Zuup'n, brekk'n enquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij bent sowieso raar, want Achterhoeker
Angoanquote:
Nee, kijk maar even streng jijquote:Op maandag 27 december 2010 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik jou nog streng aankijken of ga je uit jezelf?
Zwarte Crossquote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AngoanAngoan kan áltijd!
Ik zal binnenkort eens wat feesten opzoeken voor het volgende jaar, kan je daar je vakantie omheen plannenTenzij je gewoon mee gaat naar de Zwarte Cross
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proevenquote:
quote:
Zwarte cross is in juli, right?quote:
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga jij eens héél snel naar bed! *streng kijkt*
Mijn ouders drinken alleen bier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proeven
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.quote:
Nee, zo zijn we al een tijdje bezigquote:
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we al een tijdje bezig
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwarte cross is in juli, right?
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Klutsquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |