TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he )
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma
ps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..
quote:en dan toch iets met zo'n schijnbaar kansloos persoon iets hebben gehad....... maakt jou ook vrij.... kansloos
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he)
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diplomaps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..
Je mag het best toegeven hoor als je je kut voelt.
Egoïstische kut eikel, ik ook van jou ja!!!!
quote:omdat ik nog gewoon met haar omga als een goede vriendin!
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:
zet daarom HIER neer waarom je je ex NIET mist!
* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* tegen zijn vrienden zeggen dat hij alles voor me moest betalen en die zeken dus vaak over geld tegen me aan. * ja meisje, geef jij maar een rondje* Terwijl ik hem helemaal niet alles liet betalen
* over mn familie zeek alsof het de verschrikkelijkste mensen ter wereld waren
* me op de grond willen laten slapen toen ik blaasontsteking had. Als hij maar een matras had...gelukkig hadden we nog een matras gevonden.
* niet met me uit willen omdat hij dan het gevoel had dat ie op me moest passen.
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangen was in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* me niet mee willen hebben naar familie-weekend
* zijn vader maakte altijd grapjes over mn studie en pestte me altijd, wat me erg onzeker maakte maar de laatste tijd was hij aardig.
* nooit verrassingen geven of ontbijt op bed maken terwijl ik dat graag voor hem deed.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond. Ik kan nog een tijdje doorgaan
ik had het al LANG moeten zien maar was gewoon verliefd...echt verliefd en hield heel erg veel van hem.
quote:+ zich gedroeg als een slet
Op dinsdag 9 december 2003 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
omdat ze dom was
* ik nu weer macaronie kan eten
* omdat ik nu weer naar hartenlust spelletjes kan spelen
* omdat ik geen onm en gtst gejengel hoef aan te horen (eerste ergen dan gtst kan ik nog mee leven )
* omdat ik ooit spontaan was.... bij haar niet meer en dat wel weer hoop te worden...
* Ik geen zin heb om me nieuwe job door liefdes verdriet te verpesten
* ze toch nooit geen flikker uitvoerde in huis
en een lul dat ik ben dat ik d'r toch mis
Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens )
quote:ow, ik d8 omdat ze j niet wilde pijpen omdat ze d8 dat ze daarvan zwanger werd
Op dinsdag 9 december 2003 19:14 schreef Dr.X het volgende:
omdat ze een vriend van mij leuker vond (is al 2x gebeurd, bij 2 verschillende meisjes, die 2 verschillende vrienden van mij leuker vonden)Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens
)
tof liedje
gelukkig klopt het ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |