quote:
Het verhaal speelt zich af een kleine 3 jaar terug geloof ik, in februari. Ik had al enige tijd wat contact met een meisje hier op Fok, best aantrekkelijk. Blond en dikke tieten (

) Op een vrijdagavond zaten we te msnen, ik vroeg wat ze savonds ging doen, ze had nog geen plannen, verveelde zich. Ik ook.

Toen zei ik voor de grap, zal ik die kant op komen? ( Nijmegen > Groningen do the math )
Ik vroeg aan mijn moeder de auto mee, ik wilde naar de stad en blijven slapen bij een vriend. Zou wel weer een keer terug komen

Goed, 30 minuten later zat ik in de auto richting Groningen. Jezus wat een kuteind ,het moest wel een hartstikke lekker wijf zijn

Het was niet zo moeilijk te vinden, hulde aan het mannelijk richtingsgevoel
Volgens mij leidde iets anders de weg
Goed ze woonde bij een oom en tante in dus we zouden even wat anders gaan doen. De stad in maar? Ze had nog wat trek dus we gingen romantisch een hamburger pakken. Haar idee

Nou ik was een beste vreetbeer maar die 2 hamburgertjes kreeg ik niet naar binnen. Er zat een prachtmeid voor me, dat wist ze ook want ze had gekozen voor een extra laag uitgesneden topje waarin nog net haar borsten bleven zitten.
Na dit culinaire hoogstandje zijn we onze weg vervolgd richting de 3 gezusters. Waar een niet zo spraakzame avond volgde, was een beetje ongemakkelijk. Later besloten we om nog maar een stukje te gaan rijden, toen konden we ineens wel wat praten. Het was moeilijk om mijn ogen op de weg te houden, damn had ik al gezegd dat ze aantrekkelijk was?
Maargoed... Lang verhaal kort, er is niks gebeurd. Ik heb haar om een uur of 2 afgezet, ze rookte nog een sigaretje [ jak ] en na een knuffel reed ik huiswaarts. Ja was opzich wel voor herhaling vatbaar.

!
Toen begon de fun pas

Want de tank was bijna leeg, en ik weet niet of je wel eens richting Groningen geweest bent maar daar langs de snelweg zijn weinig stations!

Ik vloeken... Op een gegeven moment er af. Tankstation dicht, nie erg ,ik pin wel aan de pomp. Nee doet het ook niet! Shit... Ik denk nou goed hij gaat om 6 u weer open, dus wacht wel "even "
Super koud ,had alleen een jas bij me. Benzine bijna op, dus maar keer de auto laten lopen. Ben ook nog toen ik EINDELIJK even sliep wakker gemaakt door de politie , die kwam controleren wat ik daar zo ver van huis deed. Ja, de pomp, pasje doet het niet goed, ik wacht tot hij open gaat.
05:50 u
Auto in de achteruit en JAAA naar de pomp
Weekend, 07:00 u pas open

! Ik nog een uur gewacht en eindelijk, ik kon om 7 u tanken, en naar huis toe. Met slechts 30 minuten slaap, 650 km extra op de teller, was ik weer thuis. Ik heb nog nooit zoiets raars meegemaakt
Een vervolgdate is er oo niet meer van gekomen, mevrouw bleek vooral een aandachtshoer (ja ik was niet de enige die haar avonden vermaakte).
Al doende leert men