abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15281220
ik word zowat depressief als ik hier al die berichten over exen lees. tot voor kort ook van mijn eigen posts. Maar besef wel: het is niet voor niks uitgegaan. Als jullie echt voor elkaar bestemd waren dan waren jullie nu nog wel samen. zet daarom HIER neer waarom je je ex NIET mist!

TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he )
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma

ps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..

Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_15281287
Ik was niet degene die het uit had gemaakt.
Squeeky.net
pi_15281311
omdat het gore snol is lol
MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:04:55 #4
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_15281394
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:01 schreef martijntie het volgende:
omdat het gore snol is lol
pi_15281397
Normaal zou je er van uit gaan dat iemand die lelijk is dan weer een schoon innerlijk zou hebben, en dat bloedmooie mensen weer een naar innerlijk hebben...
Gelukkig is dit niet altijd waar...
mijn huidige vriendin is een schat van een mens en is een lust voor het oog.
Terwijl mijn ex-vriendin lelijk is, een bezittelijk karakter heeft en egocentrisch, gemeen en verschrikkelijk jalours is...
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:05:55 #6
49656 Maxxride62
Go Smoke A Dick!
pi_15281428
omdat ik een veel leukere nu heb
Image is Nothing Style is EVERYTHING!
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:06:02 #7
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_15281430
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:

TS begint:
mijn ex is:
* onvolwassen
* niet serieus
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch
* niet erg slim..
* niet erg knap.. (ik wil al 3 maanden elke keer dat ik hem zie zeggen dat hij naar de kapper moet mja tis uit he )
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma

ps ik kom nog wel op meer.. op véél meer..

en dan toch iets met zo'n schijnbaar kansloos persoon iets hebben gehad....... maakt jou ook vrij.... kansloos
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:06:13 #8
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_15281437
omdat ze dom was
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
pi_15281483
omdat de liefdesgevoelens er niet meer zijn
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:08:57 #10
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_15281515
Omdat ze uiteindelijk net zo'n trut is geworden als haar moeder. Helaas was ze wel lekker dus dan tolereer je die shit maar een tijdje.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_15281516
omdat ze die andere flapdrol aardiger vond
i really have the heart of a small girl, i keep it in a jar on my desk
pi_15281568
Dit lijkt me een beetje zo'n topic van ik-doe-alsof-het-mij-niets-boeit-maar-dat-is-stiekem-niet-zo.....

Je mag het best toegeven hoor als je je kut voelt.

pi_15281570
Omdat ie feesten aan de andere kant van de wereld belangrijker vond dan mij af en toe een mailtj sturen

Egoïstische kut eikel, ik ook van jou ja!!!!

pi_15281586
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 18:58 schreef moniek het volgende:
zet daarom HIER neer waarom je je ex NIET mist!
omdat ik nog gewoon met haar omga als een goede vriendin!
pi_15281601
Hmm ik mis hem nog wel maar haal telkens alle slechte dingen naar boven zodat ik hem niet meer mis. Het helpt.

* chagrijnig worden als ik hem 's morgens wakker maakte om samen te ontbijten
* tegen zijn vrienden zeggen dat hij alles voor me moest betalen en die zeken dus vaak over geld tegen me aan. * ja meisje, geef jij maar een rondje* Terwijl ik hem helemaal niet alles liet betalen
* over mn familie zeek alsof het de verschrikkelijkste mensen ter wereld waren
* me op de grond willen laten slapen toen ik blaasontsteking had. Als hij maar een matras had...gelukkig hadden we nog een matras gevonden.
* niet met me uit willen omdat hij dan het gevoel had dat ie op me moest passen.
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
* toen ik in Engeland was en mn beltegoed op was en ik dus op moest hangen me ''kuthoer'' noemen omdat hij dacht dat ik al had opgehangen was in het begin van relatie en had het toen moeten uitmaken gewoon.
* me niet mee willen hebben naar familie-weekend
* zijn vader maakte altijd grapjes over mn studie en pestte me altijd, wat me erg onzeker maakte maar de laatste tijd was hij aardig.
* nooit verrassingen geven of ontbijt op bed maken terwijl ik dat graag voor hem deed.
* ik ging altijd naar zijn voetbalwedstrijden kijken maar als ik ging optreden met het koor vond hij het helemaal niet leuk en deed ook niet net alsof hij het leuk vond.
Ik kan nog een tijdje doorgaan

ik had het al LANG moeten zien maar was gewoon verliefd...echt verliefd en hield heel erg veel van hem.

dinsdag 9 december 2003 @ 19:12:05 #16
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_15281611
omdat ik bijna een nieuw vriendje heb
omdat ie me heel lullig gedumpt heb, omdat ie me eigenlijk al die tijd lullig behandeld heb, omdat ik em tog nooit meer zie, omdat ik em tog niet vaak zag, omdat ik geen tijd heb om em te missen en omdat er niks was wat ik nu zou moeten missen
owjah hij fok!t hay schat
pi_15281616
Omdat je met hem geen normaal gesprek kunt voeren of het woordje 'geld' komt erin voor.
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:12:21 #18
32840 rene29
God bestaat niet.
pi_15281620
Omdat het mn ex is misschien?????
Religie is erfelijk bepaalt. Zie het als een aangeboren afwijking.
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:13:14 #19
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_15281638
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
omdat ze dom was
+ zich gedroeg als een slet
.
  dinsdag 9 december 2003 @ 19:13:32 #20
8355 djjumbo
The one and Only :P
pi_15281646
omdat

* ik nu weer macaronie kan eten
* omdat ik nu weer naar hartenlust spelletjes kan spelen
* omdat ik geen onm en gtst gejengel hoef aan te horen (eerste ergen dan gtst kan ik nog mee leven )
* omdat ik ooit spontaan was.... bij haar niet meer en dat wel weer hoop te worden...
* Ik geen zin heb om me nieuwe job door liefdes verdriet te verpesten
* ze toch nooit geen flikker uitvoerde in huis

en een lul dat ik ben dat ik d'r toch mis

dinsdag 9 december 2003 @ 19:14:09 #21
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_15281663
mijn ex is:
* onvolwassen check
* niet serieus semi check
* xenofobisch en (lichtelijk) rasistisch check
* niet erg slim.. false, was best slim
* niet erg knap.. False, al verschillen daar de meningen over
* tegenwoordig heeft hij ook wat pedofiele neigingen en speelt hij buiksprekertje met een meisje dat nog niet eens in de 2e fase zit als ik van school weg ga met een mooi gymnasium diploma Ay, das nasty
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_15281671
omdat ze een vriend van mij leuker vond (is al 2x gebeurd, bij 2 verschillende meisjes, die 2 verschillende vrienden van mij leuker vonden)

Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens )

pi_15281694
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 19:14 schreef Dr.X het volgende:
omdat ze een vriend van mij leuker vond (is al 2x gebeurd, bij 2 verschillende meisjes, die 2 verschillende vrienden van mij leuker vonden)

Eerste keer maakte zij t uit, tweede keer ik (dat had ook nog andere redenen trouwens )

ow, ik d8 omdat ze j niet wilde pijpen omdat ze d8 dat ze daarvan zwanger werd
pi_15281695
quote:
* zeggen dat ik mn haar beter los kon hebben omdat ik anders zo'n bol hoofd heb.
!!!! !!!!!
pi_15281706
Bitch, bitch, bitch! That's all you ever do. Bitch, bitch, bitch! Your ego will destroy you. Bitch, bitch, bitch! That's all I have to say. Bitch, bitch, bitch! Now I'll just fade away.

tof liedje
gelukkig klopt het ook nog

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')