Een gladius is verre van halalquote:
Dat wist ik wel.quote:Op maandag 27 december 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ien_Dales
En je zag al die arme katoennegers plukken.quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist ik wel.
En toen stelde ik me haar in een rokje voor
Ik gister bij de familie van beetman, hadden we het over pacman.quote:Op maandag 27 december 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ien_Dales
Van een echt stel begrijp ik dat ze dat face to face doen, en niet op een forumpje om jezelf te bewijzen o.i.d.quote:Op maandag 27 december 2010 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo vaak klaag ik anders niet. Maar het is wel zo.
[..]
Ach, zie boven. Maar van een echt stel kan ik het veel beter hebben dan dat kansloze geslijm van wanhopige mannen die dat doen bij elk wezen dat een rokje draagt.
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.quote:
Max 2 seconden pijn. Verre van halal.quote:
Zo aardig ben je anders niet tegen techno.quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.
Heb je haar een foto van mij laten zien?quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gister bij de familie van beetman, hadden we het over pacman.
Nichtje: Pacman? Wat is dat?
quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je zag al die arme katoennegers plukken.
Kan je nagaan hoe goed ik erop aan het letten ben momenteelquote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo aardig ben je anders niet tegen techno.
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.
Zijn ze wel langdurig van werk voorzienquote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je zag al die arme katoennegers plukken.
Ja, ik weet hoe jij erover denktquote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.
Dat naar de mond gepraat omdat je nooit weet of je er wellicht eens overheen kan.
Het ergste is ook nog dat er meiden in trappen.
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelquote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.
Dat naar de mond gepraat omdat je nooit weet of je er wellicht eens overheen kan.
Het ergste is ook nog dat er meiden in trappen.
Ach, jij bent sowieso raar, want Achterhoekerquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelposten voor iedereen
Truste, Yukiquote:
Moet ik jou nog streng aankijken of ga je uit jezelf?quote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelposten voor iedereen
Zuup'n, brekk'n enquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij bent sowieso raar, want Achterhoeker
Angoanquote:
Nee, kijk maar even streng jijquote:Op maandag 27 december 2010 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik jou nog streng aankijken of ga je uit jezelf?
Zwarte Crossquote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AngoanAngoan kan áltijd!
Ik zal binnenkort eens wat feesten opzoeken voor het volgende jaar, kan je daar je vakantie omheen plannenTenzij je gewoon mee gaat naar de Zwarte Cross
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proevenquote:
quote:
Zwarte cross is in juli, right?quote:
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga jij eens héél snel naar bed! *streng kijkt*
Mijn ouders drinken alleen bier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proeven
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.quote:
Nee, zo zijn we al een tijdje bezigquote:
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we al een tijdje bezig
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwarte cross is in juli, right?
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Klutsquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |