Even bewust weg van FOK, had ik nodig.quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden. Maarre, waar heb je uitgehangen al die tijd?
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Even bewust weg van FOK, had ik nodig.
Hmmmm... Laat me raden, je bent weer vrijgezel?quote:
Have fun!quote:
Indeed.quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmmm... Laat me raden, je bent weer vrijgezel?
Ja hoi, doe deze maar dicht. Of geef Techno maar een note dat 'ie met z'n poten van het 'nieuwe topic' knopje moet afblijven.quote:
Zonde.quote:
Ja, dat slome gedoe hier ook altijd.quote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef AirwiN het volgende:
Ja hoi, doe deze maar dicht. Of geef Techno maar een note dat 'ie met z'n poten van het 'nieuwe topic' knopje moet afblijven.
maar jij had de lapo.quote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoi, doe deze maar dicht. Of geef Techno maar een note dat 'ie met z'n poten van het 'nieuwe topic' knopje moet afblijven.
Yup, maar het duurde ook langer dan 30 seconden. Nou ja, dit is jouw adoratietopic. Aan jou de keus of je dan deze sluit of die andere. Ik zou het wel weten.quote:
Wel voor Techno op tweede kerstdag.quote:
Pittig!quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel voor Techno op tweede kerstdag.
Het was niet jouw keus begrijp ik?quote:
Dat doe je ook alleen maar om al die neuroten hier te tergen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Boudibou het volgende:
Ik doe er altijd 4 min en 59 seconden over.
*knuffelt*quote:
Daar zijn het neuroten voor.quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe je ook alleen maar om al die neuroten hier te tergen.
Als je update-ticker staat ingesteld op 10 seconden dan ben je al de lulquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Met die instant-create-new-topic-knop hoeft het niet meer dan 5 seconden te duren.
Wel als je niet zo'n kut-TT als jouw topic wil hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Techno het volgende:
Met die instant-create-new-topic-knop hoeft het niet meer dan 5 seconden te duren.
Die was tenminste wel relevant ende on-topic i.t.t. deze.quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef AirwiN het volgende:
Wel als je niet zo'n kut-TT als jouw topic wil hebben.
Rellende vrouwen zijn toch altijd on-topic?quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Die was tenminste wel relevant ende on-topic i.t.t. deze.
We hebben nog genoeg respect voor elkaar om details over de breuk niet openbaar te maken. Jij begrijpt dat wel.quote:
Als die er wel zijn, komen de dromen in de TT dan uit?quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
De knapste mannen zitten hier, en geen andere vrouwen. Goed topic.
Neehoor. Ik ben lievvvvquote:Op zondag 26 december 2010 23:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als die er wel zijn, komen de dromen in de TT dan uit?
Bewijs maar.quote:
Anderen niet?quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef L-E het volgende:
We hebben nog genoeg respect voor elkaar om details over de breuk niet openbaar te maken. Jij begrijpt dat wel.
Er werd gesproken over rellen, vrouwen en dromen. Drie keer ontopic dus.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Techno het volgende:
Die was tenminste wel relevant ende on-topic i.t.t. deze.
Klopt, want Techno zit hier.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Myraela het volgende:
De knapste mannen zitten hier, en geen andere vrouwen. Goed topic.
Twee keer hetzelfde posten?quote:
Dan kies je er zelf gewoon één!quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Samzz het volgende:
Zeg, dit is te moeilijk voor mij vanavond
Maar vrouwen kunnen toch juist multitasken?quote:Op zondag 26 december 2010 23:20 schreef Samzz het volgende:
Zeg, dit is te moeilijk voor mij vanavond
Ja, maar nu even nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar vrouwen kunnen toch juist multitasken?
Weet jij wat ze nog meer doet behalve hier posten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Watertornado het volgende:
Maar vrouwen kunnen toch juist multitasken?
Zo'n rare vraag vind ik het niet. Zeker niet aan iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef L-E het volgende:
Ik bedoelde meer dat je zelf wel had kunnen bedenken dat ik die vraag niet zou beantwoorden.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n rare vraag vind ik het niet. Zeker niet aan iemand die van anderen altijd het naadje van de kous wil weten.
Ik hecht weinig waarde aan smilies. En het feit dat jij continue blijft happen zegt meer over jou dan mij.quote:Op maandag 27 december 2010 00:42 schreef Boudibou het volgende:
Of je hecht teveel waarde aan symbolen als,
,
en termen als babe of sweetie, waar ik zelf overigens minder aan hecht en het dus niet overkomt als 1000 pimpelpaarse veertjes die ik in iemands reet stop.
Ach, ik ben al verkeerd bezig mezelf te verantwoorden hier, maar die drift zit wel eenmaal in me
Dat het echt is, betekent toch niet dat iedereen er maar van moet meegenieten? Wat dat betreft is het imo hetzelfde als het random slijmen.quote:Op maandag 27 december 2010 00:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarin verschillen wij dan van mening. Want bij stelletjes is het echt, bij dat neppe random gedoe is het gewoon volslagen kansloos.
Ach, iedereen heeft zijn minpunten. Ik kan slecht tegen kritiek, geef ik eerlijk toe. Ik kan echter nog slechter tegen kritiek dat ongefundeerd is. Best paradoxaal eigenlijk, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 27 december 2010 00:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik hecht weinig waarde aan smilies. En het feit dat jij continue blijft happen zegt meer over jou dan mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 27 december 2010 00:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wacht
Dat mag niet meer he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Jefffff ffaafffffaaa!quote:Op maandag 27 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Jeff Dunham
Ik heb echt geen smaak wat comedy/cabaret/stand up comedy betreft
Ik luister DJ Shadowquote:Op maandag 27 december 2010 00:54 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Jeff Dunham
Ik heb echt geen smaak wat comedy/cabaret/stand up comedy betreft
Peanutquote:Op maandag 27 december 2010 00:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jefffff ffaafffffaaa!
Ik heb ook geen smaak
Ik ookquote:Op maandag 27 december 2010 00:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik luister DJ Shadow![]()
Ik heb echt bergen smaak wat muziek betreft
Achmed vind ik uiteindelijk een van de minderen.quote:
Ja, die twee zijn ook mijn favoriet. En Jose Jalapeño on a Sticcchhhh vind ik leukquote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Achmed vind ik uiteindelijk een van de minderen.
PeanutWalter
Mja, voor die laatste moet ik in de stemming zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die twee zijn ook mijn favoriet. En Jose Jalapeño on a Sticcchhhh vind ik leuk
Klopt. Peanut is altijd tof. Nnniiiaaaaaw *Handgebaar maaktquote:Op maandag 27 december 2010 00:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, voor die laatste moet ik in de stemming zijn.
Peanut vind ik eigenlijk altijd leuk
Dat jij er niet van geniet staat toch echt volkomen los van het feit dat er hier wel degelijk mannen zijn die bij elke vrouw kwijlend en slijmend over de grond rollen. Dat zijn gewoon twee verschillende dingen.quote:Op maandag 27 december 2010 00:48 schreef Samzz het volgende:
Dat het echt is, betekent toch niet dat iedereen er maar van moet meegenieten? Wat dat betreft is het imo hetzelfde als het random slijmen.
Het maakt verder ook niet uit, iedereen doet het wel eens, bewust of onbewust. Als het echt vervelend wordt, zeg je er wat van, moet kunnen toch?
quote:Op maandag 27 december 2010 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Peanut is altijd tof. Nnniiiaaaaaw *Handgebaar maakt
Ik wilde eigenlijk typen dat je goede smaak had, maar dat mag niet meerquote:
Dude, c'monquote:Op maandag 27 december 2010 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij er niet van geniet staat toch echt volkomen los van het feit dat er hier wel degelijk mannen zijn die bij elke vrouw kwijlend en slijmend over de grond rollen. Dat zijn gewoon twee verschillende dingen.
Moeten ze toch zelf weten. Zoals ik zei, als het irritant is, zeg je er wat van, dan houdt het wel op hoor. Ik hoop alleen dat je snapt wat ik bedoel, net als dat ik van jou snap wat jij bedoelt.quote:Op maandag 27 december 2010 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat jij er niet van geniet staat toch echt volkomen los van het feit dat er hier wel degelijk mannen zijn die bij elke vrouw kwijlend en slijmend over de grond rollen. Dat zijn gewoon twee verschillende dingen.
Jaquote:
Tja, mij boeit dat allemaal niet zo. Ik constateer wel bepaalde zaken. Soms uit ik dat. En als je daar niet mee kan leven, jammer dan. No hard feelings, want ik ken je verder niet.quote:Op maandag 27 december 2010 00:48 schreef Boudibou het volgende:
Ach, iedereen heeft zijn minpunten. Ik kan slecht tegen kritiek, geef ik eerlijk toe. Ik kan echter nog slechter tegen kritiek dat ongefundeerd is. Best paradoxaal eigenlijk, maar het is nu eenmaal zo.
Yay!quote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Walter is net klaar, Achmed is er nu op, dus Peanut zal zo wel komen
Van mij wel! Ik heb gewoon een goede smaakquote:Op maandag 27 december 2010 00:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk typen dat je goede smaak had, maar dat mag niet meer
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Watertornado het volgende:
Bon. Één uur geweest. De hoogste tijd om het advies van Duimelot op te volgen.
Jij hebt goede smaak, Samzzquote:Op maandag 27 december 2010 01:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mij wel! Ik heb gewoon een goede smaak
Maar ja, ik he
Ja, kloptquote:
Rapunzel? Wat is dat dan?quote:Op maandag 27 december 2010 01:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, kloptJij ook, trouwens
En verdomme, ik wil naar Rapunzel, er wil niemand met me mee
Dat geslijm hier is 9 van de 10 keer onwijs doorzichtig en om van te kotsen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, mij boeit dat allemaal niet zo. Ik constateer wel bepaalde zaken. Soms uit ik dat. En als je daar niet mee kan leven, jammer dan. No hard feelings, want ik ken je verder niet.
Vuurwapensquote:
Ik dacht ik verlos je snel uit je pijnquote:Op maandag 27 december 2010 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
VuurwapensRam dan een Gladius in mijn schouder.
Zo vaak klaag ik anders niet. Maar het is wel zo.quote:
Ach, zie boven. Maar van een echt stel kan ik het veel beter hebben dan dat kansloze geslijm van wanhopige mannen die dat doen bij elk wezen dat een rokje draagt.quote:Op maandag 27 december 2010 00:59 schreef Samzz het volgende:
Moeten ze toch zelf weten. Zoals ik zei, als het irritant is, zeg je er wat van, dan houdt het wel op hoor. Ik hoop alleen dat je snapt wat ik bedoel, net als dat ik van jou snap wat jij bedoelt.
Graag. Ik sterf liever als een man dan als slachtvee.quote:Op maandag 27 december 2010 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht ik verlos je snel uit je pijnMaar dat wat jij zegt mag ook hoor
Ja, ik snap wel wat je bedoelt hoor...quote:Op maandag 27 december 2010 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo vaak klaag ik anders niet. Maar het is wel zo.
[..]
Ach, zie boven. Maar van een echt stel kan ik het veel beter hebben dan dat kansloze geslijm van wanhopige mannen die dat doen bij elk wezen dat een rokje draagt.
Uit wat je wilt, ouwe. Ik houd je niet tegen. Ik kan er prima meeleven, zal er dus mijn slaap niet voor laten.quote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, mij boeit dat allemaal niet zo. Ik constateer wel bepaalde zaken. Soms uit ik dat. En als je daar niet mee kan leven, jammer dan. No hard feelings, want ik ken je verder niet.
Jamaar dude, c'mon! Rokjes! ROKJES!!quote:Op maandag 27 december 2010 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo vaak klaag ik anders niet. Maar het is wel zo.
[..]
Ach, zie boven. Maar van een echt stel kan ik het veel beter hebben dan dat kansloze geslijm van wanhopige mannen die dat doen bij elk wezen dat een rokje draagt.
Jij wilt halal gaan?quote:Op maandag 27 december 2010 01:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag. Ik sterf liever als een man dan als slachtvee.
Zelfs Ien Dales groeg wel eens een rokje. Point taken?quote:Op maandag 27 december 2010 01:06 schreef Barbusse het volgende:
Jamaar dude, c'mon! Rokjes! ROKJES!!
Hm, ik kijk nu net naar de treeler. Er zit wel veel geweld in hoor!quote:
Huuuuuuuquote:Op maandag 27 december 2010 01:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs Ien Dales groeg wel eens een rokje. Point taken?
Om je eigen argumentatie naar voren te halen over wanhopige mannen; nee.quote:Op maandag 27 december 2010 01:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Zelfs Ien Dales groeg wel eens een rokje. Point taken?
Jij... Jij.. Man!quote:Op maandag 27 december 2010 01:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, ik kijk nu net naar de treeler. Er zit wel veel geweld in hoor!
Dat chickie ziet er wel kek uit moet ik zeggen. Maar ze hadden de borsten wel iets groter mogen instellen. Dat is toch zo'n vrijheidsgraad bij zulke films. Moet je wel gebruik van maken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |