quote:
Met je familie ja!quote:Op zondag 26 december 2010 02:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je weet hopelijk dat je met dit soort opmerkingen iets teveel ruimte laat voor grappen over met wie je kerst "normaal" gesproken zou moeten vieren
Van wie moet dat?quote:
Zag gister wel de Top 2000 zender op de UPC box voorbij komen. Morgenmiddag ben ik wat aan t klussen dus dan maar eens aanzettenquote:Wat is de Top 2000 toch geniaal!Al 2 dagen aan het luisteren (op de nacht na dan) en het is puur genieten
Tsjaquote:Op zondag 26 december 2010 20:45 schreef Keltie het volgende:
na, die mix net op Radio 538 (Juice FM?) was ook lekker.. Alle old school shizzle kwam voorbij
Niemand maar het is wel gezellig!quote:
Zeker doen!quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Van wie moet dat?
[..]
Zag gister wel de Top 2000 zender op de UPC box voorbij komen. Morgenmiddag ben ik wat aan t klussen dus dan maar eens aanzetten
Dus wat is dan t rare aan BF spelen op kerstdag?quote:Op maandag 27 december 2010 00:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niemand maar het is wel gezellig!
Hoop wel op wat hits uit deze eeuw bij t klussenquote:Zeker doen!
quote:Op maandag 27 december 2010 10:01 schreef Keltie het volgende:
pfff.. De temperatuur stijgt weer en deze jongen heeft gelijk last van spieren en gewrichten (onderrug, bovenbenen), verkouden en spierpijn
Lekkere vakantie, ach.. Zo even stofzuigen en vanaf een uur of 12 lekker BFBC2
Is op zijn tijd grappig ja. Maar bij lange na natuurlijk niet het niveau van de liedjes in de Top 2000quote:Op maandag 27 december 2010 09:59 schreef Keltie het volgende:
niet haten op de old-skool shizzle, die is wel vet en okey
toen ging het nog niet over zo veel mogelijk bitches en hoe's
je moet die 2 niet zo krampachtig willen vergelijken. Rap, waar vroeger toch vooral sociale misstanden eruit werden gelicht of 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'quote:Op maandag 27 december 2010 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Is op zijn tijd grappig ja. Maar bij lange na natuurlijk niet het niveau van de liedjes in de Top 2000
laat hier maar wetenquote:Op maandag 27 december 2010 11:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en kan overdag vrijdag pas weer
Vandeweek 's avonds nog?
Ik vergelijk ze niet. Ik durf alleen wel te beweren dat de nummers in de Top 2000 van een hoger niveau zijn dan de Happy Hardcore uit de 90's!quote:Op maandag 27 december 2010 12:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
je moet die 2 niet zo krampachtig willen vergelijken. Rap, waar vroeger toch vooral sociale misstanden eruit werden gelicht of 'het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente'
Wel stijf dan, anders hoor je niksquote:Op maandag 27 december 2010 12:15 schreef FJD het volgende:
Ja en Coldplay heeft een hoger niveau dan een willekeurig equivalent van Britney Spears uit de jaren 80.
Lekkere vergelijking zeg
Oh ja en "ik vergelijk ze niet maar die is beter dan die" slaat natuurlijk als een lul op een drumstel
Had de link al eerder verwacht. Wat origineelquote:Op maandag 27 december 2010 12:46 schreef jpjedi het volgende:
Mensen die overdrijven met de top 2000
Vind ik ook, goed topicquote:
Tja zo voor de hand liggend dat ik hem wel moest postenquote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had de link al eerder verwacht. Wat origineel
Ik ook! Beukenhout doet het goedquote:Op maandag 27 december 2010 12:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Had de link al eerder verwacht. Wat origineel
Ik ben aan het stokenMaar goed, nu maar eens aankleden.
Stoken is voor mietjesquote:
Op de xbox Zit er ingame een optie store ingame + in de market kun je m kopen.. Online gamen op een Ps3quote:Op maandag 27 december 2010 12:21 schreef jpjedi het volgende:
Dat vietnam, kun je dat downen als je bfbc2 hebt of hoe zit dat nou? Ik heb bfbc2 voor ps3 maar geen idee hoe ik nu vietnam kan krijgen.
wie heeft het over happy hardcore?quote:Op maandag 27 december 2010 12:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet. Ik durf alleen wel te beweren dat de nummers in de Top 2000 van een hoger niveau zijn dan de Happy Hardcore uit de 90's!
Aha, ik ga de game er niet speciaal voor kopen. Ik koop hem wel voor de ps3.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Op de xbox Zit er ingame een optie store ingame + in de market kun je m kopen.. Online gamen op een Ps3
Zoals? Als je er niks aan vind luister je toch nietquote:Op maandag 27 december 2010 19:09 schreef FJD het volgende:
Wat een bagger op die Top 2000 zeg, kort zo'n ding toch in
Dan vind jij me een pauperquote:Op maandag 27 december 2010 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoals? Als je er niks aan vind luister je toch niet
Haha nee hoor. Denk dat er voor iedereen wel iets leuks in de Top 2000 staat en je kan natuurlijk niet alles goed vinden, dat vindt ik ook nietquote:
Ja ik ben fan van muziek maar wil er ook alles van weten, net zoals met films. Kan er niks aan doenquote:Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef FJD het volgende:
ABBAVind muziek wel leuk maar jij bent er meer fan van. Blijft leuk om iemand ergens enthousiast te van worden maar ik heb wel een hekel aan dat idee van de superieure muziek-smaak.
Ik ga Top Gear kerstspecial wel downloaden, daar heb ik meer mee
Wordt je niet ongeloofelijk zoetsappig van al die zachte eitjes in dat topic? Goeie genade zeg.quote:[b]Op maandag 27 december 2010 19:28 schreef Morpheus2002
Alleen jammer dat hier volgens mij niet echt muziekliefhebbers te vinden zijn. Vind ik altijd leuk om over te praten. Maar ik vermaak me wel in het Top 2000 topic!
Nee want ik ben een muziekliefhebber en geniet van al deze mooie muziek!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wordt je niet ongeloofelijk zoetsappig van al die zachte eitjes in dat topic? Goeie genade zeg.
Gaat Simon nou vreemd met Paul?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
1077 Rolling Stones Miss you 1978 28-12 09:00-10:00
1076 John Farnham You're the voice 1987 28-12 09:00-10:00
1075 Robbie Williams She's the one 1999 28-12 09:00-10:00
1074 Nick & Simon Het masker 2009 28-12 09:00-10:00
1073 Simply Red Fairground 1995 28-12 09:00-10:00
1072 Creedence Clearwater Revival Down on the corner 1969 28-12 09:00-10:00
1071 Al Green Let's stay together 1971 28-12 09:00-10:00
1070 Paul Simon 50 Ways to leave your lover 1976 28-12 09:00-10:00_O_
1069 Alan Price Set I put a spell on you 1966 28-12 09:00-10:00
1068 Dubliners Wild rover (live) 1964 28-12 09:00-10:00
1067 Volumia! Hou me vast 1998 28-12 09:00-10:00
1066 Dolly Parton I will always love you 1983 28-12 09:00-10:00
Waar zie je Foreigner?
Gelet op de songtitel wel jaquote:
Lees de vraag nog eens..quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want ik ben een muziekliefhebber en geniet van al deze mooie muziek!
Klinkt niet slecht! Ff mijn wandelende agenda raadplegen. Brbquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef FJD het volgende:
Zullen we donderdag gaan pinten in doe kroeg? Who's game
Haha klinkt goed alleen moet ik donderdag werken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef FJD het volgende:
Zullen we donderdag gaan pinten in doe kroeg? Who's game
Ik wordt daar niet zoetsappig van. Gewoon andere mensen die genieten van de Top 2000!quote:
Liesquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Klinkt niet slecht! Ff mijn wandelende agenda raadplegen. Brb
Ik weet dat je een hekel hebt aan de Nederlandse taal maar om haar dan direct anaal te verkrachten is ook weer zoietsquote:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/quote:Kabinet halveert opbrengst Serious Request
“Er is een tijd van geven en een tijd van nemen.”
Het kabinet zal dit jaar de opbrengst van de jaarlijkse 3FM-actie “Serious Request” halveren. Dat heeft Minister van Financiën Jan Kees de Jager vandaag aangekondigd. In eerdere jaren verdubbelde het kabinet dit bedrag nog, maar volgens De Jager is dat ‘niet meer van deze tijd’. Zowel vanuit het Glazen Huis als vanuit Afrika is begripvol gereageerd.
“De maatregel is vrij eenvoudig: Van iedere euro die je doneert gaat er 50 cent naar de schatkist. Bij giften boven de 10.000 euro loopt dat op naar 80%, en boven de 50.000 euro zal het gehele bedrag de rijksbegroting ten goede komen”. De zogeheten ‘eerlijk delen-taks’ zal volgens De Jager een kleine 3 miljoen euro opleveren. ”Deze maatregel past uitstekend binnen Europese richtlijnen over verantwoordelijke overheidfinanciën. Iedereen moet de broekriem aantrekken, en de goede-doelensector dus ook.”
Premier Rutte noemt de maatregel een noodzakelijke stap: “We zijn zeer redelijk en terughoudend. Jarenlang heeft de regering het bedrag verdubbeld. Iedereen die iets van inflatie weet, weet dat verdubbelen een stuk meer kost dan dat halveren oplevert. Bovendien is het ronduit onverantwoord dat tienduizenden Nederlanders midden in een crisis van deze omvang klakkeloos geld naar Afrika sturen. Dan moet de overheid durven bijsturen.”
In Afrika is de maatregel met begrip ontvangen. Kwame Mpufu (9) verloor zijn beide ouders aan de gevolgen van AIDS, maar ziet in dat ook Nederland het zwaar heeft. Mpufu: “De overheidsfinancien staan zwaar onder druk. Het zou egoistisch zijn om dan gewoon hetzelfde bedrag te verwachten als vorig jaar” De DJ’s in het glazen huis zijn ‘teleurgesteld maar begripvol’. “Jarenlang hebben we genoeg welvaart gehad om bakken met geld weg te geven en dat gaf best een goed gevoel”, aldus Giel Beelen, die dit jaar voor de vijfde keer zes dagen lang niets zal eten om geld in te zamelen voor Afrika. “Maar in deze tijd van crisis moeten we niet alleen aan onszelf denken.”
De regering onderzoekt nog of de maatregel met terugwerkende kracht kan worden uitgevoerd. “Anders komt die JSF er nooit”, aldus De Jager.
Haha domme taalfout inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel hebt aan de Nederlandse taal maar om haar dan direct anaal te verkrachten is ook weer zoiets
Alleen daar mag ut juist wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha domme taalfout inderdaad![]()
Pfff mn zusje gezakt voor haar rijbewijs omdat ze op een uitvoegstrook 70 bleef rijden richting de stoplichten (ze reed daarvoor achter vrachtwagens). Je mag toch helemaal niet rechts inhalen op een uitvoegstrook
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef RudyCarell het volgende:
Hehehe! De Speld rules!
[..]
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen. Dus niet zoals 80% zou doen vol op de rem en dan later nog even met 80 de auto er tussen klappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff mn zusje gezakt voor haar rijbewijs omdat ze op een uitvoegstrook 70 bleef rijden richting de stoplichten (ze reed daarvoor achter vrachtwagens). Je mag toch helemaal niet rechts inhalen op een uitvoegstrook
Uitvoegen is wat anders dan invoegen he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen.
Je moet op snelheid invoegen met voldoende afstand. Als je 70 rijdt en dan direct achter een vrachtwagen klapt dan rijd je dus al een stukje zachter dan de vrachtwagen die al snel 85/90 rijdt. Dan krijg e nog wat geneuzel over niet adequaat en assertief handelen en ben je klaar.
Ow hmm ja dan had ze 100 moeten gaan rijden. Wel flauw want verder ging het prima!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen daar mag ut juist wel.
Geeft altijd wel een heerlijk gevoel als je achter een slak zit. Heb je hem toch nog in kunnen halen.
Goed punt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef ursel het volgende:
Uitvoegen is wat anders dan invoegen he.
En kap eens met 20 keer je posts te veranderen. Wees eens consequent wat je wilt schrijven.![]()
Uitvoegen gaat het over he, niet invoegen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen. Dus niet zoals 80% zou doen vol op de rem en dan later nog even met 80 de auto er tussen klappen.
Je moet op snelheid invoegen met voldoende afstand. Als je 70 rijdt en dan direct achter een vrachtwagen klapt dan rijd je dus al een stukje zachter dan de vrachtwagen die al snel 85/90 rijdt. Dan krijg je nog wat geneuzel over niet adequaat en assertief handelen en ben je klaar.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow hmm ja dan had ze 100 moeten gaan rijden. Wel flauw want verder ging het prima!
Geldt dus ook voor invoegen.quote:Artikel 11. RVV
1. Inhalen geschiedt links.
2. Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.
3. Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.
4. Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.
5. Bestuurders mogen trams rechts inhalen.
CBR moet zichzelf ook wel in stand houden natuurlijk. Ze is niet de eerste die voor zoiets kleins zakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad. Toch wel zuur dat je alles goed doet en dan op een uitvoegstrook i.p.v. 100 70 rijd richting stoplichten en daardoor zakt
Jep 2 pakjes voor 22,- ook voor een collega.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef jpjedi het volgende:
Kef, had je al besteld of niet? Bij pokerdeals zijn copags in de dagaanbieding!
Oh dat is niet slecht inderdaad. Die aanbieding was 9,95 dus niet veel minder.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jep 2 pakjes voor 22,- ook voor een collega.
Ach ik haal altijd rechts op de uitvoegstrook dus ik ken de regel primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef jpjedi het volgende:
CBR kijkt naar het rijbeeld en laat je echt niet zakken op 1 puntje als dat geen ingreep is hoor.
Frank, Ik vind het schokkender dat je de betekenis van de blokmarkering niet kent!
Donderdagavond kan ik, morgen zou ook nog wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Oh dat is niet slecht inderdaad. Die aanbieding was 9,95 dus niet veel minder.
Eigenlijk wil ik deze week een avondje organiseren! Eureka!
Oh excuse me.. Dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik haal altijd rechts op de uitvoegstrook dus ik ken de regel prima
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik wist het idd niet zeker maar ik doe het altijd wel gewoon vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh excuse me.. Dan had ik je verkeerd begrepen.
[..]
Kom er maar in!quote:Die rechter oordeelde overigens nog wel stellig dat downloaden van muziek en films, ook wanneer dit uit illegale bron gebeurt, volledige legaal is in Nederland.
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef FJD het volgende:
http://www.nusport.nl/thi(...)geen-ganzenbord.html
Wat een held die Boom
Jij had verwacht dat dat afdoende zou zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef FJD het volgende:
Heb gisteren ook nog even staan kijken bij een stuurtas maar daar gaan we al onze spullen niet in krijgen Urs. Toch een tas op t achter/voorwiel.
Had me ze iets ruimer voorgesteldquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef ursel het volgende:
Jij had verwacht dat dat afdoende zou zijn?
Man ik zIt in een dieptepunt qua conditie en Kan amper lopen van de rugpijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef FJD het volgende:
Ingevuld
Gaan we zondag Vossenjachten JP?
Seppe is 15 mins rijden vanuit hier, dan breng ik je wel wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef FJD het volgende:
Ik spreek de vrouw zo en dan vraag ik t even. Mark vond t wel een goed idee maar twijfelt aan z'n staat op zaterdag.
Ik zit nog wel met m'n MTB-plannings-issue. Moet om 09:00 in Barendrecht of 10:00 op vliegveld Seppe zijn.
Niveau is overigens niet enorm hoog hoor als je niet bij de voorsten mee wilt rijden. Maar goed als je rug pijn doet dan en je klaar.
Geen probleem maar niet te laat natuurlijk, liefst 'smiddags.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef FJD het volgende:
Moet ik alleen m'n MTB daar nog krijgenIk ga efkes plannen maar qua optie; oppikken @ Breda/Prinsenbeek een optie?
Veer speelt niet meequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man ik zIt in een dieptepunt qua conditie en Kan amper lopen van de rugpijn. Doet je vrouw ook mee?
Anyway, 7 man nu al voor 1 januari dus daar lijken we op af te stevenen.
@Kef, mocht er nog een plekkie aan tafel zijn dan laat ik het je weten voor die maat van je. Speelt Veer ook mee?
Timing ben ik flexibel, dat spreekt natuurlijk voor zichquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen probleem maar niet te laat natuurlijk, liefst 'smiddags.
Fiets past in mijn auto trouwens.
Stond al op dataprikker. Wat is zo belangrijk dat je het toch nog afzegt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kak! Kan toch niet 1 januariStond ook nog niet op de site
Sorry, volgende keer ben ik er weer bij
Iets met familie, kan er niet onderuit..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Stond al op dataprikker. Wat is zo belangrijk dat je het toch nog afzegt?
Kak! die maat van mij kan niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb het up to date op de welbekende link:
http://pokerprinsenbeek.web-log.nl
Kak! Ik had toch wel een iets positievere actie verwacht bij mijn naamquote:
Juist! Eindelijk een BoF-squad!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef FJD het volgende:
BFBC2Gisteren mooi paar rondjes geponyed totdat Kef mee ging doen toen bleek hij toch wel beter
Konijntjes schieten met de tankKwam er eentje aan gerend achter een huis, zagen hem allebei, steekt ze hoofd om de hoek en boem
Is er al met enige regelmaatquote:
Ach ik denk niet dat je zoveel voor me onder doet.. je moet alleen de handigheidjes nog doorkrijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef FJD het volgende:
BFBC2Gisteren mooi paar rondjes geponyed totdat Kef mee ging doen toen bleek hij toch wel beter
Konijntjes schieten met de tankKwam er eentje aan gerend achter een huis, zagen hem allebei, steekt ze hoofd om de hoek en boem
Jaaaaaa!..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer?Vrouw is er vandoor dus ik mag
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jaaaaaa!..
Of is ze vanavond weer thuis?
Komt ze ook mee pokeren?
Of is ze er de 7e?
Weet nog helemaal niks van dr!
Kan ze het een beetje?!
Pokeren Jp Pokeren!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!
Oh tjatja exqueez me. Maar zijn mokkel komt niet mee helaasquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pokeren Jp Pokeren!
Is het gewoon bij jou thuis trouwens?
mail/pm het adres eens
Eng he? Een hobby hebben!quote:
Een hobby niet, dwangmatig posten over de top2000 welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eng he? Een hobby hebben!
Top 2000Nog 385 heerlijke liedjes
Ach als jij over je favo bandje meerdere keren post zeg ik er ook niks van! Laat me lekker, ik geniet van de Top 2000!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Een hobby niet, dwangmatig posten over de top2000 wel
Ik dennk dat daar nog wel onderscheid in genaakt kan worden, maargoed.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach als jij over je favo bandje meerdere keren post zeg ik er ook niks van! Laat me lekker, ik geniet van de Top 2000!
Ze is zo goed als altijd hierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Sickert het volgende:
Jaaaaaa!..
Of is ze vanavond weer thuis?
Komt ze ook mee pokeren?
Of is ze er de 7e?
Weet nog helemaal niks van dr!
Kan ze het een beetje?!
Me me me!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef RudyCarell het volgende:
Wie is er vanavond op het slagveld? En ja ik heb headset
Zoek maar op Youtube!quote:
Ouch...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef FJD het volgende:
Wordt weer een mooie dag
Oh ja Frank, dit moet jou wel enorm veel pijn gedaan hebben, zelfs bij mij veroorzaakte het een siddering;
126 Michael Jackson - Thriller
125 Katie Melua - Nine million bicycles
Haha ja Thriller had wel wat hoger mogen staan en Katie wat lager. Al vind ik dat nummer van Katie wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef FJD het volgende:
Wordt weer een mooie dag
Oh ja Frank, dit moet jou wel enorm veel pijn gedaan hebben, zelfs bij mij veroorzaakte het een siddering;
126 Michael Jackson - Thriller
125 Katie Melua - Nine million bicycles
Jawel! was met Keltie en bm13xlivequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
@ Kev. Heb jij geen Vietnam dan? Kon je niet inviten, was met Mainframes.
Katerman presentquote:
Zuipen, oliebollen, vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan met O&N?
Inderdaad, volgende keer rustiger spelen zoals je in de 5,- game deed!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef FJD het volgende:
Wordt weer legendarischKeihard falen met poker
Vanavond pwny'n gaat m niet worden vrees ik..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef FJD het volgende:
![]()
Rustiger spelen had er weinig mee te maken. Eerste pot speelde ik zelfs nog te rustig en gooide ik handen weg die later wel wat hadden. Heb alleen een keer tegen die Italiaan te lang doorgespeeld, ik geloofde hem niet maar als ik beter had opgelet had ik moeten weten dat hij alleen speelde met echte handen. Dat was erg dom.
Aan de andere kant ook wel eens een goede hand weggegooid omdat er veel mensen mee gingen en dat pakt erg goed uit. Paar keer pech gehad tegen Lies en tegen Mark maar overall was het wel prima![]()
Jij speelde wel erg goed maar we begrepen niet echt waarom Voske je er niet eerder uit drukte. Toen hij dat twee handen niet deed pakte jij goed het initiatief en heb je prima gespeeld
Vanavond pony-en?
Defensief met een overpowered stack? dat is echt een beginnersfout! ik kan 1 of 2x geluk hebben maar dan houdt het ook opquote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik lag er als eerste uit maar had niet het idee dat ik het slecht deed. Onze tafel was toevalligerwijs wat zwaarder en ik ging er 2 keer uit tegen een straat op de river terwijl ik een 3 of a kind had. Tja dan kan ik met opgeheven hoofd balen
Voske vertelde mij dat hij anders is gaan spelen in de finale maar juist die meer defensieve tactiek heeft hem genekt. Ik ben van mening dat je in de finale aggressief moet spelen.
Ik vind het prachtige avonden
Ps: heb alweer wat verzoeken voor een bierproefavondje. Dus die ga ik er komende maand ook nog ingooien
Thnx!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning Kef! Ik doe volgende keer ook weer graag mee
Leuk eiland, maar het mij wel doen beseffen dat ik niet op vakantie ga naar een eiland.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klinkt toch wel erg leuk allemaal dat poker
Eens kijken of ik de volgende keer ook mee kan doen, maar dat is nog even afwachten, aangezien ik toch wel erg afhankelijk ben van vervoer
Zo nu eerst maar eens een leuke vakantie bestemming zoeken
Iemand ervaring met Malta?
Ik kan je ophalen bij station Breda-Prinsenbeek. Maar normaal passeren de meesten dat station op heen en terugweg dus moet goedkomen. Slaapplaatsen zijn altijd beschikbaar maar dat wist je wel..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klinkt toch wel erg leuk allemaal dat poker
Eens kijken of ik de volgende keer ook mee kan doen, maar dat is nog even afwachten, aangezien ik toch wel erg afhankelijk ben van vervoer
Zo nu eerst maar eens een leuke vakantie bestemming zoeken
Iemand ervaring met Malta?
Help me even? Vinkje deelname overeenkimst voor finale pot verdubbelen bij een Frankie?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef FJD het volgende:
Heb je dat vinkje al in laten bouwen op de Datumprikker?
Ik ga eens kijken, ik kan er eigenlijk altijd wel vrij voor maken maar blijf altijd afhankelijk van vervoer. Met dit weer kom ik natuurlijk gewoon op de fiets![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef jpjedi het volgende:
Help me even? Vinkje deelname overeenkimst voor finale pot verdubbelen bij een Frankie?
Frankiequote:
Even thuis navragen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef FJD het volgende:
Helaas wel ja
MogguhWel weer goede koffie
Kom je vrijdag ook pinten hooli?
quote:De Guzman: paerdelul!
Gepubliceerd op 01 januari 2011 - 12:43
Jahaaa 2011 is begonnen, menschen! Hoogste tijd om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen iemand oud-Rotterdamsch de tyfus te wensen! O ja? Ja!
De Voetbal Israel pakte deze week uit met een interview met de thans in Spanje spelende Jonathan De Guzman. Meneer De Guzman, alles aan Feyenoord te danken en daarom maar transfervrij de deur uitgelopen, heeft namelijk me-de-lij-den met ons. Niet een beetje, maar ekte ekte medelijden. Wij citeren: Als ik Feyenoord zie voetballen, krijg ik medelijden. Echt medelijden. Was getekend, Jonathan De Guzman. En de groeten uit Mallorca natuurlijk.
Medelijden van De Guzman al net zo welkom als dat tientje van Sjaak Swart.
Paerdelul!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 personen wordt al snel krap hoor. Ik zou het ruimer uitzetten.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:45 schreef Sickert het volgende:
Plannen voor een zelfbouw poker tafel gestart!
Ontwerp gemaakt met maten en ideeen.
Spullen besteld
Laken check!
Cupholders check!
Bedoeling is een lijst van 16cm breed hout
Met daarin een vak voor je fiches en een cup holder.
10 personen
Wat precies bij ons op de tafel past en uit 2 delen bestaat.
Het idee is hier denk ik wel duidelijk
[ afbeelding ]
Waar ik nog aan twijfel is of ik er 2 aan de kop maak en 3 aan de lange zijde.
In plaats van nu 4 aan de lange zijde en 1 aan de kop..
Nu is het aan de kop 100cm ruimte en de lange zijde 50cm pp
Alleen ben ik bang dat als je de 2 aan kop zet dat dan de tafelpoot een probleem is.
maargoed dat is nog ff flexibel
Wat ie in zn kop heb hettie niet in zn kont.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha je hebt de smaak wel te pakken Kev
Volgens mij een jaar of wat geleden.. dat ging prima.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kev, had jij nou laatst een game bij 12game.com besteld? Hoe is die bestelling gegaan?
Ok thanks. Toch CoD: Black Ops maar eens aanschaffenquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgens mij een jaar of wat geleden.. dat ging prima.
Worden ook aangeprezen door de PU.
Heb je in US besteld of wat gevonden in NL?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Wat ie in zn kop heb hettie niet in zn kont.
Zegt mn moeder altijd
Sinds ik van baan verwisseld ben poker ik 1x per maand soms 2
Dus het virus zat er al weer in, daarbij had ik voor dat Lies en Jp naar India gingen het plan ook al!
Nu maar eens gaan doen in mn eigen huisje
@ Jp ik denk inderdaad dat 10 ook teveel gaat worden en dat het bij 8 blijft..
Ach de cup holders waren maar 2,40 pst dus dan heb ik er 2 reserve!
Had graag RVS besteld maar het is toch kunstof geworden omdat de RVS 6cm hoog zijn en dat is te.. nu komt er een rand van 4cm dik op de tafel anders had dat 7 moeten zijn en dat is te hoog..
Ben benieuwd ze hebben 24h levering dus mischien is alles morgen al binnen en is het eind van de week klaar!
stuur me eens een linkje danquote:Op maandag 3 januari 2011 15:33 schreef Sickert het volgende:
In NL
Wel 12 euro verzendkosten..maar ik kon nergens alles compleet vinden behalve daar..
Als ik dan weer los ging bestellen was ik welgeteld 1 euro goedkoper uitomdat dan de stof weer duurder was..
Koop gewoon Bad Companyquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok thanks. Toch CoD: Black Ops maar eens aanschaffenWie heeft die game nog meer?
Half Homofiel nederlandquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok thanks. Toch CoD: Black Ops maar eens aanschaffenWie heeft die game nog meer?
Nee. Ik hou niet van FPS games met voertuigen, vliegtuigen etc. Gewoon 1 op 1 knallen vind ik tofquote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Half Homofiel nederland
De andere helft twijfelt nog tussen poepsex en Cod.
Dat zeg ik..quote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van FPS games met voertuigen, vliegtuigen etc. Gewoon 1 op 1 gevechten vind ik tofKeltie heeft toch Black Ops?
Zijn ook wel infantry only mapsquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee. Ik hou niet van FPS games met voertuigen, vliegtuigen etc. Gewoon 1 op 1 knallen vind ik tofKeltie heeft toch Black Ops?
quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn ook wel infantry only mapsVerder is t gewoon veel gezelliger
Beetje weerloze konijntjes opjagen met Kef
Voor 10 euro wil ik em kopen! En dan moet ik zeker ook nog de Vietnam uitbreiding hebben?quote:Op maandag 3 januari 2011 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Zijn ook wel infantry only mapsVerder is t gewoon veel gezelliger
Beetje weerloze konijntjes opjagen met Kef
Neuh, we spelen merendeel geen Vietnam alhoewel die wel leuk is. Je wilt wel een nieuwe kopen, bij tweedehands krijg je de mappacks niet en kun je die weer erbij kopen. Bij Wehkamp wastie 18,- nieuwquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor 10 euro wil ik em kopen! En dan moet ik zeker ook nog de Vietnam uitbreiding hebben?
Beter koop je m nieuw dan krijg je ook die V.I.P Codequote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor 10 euro wil ik em kopen! En dan moet ik zeker ook nog de Vietnam uitbreiding hebben?
Wat is dat? De V.I.P. code? Ik koop em wel bij Wehkamp. 18 euro is wel te doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Beter koop je m nieuw dan krijg je ook die V.I.P Code
Anders wordt je net als Ferdi gepwny'd door Xlive/EA
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!quote:
Falen doe ik toch wel want BF ligt mij totaal niet maar als het gezellig is vind ik alles primaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!
Want het is echt pwny'n geblazen!! gewoon met Mij en Fer in een squad gaan en pwnen als een malle!
komt goed uit.. ik had ook iets afgesprokenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef FJD het volgende:
Pony voor gevorderden
Vanavond niet, filmpje kijken met de vrouw.
Echt jung, doe het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah, nadat ik terugbladerde zag ik dat ik net zo goed hierop had kunnen antwoorden dat ik hem alweer verkocht hadquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van FPS games met voertuigen, vliegtuigen etc. Gewoon 1 op 1 knallen vind ik tofKeltie heeft toch Black Ops?
Haha ik heb BC2 gekocht! Ik zal BO ook nog wel een keer kopen alstie 15 euro isquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echt jung, doe het niet
(Tenzij het voor die verzameldrang van je is, dan wens ik je veel plezier)
Heb die game gekocht, online wat gespeeld en na een week weer verpatst
Okey, nu ben ik een Battlefield-fanboy () maar als ik zo de afgelopen paar weken eens bekijk dan kan ik niet anders dan hem jou ook aan te raden.
Had het er vandaag met m'n collega (bmxblblabla) nog over, dat het toch wel erg tof was de afgelopen week met z'n 4-en
Wehe.. En mochten zij er niet zijn kunnen Bmxblabla (moet je dan ook maar toevoegen, weet z'n echte nick nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!
Want het is echt pwny'n geblazen!! gewoon met Mij en Fer in een squad gaan en pwnen als een malle!
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik heb BC2 gekocht! Ik zal BO ook nog wel een keer kopen alstie 15 euro isDe collectie is al incompleet want ik heb World at War ook niet!
Ik hou dus niet van de soort FPS die BF is, juist meer van CoD met de perks maar ik vind het wel heel gezellig om met jullie online te gamen en ach lol heb ik toch wel
Ehm voor de release was ik enthousiast en zat ik dus in het BF2 topic. Toen het spel eenmaal uit was heb ik 2x gespeeld en toen vond ik er niks meer aanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan eigenlijk bij BoF terecht gekomen? Dat draaide toch vanaf het begin om BF?
Wel tof, weer eens met Frankie gamen
BoF tag instellen!
In je hotmailquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Sickert het volgende:
JP kun je mij dat txt bestandje sturen van de poker settings?
Scheelt mij een hoop instellen
quote:ROTTERDAM - Coen Moulijn is vannacht in het het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam overleden. Dat heeft de familie van de 73-jarige oer-Feyenoorder laten weten. Moulijn overleed aan de gevolgen van een zware herseninfarct.
Gisteren zei boezemvriend Guus Haak, die namens de familie Moulijn spreekt, al dat Moulijn niet meer was te redden. ,,De artsen vertelden de familie dat het nog hooguit een paar dagen kon duren.''
De legendarische linksbuiten van Feyenoord en 38-voudig international werd oudejaarsavond getroffen door een herseninfarct. Sindsdien lag hij in het EMC, waar zijn conditie de voorbije dagen flink achteruit ging.
Moulijn verloor enkele maanden geleden zijn zoon Raymond. Die werd slechts 47 jaar. Moulijn had vijf jaar eerder een nier afgestaan om zijn gehandicapte zoon, vernoemd naar voormalig topvoetballer Raymond Kopa, te redden. ,,Sinds de dood van zijn zoon was hij de levenslust kwijt,'' zegt Haak.
Later meer.
Nah, gezellige avondjes okey.. Maar pokeren is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Ursel en Jorrit, willen jullie nog naar de willen datumprikker kijken? We stevenen af op 12 Maart en ik wil eind deze week de datum vastleggen zodat mensen die in de agenda kunnen zetten.
Keltie, Rudy etc.. interesse in gezellig avondje Poker? Je kan je opgeven via deze link: http://www.datumprikker.nl/P07FZ6QSRKDA
Ja daar zijn wij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja, op de PS3
@Keltie & Rudy, Jammer maar helaas.
Volgens mij kan ik elke datum, alleen nog niet overlegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Ursel en Jorrit, willen jullie nog naar de willen datumprikker kijken? We stevenen af op 12 Maart en ik wil eind deze week de datum vastleggen zodat mensen die in de agenda kunnen zetten.
Keltie, Rudy etc.. interesse in gezellig avondje Poker? Je kan je opgeven via deze link: http://www.datumprikker.nl/P07FZ6QSRKDA
linkje? dan bestel ik hemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja daar zijn wij niet18 euro bij Wehkamp
Je hebt nog tijd hoor. ik gooi hem dit weekend pas dicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik elke datum, alleen nog niet overlegd.
Verwacht overigens niet veel van me, alleen dat ik goed ben om de pot te spekken
Anders kan ik natuurlijk ook gaan fifa-en
Besteld!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP! Jou sig over Danny, ging dat over ons en zoja, in welke topic?
Kom je daar nu pas achter joh? Dacht dat jij dit wel zou wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Oja ik kwam erachter dat als je je audiosettings op War Tapes, de ervaring wel ietsje vetter wordt... Had altijd Home Cinema, maar dit is echt tig keer beter!
Daar kom ik dan ook enkel en alleen voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd hoor. ik gooi hem dit weekend pas dicht.
Er waren de laatste editie ook beginners bij en die hebben zich kostelijk vermaakt hoor. En ik weer broodkaarters van de toernooitjes omdat ik gezelligheid belangrijker vind. Tevens is de 10 euro onderhand ook meer symbolisch al is de pot altijd wel lekker natuurlijk. (toch Kef?)
Bits of Freedom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Besteld!
Die quote komt uit het Wikileaks topic en ik denk niet dat hij ons bedoelde maar ook geen idee waar het wel op slaat eigenlijk.
Mannetje of 6 à 7 ofzo? Ik gooi vanavond nog efkes een mail de deur uit aangezien ik ook wat planningsissues hebquote:
Ah dacht alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Frenk, Ursel weet het! waarvan akte
Ik had nog niet gezegd dat ik kwam toch? Want ik heb ook een planning probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Mannetje of 6 à 7 ofzo? Ik gooi vanavond nog efkes een mail de deur uit aangezien ik ook wat planningsissues heb
Is wel zonder VIP code. Die kan je dan weer voor 1200 MSP kopen (of niet Fer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Luiwammeshttp://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
Heb ik ook ja gezegd eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Ben je toch een homo heDoet ie weer een Frankie
Anyway, vijf man op ja, Keltie maakt zes en Jafar zou tegen middernacht nog komen. Misschien dat Mark nog een pintje meepikt.
Jafar? Katendrecht komt wel heel dichtbij ofniet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Anyway, vijf man op ja, Keltie maakt zes en Jafar zou tegen middernacht nog komen. Misschien dat Mark nog een pintje meepikt.
quote:
Heb je mij bij de Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Volgens mij heb ik geen ja gezegd en doe je dus een aanname op een niet gedane uitspraak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Of ga je nu ook een Frankie doen? Dan hebben we straks precies genoeg man voor Risk.
Kom je vrijdag op de fiets, doen we zaterdag nog een lange tocht
Ja watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen ja gezegd en doe je dus een aanname op een niet gedane uitspraak.
Huh? Gister werd toch door iemand gezegd dat die er wel bij zit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is wel zonder VIP code. Die kan je dan weer voor 1200 MSP kopen (of niet Fer?) en daar heb je dan weer 7 mappacks voor
Iemand van Wehkamp? Als ik oordeel op de hoes, zit'ie er niet bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Gister werd toch door iemand gezegd dat die er wel bij zit?
Frankie, Jorrit of ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef FJD het volgende:
Je staat gewoon op ja in de datumprikker![]()
en ik heb een screen gemaakt
Jij en Jorritquote:
Dat je zo'n lekkere homo bent!quote:
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?quote:
Jij toch nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:quote:
Nog wel ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:
"Als je het bij je eigen geslacht houd, is het geen vreemdgaan."
Dat zijn van die boeken waarvoor een slot op je boekenkast is uitgevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:
"Als je het bij je eigen geslacht houd, is het geen vreemdgaan."
Nee, dat was om de onderduikers te beschermenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zijn van die boeken waarvoor een slot op je boekenkast is uitgevonden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat was om de onderduikers te beschermen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |