Jij had verwacht dat dat afdoende zou zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:34 schreef FJD het volgende:
Heb gisteren ook nog even staan kijken bij een stuurtas maar daar gaan we al onze spullen niet in krijgen Urs. Toch een tas op t achter/voorwiel.
Had me ze iets ruimer voorgesteldquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:37 schreef ursel het volgende:
Jij had verwacht dat dat afdoende zou zijn?
Man ik zIt in een dieptepunt qua conditie en Kan amper lopen van de rugpijnquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:05 schreef FJD het volgende:
Ingevuld
Gaan we zondag Vossenjachten JP?
Seppe is 15 mins rijden vanuit hier, dan breng ik je wel wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:11 schreef FJD het volgende:
Ik spreek de vrouw zo en dan vraag ik t even. Mark vond t wel een goed idee maar twijfelt aan z'n staat op zaterdag.
Ik zit nog wel met m'n MTB-plannings-issue. Moet om 09:00 in Barendrecht of 10:00 op vliegveld Seppe zijn.
Niveau is overigens niet enorm hoog hoor als je niet bij de voorsten mee wilt rijden. Maar goed als je rug pijn doet dan en je klaar.
Geen probleem maar niet te laat natuurlijk, liefst 'smiddags.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:27 schreef FJD het volgende:
Moet ik alleen m'n MTB daar nog krijgenIk ga efkes plannen maar qua optie; oppikken @ Breda/Prinsenbeek een optie?
Veer speelt niet meequote:Op dinsdag 28 december 2010 18:00 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Man ik zIt in een dieptepunt qua conditie en Kan amper lopen van de rugpijn. Doet je vrouw ook mee?
Anyway, 7 man nu al voor 1 januari dus daar lijken we op af te stevenen.
@Kef, mocht er nog een plekkie aan tafel zijn dan laat ik het je weten voor die maat van je. Speelt Veer ook mee?
Timing ben ik flexibel, dat spreekt natuurlijk voor zichquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Geen probleem maar niet te laat natuurlijk, liefst 'smiddags.
Fiets past in mijn auto trouwens.
Stond al op dataprikker. Wat is zo belangrijk dat je het toch nog afzegt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kak! Kan toch niet 1 januariStond ook nog niet op de site
Sorry, volgende keer ben ik er weer bij
Iets met familie, kan er niet onderuit..quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Stond al op dataprikker. Wat is zo belangrijk dat je het toch nog afzegt?
Kak! die maat van mij kan niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:56 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb het up to date op de welbekende link:
http://pokerprinsenbeek.web-log.nl
Kak! Ik had toch wel een iets positievere actie verwacht bij mijn naamquote:
Juist! Eindelijk een BoF-squad!quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef FJD het volgende:
BFBC2Gisteren mooi paar rondjes geponyed totdat Kef mee ging doen toen bleek hij toch wel beter
Konijntjes schieten met de tankKwam er eentje aan gerend achter een huis, zagen hem allebei, steekt ze hoofd om de hoek en boem
Is er al met enige regelmaatquote:
Ach ik denk niet dat je zoveel voor me onder doet.. je moet alleen de handigheidjes nog doorkrijgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:29 schreef FJD het volgende:
BFBC2Gisteren mooi paar rondjes geponyed totdat Kef mee ging doen toen bleek hij toch wel beter
Konijntjes schieten met de tankKwam er eentje aan gerend achter een huis, zagen hem allebei, steekt ze hoofd om de hoek en boem
Jaaaaaa!..quote:Op woensdag 29 december 2010 17:58 schreef FJD het volgende:
Vanavond weer?Vrouw is er vandoor dus ik mag
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jaaaaaa!..
Of is ze vanavond weer thuis?
Komt ze ook mee pokeren?
Of is ze er de 7e?
Weet nog helemaal niks van dr!
Kan ze het een beetje?!
Pokeren Jp Pokeren!quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!
quote:Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fer vertelde dat ze het laken in zijn reet zuigt!
Oh tjatja exqueez me. Maar zijn mokkel komt niet mee helaasquote:Op donderdag 30 december 2010 13:46 schreef Sickert het volgende:
[..]
Pokeren Jp Pokeren!
Is het gewoon bij jou thuis trouwens?
mail/pm het adres eens
Eng he? Een hobby hebben!quote:
Een hobby niet, dwangmatig posten over de top2000 welquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eng he? Een hobby hebben!
Top 2000Nog 385 heerlijke liedjes
Ach als jij over je favo bandje meerdere keren post zeg ik er ook niks van! Laat me lekker, ik geniet van de Top 2000!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:41 schreef Sickert het volgende:
[..]
Een hobby niet, dwangmatig posten over de top2000 wel
Ik dennk dat daar nog wel onderscheid in genaakt kan worden, maargoed.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach als jij over je favo bandje meerdere keren post zeg ik er ook niks van! Laat me lekker, ik geniet van de Top 2000!
Ze is zo goed als altijd hierquote:Op donderdag 30 december 2010 13:22 schreef Sickert het volgende:
Jaaaaaa!..
Of is ze vanavond weer thuis?
Komt ze ook mee pokeren?
Of is ze er de 7e?
Weet nog helemaal niks van dr!
Kan ze het een beetje?!
Me me me!quote:Op donderdag 30 december 2010 16:23 schreef RudyCarell het volgende:
Wie is er vanavond op het slagveld? En ja ik heb headset
Zoek maar op Youtube!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |