Neuh, we spelen merendeel geen Vietnam alhoewel die wel leuk is. Je wilt wel een nieuwe kopen, bij tweedehands krijg je de mappacks niet en kun je die weer erbij kopen. Bij Wehkamp wastie 18,- nieuwquote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor 10 euro wil ik em kopen! En dan moet ik zeker ook nog de Vietnam uitbreiding hebben?
Beter koop je m nieuw dan krijg je ook die V.I.P Codequote:Op maandag 3 januari 2011 15:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Voor 10 euro wil ik em kopen! En dan moet ik zeker ook nog de Vietnam uitbreiding hebben?
Wat is dat? De V.I.P. code? Ik koop em wel bij Wehkamp. 18 euro is wel te doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
Beter koop je m nieuw dan krijg je ook die V.I.P Code
Anders wordt je net als Ferdi gepwny'd door Xlive/EA
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!quote:
Falen doe ik toch wel want BF ligt mij totaal niet maar als het gezellig is vind ik alles primaquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!
Want het is echt pwny'n geblazen!! gewoon met Mij en Fer in een squad gaan en pwnen als een malle!
komt goed uit.. ik had ook iets afgesprokenquote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef FJD het volgende:
Pony voor gevorderden
Vanavond niet, filmpje kijken met de vrouw.
Echt jung, doe het nietquote:Op maandag 3 januari 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ok thanks. Toch CoD: Black Ops maar eens aanschaffenWie heeft die game nog meer?
Ah, nadat ik terugbladerde zag ik dat ik net zo goed hierop had kunnen antwoorden dat ik hem alweer verkocht hadquote:Op maandag 3 januari 2011 15:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. Ik hou niet van FPS games met voertuigen, vliegtuigen etc. Gewoon 1 op 1 knallen vind ik tofKeltie heeft toch Black Ops?
Haha ik heb BC2 gekocht! Ik zal BO ook nog wel een keer kopen alstie 15 euro isquote:Op maandag 3 januari 2011 17:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Echt jung, doe het niet
(Tenzij het voor die verzameldrang van je is, dan wens ik je veel plezier)
Heb die game gekocht, online wat gespeeld en na een week weer verpatst
Okey, nu ben ik een Battlefield-fanboy () maar als ik zo de afgelopen paar weken eens bekijk dan kan ik niet anders dan hem jou ook aan te raden.
Had het er vandaag met m'n collega (bmxblblabla) nog over, dat het toch wel erg tof was de afgelopen week met z'n 4-en
Wehe.. En mochten zij er niet zijn kunnen Bmxblabla (moet je dan ook maar toevoegen, weet z'n echte nick nietquote:Op maandag 3 januari 2011 16:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
En dan niet meteen afhaken zoals bij bf2!
Want het is echt pwny'n geblazen!! gewoon met Mij en Fer in een squad gaan en pwnen als een malle!
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik heb BC2 gekocht! Ik zal BO ook nog wel een keer kopen alstie 15 euro isDe collectie is al incompleet want ik heb World at War ook niet!
Ik hou dus niet van de soort FPS die BF is, juist meer van CoD met de perks maar ik vind het wel heel gezellig om met jullie online te gamen en ach lol heb ik toch wel
Ehm voor de release was ik enthousiast en zat ik dus in het BF2 topic. Toen het spel eenmaal uit was heb ik 2x gespeeld en toen vond ik er niks meer aanquote:Op maandag 3 januari 2011 17:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan eigenlijk bij BoF terecht gekomen? Dat draaide toch vanaf het begin om BF?
Wel tof, weer eens met Frankie gamen
BoF tag instellen!
In je hotmailquote:Op maandag 3 januari 2011 19:00 schreef Sickert het volgende:
JP kun je mij dat txt bestandje sturen van de poker settings?
Scheelt mij een hoop instellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |