RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 27 december 2010 07:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dood!![]()
Klonen ging niet gelijk goed.
Ik ben over een half uur iig weg; we verwachten de drukste week van t jaar dus geen fok onder werktijdquote:Op maandag 27 december 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
Volgens mij gaat het hier in het topic ook rustig zijn vandaag..
Nietus!quote:Op maandag 27 december 2010 08:20 schreef Q. het volgende:
Volgens mij gaat het hier in het topic ook rustig zijn vandaag..
Baas kijkt mee op het scherm.quote:
Stomme baas!quote:Op maandag 27 december 2010 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Baas kijkt mee op het scherm..
En er moeten natuurlijk wel mensen zijn op wie je kan reageren.
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?quote:Op maandag 27 december 2010 08:37 schreef Godtje het volgende:
Het mag wel iets feestelijker als je het weet te halen. Of cake met slagroom en hagelslag?
Ooit.quote:Op maandag 27 december 2010 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vakantie![]()
Laatste dagen ooit op deze opdracht
Een RZje!quote:Op maandag 27 december 2010 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?
Is die nou alweer dichtgegroeid?quote:Op maandag 27 december 2010 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat gaan we hem cadeau doen? Een hoer voor z'n ontmaagding?
quote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is die nou alweer dichtgegroeid?Ik blijf niet lappen.
![]()
Als Q het zelf niet een beetje kan bijhouden houdt het op een gegeven moment gewoon op.
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:quote:Op maandag 27 december 2010 08:47 schreef Godtje het volgende:
Is die nou alweer dichtgegroeid?Ik blijf niet lappen.
![]()
Als Q het zelf niet een beetje kan bijhouden houdt het op een gegeven moment gewoon op.
quote:De eigenlijke geslachtsoperatie met vaginoplastie of de creatie van een kunstmatige vagina, van man naar vrouw bedraagt makkelijk 7 uren, waarbij eerst borstimplantaten worden gestoken. Het topje van de penis wordt getransformeerd tot clitoris (hier zitten namelijk de meeste zenuwen, en dus is dit het gevoeligste deel) en van het scrotum worden schaamlippen gevormd. De huid van de penis fungeert als schacht voor de schede en dient na de operatie gedurende lange tijd met een dilator (een soort veredelde dildo) te worden bewerkt om te verhinderen dat de neovagina dichtgroeit.
Je moet ook overal naast blijven staan als je wilt dat het goed gebeurd.quote:Op maandag 27 december 2010 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:
[..]
Kleine lettertjes....quote:Op maandag 27 december 2010 08:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze het niet vertellen na de operatie:
[..]
Dan moet je het ook niet laten doen bij de lokale berber slager maar in een fatsoenlijk ziekenhuis.quote:Op maandag 27 december 2010 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Kleine lettertjes....![]()
Die tietengroei valt ook al tegen.
Het is wel crisis hè? Het mocht niet teveel kosten.quote:Op maandag 27 december 2010 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet laten doen bij de lokale berber slager maar in een fatsoenlijk ziekenhuis.
Ik snap het. En je hebt een hoop berbers daar.quote:Op maandag 27 december 2010 08:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is wel crisis hè? Het mocht niet teveel kosten.
Was het maar fake.quote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nu kunnen we allemaal weer normaal doen, die fake ongein is voorbij.
.quote:Op maandag 27 december 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het. En je hebt een hoop berbers daar.
Het hele leven is fake!quote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nu kunnen we allemaal weer normaal doen, die fake ongein is voorbij.
Pot, ketel, zwart, bla.quote:
Gewoon een verkoudheidje dus.quote:
Afbouwen is anders best pittig.quote:Op maandag 27 december 2010 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Werken is zwaar overrated, zeker tussen kerst en O&N.
Mwah, we kloten wat aan hier, misschien neem ik mijn xbox wel mee, van de week, kinect kopen en gaanquote:
Uit ervaring weet ik dat het hier een week neuspeuteren wordt.quote:Op maandag 27 december 2010 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het kan ook zo enorm druk worden, je weet het nooit hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |