. Broertje zuipt vanalles..quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Ik snap m niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Kluts
Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thank god for DM
Zo is het al een tijdje bezig hoor, is maar een geintje
Wat ik écht tegen barb wil zeggen, zeg ik niet hier
Dat hoeft ook nietquote:
Canei is smerige koppijnwijn.quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Dankzij DM was (en benquote:
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..quote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.quote:
Naar wat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..![]()
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.
Mijn leraar zit in die band, ik kwam 'm na jaren weer tegen op de Zwarte Cross, echt geweldig, beide straalbezopenquote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh Foi Toch![]()
Eens zien of ik dat kan combineren met m'n vaders verjaardag
Ik drink drank als ranja, allesquote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.
Ja, ik heb bodemdrift zodra ik een fles drank opentrek.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink drank als ranja, allesDus misschien is het maar goed dat ik niet aan de sterke drank ga
En Goldstrike raak ik nooit meer aan.
Awesome, dude. Ben jaloers!quote:
1.58 is doorgaans het verschil. Maar niet altijdquote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Kluts het volgende:
Oh Samzz. Ik heb gister 3 paarden geaaid en ze waren huge! Ook al waren het pony's en weet ik nog steeds het verschil niet.
Als er 1 ding is wat ik wel weet, is dat ik nooit meer met mensen naar AWFS ga die het niet supergeweldig vinden. Voor mij eigenlijk het enige feest waar ik perse heen wil.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de leukere dance-feestjes. Niet jouw muziek denk ik, maar dat komt wel goed.
Beangstigend.quote:Op maandag 27 december 2010 01:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
1.58 is doorgaans het verschil. Maar niet altijd
Maar, hoe voelde dat? :
quote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn leraar zit in die band, ik kwam 'm na jaren weer tegen op de Zwarte Cross, echt geweldig, beide straalbezopen
In feite vermaak ik me met de juiste mensen op iedere muziek. Maar ik ben wel leuker als ik de muziek zelf ook leuk vind.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de leukere dance-feestjes. Niet jouw muziek denk ik, maar dat komt wel goed.
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beangstigend.
Beetmans nichtje rijdt bij die Raboploeg he, die zat al op haar 3e op een paard.
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.quote:Op maandag 27 december 2010 01:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er 1 ding is wat ik wel weet, is dat ik nooit meer met mensen naar AWFS ga die het niet supergeweldig vinden. Voor mij eigenlijk het enige feest waar ik perse heen wil.
Ik wil ook een leuk feestjequote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.
En Awakie is een leuk feestje ja.
AWFS is voor mij het feest van het jaar. Die tijd dat ik elk weekend wel naar een feestje ging heb ik wel gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.
En Awakie is een leuk feestje ja.
Ja, nee, ik denk inderdaad dat het niet jouw stijl is.quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite vermaak ik me met de juiste mensen op iedere muziek. Maar ik ben wel leuker als ik de muziek zelf ook leuk vind.
Dus ik ga geen feesten opzoeken waarvan ik bij voorbaat weet dat het mijn muziek niet is
Wat nou?quote:
Had jij afgelopen nacht niet nog een leuk feestje?quote:
Maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn, mijn stijl heb ik hier vaak genoeg kenbaar gemaaktquote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, nee, ik denk inderdaad dat het niet jouw stijl is.
Tja, als je wat ouder wordt, dan begrijp ik wel dat je niet elk weekend gaat stampen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
AWFS is voor mij het feest van het jaar. Die tijd dat ik elk weekend wel naar een feestje ging heb ik wel gehad.
Dat was hetquote:
Ben er nu nog brak vanquote:Op maandag 27 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had jij afgelopen nacht niet nog een leuk feestje?
Zo heel oud ben ik nog niet, ik heb alleen tijden gehad dat ik 4 dagen per week feestte, dus ik heb het maximale er wel uitgehaald al.quote:Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, als je wat ouder wordt, dan begrijp ik wel dat je niet elk weekend gaat stampen.
En zomerseizoen is sowieso veel beter. Lekker buiten in de zijn aan het spacen met lekkere muziek en een watermeloen in je hand...das het goede leven ja.
Hier ookquote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komende vrijdag weer.![]()
Wel in NL overigens, dusse...
Tja,,niet per se..quote:Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn, mijn stijl heb ik hier vaak genoeg kenbaar gemaakt
Nee. Nee, echt niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja,,niet per se..
Misschien dat men hier bij ook denkt dat ik meer van de hardere/dance stijlen ben, maar Guusje Meeuwis e.d. waardeer ik evengoed. In bepaalde settings nog veel meer.
Misschien zit er wel een gabber-Sam diep in je verborgen.
Mooi dat je het iig niet op zijn slechtst opvat.quote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo heel oud ben ik nog niet, ik heb alleen tijden gehad dat ik 4 dagen per week feestte, dus ik heb het maximale er wel uitgehaald al.
Dat ik een ouwe doos ben bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi dat je het iig niet op zijn slechtst opvat.
En dat is uiteraard ook een oorzaak ja.
Jij zuipende kledder.quote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, echt niet.
Guus was nog op de Zwarte Cross dit jaarMaar ik heb 'm niet gezien, ik was met de buren aan de schnaps.
Zet een leuk muziekje op en ga losquote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben moe, gesloopt en gaar, maar ik wil dansen.....
"Zuipende kledder"quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zuipende kledder.
Wel gehoord of kwamen die Schnaps te hard San?
Niet mijn bewoordingen, maar iets wat daarop lijkt ja.quote:Op maandag 27 december 2010 01:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik een ouwe doos ben bedoel je?
Daarom. Ik kan iig niet zeggen dat ik iets gemist heb.
En op een gegeven moment heb je veel dingen ook wel gezien.
quote:
Zeg! Niet mijn woord tegen me gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zuipende kledder.
Wel gehoord of kwamen die Schnaps te hard San?
Het gaat ook niet op voor alles he. Maar het is vooral ook omdat tegenwoordig IEDEREEN naar elk feestje lijkt te gaan en ik vond het leuker toen het nog een selectiever publiek was.quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet mijn bewoordingen, maar iets wat daarop lijkt ja.
Hoop, voor jullie sake, dat je anders denkt over je partner.
Ga halen dan!quote:Op maandag 27 december 2010 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil zuipen maar er is niks in huis
Das mijn taaltje niet eensquote:Op maandag 27 december 2010 01:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Om maar ff in jullie taaltje te bivakkeren.
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?quote:
Nope, en die lust ik toch nietquote:Op maandag 27 december 2010 01:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?
Zit iig drank in.quote:Op maandag 27 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, en die lust ik toch niet
Whud? Tis nog geen eens 2 uur....quote:Op maandag 27 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, en die lust ik toch niet
Ik had een pokerset als kerstpakketquote:Op maandag 27 december 2010 01:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?
Dat is zeker waar. Dat 'stoort' niet eens het meest, maar meer dat ze zulke muziek niet 'voelen' en er maar suf bijstaan.quote:Op maandag 27 december 2010 01:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat ook niet op voor alles he. Maar het is vooral ook omdat tegenwoordig IEDEREEN naar elk feestje lijkt te gaan en ik vond het leuker toen het nog een selectiever publiek was.
Tjaa..ben weinig origineel, dus, moet maar!quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn woord tegen me gebruiken
Nee, ik heb 'm wel gehoord, dat lukt ook wel met die enorme speakers. Was enorm gezellig en die schnaps was mega lekker
Grapjasquote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjaa..ben weinig origineel, dus, moet maar!![]()
Dat de drank goed is bevallen, is goed om te horen.
De Poema is leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 01:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dat 'stoort' niet eens het meest, maar meer dat ze zulke muziek niet 'voelen' en er maar suf bijstaan.
Maar afgezien van de grotere feesten, ben ik inmiddels vaste gaat hier in de poema. Kleiner feest, maar het publiek en de sfeer, veeel beter. En dat is vaak zo met de kleinere tenten..die regelen goede feesten met belachelijk lage kaartjes.
Prima!
Veel plezier!quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een date en dan moet ik er natuurlijk op m'n best uitzien
Ja mjah, ik ga maar slapen danquote:Op maandag 27 december 2010 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud? Tis nog geen eens 2 uur....
Trusten Sammiequote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een date en dan moet ik er natuurlijk op m'n best uitzien
Veel plezier met je date!quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Q.!quote:
Ik zit al op kantoor.quote:Op maandag 27 december 2010 07:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Q.!
Ik wil wel werken, ik wil alleen nog veel liever doorslapen
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dood!![]()
Klonen ging niet gelijk goed.
Ik ben over een half uur iig weg; we verwachten de drukste week van t jaar dus geen fok onder werktijdquote:Op maandag 27 december 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
Volgens mij gaat het hier in het topic ook rustig zijn vandaag..
Nietus!quote:Op maandag 27 december 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
Volgens mij gaat het hier in het topic ook rustig zijn vandaag..
Baas kijkt mee op het scherm.quote:
Stomme baas!quote:Op maandag 27 december 2010 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Baas kijkt mee op het scherm..
En er moeten natuurlijk wel mensen zijn op wie je kan reageren.
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?quote:Op maandag 27 december 2010 08:37 schreef Godtje het volgende:
Het mag wel iets feestelijker als je het weet te halen. Of cake met slagroom en hagelslag?
Ooit.quote:Op maandag 27 december 2010 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vakantie![]()
Laatste dagen ooit op deze opdracht
Een RZje!quote:Op maandag 27 december 2010 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?
Is die nou alweer dichtgegroeid?quote:Op maandag 27 december 2010 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?
quote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is die nou alweer dichtgegroeid?Ik blijf niet lappen.
![]()
Als Q het zelf niet een beetje kan bijhouden houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:quote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
Is die nou alweer dichtgegroeid?Ik blijf niet lappen.
![]()
Als Q het zelf niet een beetje kan bijhouden houdt het op een gegeven moment gewoon op.
quote:De eigenlijke geslachtsoperatie met vaginoplastie of de creatie van een kunstmatige vagina, van man naar vrouw bedraagt makkelijk 7 uren, waarbij eerst borstimplantaten worden gestoken. Het topje van de penis wordt getransformeerd tot clitoris (hier zitten namelijk de meeste zenuwen, en dus is dit het gevoeligste deel) en van het scrotum worden schaamlippen gevormd. De huid van de penis fungeert als schacht voor de schede en dient na de operatie gedurende lange tijd met een dilator (een soort veredelde dildo) te worden bewerkt om te verhinderen dat de neovagina dichtgroeit.
Je moet ook overal naast blijven staan als je wilt dat het goed gebeurd.quote:Op maandag 27 december 2010 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:
[..]
Kleine lettertjes....quote:Op maandag 27 december 2010 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:
[..]
Dan moet je het ook niet laten doen bij de lokale berber slager maar in een fatsoenlijk ziekenhuis.quote:Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Kleine lettertjes....![]()
Die tietengroei valt ook al tegen.
Het is wel crisis hč? Het mocht niet teveel kosten.quote:Op maandag 27 december 2010 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet laten doen bij de lokale berber slager maar in een fatsoenlijk ziekenhuis.
Ik snap het. En je hebt een hoop berbers daar.quote:Op maandag 27 december 2010 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel crisis hč? Het mocht niet teveel kosten.
Was het maar fake.quote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nu kunnen we allemaal weer normaal doen, die fake ongein is voorbij.
.quote:Op maandag 27 december 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het. En je hebt een hoop berbers daar.
Het hele leven is fake!quote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nu kunnen we allemaal weer normaal doen, die fake ongein is voorbij.
Pot, ketel, zwart, bla.quote:
Gewoon een verkoudheidje dus.quote:
Afbouwen is anders best pittig.quote:Op maandag 27 december 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Werken is zwaar overrated, zeker tussen kerst en O&N.
Mwah, we kloten wat aan hier, misschien neem ik mijn xbox wel mee, van de week, kinect kopen en gaanquote:
Uit ervaring weet ik dat het hier een week neuspeuteren wordt.quote:Op maandag 27 december 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het kan ook zo enorm druk worden, je weet het nooit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |