abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 2010 @ 00:51:59 #76
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90448045
Ik wacht nog steeds op dat sappige roddelverhaal over die date met die fokster.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_90448047
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:48 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Nee, ook uitgaande van het andere slag mannen dat ik met uitgaan ineens ontmoet. :D
Ja ach...zit daar niet veel 'sociaal profileren' tussen? Mmhh..kan ook alleen maar voor mezelf praten realiseer ik me. Truste straks!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_90448059
CP: Het is lastig, ik mis haar en wil haar graag zien. Alleen, als die gevoelens niet wederzijds zijn, wat schiet ik er dan mee op? Dan doe ik mezelf alleen maar pijn. Zoals Wandering ook al aangaf, vrienden zijn met je ex is erg moeilijk, zeker als het nog zo vers is. En daarin deel ik je mening (en die van Wandering en Natalie) dat het beter is om niet te gaan...
Ik wacht nog met de beslissing maken, misschien hoor ik nog iets van haar zodat ik makkelijker kan beslissen.
pi_90448107
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja ach...zit daar niet veel 'sociaal profileren' tussen? Mmhh..kan ook alleen maar voor mezelf praten realiseer ik me. Truste straks!
Ja en ook nog eens met alcohol op in veel gevallen, vertroebeld beeld. Eigenlijk onzin dus. Hmm. Trusten!

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:51 schreef goofy_goober het volgende:
Ik wacht nog steeds op dat sappige roddelverhaal over die date met die fokster.
Nou inderdaad! c_/
pi_90448128
Oke snel want mijn bier is op :P Even naar de wc :')
  zondag 26 december 2010 @ 00:54:56 #81
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90448162
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:52 schreef Mr.Myst het volgende:
CP: Het is lastig, ik mis haar en wil haar graag zien. Alleen, als die gevoelens niet wederzijds zijn, wat schiet ik er dan mee op? Dan doe ik mezelf alleen maar pijn. Zoals Wandering ook al aangaf, vrienden zijn met je ex is erg moeilijk, zeker als het nog zo vers is. En daarin deel ik je mening (en die van Wandering en Natalie) dat het beter is om niet te gaan...
Ik wacht nog met de beslissing maken, misschien hoor ik nog iets van haar zodat ik makkelijker kan beslissen.
Inderdaad, lekker awkward en geforceerd gezellig doen op die verjaardag van d'r, terwijl iedereen al weet dat jullie over en uit zijn, wat een hoop gestaar en rare blikken op zal leveren en jij daar zit met gemengde gevoelens. Gezellig man! ^O^

Als je haar per sé wilt zien spreek dan wat onder 4 ogen af en laat die verjaardag aan je voorbij gaan.
pi_90448187
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oke snel want mijn bier is op :P Even naar de wc :')
Oeh! Wilde net opstaan en de pc uitzetten. Ik wacht nog even. c_/
  zondag 26 december 2010 @ 00:59:25 #83
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90448331
Spannund! :P
pi_90448347
Jaaaaaahhh!
Strek je eens uit !
pi_90448357
quote:
Op zondag 26 december 2010 00:54 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker awkward en geforceerd gezellig doen op die verjaardag van d'r, terwijl iedereen al weet dat jullie over en uit zijn, wat een gestaar en rare blikken op zal leveren. Gezellig man! ^O^
Ja, daar zit iedereen op te wachten inderdaad. ;)
Ik kan op dit moment nog niet als normale vrienden verder, weet ook niet of ik dat ooit zou kunnen. Ik mag ook 's middags komen, maar dan zitten we waarschijnlijk nog niet alleen. Dus dan is het nog een vreemde situatie, laat staan als het 's avonds gebeurd.

Even je edit gelezen (typ dit mobiel, dus het is wat trager :p). Ik zou het liefst inderdaad onder vier ogen afspreken, wanneer ze dat ook zou willen.

Maar daarom vraag ik me af wat ze er voor bedoelingen mee heeft...
pi_90448405
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 01:00 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Ik kan op dit moment nog niet als normale vrienden verder, weet ook niet of ik dat ooit zou kunnen. Ik mag ook 's middags komen, maar dan zitten we waarschijnlijk nog niet alleen. Dus dan is het nog een vreemde situatie, laat staan als het 's avonds gebeurd.

Je denkt er teveel over na. Zoals jouw woorden op mij overkomen lijkt het een gebaar van vriendschap. Dat ze je niet helemaal uit haar leven wilt stoten.....
(onthoud: liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen...ik zeg je alleen hoe het overkomt op mij en uiteraard kan ik er ook naastzitten)
Strek je eens uit !
pi_90448450
quote:
17s.gif Op zondag 26 december 2010 01:00 schreef Mr.Myst het volgende:

[..]

Wel apart inderdaad en ongewoon...ken sowieso maar weinig mensen die nog bevriend zijn met hun ex. Eer aan jezelf houden en niet gaan.
  zondag 26 december 2010 @ 01:05:23 #88
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90448530
P'sies, die bedoelingen van d'r kun je het beste onder vier ogen bespreken. Het kan niet anders dan dat het een deceptie wordt voor je op die verjaardag.
pi_90448635
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:55 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Oeh! Wilde net opstaan en de pc uitzetten. Ik wacht nog even. c_/
Het verhaal speelt zich af een kleine 3 jaar terug geloof ik, in februari. Ik had al enige tijd wat contact met een meisje hier op Fok, best aantrekkelijk. Blond en dikke tieten ( :+ ) Op een vrijdagavond zaten we te msnen, ik vroeg wat ze savonds ging doen, ze had nog geen plannen, verveelde zich. Ik ook. :P Toen zei ik voor de grap, zal ik die kant op komen? ( Nijmegen > Groningen do the math )

Ik vroeg aan mijn moeder de auto mee, ik wilde naar de stad en blijven slapen bij een vriend. Zou wel weer een keer terug komen :P Goed, 30 minuten later zat ik in de auto richting Groningen. Jezus wat een kuteind ,het moest wel een hartstikke lekker wijf zijn :P Het was niet zo moeilijk te vinden, hulde aan het mannelijk richtingsgevoel 8-) Volgens mij leidde iets anders de weg :')

Goed ze woonde bij een oom en tante in dus we zouden even wat anders gaan doen. De stad in maar? Ze had nog wat trek dus we gingen romantisch een hamburger pakken. Haar idee :P Nou ik was een beste vreetbeer maar die 2 hamburgertjes kreeg ik niet naar binnen. Er zat een prachtmeid voor me, dat wist ze ook want ze had gekozen voor een extra laag uitgesneden topje waarin nog net haar borsten bleven zitten.

Na dit culinaire hoogstandje zijn we onze weg vervolgd richting de 3 gezusters. Waar een niet zo spraakzame avond volgde, was een beetje ongemakkelijk. Later besloten we om nog maar een stukje te gaan rijden, toen konden we ineens wel wat praten. Het was moeilijk om mijn ogen op de weg te houden, damn had ik al gezegd dat ze aantrekkelijk was? ~O>

Maargoed... Lang verhaal kort, er is niks gebeurd. Ik heb haar om een uur of 2 afgezet, ze rookte nog een sigaretje [ jak ] en na een knuffel reed ik huiswaarts. Ja was opzich wel voor herhaling vatbaar. :') !

Toen begon de fun pas :D Want de tank was bijna leeg, en ik weet niet of je wel eens richting Groningen geweest bent maar daar langs de snelweg zijn weinig stations! :( Ik vloeken... Op een gegeven moment er af. Tankstation dicht, nie erg ,ik pin wel aan de pomp. Nee doet het ook niet! Shit... Ik denk nou goed hij gaat om 6 u weer open, dus wacht wel "even " :P

Super koud ,had alleen een jas bij me. Benzine bijna op, dus maar keer de auto laten lopen. Ben ook nog toen ik EINDELIJK even sliep wakker gemaakt door de politie , die kwam controleren wat ik daar zo ver van huis deed. Ja, de pomp, pasje doet het niet goed, ik wacht tot hij open gaat.

05:50 u

Auto in de achteruit en JAAA naar de pomp :D

:{ :(

Weekend, 07:00 u pas open :') ! Ik nog een uur gewacht en eindelijk, ik kon om 7 u tanken, en naar huis toe. Met slechts 30 minuten slaap, 650 km extra op de teller, was ik weer thuis. Ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt :P

Een vervolgdate is er oo niet meer van gekomen, mevrouw bleek vooral een aandachtshoer (ja ik was niet de enige die haar avonden vermaakte).

Al doende leert men :+
pi_90448731
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Al doende leert men :+
Ouch! Dat is een dure date geweest...Nooit meer gesproken, niets? Is inderdaad wel een hele rare date! :D
pi_90448759
Mwa slechts oppervlakkig msn contact, maar na een paar keer afgekapte vervolgafspraakjes kon ze de tering krijgen :P
pi_90448799
@wandering: Dat zeiden mijn ouders dus ook. Een vriendschappelijk gebaar. Dat zal het ook wel zijn, maar we hebben samen besloten (de laatste keer dat we elkaar gesproken hebben) dat dat voor mij te moeilijk is en niet werkt. Vandaar dat ik twijfel aan haar bedoelingen.

@Natalie: Ik denk ook dat dat het beste is. Het druist alleen tegen mijn gevoelens voor haar in... Maar het zou wel het meest verstandige zijn.

@goofy: Klopt, dat is het beste. Ik hoop dat dat gesprek er gaat komen. Als er ontwikkelingen zijn laat ik die weten.

Bedankt voor jullie advies allemaal! Ik heb er echt veel aan! :) Ik kan de gebeurtenissen een beetje in perspectief plaatsen.
Nu maar even proberen te slapen, dat heb ik de laatste dagen ook niet veel gedaan.

Laatste edit: Wat een verhaal CP! Jammer dat het niks geworden is, al helemaal voor al de moeite die je ervoor hebt gedaan! Wat een rare date...
pi_90448819
Ik haak af, dat plasje van CP is wel een heeeeeel lang plasje....Oeps! Lette ff niet op...
Strek je eens uit !
pi_90448877
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik haak af, dat plasje van CP is wel een heeeeeel lang plasje....
Kijk nog eens goed. :D
  zondag 26 december 2010 @ 01:19:28 #95
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90448925
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:15 schreef Wanderingwhy het volgende:
Ik haak af, dat plasje van CP is wel een heeeeeel lang plasje....Oeps! Lette ff niet op...
Misschien moet je de pagina even refreshen. ;)

Leuk verhaal trouwens. :D
pi_90448926
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:17 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Kijk nog eens goed. :D
Jajajajajajaja :)
Strek je eens uit !
pi_90448979
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:01 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Je denkt er teveel over na. Zoals jouw woorden op mij overkomen lijkt het een gebaar van vriendschap. Dat ze je niet helemaal uit haar leven wilt stoten.....
(onthoud: liever gekwetst door de waarheid dan getroost door een leugen...ik zeg je alleen hoe het overkomt op mij en uiteraard kan ik er ook naastzitten)
Mooie uitspraak! :)
  zondag 26 december 2010 @ 01:22:23 #98
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_90449011
Voor de nachtbrakers onder ons en in navolging van CP's verhaal:

Je meest vreemde internetdate.
pi_90449012
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 01:21 schreef Ernemmertje het volgende:

[..]

Mooie uitspraak! :)
En zo waar als een koe. Evenals zachte heelmeesters maken stinkende wonden. :Y

Ik duik mijn bed in, welterusten!
pi_90449017
Een dag verder maar geen meter verder. Morgen weer een dag, kijkend of er dan meters gemaakt kunnen worden.

Mijn probleem? Ik wou dat ik het los kon laten maar rationeel blijft het een duivels dilemma...

Truste iedereen.
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')