Tja,,niet per se..quote:Op maandag 27 december 2010 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat moet ook niet zo moeilijk zijn, mijn stijl heb ik hier vaak genoeg kenbaar gemaakt
Nee. Nee, echt niet.quote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja,,niet per se..
Misschien dat men hier bij ook denkt dat ik meer van de hardere/dance stijlen ben, maar Guusje Meeuwis e.d. waardeer ik evengoed. In bepaalde settings nog veel meer.
Misschien zit er wel een gabber-Sam diep in je verborgen.
Mooi dat je het iig niet op zijn slechtst opvat.quote:Op maandag 27 december 2010 01:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo heel oud ben ik nog niet, ik heb alleen tijden gehad dat ik 4 dagen per week feestte, dus ik heb het maximale er wel uitgehaald al.
Dat ik een ouwe doos ben bedoel je?quote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Mooi dat je het iig niet op zijn slechtst opvat.
En dat is uiteraard ook een oorzaak ja.
Jij zuipende kledder.quote:Op maandag 27 december 2010 01:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Nee, echt niet.
Guus was nog op de Zwarte Cross dit jaarMaar ik heb 'm niet gezien, ik was met de buren aan de schnaps.
Zet een leuk muziekje op en ga losquote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben moe, gesloopt en gaar, maar ik wil dansen.....
"Zuipende kledder"quote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zuipende kledder.
Wel gehoord of kwamen die Schnaps te hard San?
Niet mijn bewoordingen, maar iets wat daarop lijkt ja.quote:Op maandag 27 december 2010 01:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ik een ouwe doos ben bedoel je?
Daarom. Ik kan iig niet zeggen dat ik iets gemist heb.
En op een gegeven moment heb je veel dingen ook wel gezien.
quote:
Zeg! Niet mijn woord tegen me gebruikenquote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij zuipende kledder.
Wel gehoord of kwamen die Schnaps te hard San?
Het gaat ook niet op voor alles he. Maar het is vooral ook omdat tegenwoordig IEDEREEN naar elk feestje lijkt te gaan en ik vond het leuker toen het nog een selectiever publiek was.quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Niet mijn bewoordingen, maar iets wat daarop lijkt ja.
Hoop, voor jullie sake, dat je anders denkt over je partner.
Ga halen dan!quote:Op maandag 27 december 2010 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil zuipen maar er is niks in huis
Das mijn taaltje niet eensquote:Op maandag 27 december 2010 01:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Om maar ff in jullie taaltje te bivakkeren.
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?quote:
Nope, en die lust ik toch nietquote:Op maandag 27 december 2010 01:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?
Zit iig drank in.quote:Op maandag 27 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, en die lust ik toch niet
Whud? Tis nog geen eens 2 uur....quote:Op maandag 27 december 2010 01:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope, en die lust ik toch niet
Ik had een pokerset als kerstpakketquote:Op maandag 27 december 2010 01:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zaten geen kersenbonbons in je kerstpakket?
Dat is zeker waar. Dat 'stoort' niet eens het meest, maar meer dat ze zulke muziek niet 'voelen' en er maar suf bijstaan.quote:Op maandag 27 december 2010 01:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat ook niet op voor alles he. Maar het is vooral ook omdat tegenwoordig IEDEREEN naar elk feestje lijkt te gaan en ik vond het leuker toen het nog een selectiever publiek was.
Tjaa..ben weinig origineel, dus, moet maar!quote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg! Niet mijn woord tegen me gebruiken
Nee, ik heb 'm wel gehoord, dat lukt ook wel met die enorme speakers. Was enorm gezellig en die schnaps was mega lekker
Grapjasquote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjaa..ben weinig origineel, dus, moet maar!![]()
Dat de drank goed is bevallen, is goed om te horen.
De Poema is leuk.quote:Op maandag 27 december 2010 01:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Dat 'stoort' niet eens het meest, maar meer dat ze zulke muziek niet 'voelen' en er maar suf bijstaan.
Maar afgezien van de grotere feesten, ben ik inmiddels vaste gaat hier in de poema. Kleiner feest, maar het publiek en de sfeer, veeel beter. En dat is vaak zo met de kleinere tenten..die regelen goede feesten met belachelijk lage kaartjes.
Prima!
Veel plezier!quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een date en dan moet ik er natuurlijk op m'n best uitzien
Ja mjah, ik ga maar slapen danquote:Op maandag 27 december 2010 01:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whud? Tis nog geen eens 2 uur....
Trusten Sammiequote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen een date en dan moet ik er natuurlijk op m'n best uitzien
Veel plezier met je date!quote:Op maandag 27 december 2010 02:00 schreef Samzz het volgende:
Q.!quote:
Ik zit al op kantoor.quote:Op maandag 27 december 2010 07:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Q.!
Ik wil wel werken, ik wil alleen nog veel liever doorslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |