Ik denk eerder voor Gerry And The Pacemakers...quote:Op zondag 26 december 2010 21:45 schreef tong80 het volgende:
Bij Liverpool hebben ze echt eerbied voor Lee.
Hebben die het gecovered ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder voor Gerry And The Pacemakers...
Nu of nooit.quote:Op zondag 26 december 2010 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Trockener Kecks hebben veel betere nummers gemaakt dan deze.
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...quote:
Wiki:quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...
Ja dat soort dingen weet ik dan weer niet. Fank Sinatra zong toch in The Mafia's ?quote:Op zondag 26 december 2010 22:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij had je eerst Frank Sinatra, daarna Gerry And The Pacemakers, tot slot Lee Towers...
Sinatra zong voor de maffia, maar deed niet aan samenzweringen...quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen weet ik dan weer niet. Fank Sinatra zong toch in The Mafia's ?
1944quote:Op zondag 26 december 2010 22:10 schreef tong80 het volgende:
# Patti Labelle & The Blue Belles (1964) - #34 in de VS
Is Patti Labelle al zo oud
Goede keus...quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef Homdeck het volgende:
ik val er in met een nummer waar ik op gestemd heb
Ik denk het niet...quote:Op zondag 26 december 2010 22:19 schreef Homdeck het volgende:
komen de uitzendingen van top 2000 a gogo ook op UG?
shit heb het gemist. wordt vanavond nog herhaald zie ik, dan maar kijken dus.quote:
Valt nog mee ze was er vroeg bij.quote:
Klopt 'Une enfant'quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef FritsFlits het volgende:
Origineel van 'Meisje van 16' is toch ook van Charles?
Heb je groot gelijk.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef tong80 het volgende:
De muziek doet me denken aa een snel nummer vann ABBA.'
Ik weet het al Waterloo
Days vind ik veel beter.quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Homdeck het volgende:
Kinks![]()
Net in de auto ook al Days gehoord.
Ik ookquote:
Liefdesverhaal? Jeugdsentiment?quote:Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Flitspaal het volgende:
Time after time. Heerlijk sentiment.
Heb je ook de vertaling?quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor zometeen
KYU SAKAMOTO - Sukiyaki
ue o muite arukou
namida ga kobore naiyouni
omoidasu harunohi
hitoribotchi no yoru
ue o muite arukou
nijinda hosi o kazoete
omoidasu natsunohi
hitoribotchi no yoru
shiawase wa kumo no ueni
shiawase wa sora no ueni