Zal wel goed helpen tegen kwijlen die boter.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezinquote:
Thank god for DMquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd gelijk weer zo, als je ergens wat op aanmerkt.
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd neequote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja
Normaal en Jovink op een dag, sounds heavenly, right
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmzz....klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd nee
As always, exactly on time!quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, ik struikel weer eens met m'n neus in de boter dus?
Bij mij juist andersom, pa alleen bier, soms wijn.. Ik meestal bier of Smirnoff.. Broertje zuipt vanalles..quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Ik snap m niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer heeft te weinig hoeken, Kluts
Wat bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thank god for DM
Zo is het al een tijdje bezig hoor, is maar een geintje
Wat ik écht tegen barb wil zeggen, zeg ik niet hier
Dat hoeft ook nietquote:
Canei is smerige koppijnwijn.quote:Op maandag 27 december 2010 01:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa drinkt helemaal niks, mijn ma alleen rose of canij of zo. Ik ben de enige zuipschuit in ons gezin
Dankzij DM was (en benquote:
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..quote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Boh Foi Tochquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Zondag is de mooiste dag. Met een beetje geluk dit jaar weer Boh Foi Toch
Nou ja, dat gaan we zien over een paar maandjes.
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.quote:
Naar wat?quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En in juni ga je mee naar Awakefest toch? Met echte muziek, je weet wel..![]()
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo schrijf je het! Nee, dat vind ik ook niet lekker, maar de meeste sterke drank moet ik nog leren drinken, dat hebben we dus bijna nooit in huis. Eigenlijk nooit, want niemand drinkt het.
Mijn leraar zit in die band, ik kwam 'm na jaren weer tegen op de Zwarte Cross, echt geweldig, beide straalbezopenquote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh Foi Toch![]()
Eens zien of ik dat kan combineren met m'n vaders verjaardag
Ik drink drank als ranja, allesquote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust juist vooral sterke drank. ben geen echte wijndrinker en bier lust ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |