Bijna drie jaarquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en hoelang heb je dat dan gedaan?
Ja maar ja maar dit doe ik alweer drie en een half jaar niet meer hèquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:26 schreef Matty___ het volgende:
[..]
* Matty___ checkt fotoboek. Leeftijd klopt wel![]()
dan heb je dat wel op jonge leeftijd al gedaan gek , ik heb het zo om me heen ook wel zien gebeuren met vreind(innen)en van me. En zo eerlijk als ik ben vertelde ik ze dat ik dat niet normaal vond, en dan zijn ze kwaadquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Bijna drie jaar![]()
[..]
Ja maar ja maar dit doe ik alweer drie en een half jaar niet meer hè![]()
Ben wijzer geworden ondertussen...
Ja, van m'n vijftiende totdat ik bijna achttien was... En inderdaad zo blind als maar konquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:23 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
dan heb je dat wel op jonge leeftijd al gedaan gek , ik heb het zo om me heen ook wel zien gebeuren met vreind(innen)en van me. En zo eerlijk als ik ben vertelde ik ze dat ik dat niet normaal vond, en dan zijn ze kwaad![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef Dakota het volgende:
Mijn ex to be, heeft een te laag libido.
Ja... Anders zijn straks de iritante gewoontes opquote:
Netjes. 'T is een uitstervend ras tegenwoordig...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef Dakota het volgende:
Ik ben van fatsoen.
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:57 schreef Dakota het volgende:
Ik ben van fatsoen.
whoahh daar werd ik ook heeeelemaal gek van.. ik wil (en ben) ook altijd vanalles aan het doen, vaak ging ik dan gewoon aleen of met vrienden wat doen. dat vond ze dan in het begin ook niet leuk dan ging ze soms toch mee maar uiteindelijk bleef ze gewoon thuis, eerst wat zeuren dat ik ook niet moest gaan en toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik daar niet zo van hield is ze ook gestopt met zeurenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:52 schreef innepin het volgende:
[..]
En mijn andere ex had de irritante gewoonte om nooit enig initiatief te tonen en nooit iets te willen doen. dat ging dan zo:
Ik: zullen we vanmiddag iets leuks doen/de stad in/naar het strand/naar buiten?
Hij: Okay.
's middags..
Hij: We kunnen ook gewoon thuisblijven en tv kijken.
Ik:
Hahaha ik ben zo'n vriendjequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:36 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
whoahh daar werd ik ook heeeelemaal gek van.. ik wil (en ben) ook altijd vanalles aan het doen, vaak ging ik dan gewoon aleen of met vrienden wat doen. dat vond ze dan in het begin ook niet leuk dan ging ze soms toch mee maar uiteindelijk bleef ze gewoon thuis, eerst wat zeuren dat ik ook niet moest gaan en toen ik duidelijk heb gemaakt dat ik daar niet zo van hield is ze ook gestopt met zeuren![]()
gelukkig ben je nu een vrijevogel...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef vrijevogel het volgende:
mijn exen..soms vroeg ik me af wat ik er in zag
-mij snachts wakker maken voor sex terwijl we er vroeg uitmoesten en ik hartstikke moe was en dan ongelofelijk doordrammen..tssk beetje rekening houden met een ander mag ook wel. geen problemen met nachtelijke sex, maar t moet wel kunnen ik moet zin hebben.
-in je eentje een fles port wegzuipen in een noodtempo
-liegen
-er niet tegen kunnen dat ik gelijk heb
-vieze onderbroeken![]()
-je altijd in de gaten willen houden.
-blijven bellen als het al jaren uit isen ik je echt NIET meer wil zien
etc.... ben heel blij dat ik van deze af ben![]()
en anderen
-nooit zin ergens in hebben, het liefste geen reet uitvoeren en te beroerd zijn om een keer te afwassen oid![]()
-minstens 1 keer in de week naar hun ouders gaan en dan willen dat je meegaat![]()
-nooit ergens over willen praten. Waar je het niet over hebt dat is er niet![]()
-geen zin in sex hebben![]()
altijd overal over willen praten terwijl er niets is om over te pratenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:08 schreef vrijevogel het volgende:
-nooit ergens over willen praten. Waar je het niet over hebt dat is er niet![]()
dus we kunnen van jou binnenkort ook een kloon verwachten, waarmee je wijlen je relatie gaat bespreken?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:53 schreef Dakota het volgende:
Mijn ex to be, heeft een te laag libido.
ok dat is wel erg..quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:26 schreef vrijevogel het volgende:
hmpf nou ik bedoel, soms moet je toch ergens over praten? maar die meneer wou er zelf niet over praten over hoe en waar m.b.t. de zomervakantie, bijvoorbeeld. Nou, dat is knap vervelend.![]()
en idd, lekker vrij om te doen en te laten nu![]()
om vervolgens dus weer lekker verliefd te worden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |