Ha! *bookmarked*quote:Op zondag 26 december 2010 01:22 schreef goofy_goober het volgende:
Voor de nachtbrakers onder ons:
Je meest vreemde internetdate.
Ik denk wel dat het deels verklaard waarom hier voor mannen reageren. Geloof best dat er mannen zijn die gewoon eerlijk toegeven dat ze kapot zijn van de breuk, ik scheer ook niet iedereen over een kam hoor. Denk alleen dat je mannelijke vrienden eerder het moment bereiken dat ze denken "He en nu kappen over haar" terwijl je bij een vriendin daar makkelijker over kan praten. Ik hoor bij mij in de vriendengroep vaak de emotionele kant terwijl onderling er -vaak gespeeld- nonchalant over gedaan wordt. En dat zijn echt geen betonvlechters, wel tikkie te trots helaasquote:Op zondag 26 december 2010 00:40 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dit is een veronderstelling die niet altijd klopt. Wellicht voor bouwvakkers of betonvlechters? In mijn vriendenkring worden 'relatieproblemen' net zoals ieder ander onderwerp besproken. (En daarna gaan we dan houthakken en jagen)
Ik ben ook trots. Hoef voor niemand mijn ogen neer te slaan. Maar ik kan ook huilen op dagen als deze.quote:Op zondag 26 december 2010 01:23 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het deels verklaard waarom hier voor mannen reageren. Geloof best dat er mannen zijn die gewoon eerlijk toegeven dat ze kapot zijn van de breuk, ik scheer ook niet iedereen over een kam hoor. Denk alleen dat je mannelijke vrienden eerder het moment bereiken dat ze denken "He en nu kappen over haar" terwijl je bij een vriendin daar makkelijker over kan praten. Ik hoor bij mij in de vriendengroep vaak de emotionele kant terwijl onderling er -vaak gespeeld- nonchalant over gedaan wordt. En dat zijn echt geen betonvlechters, wel tikkie te trots helaas
Check deze reeks dan ook.quote:
Ik heb genoeg punten waarvan ik denk nou dat had beter gekund. Maar overall is het de leukste meid tot nu toe in mijn leven. En nu ga ik echt knorren (hoop ik).quote:Op zondag 26 december 2010 01:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb genoeg puntjes waarvan ik denk, dat kan anders en misschien is het dan wel "beter". Mja, houden van is een bitch
Heerlijk topic!quote:Op zondag 26 december 2010 01:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Check deze reeks dan ook.
Irritante gewoontes van exen 1, 2, 3, 4, 5
Het opsommen van de slechte gewoontes van je (kersverse) ex helpt trouwens erg goed wanneer je ludduvuddu of een dipje hebt, dus misschien wel een tip voor de regulars hier.
Deze ken je al? Had je misschien ook moeten doen.quote:Op zondag 26 december 2010 02:00 schreef Natalie78 het volgende:
Met die eeuwige soundproof koptelefoon op zijn kop voor het almighty kut WoW waardoor ik zo vaak tegen hem stond aan te lullen en hij me niet hoorde bijvoorbeeld.![]()
Ik doe al een tijdje hetzelfde en dat helpt echt, net als het van me afschrijven van alles wat me overkomt en alles wat ik voel in dit topic. Daarnaast ben ik van plan, zoals eerder als tip aangegeven in dit topic, eens een lijstje te maken van al haar nadelen. En ik heb er al even over nagedacht, dat zijn er nogal watquote:Op zondag 26 december 2010 09:38 schreef J0ycie88 het volgende:
En we zijn weer wakker.. Niet echt mijn definitie van uitslapen maar goed!
Vandaag ga ik het anders doen als gisteren. Ik ga me eens bedenken wat ik allemaal wel heb deze kerst, in plaats van er urenlang bij stilstaan dat mijn leugenachtige, hufterige, oneerlijke ex niet naast me ligt.. (Dat had ik ook niet gewilt namelijk, wel een lieve jongen dat had leuk geweest).
Maar goed wat heb ik wel: (ja ik ga echt een lijstje posten want dat helpt me!)
- lieve ouders
- lief broertje die echt een grote broer probeert te zijn
- lieve vriendinnen die me steunen in alles wat ik doe
- dit topic waarin in mijn ei kwijt kan.
- mensen die je amper kent maar waarbij ik me erg vertrouwd voel.
- lieve familie, die soms ongepaste geintje maken..
- een leuke baan
- goede ambities
- gezondheid
- en dit lijstje kan nog wel langer!
Klasse Faerie! Jij hebt dat verfrommelde papiertje met de gebruiksaanwijzing "Zelfrespect" dus blijkbaar weer van jouw oom teruggekregen?quote:Op zondag 26 december 2010 11:00 schreef Faerie het volgende:
Wow, mijn familie heeft me gister echt zo goed geholpen! Ik was in bed gaan liggen omdat ik verdrietig was, komt mijn oom ineens naar boven om me naar beneden te halen en me te zeggen dat mijn ex me totaal niet waard is, en me echt heeft gekleineerd. En dat ik vooral meer eigenwaarde moet krijgen, en door onzekerheid steeds bij mijn ex ben gebleven. Hij heeft me echt de ogen geopend. Normaal heb ik nooit zo'n gesprek met hem, daarom kan ik het nu zoveel beter aannemen. Mijn ex heeft me gekleineerd door de schuld altijd helemaal op mij af te schuiven, ik was altijd degene die alles fout deed, en ik ben degene die heeft gezorgd voor de breuk. Terwijl hij gewoon voor de tweede keer de makkelijkste weg kiest door het uit te maken en zich te richten op een meisje die hij toevallig 2 weken geleden heeft ontmoet. Nu blijkt dat hij tegen mijn zwager heeft gezegd dat hij dat zo'n geil wijf vond, en het met haar wel eens wilde doen. Nu denkt hij natuurlijk, oh, ik heb iets achter de hand, en dit meisje is perfect en daarmee heb ik niet de problemen zoals ik die met mijn ex heb.
Dat zal inderdaad wel zo zijn in het begin, maar hij komt zichzelf toch weer tegen.
Ik vind het echt moeilijk om nu te denken dat ik alleen ook gelukkig ben, zonder dat het van hem afhangt. Maar dat is ook niet goed, dat weet ik... Ik wil nu eerst gewoon helemaal gelukkig zijn met mezelf, zonder dat ik altijd mijn best voor iemand hoef te doen, die me eigenlijk niet echt wil.
Dit liedje ben ik nu aan het luisteren, heerlijk. Helpt me wel.
Haha, ik heb het nog niet helemaal terug hoor, dat gaat denk ik nog wel even duren. Het gaat heel erg op en neer bij me. Wat ik vooral heel vaak denk is dat ik bang ben dat hij snel een andere vriendin krijgt, en alles goed is voor hem terwijl ik nog over hem heen moet komen. Weet even niet hoe ik daar rust in moet krijgen, want het gaat gebeuren dat hij een nieuwe vriendin krijgt.quote:Op zondag 26 december 2010 11:05 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klasse Faerie! Jij hebt dat verfrommelde papiertje met de gebruiksaanwijzing "Zelfrespect" dus blijkbaar weer van jouw oom teruggekregen?
Waar had je dat al die tijd verstopt dan?
(Maar zeg nou maar niet te vaak "Wow" want dan denkt Nathalie weer aan World of Warcraft en komen er weer kleine griezelige rode lichtjes in haar ogen......)
Net zoals het gaat gebeuren dat jij weer een nieuwe vriend krijgt toch?quote:Op zondag 26 december 2010 11:11 schreef Faerie het volgende:
[..]
Haha, ik heb het nog niet helemaal terug hoor, dat gaat denk ik nog wel even duren. Het gaat heel erg op en neer bij me. Wat ik vooral heel vaak denk is dat ik bang ben dat hij snel een andere vriendin krijgt, en alles goed is voor hem terwijl ik nog over hem heen moet komen. Weet even niet hoe ik daar rust in moet krijgen, want het gaat gebeuren dat hij een nieuwe vriendin krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |