Nee want ik ben een muziekliefhebber en geniet van al deze mooie muziek!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wordt je niet ongeloofelijk zoetsappig van al die zachte eitjes in dat topic? Goeie genade zeg.
Gaat Simon nou vreemd met Paul?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
1077 Rolling Stones Miss you 1978 28-12 09:00-10:00
1076 John Farnham You're the voice 1987 28-12 09:00-10:00
1075 Robbie Williams She's the one 1999 28-12 09:00-10:00
1074 Nick & Simon Het masker 2009 28-12 09:00-10:00
1073 Simply Red Fairground 1995 28-12 09:00-10:00
1072 Creedence Clearwater Revival Down on the corner 1969 28-12 09:00-10:00
1071 Al Green Let's stay together 1971 28-12 09:00-10:00
1070 Paul Simon 50 Ways to leave your lover 1976 28-12 09:00-10:00_O_
1069 Alan Price Set I put a spell on you 1966 28-12 09:00-10:00
1068 Dubliners Wild rover (live) 1964 28-12 09:00-10:00
1067 Volumia! Hou me vast 1998 28-12 09:00-10:00
1066 Dolly Parton I will always love you 1983 28-12 09:00-10:00
Waar zie je Foreigner?
Gelet op de songtitel wel jaquote:
Lees de vraag nog eens..quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want ik ben een muziekliefhebber en geniet van al deze mooie muziek!
Klinkt niet slecht! Ff mijn wandelende agenda raadplegen. Brbquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef FJD het volgende:
Zullen we donderdag gaan pinten in doe kroeg? Who's game
Haha klinkt goed alleen moet ik donderdag werken...quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:49 schreef FJD het volgende:
Zullen we donderdag gaan pinten in doe kroeg? Who's game
Ik wordt daar niet zoetsappig van. Gewoon andere mensen die genieten van de Top 2000!quote:
Liesquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:14 schreef jpjedi het volgende:
Klinkt niet slecht! Ff mijn wandelende agenda raadplegen. Brb
Ik weet dat je een hekel hebt aan de Nederlandse taal maar om haar dan direct anaal te verkrachten is ook weer zoietsquote:
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/quote:Kabinet halveert opbrengst Serious Request
“Er is een tijd van geven en een tijd van nemen.”
Het kabinet zal dit jaar de opbrengst van de jaarlijkse 3FM-actie “Serious Request” halveren. Dat heeft Minister van Financiën Jan Kees de Jager vandaag aangekondigd. In eerdere jaren verdubbelde het kabinet dit bedrag nog, maar volgens De Jager is dat ‘niet meer van deze tijd’. Zowel vanuit het Glazen Huis als vanuit Afrika is begripvol gereageerd.
“De maatregel is vrij eenvoudig: Van iedere euro die je doneert gaat er 50 cent naar de schatkist. Bij giften boven de 10.000 euro loopt dat op naar 80%, en boven de 50.000 euro zal het gehele bedrag de rijksbegroting ten goede komen”. De zogeheten ‘eerlijk delen-taks’ zal volgens De Jager een kleine 3 miljoen euro opleveren. ”Deze maatregel past uitstekend binnen Europese richtlijnen over verantwoordelijke overheidfinanciën. Iedereen moet de broekriem aantrekken, en de goede-doelensector dus ook.”
Premier Rutte noemt de maatregel een noodzakelijke stap: “We zijn zeer redelijk en terughoudend. Jarenlang heeft de regering het bedrag verdubbeld. Iedereen die iets van inflatie weet, weet dat verdubbelen een stuk meer kost dan dat halveren oplevert. Bovendien is het ronduit onverantwoord dat tienduizenden Nederlanders midden in een crisis van deze omvang klakkeloos geld naar Afrika sturen. Dan moet de overheid durven bijsturen.”
In Afrika is de maatregel met begrip ontvangen. Kwame Mpufu (9) verloor zijn beide ouders aan de gevolgen van AIDS, maar ziet in dat ook Nederland het zwaar heeft. Mpufu: “De overheidsfinancien staan zwaar onder druk. Het zou egoistisch zijn om dan gewoon hetzelfde bedrag te verwachten als vorig jaar” De DJ’s in het glazen huis zijn ‘teleurgesteld maar begripvol’. “Jarenlang hebben we genoeg welvaart gehad om bakken met geld weg te geven en dat gaf best een goed gevoel”, aldus Giel Beelen, die dit jaar voor de vijfde keer zes dagen lang niets zal eten om geld in te zamelen voor Afrika. “Maar in deze tijd van crisis moeten we niet alleen aan onszelf denken.”
De regering onderzoekt nog of de maatregel met terugwerkende kracht kan worden uitgevoerd. “Anders komt die JSF er nooit”, aldus De Jager.
Haha domme taalfout inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel hebt aan de Nederlandse taal maar om haar dan direct anaal te verkrachten is ook weer zoiets
Alleen daar mag ut juist wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha domme taalfout inderdaad![]()
Pfff mn zusje gezakt voor haar rijbewijs omdat ze op een uitvoegstrook 70 bleef rijden richting de stoplichten (ze reed daarvoor achter vrachtwagens). Je mag toch helemaal niet rechts inhalen op een uitvoegstrook
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:28 schreef RudyCarell het volgende:
Hehehe! De Speld rules!
[..]
http://www.speld.nl/2010/(...)gst-serious-request/
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen. Dus niet zoals 80% zou doen vol op de rem en dan later nog even met 80 de auto er tussen klappen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Pfff mn zusje gezakt voor haar rijbewijs omdat ze op een uitvoegstrook 70 bleef rijden richting de stoplichten (ze reed daarvoor achter vrachtwagens). Je mag toch helemaal niet rechts inhalen op een uitvoegstrook
Uitvoegen is wat anders dan invoegen he.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen.
Je moet op snelheid invoegen met voldoende afstand. Als je 70 rijdt en dan direct achter een vrachtwagen klapt dan rijd je dus al een stukje zachter dan de vrachtwagen die al snel 85/90 rijdt. Dan krijg e nog wat geneuzel over niet adequaat en assertief handelen en ben je klaar.
Ow hmm ja dan had ze 100 moeten gaan rijden. Wel flauw want verder ging het prima!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Alleen daar mag ut juist wel.
Geeft altijd wel een heerlijk gevoel als je achter een slak zit. Heb je hem toch nog in kunnen halen.
Goed punt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef ursel het volgende:
Uitvoegen is wat anders dan invoegen he.
En kap eens met 20 keer je posts te veranderen. Wees eens consequent wat je wilt schrijven.![]()
Uitvoegen gaat het over he, niet invoegen!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Jawel, je mag daar zelfs over de vluchtstrook rijden als dat nodig is om netjes in te voegen. Dus niet zoals 80% zou doen vol op de rem en dan later nog even met 80 de auto er tussen klappen.
Je moet op snelheid invoegen met voldoende afstand. Als je 70 rijdt en dan direct achter een vrachtwagen klapt dan rijd je dus al een stukje zachter dan de vrachtwagen die al snel 85/90 rijdt. Dan krijg je nog wat geneuzel over niet adequaat en assertief handelen en ben je klaar.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow hmm ja dan had ze 100 moeten gaan rijden. Wel flauw want verder ging het prima!
Geldt dus ook voor invoegen.quote:Artikel 11. RVV
1. Inhalen geschiedt links.
2. Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.
3. Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.
4. Bestuurders die zich rechts van een blokmarkering bevinden mogen bestuurders die zich links van deze markering bevinden rechts inhalen.
5. Bestuurders mogen trams rechts inhalen.
CBR moet zichzelf ook wel in stand houden natuurlijk. Ze is niet de eerste die voor zoiets kleins zakt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inderdaad. Toch wel zuur dat je alles goed doet en dan op een uitvoegstrook i.p.v. 100 70 rijd richting stoplichten en daardoor zakt
Jep 2 pakjes voor 22,- ook voor een collega.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:22 schreef jpjedi het volgende:
Kef, had je al besteld of niet? Bij pokerdeals zijn copags in de dagaanbieding!
Oh dat is niet slecht inderdaad. Die aanbieding was 9,95 dus niet veel minder.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jep 2 pakjes voor 22,- ook voor een collega.
Ach ik haal altijd rechts op de uitvoegstrook dus ik ken de regel primaquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:24 schreef jpjedi het volgende:
CBR kijkt naar het rijbeeld en laat je echt niet zakken op 1 puntje als dat geen ingreep is hoor.
Frank, Ik vind het schokkender dat je de betekenis van de blokmarkering niet kent!
Donderdagavond kan ik, morgen zou ook nog wel moeten lukken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:28 schreef jpjedi het volgende:
Oh dat is niet slecht inderdaad. Die aanbieding was 9,95 dus niet veel minder.
Eigenlijk wil ik deze week een avondje organiseren! Eureka!
Oh excuse me.. Dan had ik je verkeerd begrepen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach ik haal altijd rechts op de uitvoegstrook dus ik ken de regel prima
quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik wist het idd niet zeker maar ik doe het altijd wel gewoon vandaar mijn reactiequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Oh excuse me.. Dan had ik je verkeerd begrepen.
[..]
Kom er maar in!quote:Die rechter oordeelde overigens nog wel stellig dat downloaden van muziek en films, ook wanneer dit uit illegale bron gebeurt, volledige legaal is in Nederland.
Whehehe.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:30 schreef FJD het volgende:
http://www.nusport.nl/thi(...)geen-ganzenbord.html
Wat een held die Boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |