quote:ROTTERDAM - Coen Moulijn is vannacht in het het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam overleden. Dat heeft de familie van de 73-jarige oer-Feyenoorder laten weten. Moulijn overleed aan de gevolgen van een zware herseninfarct.
Gisteren zei boezemvriend Guus Haak, die namens de familie Moulijn spreekt, al dat Moulijn niet meer was te redden. ,,De artsen vertelden de familie dat het nog hooguit een paar dagen kon duren.''
De legendarische linksbuiten van Feyenoord en 38-voudig international werd oudejaarsavond getroffen door een herseninfarct. Sindsdien lag hij in het EMC, waar zijn conditie de voorbije dagen flink achteruit ging.
Moulijn verloor enkele maanden geleden zijn zoon Raymond. Die werd slechts 47 jaar. Moulijn had vijf jaar eerder een nier afgestaan om zijn gehandicapte zoon, vernoemd naar voormalig topvoetballer Raymond Kopa, te redden. ,,Sinds de dood van zijn zoon was hij de levenslust kwijt,'' zegt Haak.
Later meer.
Nah, gezellige avondjes okey.. Maar pokeren is niet aan mij besteedquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Ursel en Jorrit, willen jullie nog naar de willen datumprikker kijken? We stevenen af op 12 Maart en ik wil eind deze week de datum vastleggen zodat mensen die in de agenda kunnen zetten.
Keltie, Rudy etc.. interesse in gezellig avondje Poker? Je kan je opgeven via deze link: http://www.datumprikker.nl/P07FZ6QSRKDA
Ja daar zijn wij nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja, op de PS3
@Keltie & Rudy, Jammer maar helaas.
Volgens mij kan ik elke datum, alleen nog niet overlegd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef jpjedi het volgende:
Ursel en Jorrit, willen jullie nog naar de willen datumprikker kijken? We stevenen af op 12 Maart en ik wil eind deze week de datum vastleggen zodat mensen die in de agenda kunnen zetten.
Keltie, Rudy etc.. interesse in gezellig avondje Poker? Je kan je opgeven via deze link: http://www.datumprikker.nl/P07FZ6QSRKDA
linkje? dan bestel ik hemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja daar zijn wij niet18 euro bij Wehkamp
Je hebt nog tijd hoor. ik gooi hem dit weekend pas dicht.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:29 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik elke datum, alleen nog niet overlegd.
Verwacht overigens niet veel van me, alleen dat ik goed ben om de pot te spekken
Anders kan ik natuurlijk ook gaan fifa-en
Besteld!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP! Jou sig over Danny, ging dat over ons en zoja, in welke topic?
Kom je daar nu pas achter joh? Dacht dat jij dit wel zou wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef RudyCarell het volgende:
Oja ik kwam erachter dat als je je audiosettings op War Tapes, de ervaring wel ietsje vetter wordt... Had altijd Home Cinema, maar dit is echt tig keer beter!
Daar kom ik dan ook enkel en alleen voor.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd hoor. ik gooi hem dit weekend pas dicht.
Er waren de laatste editie ook beginners bij en die hebben zich kostelijk vermaakt hoor. En ik weer broodkaarters van de toernooitjes omdat ik gezelligheid belangrijker vind. Tevens is de 10 euro onderhand ook meer symbolisch al is de pot altijd wel lekker natuurlijk. (toch Kef?)
Bits of Freedom.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Besteld!
Die quote komt uit het Wikileaks topic en ik denk niet dat hij ons bedoelde maar ook geen idee waar het wel op slaat eigenlijk.
Mannetje of 6 à 7 ofzo? Ik gooi vanavond nog efkes een mail de deur uit aangezien ik ook wat planningsissues hebquote:
Ah dacht alquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
@Frenk, Ursel weet het! waarvan akte
Ik had nog niet gezegd dat ik kwam toch? Want ik heb ook een planning probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Mannetje of 6 à 7 ofzo? Ik gooi vanavond nog efkes een mail de deur uit aangezien ik ook wat planningsissues heb
Is wel zonder VIP code. Die kan je dan weer voor 1200 MSP kopen (of niet Fer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Luiwammeshttp://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
Heb ik ook ja gezegd eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Ben je toch een homo heDoet ie weer een Frankie
Anyway, vijf man op ja, Keltie maakt zes en Jafar zou tegen middernacht nog komen. Misschien dat Mark nog een pintje meepikt.
Jafar? Katendrecht komt wel heel dichtbij ofniet?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Anyway, vijf man op ja, Keltie maakt zes en Jafar zou tegen middernacht nog komen. Misschien dat Mark nog een pintje meepikt.
quote:
Heb je mij bij de Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Volgens mij heb ik geen ja gezegd en doe je dus een aanname op een niet gedane uitspraak.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Of ga je nu ook een Frankie doen? Dan hebben we straks precies genoeg man voor Risk.
Kom je vrijdag op de fiets, doen we zaterdag nog een lange tocht
Ja watquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:48 schreef FJD het volgende:
Datquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen ja gezegd en doe je dus een aanname op een niet gedane uitspraak.
Huh? Gister werd toch door iemand gezegd dat die er wel bij zit?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is wel zonder VIP code. Die kan je dan weer voor 1200 MSP kopen (of niet Fer?) en daar heb je dan weer 7 mappacks voor
Iemand van Wehkamp? Als ik oordeel op de hoes, zit'ie er niet bij.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Huh? Gister werd toch door iemand gezegd dat die er wel bij zit?
Frankie, Jorrit of ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:39 schreef FJD het volgende:
Je staat gewoon op ja in de datumprikker![]()
en ik heb een screen gemaakt
Jij en Jorritquote:
Dat je zo'n lekkere homo bent!quote:
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?quote:
Jij toch nietquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:quote:
Nog wel ja!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Je was toch weer vrijgezel of ben ik alweer te laat?
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:
"Als je het bij je eigen geslacht houd, is het geen vreemdgaan."
Dat zijn van die boeken waarvoor een slot op je boekenkast is uitgevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:01 schreef Keltie het volgende:
Regel 1 uit FJD's relatiehandboek:
"Als je het bij je eigen geslacht houd, is het geen vreemdgaan."
Nee, dat was om de onderduikers te beschermenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat zijn van die boeken waarvoor een slot op je boekenkast is uitgevonden.
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, dat was om de onderduikers te beschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |