abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66872314
Post hier de irritante gewoontes van je ex(-en)

- Altijd geïrriteerd om alles wat ik deed, was nooit goed genoeg.
- Vreselijk jaloers, mocht niet eens geinen met een vriend van me of uit eten met een andere vriend van me wegens mijn verjaardag omdat ik 'zwak' was en wel vreemd zou gaan, terwijl we dat al jaren deden en we absoluut niks voelen voor elkaar.
- Moest meteen weten hoe vaak ik mijn mannelijke vrienden wel niet zag per week.
- Liep mijn vrienden af te kraken.
- Geloofde me niet als ik wat zei.
- Geloofde mensen nooit op wat ze zeiden omdat 'hij dat soort lui wel kende', achteraf hadden ze dus wel gelijk.
- Geen mensenkennis.
- Manisch depressief en vreselijk onzeker, dus overal beren zien.
- Moeilijk doen als je aangeeft seks te willen.
- Ik moest altijd overal om vragen.
- Zijn ouders deden alsof ik er niet was, zeiden ook geen woord tegen me. Bleek dus dat mijn ex gezegt had dat hij niet wou dat ze me iets vroegen.
- Piepen omdat zijn broek niet lekker zat, inclusief demonstratie waar die dan niet goed zat inclusief nog meer gepiep.

Volgende:
- Zijn tong zover in je mond steken dat je bijna kotsneigingen krijgt, niet kunnen zoenen dus.
- Probeerde mij zijn hobbies op te dwingen inclusief buiten slapen in een tent met 5 graden onder nul, wat ik niet zag zitten en meneer niet begreep.
- Uitgebreid vertellen dat hij het wel heet kreeg van meisjes met dikke tieten die hij tegenkwam tijdens zijn hobby, en dat hij er wel even mee de wc in wou, terwijl ik zijn vriendin was.

Even voor de duidelijkheid, het zijn er meerdere. En ik ben blij dat ik van ze af ben

[ Bericht 5% gewijzigd door SSJKliko op 09-03-2009 20:41:25 ]
pi_66872397
-edit noet nodig

[ Bericht 58% gewijzigd door Re op 09-03-2009 23:42:26 ]
pi_66872404
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef SSJKliko het volgende:
- Uitgebreid vertellen dat hij het wel heet kreeg van meisjes met dikke tieten die hij tegenkwam tijdens zijn hobby, en dat hij er wel even mee de wc in wou, terwijl ik zijn vriendin was.
wat een loser.

kon je leuk reageren "Ja, Toevallig, dat deed ik ook toen jij buiten was. "
  maandag 9 maart 2009 @ 20:21:14 #4
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_66872409
Klinkt toch ook nog best als een lief kind?
Anyway you want it, that's the way you need it.
  Forum Admin maandag 9 maart 2009 @ 20:23:00 #5
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_66872465
De vraag is dan waarom de kerel überhaupt jouw vriend is geworden als het allemaal zo erg is ?
Had ie een snikkel van 25cm ofzo ?
  maandag 9 maart 2009 @ 20:24:19 #6
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_66872508
Ik proef opgekropte, onverwerkte woede. !
pi_66872522
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:18 schreef SSJKliko het volgende:
Post hier de irritante gewoontes van je ex(-en)

- Altijd geïrriteerd om alles wat ik deed, was nooit goed genoeg.
- Vreselijk jaloers, mocht niet eens geinen met een vriend van me of uit eten met een andere vriend van me wegens mijn verjaardag omdat ik 'zwak' was en wel vreemd zou gaan, terwijl we dat al jaren deden en we absoluut niks voelen voor elkaar.
- Moest meteen weten hoe vaak ik mijn mannelijke vrienden wel niet zag per week.
- Liep mijn vrienden af te kraken.
- Geloofde me niet als ik wat zei.
- Geloofde mensen nooit op wat ze zeiden omdat 'hij dat soort lui wel kende', achteraf hadden ze dus wel gelijk.
- Geen mensenkennis.
- Manisch depressief en vreselijk onzeker, dus overal beren zien.
- Ik moest altijd overal om vragen.
- Zijn ouders deden alsof ik er niet was, zeiden ook geen woord tegen me. Bleek dus dat mijn ex gezegt had dat hij niet wou dat ze me iets vroegen.
- Piepen omdat zijn broek niet lekker zat, inclusief demonstratie waar die dan niet goed zat inclusief nog meer gepiep.

Volgende:
- Zijn tong zover in je mond steken dat je bijna kotsneigingen krijgt, niet kunnen zoenen dus.
- Probeerde mij zijn hobbies op te dwingen inclusief buiten slapen in een tent met 5 graden onder nul, wat ik niet zag zitten en meneer niet begreep.
Ga nou niet zeggen dat je het niet fijn met me vond!
pi_66872538
Het ziet ernaar uit dat de helft van je exen vrouwelijk zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 9 maart 2009 @ 20:25:40 #9
92409 Twinky
Little star.
pi_66872552
verkapt 'het is uit met de liefde van mijn leven en ik mis hem zooooo'-topic?
  maandag 9 maart 2009 @ 20:25:45 #10
167595 mirved
Infobesitas
pi_66872555
Mijn laatste ex smst nogal graag (nog steeds) meeste ergernissen hebben dan ook daar mee te maken:

-Smsen op kut tijdstippen (2uur snachts of zaterdag morgen 9uur)
-Nog een keer smsen als je niet binnen 10 minuten antwoord met een smsje van "ben je boos?" of "is er iets?"
-Smsjes sturen die alleen maar bedoeld zijn om aandacht te krijgen en als je dan niet goed genoeg antwoord een verontwaardigd smsje terug krijgen in de trant van "oh ik merk alweer waar ik sta" of iets dergelijks.
-Als mijn beltegoed op is toch gewoon door blijven smsen met allerlei vragen terwijl ik het al 3x heb aangegeven dat ik niets kan terug sturen.

Verder:
-koppig zijn
-Nooit iets van mij aannemen. Het altijd zelf anders proberen en dan uiteindelijk toch maar zoals ik het al in het begin zei. Maar dat niet willen toegeven.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:27:06 #11
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_66872589
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef Spooky4u het volgende:
  maandag 9 maart 2009 @ 20:28:02 #12
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_66872624
quote:
Huh? Wilde hij geen seks?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_66872755
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef Spooky4u het volgende:
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Conclusie:

Hij is homo, en nog eentje van het verwijfde soort ook
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:33:32 #14
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_66872795
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef mirved het volgende:
Mijn laatste ex smst nogal graag (nog steeds) meeste ergernissen hebben dan ook daar mee te maken:

-Smsen op kut tijdstippen (2uur snachts of zaterdag morgen 9uur)
-Nog een keer smsen als je niet binnen 10 minuten antwoord met een smsje van "ben je boos?" of "is er iets?"
-Smsjes sturen die alleen maar bedoeld zijn om aandacht te krijgen en als je dan niet goed genoeg antwoord een verontwaardigd smsje terug krijgen in de trant van "oh ik merk alweer waar ik sta" of iets dergelijks.
-Als mijn beltegoed op is toch gewoon door blijven smsen met allerlei vragen terwijl ik het al 3x heb aangegeven dat ik niets kan terug sturen.

Verder:
-koppig zijn
-Nooit iets van mij aannemen. Het altijd zelf anders proberen en dan uiteindelijk toch maar zoals ik het al in het begin zei. Maar dat niet willen toegeven.
Sowieso smsen, wat een hel

Mijne: zeuren dat ik niet genoeg sms, om vervolgens, als ik meer sms, te zeuren dat ik teveel geld kost omdat hij terug moet smsen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_66872865
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

misschien kan een foto van TS meer duidelijkheid scheppen
pi_66873006
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:25 schreef Twinky het volgende:
verkapt 'het is uit met de liefde van mijn leven en ik mis hem zooooo'-topic?
Het waren 2 exen.. En ik mis ze beide absoluut niet.
pi_66873090
Sokkenpluis tussen z'n tenen vandaan peuteren boven het bed Gatverdamme.
Het resultaat van een wank-sessie in een condoom droppen en vervolgens die (godzijdank dichtgeknoopt) op de vloer laten liggen
Ruzie maken over eten koken, en terwijl ik WOEDEND groenten sta te snijden in de keuken met een groot scherp mes, vlak achter me gaan staan om 'het uit te praten'.
Sokken en onderbroeken NAAST de wasmand gooien en verwachten dat ik het opruim

Verder was het echt een hele lieve leuke jongen hoor, maar we hadden allebei onze quirks en dat ging niet goed samen
pi_66873179
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Sokkenpluis tussen z'n tenen vandaan peuteren boven het bed Gatverdamme.
Het resultaat van een wank-sessie in een condoom droppen en vervolgens die (godzijdank dichtgeknoopt) op de vloer laten liggen
Ruzie maken over eten koken, en terwijl ik WOEDEND groenten sta te snijden in de keuken met een groot scherp mes, vlak achter me gaan staan om 'het uit te praten'.
Sokken en onderbroeken NAAST de wasmand gooien en verwachten dat ik het opruim

Verder was het echt een hele lieve leuke jongen hoor, maar we hadden allebei onze quirks en dat ging niet goed samen
Zo zijn mannen nou eenmaal
  maandag 9 maart 2009 @ 20:45:18 #19
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_66873233
TS, hoe lang ben je met hem samen geweest?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_66873252
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef SSJKliko het volgende:

[..]

Het waren 2 exen.. En ik mis ze beide absoluut niet.
Mooi. Fijn. Top. Goed voor je!

Waarom hebben we het over ze?
pi_66873525
-zeiken dat ik moest praten, open moest zijn en praten over mijn emoties. wanneer ik het aan haar vraag deed ze het niet.

-zeggen dat ze altijd van me zou houden en me niet in de steek zou laten ook al kon het moeilijk zijn. zelf wel opgeven.

-klagen over haar ex dat die met andere meiden ging daten en dat het haar pijn deed. vervolgens het zelf ook doen.

-tegen mij zeggen dat ik bindingsangst heb en dat ik dat moet accepteren en aan werken. zelf haar psychische problemen ontkennen

-zeggen dat ze na de breuk de eerste tijd geen sex of andere jongens wil en meteen het tegendeel bewijzen

vrouwen
pi_66873534
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:45 schreef eleusis het volgende:
TS, hoe lang ben je met hem samen geweest?
6 maanden.

@ Zovty
En we hebben het niet over MIJN ex-en we hebben het over nare gewoontes van ex-en in het algemeen, en als ik mij niet vergis was er al eerder een topic over. Daar werd TS ook niet ineens zo aangekeken.
pi_66873901
- Altijd en eeuwig in discussie willen en niet zijn ongelijk willen toegeven/door blijven zeiken.
- Van de een op de andere dag heel lief, dan weer afstandelijk
- Vieze winden laten als we samen in bed lagen .
- Wanneer ik in discussie was met zijn moeder, altijd de kant van zijn moeder kiezen, ondanks dat hij wist dat ze ongelijk had. (gaf hij achteraf ook toe)
- Als ik hem inmaakte met een spelletje, net zolang door willen spelen tot hij wint. En anders het hele weekend chagrijnig zitten wezen .
- Altijd claimen eerlijk te zijn tegen mensen, maar net zo hard over mensen roddelen wanneer iemand begint. Nu ook over mij dus.
- Uit zijn oor/neus vreten, ook in het openbaar .

2,5 jaar mee samen geweest.
pi_66874149
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:00 schreef verleiding het volgende:
- Altijd en eeuwig in discussie willen en niet zijn ongelijk willen toegeven/door blijven zeiken.
- Van de een op de andere dag heel lief, dan weer afstandelijk
- Vieze winden laten als we samen in bed lagen .
- Wanneer ik in discussie was met zijn moeder, altijd de kant van zijn moeder kiezen, ondanks dat hij wist dat ze ongelijk had. (gaf hij achteraf ook toe)
- Als ik hem inmaakte met een spelletje, net zolang door willen spelen tot hij wint. En anders het hele weekend chagrijnig zitten wezen .
- Altijd claimen eerlijk te zijn tegen mensen, maar net zo hard over mensen roddelen wanneer iemand begint. Nu ook over mij dus.
- Uit zijn oor/neus vreten, ook in het openbaar .

2,5 jaar mee samen geweest.
En jij was natuurlijk de goedheid zelve
pi_66874237
ze was vreselijk irritant

Daarom ging het ook over
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')