bunzingquote:Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. op sokken, boxershort en Tshirt (onder trui/ overhemd/ tshirt/ longsleeve) na heb ik kleding ook 3 dagen aan (broek zelfs een week)
Of het met een transpirerende dag geweest zijn
Was genoeg.quote:
Same here, voordeel is ook nog eens dat je kleren langer goed blijven.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euh.. op sokken, boxershort en Tshirt (onder trui/ overhemd/ tshirt/ longsleeve) na heb ik kleding ook 3 dagen aan (broek zelfs een week)
Of het met een transpirerende dag geweest zijn
Klinkt eigenlijk wel als een lief meisje.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef watcher46 het volgende:
wat bij mijn ex mateloos frustrerend was, was dat als ik vroeg wat er was (zoon situatie waarin ik dan iets verkeerd had gezegt) en om dan vervolgens niets te zeggen... vraag je het nog een keer, komt er in eens een traan te voorschijn, gaat het hoofdje naar beneden (haar ervoor enzo) en dan nog een keer vragen wat er is. soms 5 a 6 keer vragen tot dat ik mn geduld een beetje begon te verliesen..waarop zij dan nog harder begon te janken. nou sorry dat kan een paar keer gebeuren, maar dan is de maat vol bij mij.
dat was trouwens wel bij meer dingen zo, had je het over sex (ze was christelijk) en dan sloeg ze dicht.. ze kon zich gewoon niet uiten naar mij (na 1,5 jaar) was ronduit irritant.
ow en ik ben trouwens niet christelijk..dus vloeken zat er ook nooit in. (maar dat was niet echt een irritatie, omdat ik nogal ver bij der vandaan woonde).
gelukkig kan mn huidige vriendin zich beter uiten, is veel knapper en veel beter in bed..kortom much beter
der was ook verder niets mis met het desbetreffende meisje.. maar op een gegeven moment had ik er genoeg van (bijna 2 jaar) echt alles moest van mijn kant komen, en dat was op.. helaas pindakaasquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Petertje81 het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een lief meisje.![]()
wtf is er zo erg aan dat hij geen pyama heeft.. Ok, shirts weer overdag aantrekken is wat overdreven, mits niet gewassen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Miss_Legend het volgende:
Ja nou het begon ook echt ranzig worden bij mij toen ik erachter kwam dat hij ook tevens die kleren die hij overdag aan had ook gebruikte als PYAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn reactie was, wat doe je nou in hemelsnaam????? doe je pyama aan
antwoord: doe ik altijd, ik heb niet eens een pyama.... alsof dat de normaalste zaak van de werreld was.
Nou ik dacht echt even dat ik gek aant worden was....
Heeft dringend een les opvoeding nodis!!!!!!
Ik heb 's nachts ook nooit een pyjama aan, maar dezelfde kleren als overdag is gewoon ranzig. Pyjama's zijn voor "nette" logeernachten (bijvoorbeeld ziekenhuis), maar thuis slaap ik toch het liefst naakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Miss_Legend het volgende:
Ja nou het begon ook echt ranzig worden bij mij toen ik erachter kwam dat hij ook tevens die kleren die hij overdag aan had ook gebruikte als PYAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn reactie was, wat doe je nou in hemelsnaam????? doe je pyama aan
antwoord: doe ik altijd, ik heb niet eens een pyama.... alsof dat de normaalste zaak van de werreld was.
of...: "weet je...?"....ook zooooo irritant....quote:Mijn ex reageerde praktisch op alles met 'he? snapnie'
dit herken ik wel. vooral ook als zaken waar ruzie om gemaakt is schijnbaar normaal gedrag is voor je ex, maar als jij het doet, breekt de pleuris uit.quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef gottegottegott het volgende:
Irritante gewoontes zijn het niet echt maar wel irritante gebeurtenissen. Gelukkig is het alweer een tijdje geleden:
-Mijn ex raakte buiten zichzelf als ik bv. op een feestje iets te lang met een ander meisje praatte. Zelf vond ze het wel normaal om bij 'vrienden' te gaan logeren waaronder ook ex-en. Ik vertrouwde haar toen nog maar nadat het uit was wilde ze graag even langslopen met wie ze dan toch wel allemaal niet was vreemdgegaan..
-Nadat het (weer eens een keer) uit was belde ze mij op haar vakantie vanuit de VS collect call om belangrijke dingen te bespreken. Mw. was een andere gozer tegengekomen en dat was misgegaan en dan zou ik op mijn eigen kosten haar gejank hierover moeten gaan aanhoren. Vervolgens heb ik het gesprek beeindigd heeft ze tot grote ergernis van mij en huisgenoten de hele avond en volgende ochtend geprobeerd toch collect call te blijven bellen (heb de gesprekken uiteraard niet geaccepteerd).
-Bij mijn ouders (toen ik daar nog woonde) binnen een paar uur tijd 21 berichten op het antwoordapparaat achterlaten of ik haar wel direct wilde terugbellen.
-Nooit geld hebben en vervolgens voor een vriend van haar (die zelf werk had) een reis boeken naar Spanje omdat meneer depressief was: de reden hiervan was dat hij op haar verliefd was en zij hem had afgewezen.![]()
vooral dat ene van dat "effe sjaggie" doen. jeemig. Had ze ook een tuinbroek aan of nie?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Brrrrr!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
- gtst kijken
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 05:20 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Brrrrr!Een soapmuts, dat lijkt me echt erg...
jammer alleen dat je het "vervelend mens" pas te laat er achter komt.....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 09:25 schreef dRobje het volgende:
jaloers zijn.. vervelend mens(achteraf
)
Noujah als je dat weet dan kun je daar ook op inspelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:09 schreef celi het volgende:
materialistisch zijn oftewel relatie meten aan de vracht cadeaus die gespendeert worden aan haar en dan ook nog bij vriendinnen concureren wat hun vriendje wel niet aan hen besteed. diep triest waar blijft de eigenwaarde en trots van de vrouw om financieel zelfstandig te staan.
ach sommige zijn anders in een relatiequote:Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jammer alleen dat je het "vervelend mens" pas te laat er achter komt.....![]()
ik zou haast denken dat je het over mij hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:
edit: Ik ken het wel anders om. Een vriendin van mij moet voor haar vriend alles betalen (lees veel wiet) omdat die sukkel te dom/lam/stond is om ook maar langer dan 1 week bij dezelfde werkgever te kunnen werken. En zij zich maar in de schulden werken....Echte liefde![]()
![]()
![]()
Had dan gevraagt of ie niet een rollenspelletje wou doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef Dakota het volgende:
En hij praatte tijdens de seks, bizar vervelend als je je inbeeld dat je het met een ander aan het doen bent *grijns*
* Matty___ checkt fotoboek. Leeftijd klopt welquote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef innepin het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat je het over mij hebt![]()
![]()
![]()
Mijn ex werd van twee scholen afgetrapt, werkte zo nu en dan als afwasser maar meestal ook maar gewoon niet (geen zin), en ik hoorde laatst dat ie bij een aantal uitzendbureaus (!) is ontslagen... En ik maar sponsoren, weg geld van mijn twee baantjes... en hij maar blowen...
en hoelang heb je dat dan gedaan?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef innepin het volgende:
[..]
ik zou haast denken dat je het over mij hebt![]()
![]()
![]()
Mijn ex werd van twee scholen afgetrapt, werkte zo nu en dan als afwasser maar meestal ook maar gewoon niet (geen zin), en ik hoorde laatst dat ie bij een aantal uitzendbureaus (!) is ontslagen... En ik maar sponsoren, weg geld van mijn twee baantjes... en hij maar blowen...
dit soor dingen doe je altijd TE lang....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
en hoelang heb je dat dan gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |