Ouch...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef FJD het volgende:
Wordt weer een mooie dag
Oh ja Frank, dit moet jou wel enorm veel pijn gedaan hebben, zelfs bij mij veroorzaakte het een siddering;
126 Michael Jackson - Thriller
125 Katie Melua - Nine million bicycles
Haha ja Thriller had wel wat hoger mogen staan en Katie wat lager. Al vind ik dat nummer van Katie wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:29 schreef FJD het volgende:
Wordt weer een mooie dag
Oh ja Frank, dit moet jou wel enorm veel pijn gedaan hebben, zelfs bij mij veroorzaakte het een siddering;
126 Michael Jackson - Thriller
125 Katie Melua - Nine million bicycles
Jawel! was met Keltie en bm13xlivequote:Op vrijdag 31 december 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
@ Kev. Heb jij geen Vietnam dan? Kon je niet inviten, was met Mainframes.
Katerman presentquote:
Zuipen, oliebollen, vuurwerk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gedaan met O&N?
Inderdaad, volgende keer rustiger spelen zoals je in de 5,- game deed!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:06 schreef FJD het volgende:
Wordt weer legendarischKeihard falen met poker
Vanavond pwny'n gaat m niet worden vrees ik..quote:Op zondag 2 januari 2011 13:13 schreef FJD het volgende:
![]()
Rustiger spelen had er weinig mee te maken. Eerste pot speelde ik zelfs nog te rustig en gooide ik handen weg die later wel wat hadden. Heb alleen een keer tegen die Italiaan te lang doorgespeeld, ik geloofde hem niet maar als ik beter had opgelet had ik moeten weten dat hij alleen speelde met echte handen. Dat was erg dom.
Aan de andere kant ook wel eens een goede hand weggegooid omdat er veel mensen mee gingen en dat pakt erg goed uit. Paar keer pech gehad tegen Lies en tegen Mark maar overall was het wel prima![]()
Jij speelde wel erg goed maar we begrepen niet echt waarom Voske je er niet eerder uit drukte. Toen hij dat twee handen niet deed pakte jij goed het initiatief en heb je prima gespeeld
Vanavond pony-en?
Defensief met een overpowered stack? dat is echt een beginnersfout! ik kan 1 of 2x geluk hebben maar dan houdt het ook opquote:Op zondag 2 januari 2011 13:34 schreef jpjedi het volgende:
Ik lag er als eerste uit maar had niet het idee dat ik het slecht deed. Onze tafel was toevalligerwijs wat zwaarder en ik ging er 2 keer uit tegen een straat op de river terwijl ik een 3 of a kind had. Tja dan kan ik met opgeheven hoofd balen
Voske vertelde mij dat hij anders is gaan spelen in de finale maar juist die meer defensieve tactiek heeft hem genekt. Ik ben van mening dat je in de finale aggressief moet spelen.
Ik vind het prachtige avonden
Ps: heb alweer wat verzoeken voor een bierproefavondje. Dus die ga ik er komende maand ook nog ingooien
Thnx!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gefeliciteerd met je overwinning Kef! Ik doe volgende keer ook weer graag mee
Leuk eiland, maar het mij wel doen beseffen dat ik niet op vakantie ga naar een eiland.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klinkt toch wel erg leuk allemaal dat poker
Eens kijken of ik de volgende keer ook mee kan doen, maar dat is nog even afwachten, aangezien ik toch wel erg afhankelijk ben van vervoer
Zo nu eerst maar eens een leuke vakantie bestemming zoeken
Iemand ervaring met Malta?
Ik kan je ophalen bij station Breda-Prinsenbeek. Maar normaal passeren de meesten dat station op heen en terugweg dus moet goedkomen. Slaapplaatsen zijn altijd beschikbaar maar dat wist je wel..quote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klinkt toch wel erg leuk allemaal dat poker
Eens kijken of ik de volgende keer ook mee kan doen, maar dat is nog even afwachten, aangezien ik toch wel erg afhankelijk ben van vervoer
Zo nu eerst maar eens een leuke vakantie bestemming zoeken
Iemand ervaring met Malta?
Help me even? Vinkje deelname overeenkimst voor finale pot verdubbelen bij een Frankie?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef FJD het volgende:
Heb je dat vinkje al in laten bouwen op de Datumprikker?
Ik ga eens kijken, ik kan er eigenlijk altijd wel vrij voor maken maar blijf altijd afhankelijk van vervoer. Met dit weer kom ik natuurlijk gewoon op de fiets![]()
quote:Op zondag 2 januari 2011 18:57 schreef jpjedi het volgende:
Help me even? Vinkje deelname overeenkimst voor finale pot verdubbelen bij een Frankie?
Frankiequote:
Even thuis navragen hoorquote:Op maandag 3 januari 2011 08:15 schreef FJD het volgende:
Helaas wel ja
MogguhWel weer goede koffie
Kom je vrijdag ook pinten hooli?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |