Ja ik weet het maar ik heb net de aflevering gekeken (doorheengeskipt) maar niet tegengekomen..quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 16:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik heb net de aflevering gekeken (doorheengeskipt) maar niet tegengekomen..
The Rubettes?quote:Op zondag 26 december 2010 16:00 schreef ErkendFokker het volgende:
Gisteren op TV was er zo'n clip van zo'n band en er stond bij dat het een studioband was alleen uit studiomuzikanten ofzo. De zanger was niet te zien in de clip.. Weet iemand welke band dit was? 60s of 70s
Ja maar heb er waarschijnlijk net overheen geskipt :pquote:Op zondag 26 december 2010 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Was het dan wel Top 2000 waar je het fragment zag?
Ja denk het welquote:
En wat draaien ze voor hen die al ff ingeschakeld zijn?quote:Op zondag 26 december 2010 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor degenen die nu inschakelen, dit is wat er zometeen gedraaid wordt:
-lijstje-
Die zaten ergens op het eind met 'Sugar Baby Love'.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 05:24 schreef donroyco het volgende:
Vinden jullie die xylofoonklanken van Ti Sento ook op Thomas Newman - American Beauty theme lijken?
Ik zou ze ook ff naast elkaar moeten 'zetten'quote:Op zondag 26 december 2010 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou ik dan eens uit moeten pluizen, die van Ti Sento ken ik wel, die andere niet zo...
Mwah, mwah. Misschien verre neefjes of zo. Baker Street (Rafferty), Ik leef niet meer voor jou (Borsato) en If I could tell you (Yanni) lijken meer op elkaarquote:
Die foto lijkt me eerder uit hun hardrockperiode te komen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ook nog echte palingsound.
Maar hier nog wel met Annie!!!
Dat zeg ik toch ook, toen nog de echte palingsound met o.a. Sweet Silver Annie (Doebeliedoe...) e.d.quote:Op zondag 26 december 2010 16:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die foto lijkt me eerder uit hun hardrockperiode te komen.
Ze staan inderdaad 1x vaker dan Blof in de lijstquote:Op zondag 26 december 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
En nu, by far nog steeds, de beste Nederlandse band ever:
[ afbeelding ]
Oja, de lijst is de graadmeter natuurijkquote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze staan inderdaad 1x vaker dan Blof in de lijst
He ja, laten we deze lijst als graadmeter gebruiken...quote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Van de beste gelijk naar de slechtste in 1 secondequote:Op zondag 26 december 2010 16:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De radio 2 redactie Nederland heeft gesprokenquote:Op zondag 26 december 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
He ja, laten we deze lijst als graadmeter gebruiken...
ijskoude reactiequote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Foreigner heb ik altijd zo'n 'net niet'-band gevonden...
Ik vind het een 13 in een dozijn 80's band, maar goed te doenquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Het ligt lekker in het gehoor,maar ik zou er ook niet zo gauw zelf op stemmen.quote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Net zo'n beetje als Golden Earringquote:Op zondag 26 december 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs Cold As Ice vind ik een 'net niet'-song.quote:
Dat zou niet stroken met mijn eerdere opmerking over de Earring...quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Net zo'n beetje als Golden Earring
Die was dan ook een beetje overtrokkenquote:Op zondag 26 december 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou niet stroken met mijn eerdere opmerking over de Earring...
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jamquote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Axis, Shania Twain, Kamahl, hebben ze express wat zaadplaten in deze kerstdinneeruurtjes gestopt?
Vanwege de urban legend omtrent hun naam?quote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc
Ik miste eigenlijk 'That Don't Impress Me Much', dat vind ik het beste nummer van Shania Twain.quote:Op zondag 26 december 2010 16:31 schreef Ferdo het volgende:
Zodadelijk weer een Sky Radio-moment. De laatste van deze uitvoerende.
Lol. Een vingerhoedje volquote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jam
Of The Load Out van Jackson Browne, natuurlijk.
Showing the seeds of lovequote:Op zondag 26 december 2010 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zaadplaten? Dat denk ik toch eerder aan 10cc, Lovin' Spoonful, Pearl Jam
Of The Load Out van Jackson Browne, natuurlijk.
Gefixt, dat nummer was/is in trek bij verschillende bedrijven...quote:Op zondag 26 december 2010 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs Cold As Ice vind ik een 'net niet'-song.
Gelukkig voor Foreigner dacht o.a. Heineken er anders over...
quote:Op zondag 26 december 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was dan ook een beetje overtrokken
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...quote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gefixt, dat nummer was/is in trek bij verschillende bedrijven...
Zit je nu al aan tafel?quote:Op zondag 26 december 2010 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hmmh, Axis, Shania Twain, Kamahl, hebben ze express wat zaadplaten in deze kerstdinneeruurtjes gestopt?
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 december 2010 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Dank heren, voor het corrigeren van mijn talloze onnozelheden...
Yup en het contrast is nog groter als je naar Serious Request hebt gekekenquote:Op zondag 26 december 2010 16:58 schreef rubje het volgende:
ik heb bij toeval op dat speciale kanaal van UPC een stukje gezien van die dj's daar, maar tis naast de normale tv uitzendingen gewoon verder 1 dooie boel naast dat die dj's verder leuk proberen te doen naast het af en aan kondigen van de muzieknummers.
Radio 2 en 3FM hebben qua personeel altijd grote contrasten gehad...quote:Op zondag 26 december 2010 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Yup en het contrast is nog groter als je naar Serious Request hebt gekeken
Er zijn ook DJ's die bij beide hebben gewerktquote:Op zondag 26 december 2010 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 2 en 3FM hebben qua personeel altijd grote contrasten gehad...
Klopt.quote:Op zondag 26 december 2010 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn ook DJ's die bij beide hebben gewerkt
Hij las net een mailtje voor van een 'vrouwtje' dat schreef dat 'haar mannetje' met een kater op de bank lagquote:
Tja, er zijn maar 2000 plaatsen te vergevenquote:Op zondag 26 december 2010 17:25 schreef Fred_B het volgende:
Best laag genoteerd eigenlijk, dit leuke nummer.
Op de site van Radio 2.quote:Op zondag 26 december 2010 17:30 schreef cafca het volgende:
Hey waar staan de lijsten per uur tegenwoordig? Ik kan die niet meer vinden
dan moet dat vrouwtje haar mannetje beter opvoeden zodat hij niet om 5 uur al laderzat en katerig is.quote:Op zondag 26 december 2010 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Hij las net een mailtje voor van een 'vrouwtje' dat schreef dat 'haar mannetje' met een kater op de bank lag
Ik kon ze ook niet vinden, dus had mijn lijstje uit Excel gehaaldquote:Op zondag 26 december 2010 17:30 schreef cafca het volgende:
Ik denk dat het van gisteren wasquote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet dat vrouwtje haar mannetje beter opvoeden zodat hij niet om 5 uur al laderzat en katerig is.
en dan nu nog katerig zijn?quote:
Da's de leeftijd, dat merk ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu nog katerig zijn?
zeer slechte opvoeding!
En als je het heel goed doet, van 2 dagen geledenquote:Op zondag 26 december 2010 17:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een kater heb je van de avond ervoor, hoor.
Hij heeft afgelopen 10 jaar nog niet zo laag gestaan als dit jaarquote:Op zondag 26 december 2010 17:34 schreef Fred_B het volgende:
Ah, deze is leuk. Hier heb ik een paar jaar geleden nog weleens op gestemd
Komt door al die stakingen en dichtgooien vanwege sneeuw/aswolken.quote:Op zondag 26 december 2010 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen 10 jaar nog niet zo laag gestaan als dit jaar
Hier in Excel-formaat...quote:Op zondag 26 december 2010 17:30 schreef cafca het volgende:
Train is anders nieuw binnen op 685quote:Op zondag 26 december 2010 17:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt door al die stakingen en dichtgooien vanwege sneeuw/aswolken.
Die 685e plaats viel mij anders wel tegen/mee, ik had ze hoger verwacht.quote:
Klopt toch niet?quote:Australische band die in 1981 doorbreekt in Amerika. Icehouse is opgericht in 1980 onder de naam Flowers. De eerste single onder de naam Icehouse, getiteld Hey Little Girl wordt meteen een hit.
Blijkbaar veel forensen/studenten die gestemd hebben.quote:Op zondag 26 december 2010 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 685e plaats viel mij anders wel tegen/mee, ik had ze hoger verwacht.
Nog hoger?quote:Op zondag 26 december 2010 17:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die 685e plaats viel mij anders wel tegen/mee, ik had ze hoger verwacht.
Ik zie weinig fouten?quote:Op zondag 26 december 2010 17:45 schreef cafca het volgende:
eeeeh....noobie, dit:
[..]
Klopt toch niet?
Ja, dat nummer werd het hele jaar grijsgedraaid. En het zou in lijn zijn met andere hoge binnenkomers.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Dit is toch wel de beste 'Crazy' van dit uur...
Dat klopt, maar dat was dan ook onder de naam Flowers.quote:Op zondag 26 december 2010 17:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik weet vrijwel zeker dat "I can help myself" eerder uitkwam dan Hey Little Girl...
Ech niequote:Op zondag 26 december 2010 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was dan ook onder de naam Flowers.
Dit stukje was vrij pijnlijk inderdaadquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef D. het volgende:
die zogenaamde grappige 'sketches' van de dj's mogen ze wel weg laten
Inderdaad, die 2e heb ik (indertijd voor 1 gulden in de uitverkoopbak). En die was dus eerder dan Hey Little Girlquote:Op zondag 26 december 2010 17:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://rateyourmusic.com/(...)elf___send_somebody/
http://rateyourmusic.com/(...)elp_myself___fatman/
Ja, maar dan klopt "eerste single was meteen een hit" dus niet.quote:Op zondag 26 december 2010 17:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, maar heeft geen Top40 gehaald, da's toch hun graadmeter van 'hit', he.
Vanwege James Morrison, of ben je die groene uien aan het snijden?quote:
Het laatste uiteraard...quote:Op zondag 26 december 2010 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vanwege James Morrison, of ben je die groene uien aan het snijden?
quote:In Japan worden ook muzikale condooms verkocht! Deze werken op een microchip, zoals je die in muzikale wenskaarten vindt. "Love Me Do" van de Beatles is populair.
Eetse! Ik ga ook ff eten.quote:Op zondag 26 december 2010 18:58 schreef peaceman het volgende:
even snel een groet vanaf het kerstdiner.
Inderdaadquote:
En het begrip uitmelken zijn definitieve betekenis gegeven.quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar George Baker heeft hier wel goed geld mee verdiend..
Zo meteen te horen in versie 327 tijdens Vet hard op NL3...quote:Op zondag 26 december 2010 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar George Baker heeft hier wel goed geld mee verdiend..
Heeftie Resevoir Dogs er ook niet mee gehaald? of een andere Tarantino productiequote:Op zondag 26 december 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo meteen te horen in versie 327 tijdens Vet hard op NL3...
Je zit warmquote:Op zondag 26 december 2010 20:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heeftie Resevoir Dogs er ook niet mee gehaald? of een andere Tarantino productie
Ah Little Green Bag dusquote:Op zondag 26 december 2010 20:25 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je zit warmJuiste artiest, andere plaat.
We misten je al, als ouwelullenmuziekliefhebberenterechtwantdatistochjejeugdgeweest...quote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Neil Diamond....wat een stem
Val niet in slaapquote:Op zondag 26 december 2010 20:34 schreef wallofdolls het volgende:
die 1565 is populair hier, even checken, ken ik nog niet
Schrijf ik een woord van 30 x woord-/letterwaarde vallen ze over een letter te veel in 'misten'...quote:Op zondag 26 december 2010 20:36 schreef cafca het volgende:
Misten? Hier mist het helemaal niet hoor!
Ben ook pas net aangekomen...ik schat een kilo.quote:Op zondag 26 december 2010 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We misten je al, als ouwelullenmuziekliefhebberenterechtwantdatistochjejeugdgeweest...
NSJ komt ie vaak toch, 130 euro, krijg je er gratis nog wat andere bands bijquote:Op zondag 26 december 2010 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Stevie, die zou ik nog wel eens live willen zien.
Maar of hij mij live zou kunnen zien dan...
Hoe heet dat nummer?quote:Op zondag 26 december 2010 20:43 schreef cafca het volgende:
Dat andere bekende nummer van haar is best vrolijk, toch?
Eerder zat ik te genieten van de muziek, tijdens Take That kon ik op zoek gaan naar de lijstquote:Op zondag 26 december 2010 21:23 schreef tong80 het volgende:
Wel typisch Take That wordt gedraaid en jullie zijn er weer. Ik vind het maar verdacht.
Hoogtepunt was Days, Creedence en Magna Carta delen de 2e plaatsquote:Op zondag 26 december 2010 21:24 schreef tong80 het volgende:
1550 Creedence Clearwater Revival Hey tonight
Mijn hoogtepunt dit uur.
Ik denk eerder voor Gerry And The Pacemakers...quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
Bij Liverpool hebben ze echt eerbied voor Lee.
Hebben die het gecovered ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor Gerry And The Pacemakers...
Nu of nooit.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Trockener Kecks hebben veel betere nummers gemaakt dan deze.
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...quote:
Wiki:quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...
Ja dat soort dingen weet ik dan weer niet. Fank Sinatra zong toch in The Mafia's ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...
Sinatra zong voor de maffia, maar deed niet aan samenzweringen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen weet ik dan weer niet. Fank Sinatra zong toch in The Mafia's ?
1944quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef tong80 het volgende:
# Patti Labelle & The Blue Belles (1964) - #34 in de VS
Is Patti Labelle al zo oud
Goede keus...quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Homdeck het volgende:
ik val er in met een nummer waar ik op gestemd heb
Ik denk het niet...quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Homdeck het volgende:
komen de uitzendingen van top 2000 a gogo ook op UG?
shit heb het gemist. wordt vanavond nog herhaald zie ik, dan maar kijken dus.quote:
Valt nog mee ze was er vroeg bij.quote:
Klopt 'Une enfant'quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef FritsFlits het volgende:
Origineel van 'Meisje van 16' is toch ook van Charles?
Heb je groot gelijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
De muziek doet me denken aa een snel nummer vann ABBA.'
Ik weet het al Waterloo
Days vind ik veel beter.quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Kinks![]()
Net in de auto ook al Days gehoord.
Ik ookquote:
Liefdesverhaal? Jeugdsentiment?quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Flitspaal het volgende:
Time after time. Heerlijk sentiment.
Heb je ook de vertaling?quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor zometeen
KYU SAKAMOTO - Sukiyaki
ue o muite arukou
namida ga kobore naiyouni
omoidasu harunohi
hitoribotchi no yoru
ue o muite arukou
nijinda hosi o kazoete
omoidasu natsunohi
hitoribotchi no yoru
shiawase wa kumo no ueni
shiawase wa sora no ueni
ue o muite arukou
namida ga kobore naiyouni
nakinagara aruku
hitoribotchi no yoru
Het bestaat uit dun gesneden rundvlees, tofoe, ito konnyakuquote:
It's all because of you, I'm feeling sad and bluequote:
Te geforceerd bedoel je?quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Homdeck het volgende:
Ze zal best mooi kunnen zingen maar ik heb iets tegen die stem. Beetje categorie celine dion en barbra streisand.
Ik ga het één van deze dagen proberen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het bestaat uit dun gesneden rundvlees, tofoe, ito konnyaku
(deegwaren), negi (stengelui), Chinese kool, en enoki (een soort paddenstoel)
en verschillende andere ingrediënten.
De ingrediënten van sukiyaki worden langzaam gesmoord
in een ondiepe ijzeren pot met een mengsel van sojasaus,
suiker en mirin (rijstazijn). Voordat het wordt gegeten wordt
de sukiyaki in een kom met rauwe eieren gedoopt.
[ afbeelding ]
Gewoon irritant. ik krijg er jeuk van.quote:
Ik ben er ook allergisch voorquote:Op zondag 26 december 2010 22:43 schreef Homdeck het volgende:
Ze zal best mooi kunnen zingen maar ik heb iets tegen die stem. Beetje categorie celine dion en barbra streisand.
Waarom?quote:Op zondag 26 december 2010 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Even turbo turbo, voor middernacht moet een nieuw topic geopend worden...
Ik betwijfel of we dat halen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
Vorig jaar 46 topics..Ik post zo veel dat ze nog in m'n active topics staan
Het is nog van het pre top 40 tijdperkquote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die sukiyaki, is dat ooit een hit geweest in NL? anders is het me een raadsel hoe die er in is gekomen.
Heeft in de VS op #1 gestaan en in Groot-Brittannië op #6.quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die sukiyaki, is dat ooit een hit geweest in NL? anders is het me een raadsel hoe die er in is gekomen.
Ik heb helegaar niet gestemd.quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Rondvraag: Wie heeft op Maria Mena gestemd?
Dat is vragen om moeilijkheden...
Vicky Leandros kan ik nog inkomen, maar ik vind Maria Mena een borderlinerartiest...quote:
Nog steeds Stasse. Straks Marc Adriani.quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Flitspaal het volgende:
Wie doet dit uur?
Stassen? Ik zie Marc al in de studio.
Ze zijn Stasse aan het zoeken.quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nog steeds Stasse. Straks Marc Adriani.
Moest hij buiten nog iets doen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ze zijn Stasse aan het zoeken.
Ah daar is iea
En dan geimiteerd worden door Stasse.quote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zal toch maar drummer van The Sweet zijn
Beter dan de zanger die is doodquote:Op zondag 26 december 2010 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je zal toch maar drummer van The Sweet zijn
Tja, ze schijnen nog te toeren, maar zonder Brian Connolly blijft het toch nét niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |