Een gladius is verre van halalquote:
Dat wist ik wel.quote:Op maandag 27 december 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ien_Dales
En je zag al die arme katoennegers plukken.quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wist ik wel.
En toen stelde ik me haar in een rokje voor
Ik gister bij de familie van beetman, hadden we het over pacman.quote:Op maandag 27 december 2010 01:09 schreef Techno het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig weet ook niets meer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ien_Dales
Van een echt stel begrijp ik dat ze dat face to face doen, en niet op een forumpje om jezelf te bewijzen o.i.d.quote:Op maandag 27 december 2010 01:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo vaak klaag ik anders niet. Maar het is wel zo.
[..]
Ach, zie boven. Maar van een echt stel kan ik het veel beter hebben dan dat kansloze geslijm van wanhopige mannen die dat doen bij elk wezen dat een rokje draagt.
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.quote:
Max 2 seconden pijn. Verre van halal.quote:
Zo aardig ben je anders niet tegen techno.quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.
Heb je haar een foto van mij laten zien?quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik gister bij de familie van beetman, hadden we het over pacman.
Nichtje: Pacman? Wat is dat?
quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je zag al die arme katoennegers plukken.
Kan je nagaan hoe goed ik erop aan het letten ben momenteelquote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo aardig ben je anders niet tegen techno.
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.quote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook hoor, al maak ik me net zo goed schuldig aan geslijm. Maar ik probeer er wel op te letten.
Zijn ze wel langdurig van werk voorzienquote:Op maandag 27 december 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je zag al die arme katoennegers plukken.
Ja, ik weet hoe jij erover denktquote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.
Dat naar de mond gepraat omdat je nooit weet of je er wellicht eens overheen kan.
Het ergste is ook nog dat er meiden in trappen.
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelquote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een stuk storender om de zoveelste wanhopige Fokker weer eens net te zien doen of hij het kansloos zogenaamde versieren met slechte opmerkingen op Fok uitgevonden heeft.
Dat naar de mond gepraat omdat je nooit weet of je er wellicht eens overheen kan.
Het ergste is ook nog dat er meiden in trappen.
Ach, jij bent sowieso raar, want Achterhoekerquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelposten voor iedereen
Truste, Yukiquote:
Moet ik jou nog streng aankijken of ga je uit jezelf?quote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet me nu inhouden, wil heul veelposten voor iedereen
Zuup'n, brekk'n enquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, jij bent sowieso raar, want Achterhoeker
Angoanquote:
Nee, kijk maar even streng jijquote:Op maandag 27 december 2010 01:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet ik jou nog streng aankijken of ga je uit jezelf?
Zwarte Crossquote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
AngoanAngoan kan áltijd!
Ik zal binnenkort eens wat feesten opzoeken voor het volgende jaar, kan je daar je vakantie omheen plannenTenzij je gewoon mee gaat naar de Zwarte Cross
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proevenquote:
quote:
Zwarte cross is in juli, right?quote:
Wat gaan we daar doen dan?quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ga jij eens héél snel naar bed! *streng kijkt*
Mijn ouders drinken alleen bier.quote:Op maandag 27 december 2010 01:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, met een vader en moeder die eigenlijk nooit drinken, is er alleen bier, wijn, rose en whiskey en zo in huis... En ik heb nooit de drang gehad het te proeven
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.quote:
Nee, zo zijn we al een tijdje bezigquote:
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?quote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo zijn we al een tijdje bezig
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 01:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwarte cross is in juli, right?
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Klutsquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Zal wel goed helpen tegen kwijlen die boter.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezinquote:
Thank god for DMquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd neequote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Normaal en Jovink op een dag, sounds heavenly, right
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd nee
As always, exactly on time!quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Bij mij juist andersom, pa alleen bier, soms wijn.. Ik meestal bier of Smirnoff.. Broertje zuipt vanalles..quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Ik snap m niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Kluts
Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thank god for DM
Zo is het al een tijdje bezig hoor, is maar een geintje
Wat ik écht tegen barb wil zeggen, zeg ik niet hier
Dat hoeft ook nietquote:
Canei is smerige koppijnwijn.quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Dankzij DM was (en benquote:
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..quote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.quote:
Naar wat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..![]()
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.
Mijn leraar zit in die band, ik kwam 'm na jaren weer tegen op de Zwarte Cross, echt geweldig, beide straalbezopenquote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh Foi Toch![]()
Eens zien of ik dat kan combineren met m'n vaders verjaardag
Ik drink drank als ranja, allesquote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.
Ja, ik heb bodemdrift zodra ik een fles drank opentrek.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink drank als ranja, allesDus misschien is het maar goed dat ik niet aan de sterke drank ga
En Goldstrike raak ik nooit meer aan.
Awesome, dude. Ben jaloers!quote:
1.58 is doorgaans het verschil. Maar niet altijdquote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Kluts het volgende:
Oh Samzz. Ik heb gister 3 paarden geaaid en ze waren huge! Ook al waren het pony's en weet ik nog steeds het verschil niet.
Als er 1 ding is wat ik wel weet, is dat ik nooit meer met mensen naar AWFS ga die het niet supergeweldig vinden. Voor mij eigenlijk het enige feest waar ik perse heen wil.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de leukere dance-feestjes. Niet jouw muziek denk ik, maar dat komt wel goed.
Beangstigend.quote:Op maandag 27 december 2010 01:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
1.58 is doorgaans het verschil. Maar niet altijd
Maar, hoe voelde dat? :
quote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn leraar zit in die band, ik kwam 'm na jaren weer tegen op de Zwarte Cross, echt geweldig, beide straalbezopen
In feite vermaak ik me met de juiste mensen op iedere muziek. Maar ik ben wel leuker als ik de muziek zelf ook leuk vind.quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Een van de leukere dance-feestjes. Niet jouw muziek denk ik, maar dat komt wel goed.
Hahahaquote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beangstigend.
Beetmans nichtje rijdt bij die Raboploeg he, die zat al op haar 3e op een paard.
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.quote:Op maandag 27 december 2010 01:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er 1 ding is wat ik wel weet, is dat ik nooit meer met mensen naar AWFS ga die het niet supergeweldig vinden. Voor mij eigenlijk het enige feest waar ik perse heen wil.
Ik wil ook een leuk feestjequote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.
En Awakie is een leuk feestje ja.
AWFS is voor mij het feest van het jaar. Die tijd dat ik elk weekend wel naar een feestje ging heb ik wel gehad.quote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar das bij elk feestje zo. Althans, voor mij. Als ik bij voorbaat weet dat iemand het niet aanspreekt, gaat ie niet mee.
En Awakie is een leuk feestje ja.
Ja, nee, ik denk inderdaad dat het niet jouw stijl is.quote:Op maandag 27 december 2010 01:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
In feite vermaak ik me met de juiste mensen op iedere muziek. Maar ik ben wel leuker als ik de muziek zelf ook leuk vind.
Dus ik ga geen feesten opzoeken waarvan ik bij voorbaat weet dat het mijn muziek niet is
Wat nou?quote:
Had jij afgelopen nacht niet nog een leuk feestje?quote:
Maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn, mijn stijl heb ik hier vaak genoeg kenbaar gemaaktquote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, nee, ik denk inderdaad dat het niet jouw stijl is.
Tja, als je wat ouder wordt, dan begrijp ik wel dat je niet elk weekend gaat stampen.quote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
AWFS is voor mij het feest van het jaar. Die tijd dat ik elk weekend wel naar een feestje ging heb ik wel gehad.
Dat was hetquote:
Ben er nu nog brak vanquote:Op maandag 27 december 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had jij afgelopen nacht niet nog een leuk feestje?
Zo heel oud ben ik nog niet, ik heb alleen tijden gehad dat ik 4 dagen per week feestte, dus ik heb het maximale er wel uitgehaald al.quote:Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja, als je wat ouder wordt, dan begrijp ik wel dat je niet elk weekend gaat stampen.
En zomerseizoen is sowieso veel beter. Lekker buiten in de zijn aan het spacen met lekkere muziek en een watermeloen in je hand...das het goede leven ja.
Hier ookquote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Komende vrijdag weer.![]()
Wel in NL overigens, dusse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |