abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47476394
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef sandertjuh het volgende:
-Jaloers
Ik heb een vaste vriendengroep, waarvan een paar er een vriendin hebben, waaronder ik dus. Doordeweeks zie ik er een paar met trainen/fitnissen en in het weekend gaan degene die geen vriendin hebben 2x wat doen, ik dan 1x want ik wisselde af tussen vrienden->vriendin. Dit vond ze erg overdreven en elke keer als ik wat met hun ging doen men avond probere te verneuke door negatief te doen of de zieligerd uit te hangen. Terwijl ik elk weekend ook 1 avond bij haar was en bleef slapen. Kutwijf

-Claimend
Mocht geen contact met andere meisjes, anders ging ik bij voorbaat al vreemd want ja, al die sletjes tegenwoordig. Altijd men telefoon controleren, flikker op, die is van mij.

-Jaloers
Zelfde verhaaltje als hierboven, als ik ging stappen met vriendin ging ik bij voorbaat al gelijk vreemd. Terwijl mevrouw soms met andere jongens afsprak, die in feite alleen uitwaren op sex, maar mevrouw zag ze als goede vriendin.

-Saai
Altijd maar hetzelfde willen doen, niks dus. En dan zeggen dat ik maar saai was en nooit wat ondernam. En aangezien ik geen geldboompje op me rug heb was ik ook niet van plan elk weekend voor 2 personen te betalen, ik ging immers ook 1x in de week stappen met vriendin, ze moest zelf werk gaan zoeken maar dat vertikte ze.

-Geld
Mevrouw had geen geld, en was te lui om werk te zoeken. Kortom sandertj draaide altijd voor alle kosten op.
De avond voordat het uitging met ze 2én naar Hollywood in Rotterdam geweest. Ik betaalde. Ik vroeg nog voordat we gingen, weet je zeker dat je het niet wilt uitmaken, want ze twijfelde over onze relatie maar wist zeker dat ze het niet wilde uitmaken. Wij naar Hollywood. Ik 85-90 Euro uitgegeven voor ze 2én. Volgende avond maakte ze het uit. Kutwijf

Kortom: Mevrouw had geen eigen vriendinnen en vond dat ik me vrienden te vaak zeg. Voornamelijk vond ze me ook kinderachtig, naja dan is het klaar ook.
90 euro 2 personen avondje stappen???
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:39:26 #202
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_47476846
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:27 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Ze is in elk geval wel gehaaid, nog net effe een keer genieten van 't geld.
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_47477008
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:39 schreef Sjorz het volgende:

[..]

Ze is in elk geval wel gehaaid, nog net effe een keer genieten van 't geld.
Gelijk een dagvaarding de deur uit natuurlijk.
pi_47477258
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:42 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik moest lachen

Slecht zoenen of slecht in bed is trouwens deels ook je eigen schuld vind ik altijd, je moet het iemand wel vertellen als hij/zij slecht is.
Ja, heb je wel deels gelijk in. Maar dan mag je mij uitleggen hoe je dat subtiel kan brengen

Wacht even meis, ik ga ff de vuile lakens halen
pi_47478536
Ik had trouwens eens een hele dure mooie trui gekocht voor mijn ex, en ik zei dat het wol was dus het kon niet in de wasmachine. Maar hij zei:'Ik ga hem niet met de hand wassen, dat is veelste veel werk! Ik stop hem gewoon in de wasmachine.' Ik zei dat ie dat vooral niet moest doen, maar meneer zei dat als ie de wasmachine niet overleefd hij het toch nooit zal dragen omdat ie hem ook nooit zal wassen. Luie stoner. Dus toen ik weg was stopte hij de trui in de wasmachine en hij kromp en kromp tot hij helemaal uit model en miniatuur was geworden. Ik was pisnijdig maar meneer zei:'Och.'
pi_47478754
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef moelan0e het volgende:
Ik had trouwens eens een hele dure mooie trui gekocht voor mijn ex, en ik zei dat het wol was dus het kon niet in de wasmachine. Maar hij zei:'Ik ga hem niet met de hand wassen, dat is veelste veel werk! Ik stop hem gewoon in de wasmachine.' Ik zei dat ie dat vooral niet moest doen, maar meneer zei dat als ie de wasmachine niet overleefd hij het toch nooit zal dragen omdat ie hem ook nooit zal wassen. Luie stoner. Dus toen ik weg was stopte hij de trui in de wasmachine en hij kromp en kromp tot hij helemaal uit model en miniatuur was geworden. Ik was pisnijdig maar meneer zei:'Och.'
Wol kan je toch gewoon wassen? Mijn trui is nog niks gekrompen.
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:50 schreef Nnelis het volgende:

[..]

Ja, heb je wel deels gelijk in. Maar dan mag je mij uitleggen hoe je dat subtiel kan brengen

Wacht even meis, ik ga ff de vuile lakens halen
En je moet het er gewoon een keer over hebben, stel dat ze verder wel perfect was geweest, je gaat toch niet je hele leven slecht zoenen of slechte sex hebben
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_47478788
Was je hem koud? Mijn ex waste hem op zeventig graden.
pi_47478927
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:31 schreef moelan0e het volgende:
Weet je zeker dat hij die trui ook mooi vond?
pi_47479128
quote:
Afgeragde kluskleding was ik niet eens op die temperatuur.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 17:53:07 #210
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_47479568
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 00:25 schreef potatohead het volgende:
1.Ze had regelmatig een vuile onderbroek aan,ze deed het niet schoon maken na het toilet(even netjes zeggen)dus tijdens de sex zag ik dat en was gelijk over bah bah.

Hoe heb ik het zolang volgehouden met d'r
OMFG!!!!!
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_47479831
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:30 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wol kan je toch gewoon wassen? Mijn trui is nog niks gekrompen.

[..]

En je moet het er gewoon een keer over hebben, stel dat ze verder wel perfect was geweest, je gaat toch niet je hele leven slecht zoenen of slechte sex hebben
Goed dat ze verder niet perfect was dan Maar idd als ze dat wel was geweest, had ik er waarschijnlijk wel geprobeerd over te praten
pi_47479894
quote:
Ik vraag mij af of we hier ooit een ex van jou aan het woord krijgen, lijkt me dat die heel wat interessants weet te vertellen:
quote:
Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef moelan0e het volgende:
Zo had ik eens een eerste date met een jongen, hij had een film gekocht en die keken we samen. Toen hij naar de keuken liep heb ik al zijn boeken uit de boekenkast getrokken en op de grond gegooid. Want ze moeten niet op alfabet, maar op kleur. Dat is zoveel leuker. Daar kon hij nog wel om lachen, maar toen ik op de tweede date stampvoetend was omdat hij mij haatte hoewel hij zei van niet, moest ik even uitleggen dat ik vlagen van bijzondere onredelijkheid bezit die je gewoon negeren moet en niet persoonlijk moet nemen.
Er kwam nooit meer een derde date
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47479901
quote:
30 graden, net als al mn andere bonte was. Zelfs mn witte was komt niet boven de 40 graden uit (anders moet ik mn overhemden apart wassen en zoveel witte was heb ik niet.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:07:29 #214
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_47480101
quote:
Dom schaap... Wol is ALTIJD op 30 graden... Heck, ik was alles op 30-40 graden
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:16:42 #215
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47480374
Dan is zíj toch niet dom, maar die ex!
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:23:38 #216
12888 Skull-splitter
pi_47480609
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:16 schreef Larissa het volgende:
Dan is zíj toch niet dom, maar die ex!
Die bedoelde ik dan ook
  dinsdag 20 maart 2007 @ 18:32:43 #217
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47480900
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:25 schreef moelan0e het volgende:
Dat is wel echt hard gay.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_47481018
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vraag mij af of we hier ooit een ex van jou aan het woord krijgen, lijkt me dat die heel wat interessants weet te vertellen:
[..]

Dat zou een feest wezen, maar ik geloof niet dat dat ooit zal gebeuren.
pi_47481134
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:35 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Dat zou een feest wezen, maar ik geloof niet dat dat ooit zal gebeuren.
Jammer, ik heb me echt kapot gelachen toen ik het las (vooral toen ik me de blik in die jongen z'n ogen voorstelde toen hij al die boeken op de grond zag liggen ).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_47481146
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 16:27 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Trein heen en terug
Utrecht -> Rotterdam
2x Entree betalen
Elke keer muntjes halen etc a 2 euro per stuk daar. Eten halen op de terug weg ( hadden de 1e ochtend trein terug via amsterdam/schiphol, een reis van 2 uur dus ).
Naja dan gaat het hard eh
pi_47481670
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jammer, ik heb me echt kapot gelachen toen ik het las (vooral toen ik me de blik in die jongen z'n ogen voorstelde toen hij al die boeken op de grond zag liggen ).
Mijn ex had een hele irritante klok die heel hard tikte. Als ik dan wou slapen leek dat getik steeds harder te worden en het leek wel op stampvoeten. Die klok heb ik als een frisbee uit het raam gesmeten. Ik heb wel een nieuwe voor hem gekocht trouwens, eentje die niet tikt.
Een van mijn slechte gewoontes is gooien met de spullen van iemand anders wanneer het mij niet aanstaat. Ik herschep mijn omgeving zodat ik me er gemakkelijker voel, ik drijf dus enorm mijn zin door.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:05:50 #222
111964 Jitse
add goes here
pi_47482205
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 15:59 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Toen al?

Mên, je had duidelijk met het liefde-maakt-blind syndroom te maken... Ik mag toch hopen dat ik het ergens rond nummer vijf al opgegeven had. Één van die dingen zo op zichzelf kan gebeuren, maar alles bij elkaar, wat een trol.
[..]
Ja.. ik laat haar nu duidelijk merken dat ik niks meer met haar te maken wil hebben, maar 't ergste is dat ik nog altijd bij haar wil zijn en haar mis. Snap er niks van als ik dat zelf opnieuw lees, liefde maakt echt blind.
Yakkie, hoop dat het snel over is.
quote:
De seks zal wel goed zijn geweest?
Best ever. Goddelijk tussen de lakens en had het lichaam & de looks van een topmodel.
en nee ze is niet m'n eerste ofzo, ben vrij ervaren
or here.. contact me for further information or prices
pi_47482907
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Mijn ex had een hele irritante klok die heel hard tikte. Als ik dan wou slapen leek dat getik steeds harder te worden en het leek wel op stampvoeten. Die klok heb ik als een frisbee uit het raam gesmeten. Ik heb wel een nieuwe voor hem gekocht trouwens, eentje die niet tikt.
Een van mijn slechte gewoontes is gooien met de spullen van iemand anders wanneer het mij niet aanstaat. Ik herschep mijn omgeving zodat ik me er gemakkelijker voel, ik drijf dus enorm mijn zin door.
Nou ja, het is iig wel duidelijk waarom het je ex is dan.

Het enge is dat als ik je fobo bekijk je er als een heel lief meisje uitziet

[ Bericht 1% gewijzigd door Grrrrrrrr op 20-03-2007 19:34:14 (Ik schijn de hele dag al domme fouten te maken...) ]
pi_47483347
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:39 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Trein heen en terug
Utrecht -> Rotterdam
2x Entree betalen
Elke keer muntjes halen etc a 2 euro per stuk daar. Eten halen op de terug weg ( hadden de 1e ochtend trein terug via amsterdam/schiphol, een reis van 2 uur dus ).
Naja dan gaat het hard eh
ik vind 90 euro voor 2 personen nog weinig hoor...

Je woont in utrecht? Anders zou ik vragen of je ex ook een fokker is
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:33:55 #225
12888 Skull-splitter
pi_47483450
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:52 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Ik had ook met iets gesmeten als je het zonder overleg zomaar uit huis had verwijderd...
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:34:41 #226
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47483484
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef Skull-splitter het volgende:
Die bedoelde ik dan ook
Oh, sorry, bij schaap dacht ik gelijk aan een vrouw.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:36:30 #227
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47483568
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Schijn bedriegt.
pi_47483932
quote:

[..]

ik heb zo mijn buien, maar over het algemeen ben ik lief.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:45:50 #229
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47483960
Ik denk dat Moelan0e zelf de irritantste ex uit dit topic is.
pi_47484071
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef Larissa het volgende:
Ik denk dat Moelan0e zelf de irritantste ex uit dit topic is.
Heus niet!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 19:58:24 #231
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_47484504
Wordt hier niet teveel gejenkt in plaats van gepost?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:10:05 #232
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_47485026
quote:

[..]Het enge is dat als ik je fobo bekijk je er als een heel lief meisje uitziet
Dat zijn de ergste
[mag hopen dat ze tegen een grapje kan??]
pi_47485953
Ik kan wel tegen grapjes hoor
  dinsdag 20 maart 2007 @ 20:36:26 #234
155242 kalemero
Ik heb gesproken!
pi_47486224
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef moelan0e het volgende:
Ik kan wel tegen grapjes hoor
gelukkig maar
pi_47487931
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef PeuRac het volgende:

[..]

ik vind 90 euro voor 2 personen nog weinig hoor...

Je woont in utrecht? Anders zou ik vragen of je ex ook een fokker is
Jaa ik woon in utrecht, randstad. Nee dat is ze niet dat weet ik wel zeker, mocht het wel zo zijn is het jammer voor haar eigenlijk
pi_47488141
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 08:37 schreef Ms.Poes het volgende:
- Tijdens ruzies steeds het meest pijnlijke oprakelen zodat hij meteen een heilige lijkt en ik lamgeslagen ben
Laat mijn ervaring nou net zijn dat vrouwen daar een patent op hebben. En het vervolgens gek vinden dat ik mijn kop dicht hou en de persoon in kwestie negeer omdat het toch geen zin heeft daar tegenin te gaan.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 21:20:36 #237
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47488219
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef JoeDank het volgende:
Heus niet!
Je hebt gelijk, tegen de ex van Jitske kan niemand op.
pi_47489354
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Laat mijn ervaring nou net zijn dat vrouwen daar een patent op hebben. En het vervolgens gek vinden dat ik mijn kop dicht hou en de persoon in kwestie negeer omdat het toch geen zin heeft daar tegenin te gaan.
Die van mij kon daar ook wat van. Altijd maar denken dat ze gelijk had, en daar was ze ook niet meer vanaf te brengen. Eenkennig dus. Ik hield altijd maar wijselijk mijn mond, viel toch niks meer mee te beginnen op zo moment.
pi_47491486
Vriendin lang geleden.
-eerste keer dat ik r beste vriendn tegen kwam kreeg ik te horen dat ze vriendin bleef omdat mijn ex anders helemaal niemand had
-ging om 9 uur plat
- vond niemand van mijn vrienden aardig, maar had dus ook zelf eigenlijk geen vrienden
-wilde niet zoenen buiten haar slaapkamer, ook niet op de bank met gordijnen dicht en ouders boven, want ide zouden het kunnen horen
-ging nooit uit,ook niet naar defilm, maar wel janken dat ze nooit iets leuks deed
-was al wel 23, ik 17 of 18, maar woonde nog steeds bij r ouders
-kon geen enkel dingetje dat ik voor der kocht leuk vinden
-had totaal geen eigen mening, tot achteraf, dan was nooit iets leuk genoeg voor der
-was erg verbaasd dat ik na een week of twee er alleen op vrijdag in bed kwam stoppen en m dan om uiterlijk 10 uur smeerde(kroeg ging dan open )

Zo was er nog een hele lijst.
Ben die alleen vergeten, weet zelfs der achternaam niet meer.
Liefde en infectie
pi_47493115
  • Elke 5 minuten haar lipgloss bijwerkeng met een dikke lading roze glitter spul, gaf ze me een kus, kon ik dat plakspul weer wegwerken met mijn mouw oid..
  • Op straat zo snel lopen dat je haar zowat achteraan moet rennen. Ik hou ervan om door te lopen!! !!
  • obsessief met dr gewicht bezig zijn terwijl het echt zo'n slank poppetje was.
  • Iedere keer na het vrijen niet tegen elkaar aan willen liggen, maar actief bezig zijn met doelloos rondlopen...
  • Op vakantie met La Palma in een hotel: Ik ga vroeg opstaan, dan kan ik mijn haar mooi maken! lekker stijlen enzo, ik ga acht uur 's ochtends opstaan!
    Ik: Ik vind alles best, als we maar gaan zwemmen, eten en seks hebben. Tis vakantie eh?
    Zij: Doen we!
    Ik word wakker, zij is druk bezig met haar haar: kom ontbijten ik ga vast naar het buffet! Heb hongerrrrr!
    Zij: Ik heb niet zo'n honger ik ga bezig met mijn haar!
    Ik: zometeen wel zwemmen eh?
    Zij: Dan dan gaat mijn haar in de war!
    Ik:
  • Mijn posthistory op FOK! doorspitten. En mij IRL aanspreken op mijn internet uitspraken en zich daar ook nog serieus druk over te maken.
  • Echt heel irritant: Contact opzoeken met mijn vorige vriendin.
  • Elke keer als ik iets fouts zei ging ze me zo aankijken: ' ' En dat dan een halfuur, dan moest ik raden wat er nu weer aan de hand was en dan riep ze op elk fout antwoord: Je weet het toch wel, je neemt mij niet serieus!
  • Als ik op school oid zat, ging zij mij smsjes versturen en dan stuurde ik vaak meteen een terug, binnen een paar minuten. Deed ik er langer dan een kwartier over werd ze pissig.
  • Kinderen willen op dr 16e en er serieus met mij over willen praten. We zijn nog kinderen for fuck sake!! Zij: Ja maar we kunnen toch proberen ! lijkt mij leuk! Ik: Ja, dit vind ik van kinderen en tienerouders -->

Maar voor de rest was ze goddelijk, lief, lekker en schattig.
  • How you play the cards you are dealt is all that matters.
    pi_47496225
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef ikdenkkris het volgende:
    - Hij kon mijn mening absoluut niet respecteren (Hij hoeft het er niet mee eens te zijn, absoluut niet, maar laat me in m'n waarde!)
    Die van mij was ongelooflijk overtuigd atheist. Als je denkt dat overtuigde gristenen erg zijn, forget it, overtuigde atheisten zijn nog veel erger...
    Echt hij had zo een atheistensekte kunnen oprichten.
    pi_47498244
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Jitse het volgende:
    Ja.. ik laat haar nu duidelijk merken dat ik niks meer met haar te maken wil hebben, maar 't ergste is dat ik nog altijd bij haar wil zijn en haar mis. Snap er niks van als ik dat zelf opnieuw lees, liefde maakt echt blind.
    Yakkie, hoop dat het snel over is.
    En dat had je met je vorige exen niet dan?
    quote:
    Best ever. Goddelijk tussen de lakens en had het lichaam & de looks van een topmodel.
    Heh, dus er zijn nog wel wat goede herinneringen over. Heb je je tijd en moeite dus niet helemaal verspild.

Opvallend hoe veel er trouwens met andermans telefoon geklierd wordt. Telefoons controleren enzo. Alleen het idee al zeg, brrrr....
    I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
    pi_47498948
    zijn neus in zijn handen snuiten (vooral onder de douche)....
    pi_47500237
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
    zijn neus in zijn handen snuiten (vooral onder de douche)....
    Deed ie ook als ie in de trein zat oid dan?

Doet mijn vriendin ook onder de douche trouwens, wat is daar in hemelsnaam zo erg aan? Snuiten, weg laten spoelen en je handjes wassen .
    pi_47500362
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Deed ie ook als ie in de trein zat oid dan?

Doet mijn vriendin ook onder de douche trouwens, wat is daar in hemelsnaam zo erg aan? Snuiten, weg laten spoelen en je handjes wassen .
    nee hoor...gewoon thuis..op de bank of zo.... ...echt smerig....
    pi_47500531
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 19:36 schreef Larissa het volgende:

[..]

Schijn bedriegt.
    Precies! Daarom date ik alleen nog maar chagrijnige lelijke wijven.
    pi_47500819
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

En wat deed ie er dan mee, aan de bank smeren?
    pi_47501008
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En wat deed ie er dan mee, aan de bank smeren?
    aan de bank...op zijn sokken..... ....
    pi_47501296
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

Tering
    JOHNNY HEITINGA
      woensdag 21 maart 2007 @ 10:43:28 #250
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_47502252
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

aan de bank...op zijn sokken..... ....
    omg
    Deze muziek smaakt naar bier :)
    Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
      woensdag 21 maart 2007 @ 10:46:50 #251
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_47502379
    pi_47503861
    quote:
    Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef sandertjuh het volgende:
    -Jaloers
    Ik heb een vaste vriendengroep, waarvan een paar er een vriendin hebben, waaronder ik dus. Doordeweeks zie ik er een paar met trainen/fitnissen en in het weekend gaan degene die geen vriendin hebben 2x wat doen, ik dan 1x want ik wisselde af tussen vrienden->vriendin. Dit vond ze erg overdreven en elke keer als ik wat met hun ging doen men avond probere te verneuke door negatief te doen of de zieligerd uit te hangen. Terwijl ik elk weekend ook 1 avond bij haar was en bleef slapen. Kutwijf

-Claimend
    Mocht geen contact met andere meisjes, anders ging ik bij voorbaat al vreemd want ja, al die sletjes tegenwoordig. Altijd men telefoon controleren, flikker op, die is van mij.

-Jaloers
    Zelfde verhaaltje als hierboven, als ik ging stappen met vriendin ging ik bij voorbaat al gelijk vreemd. Terwijl mevrouw soms met andere jongens afsprak, die in feite alleen uitwaren op sex, maar mevrouw zag ze als goede vriendin.

-Saai
    Altijd maar hetzelfde willen doen, niks dus. En dan zeggen dat ik maar saai was en nooit wat ondernam. En aangezien ik geen geldboompje op me rug heb was ik ook niet van plan elk weekend voor 2 personen te betalen, ik ging immers ook 1x in de week stappen met vriendin, ze moest zelf werk gaan zoeken maar dat vertikte ze.

-Geld
    Mevrouw had geen geld, en was te lui om werk te zoeken. Kortom sandertj draaide altijd voor alle kosten op.
    De avond voordat het uitging met ze 2én naar Hollywood in Rotterdam geweest. Ik betaalde. Ik vroeg nog voordat we gingen, weet je zeker dat je het niet wilt uitmaken, want ze twijfelde over onze relatie maar wist zeker dat ze het niet wilde uitmaken. Wij naar Hollywood. Ik 85-90 Euro uitgegeven voor ze 2én. Volgende avond maakte ze het uit. Kutwijf

Kortom: Mevrouw had geen eigen vriendinnen en vond dat ik me vrienden te vaak zeg. Voornamelijk vond ze me ook kinderachtig, naja dan is het klaar ook.
    Damn exact mijn ex...

aber 90 euro?

dat is een koopje
      woensdag 21 maart 2007 @ 12:05:12 #253
    122022 gottegottegott
    Een heer van stand
    pi_47505192
    Irritante gewoontes zijn het niet echt maar wel irritante gebeurtenissen. Gelukkig is het alweer een tijdje geleden:

-Mijn ex raakte buiten zichzelf als ik bv. op een feestje iets te lang met een ander meisje praatte. Zelf vond ze het wel normaal om bij 'vrienden' te gaan logeren waaronder ook ex-en. Ik vertrouwde haar toen nog maar nadat het uit was wilde ze graag even langslopen met wie ze dan toch wel allemaal niet was vreemdgegaan. .

-Nadat het (weer eens een keer) uit was belde ze mij op haar vakantie vanuit de VS collect call om belangrijke dingen te bespreken. Mw. was een andere gozer tegengekomen en dat was misgegaan en dan zou ik op mijn eigen kosten haar gejank hierover moeten gaan aanhoren. Vervolgens heb ik het gesprek beeindigd heeft ze tot grote ergernis van mij en huisgenoten de hele avond en volgende ochtend geprobeerd toch collect call te blijven bellen (heb de gesprekken uiteraard niet geaccepteerd).

-Bij mijn ouders (toen ik daar nog woonde) binnen een paar uur tijd 21 berichten op het antwoordapparaat achterlaten of ik haar wel direct wilde terugbellen.

-Nooit geld hebben en vervolgens voor een vriend van haar (die zelf werk had) een reis boeken naar Spanje omdat meneer depressief was: de reden hiervan was dat hij op haar verliefd was en zij hem had afgewezen.
    pi_47508001
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 11:30 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Damn exact mijn ex...

aber 90 euro?

dat is een koopje
    Nou ik vind 90 euro best veel voor een avondje om vervolgens de volgende dag te horen dat het uit is. Dat is voor mij toch 2 dagen werken, en dat vind ik eigenlijk zonde van het geld

Had het dan gelijk uitgemaakt.
    Maar je kan er dus over mee praten, dat het eigenlijk geen doen is zo relatie met iemand. Het kwam er gewoon op neer dat ze mij niet vertrouwde, kut wijf
    pi_47508240
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 13:23 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Nou ik vind 90 euro best veel voor een avondje om vervolgens de volgende dag te horen dat het uit is. Dat is voor mij toch 2 dagen werken, en dat vind ik eigenlijk zonde van het geld

Had het dan gelijk uitgemaakt.
    Maar je kan er dus over mee praten, dat het eigenlijk geen doen is zo relatie met iemand. Het kwam er gewoon op neer dat ze mij niet vertrouwde, kut wijf
    nja ik werdt wel vertrouwd, dat wel...

Maar na 2 jaar met zo iemand een relatie te hebben gehad vond ik het wel genoeg geweest

leuk genoeg om een gesprekje mee te hebben op msn of in de kroeg,

Verder wil ik geen relatie meer met haar
    pi_47531542
    Ik had er zon hekel aan als mn vriendin mijn geld uitgaf voor dingen die zij leuk vond, dure parfum, dure kleding etc. En uiteraard bleef het hangen en na een maand gebruikte ze het niet meer.
    En meer van dat soort dingetjes, ze wou op vakantie naar spanje voor paar week, gewoon leuk hotelletje, totaal niet nadenkend dat het misschien wel eens geld kon kosten en maar altijd die reactie, je betaald toch wel.. niet dus al heb ik het spelletje te lang meegespeeld.

Vrouwen kunnen soms zo dom zijn als het om geld gaat... brr
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_47533782
    Mijn ex was zo irritant dat zijn voornaam bijna irritant was.
    Zal een paar dingen opsommen:

hij had huidirritaties, ik zeg ga naar een huidspecialist en laat je huid analyseren. zo weet je waar je alergisch voor bent. Wat doet meneer, gaat naar een schoonheidspecialist, ondergaat een verwenkuur en komt thuis met allerlei producten van een of andere merk. Wat blijkt is voor rimpels en voor de echt rijpe man EN hij heeft bijna heel de collectie gekocht. Dat is nog niet het ergste, het ergste was dat hij zei "schat, jij zei dat ik dat moest doen"

Zoooooooo onhygiënisch. Soms niet tandenpoetsen, kleren 3 dagen soms 4 dagen aan doen bahhhh!!

gekleurde was, zwarte was, witte was allemaal samen!! Goh mijn witte blouse werd ook maar een keer gewassen hoor, tevens ook de laatste keer.

vroege vorm van midlife-crise tonen. man was begin 30. Wat doet meneer, komt thuis met truitjes met spinnetjes op!! Dat een puber wel zou staan ok, maar meneer irritant, No No No

dit is nog maar een kleine deel van de ware waslijst...
      donderdag 22 maart 2007 @ 00:06:29 #258
    168659 Mihaelaz
    South Park (L)
    pi_47533814
    me voortdurend op m'n negatieve eigenschappen wijzen
    Screw you guys, I'm going home.
      donderdag 22 maart 2007 @ 08:05:19 #259
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_47537101
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 00:05 schreef Miss_Legend het volgende:
    kleren 3 dagen soms 4 dagen aan doen bahhhh!!
    Euh.. op sokken, boxershort en Tshirt (onder trui/ overhemd/ tshirt/ longsleeve) na heb ik kleding ook 3 dagen aan (broek zelfs een week)
    Of het met een transpirerende dag geweest zijn
    pi_47537205
    keihard praten als ie aan het bellen was... ..alsof de mensen aan de andere kant doof waren....
    pi_47539932
    O, als ik bij mijn ex was zei ie:'Dit is mijn huis dus hier gelden mijn regels.' waarmee hij bedoelde dat als hij hard wou praten aan de telefoon hij dat gewoon deed ookal keek ik film. Meestal ging ie achter zijn computer zitten en zette hij het geluid van die kutspellen ook nog eens heel hard want het was zijn huis, zodat in mijn zoete Franse films inene explosies en schreeuwende soldaten op de achtergrond hadden.
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:03:23 #262
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_47540808
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Euh.. op sokken, boxershort en Tshirt (onder trui/ overhemd/ tshirt/ longsleeve) na heb ik kleding ook 3 dagen aan (broek zelfs een week)
    bunzing
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_47540999
    - Btw schijten op de badkamer en dan een putlucht achterlaten is ook een ongelofelijke no go. Heb ik het ooit toen ik wat jonger was bijna voor uitgemaakt. Tering jonge wat kunnen sommige gigantisch bouten
    JOHNNY HEITINGA
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:25:51 #264
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_47541463
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 11:03 schreef avotar het volgende:

[..]

bunzing
    Was genoeg.
    Een overhemd of trui is echt niet vies na een dag of 2 (mits geen transpirerend weer).
    Het word ranzig zodra de dingen als ondergoed, sokken en tshirt (/hemd, je weet wel, onder een trui en dergelijke) langer als 1 dag gedragen worden.
      donderdag 22 maart 2007 @ 11:41:19 #265
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_47541917
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 08:05 schreef Keltie het volgende:

[..]

Same here, voordeel is ook nog eens dat je kleren langer goed blijven.
    Ga maar eens een wollen trui iedere 3 a 4 dagen wassen dan is hij zo naar de bliksem.
      donderdag 22 maart 2007 @ 12:01:17 #266
    174167 Slagroompje
    Like whatever
    pi_47542515
    * Voor mijn verjaardag mij een gedicht overhandigen met teksten van Boudewijn de Groot erin. En dan nog zo dom zijn om te denken dat ik zoiets niet door heb.

* Vaak plagiaat plegen op andere website's, en het vervolgens publiceren op zijn site, om meer bezoekers te trekken en interessant gevonden te worden.

* Bij hem thuis alleen maar op de bank zitten, en cabaret kijken met zijn ouders. Als Ik dan even wegliep kwam hij me weer halen om te vragen of ik terugkwam. Ik voelde me naderhand dan altijd onbeschoft omdat ik het 'theekransje' met zijn ouders verstoorde door weg te lopen. Maar het was ronduit gezegd belachelijk om 3 á 4 uur met zijn ouders tv te kijken.

* Op vakantie mij alleen laten betalen, voor drankjes en andere dingen. Zodat ik op het einde van de vakantie nog maar zo'n 10 euro overhad en hij 100 euro, als het niet 200 was.

* Nooit uit zichzelf het initiatief nemen om mij te bellen. Hij vond het wel voldoende om afentoe wat oppervlakkig contact op msn te hebben. En als ik dan toch belde werd dat gezien als 'stalkerig'.

* Liegen over de domste dingen. En dan toch volhouden dat hij de waarheid sprak.

* Nooit willen praten, maar liever hand in hand tv kijken, of slapen. Want meneer was nogal snel moe na zo'n vermoeiende dag van niks doen.

* Denigrerend zijn tegenover beroepen die niet in zijn straatje passen. Denk hierbij aan de: kappersopleiding, bakker etc. Ik voelde mij dan ook altijd heel ongemakkelijk als ik bij zijn ouders aan de tafel zat te eten, aangezien het alleen maar ging over opleidingen.
    Spoiled girl..
    pi_47547687
    Ja nou het begon ook echt ranzig worden bij mij toen ik erachter kwam dat hij ook tevens die kleren die hij overdag aan had ook gebruikte als PYAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mijn reactie was, wat doe je nou in hemelsnaam????? doe je pyama aan
    antwoord: doe ik altijd, ik heb niet eens een pyama.... alsof dat de normaalste zaak van de werreld was.

Nou ik dacht echt even dat ik gek aant worden was....
    Heeft dringend een les opvoeding nodis!!!!!!
      donderdag 22 maart 2007 @ 14:39:35 #268
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_47547800
    Euh, jah.. Dat is wel ranzig...
    pi_47547875
    goh dank je wel dat je daar over eens bent. Want heb echt een tijdje bij gelopen van ben IK nu zo raar dan.....
    pi_47547902
    Hahaha die ex van jou was zwaar maf
    Wat doe je met zo'n mafketels?
    JOHNNY HEITINGA
    pi_47548291
    I know...
    De dag toen ik het uitmaakte.... een lach van m'n ene oor tot het andere en ik schreeuwde het letterlijk van vreugde
      Moderator donderdag 22 maart 2007 @ 15:05:20 #272
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_47548608
    Als ik die laatste berichten zo lees valt mijn ex best mee Hij was in ieder geval niet onhygiënisch, dat vind ik echt een grote afknapper
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      donderdag 22 maart 2007 @ 15:06:35 #273
    159644 ZoetZuurHapje
    Leven en laten leven
    pi_47548651
    mijn exen zijn niet voor niks mijn exen,het hoe en waarom hou ik lekker voor mezelf,doe niet aan modder smijten
    Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
    pi_47548767
    wat bij mijn ex mateloos frustrerend was, was dat als ik vroeg wat er was (zoon situatie waarin ik dan iets verkeerd had gezegt) en om dan vervolgens niets te zeggen... vraag je het nog een keer, komt er in eens een traan te voorschijn, gaat het hoofdje naar beneden (haar ervoor enzo) en dan nog een keer vragen wat er is. soms 5 a 6 keer vragen tot dat ik mn geduld een beetje begon te verliesen..waarop zij dan nog harder begon te janken. nou sorry dat kan een paar keer gebeuren, maar dan is de maat vol bij mij.
    dat was trouwens wel bij meer dingen zo, had je het over sex (ze was christelijk) en dan sloeg ze dicht.. ze kon zich gewoon niet uiten naar mij (na 1,5 jaar) was ronduit irritant.
    ow en ik ben trouwens niet christelijk..dus vloeken zat er ook nooit in. (maar dat was niet echt een irritatie, omdat ik nogal ver bij der vandaan woonde).

gelukkig kan mn huidige vriendin zich beter uiten, is veel knapper en veel beter in bed..kortom much beter
    Signature:
    Maximaal 4 regels
    pi_47549384
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 15:09 schreef watcher46 het volgende:
    wat bij mijn ex mateloos frustrerend was, was dat als ik vroeg wat er was (zoon situatie waarin ik dan iets verkeerd had gezegt) en om dan vervolgens niets te zeggen... vraag je het nog een keer, komt er in eens een traan te voorschijn, gaat het hoofdje naar beneden (haar ervoor enzo) en dan nog een keer vragen wat er is. soms 5 a 6 keer vragen tot dat ik mn geduld een beetje begon te verliesen..waarop zij dan nog harder begon te janken. nou sorry dat kan een paar keer gebeuren, maar dan is de maat vol bij mij.
    dat was trouwens wel bij meer dingen zo, had je het over sex (ze was christelijk) en dan sloeg ze dicht.. ze kon zich gewoon niet uiten naar mij (na 1,5 jaar) was ronduit irritant.
    ow en ik ben trouwens niet christelijk..dus vloeken zat er ook nooit in. (maar dat was niet echt een irritatie, omdat ik nogal ver bij der vandaan woonde).

gelukkig kan mn huidige vriendin zich beter uiten, is veel knapper en veel beter in bed..kortom much beter
    Klinkt eigenlijk wel als een lief meisje.
    Schoenentellend ziekpubliek.
    pi_47549973
    ex toen het uit was: "Ja je hebt nu zeker met die en die?"
    ik: ja klopt, hoezo?
    ex: vind je haar beter dan mij dan?
    ik: ja, doei

zoiets was ons laatste gesprek
    pi_47553038
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 15:26 schreef Petertje81 het volgende:

[..]

Klinkt eigenlijk wel als een lief meisje.
    der was ook verder niets mis met het desbetreffende meisje.. maar op een gegeven moment had ik er genoeg van (bijna 2 jaar) echt alles moest van mijn kant komen, en dat was op.. helaas pindakaas

quote van mn huidige vriendin, wat mn ex noooit zou zeggen: "doei lieverd ik hou kenker veel van je "
    mn ex was lief..maar een beetje te lief.. ja dat kan ook!
    Signature:
    Maximaal 4 regels
    pi_47553363
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Miss_Legend het volgende:
    Ja nou het begon ook echt ranzig worden bij mij toen ik erachter kwam dat hij ook tevens die kleren die hij overdag aan had ook gebruikte als PYAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    antwoord: doe ik altijd, ik heb niet eens een pyama.... alsof dat de normaalste zaak van de werreld was.

Nou ik dacht echt even dat ik gek aant worden was....
    Heeft dringend een les opvoeding nodis!!!!!!
    wtf is er zo erg aan dat hij geen pyama heeft.. Ok, shirts weer overdag aantrekken is wat overdreven, mits niet gewassen.
    burgerweeshuis
    "de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
    woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
    pi_47553648
    Mijn ex reageerde praktisch op alles met 'he? snapnie'

Jatte mijn grapjes.
    Bezorgde me een gebroken neus (En terecht, ik ben een naar meisje)
    Huilde zichzelf zachtjes in slaap.
    Maakte zich elke dag druk om zijn uiterlijk (hij probeerde de look a like van zijn niet identieke tweelingbroer te worden) Veranderde elke maand van stijl (rock, punk, alto)
    Zeer vermoeiend.
    Vertelde dagelijks dat ik te intelligent voor hem was, haalde zichzelf dus constant neer. (achteraf geef ik hem daar groot gelijk in)

Zo hypocriet als de tering. Ik neukte m na onze relatie af en toe nog wel eens, terwijl hij een nieuwe vriendin had (kwestie van niet alleen kunnen zijn) En dan zei hij zou nooit maar dan ook nooit zou vreemdgaan omdat zijn nieuwe vriendin zo hemels was. Als ik hem erop attendeerde dat wij met elkaar neukten vond hij dat dat niet telde.

En hij praatte tijdens de seks, bizar vervelend als je je inbeeld dat je het met een ander aan het doen bent *grijns*
    http://elinhuijboom.punt.nl/
    wanna rub mah puppeh?!
    pi_47561946
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 14:36 schreef Miss_Legend het volgende:
    Ik heb 's nachts ook nooit een pyjama aan, maar dezelfde kleren als overdag is gewoon ranzig. Pyjama's zijn voor "nette" logeernachten (bijvoorbeeld ziekenhuis), maar thuis slaap ik toch het liefst naakt.
    pi_47562298
    quote:
    Mijn ex reageerde praktisch op alles met 'he? snapnie'
    of...: "weet je...?"....ook zooooo irritant....
      donderdag 22 maart 2007 @ 22:04:53 #282
    90641 Uiteraard
    mooi hè ? alles.....
    pi_47563012
    quote:
    Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef gottegottegott het volgende:
    Irritante gewoontes zijn het niet echt maar wel irritante gebeurtenissen. Gelukkig is het alweer een tijdje geleden:

-Mijn ex raakte buiten zichzelf als ik bv. op een feestje iets te lang met een ander meisje praatte. Zelf vond ze het wel normaal om bij 'vrienden' te gaan logeren waaronder ook ex-en. Ik vertrouwde haar toen nog maar nadat het uit was wilde ze graag even langslopen met wie ze dan toch wel allemaal niet was vreemdgegaan. .

-Nadat het (weer eens een keer) uit was belde ze mij op haar vakantie vanuit de VS collect call om belangrijke dingen te bespreken. Mw. was een andere gozer tegengekomen en dat was misgegaan en dan zou ik op mijn eigen kosten haar gejank hierover moeten gaan aanhoren. Vervolgens heb ik het gesprek beeindigd heeft ze tot grote ergernis van mij en huisgenoten de hele avond en volgende ochtend geprobeerd toch collect call te blijven bellen (heb de gesprekken uiteraard niet geaccepteerd).

-Bij mijn ouders (toen ik daar nog woonde) binnen een paar uur tijd 21 berichten op het antwoordapparaat achterlaten of ik haar wel direct wilde terugbellen.

-Nooit geld hebben en vervolgens voor een vriend van haar (die zelf werk had) een reis boeken naar Spanje omdat meneer depressief was: de reden hiervan was dat hij op haar verliefd was en zij hem had afgewezen.
    dit herken ik wel. vooral ook als zaken waar ruzie om gemaakt is schijnbaar normaal gedrag is voor je ex, maar als jij het doet, breekt de pleuris uit.

manipulatief gedrag
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 maart 2007 @ 02:24:42 #283
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_47569837
    - zeiken
    - sjaggie doen
    - gtst kijken
    - huilen
    - geen eten in huis hebben
    - geen bier hebben
    - aanstellerij
    - altijd moe zijn
    - vroeg naar bed willen

Damn wat een horror eigenlijk
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_47570280
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
    vooral dat ene van dat "effe sjaggie" doen. jeemig. Had ze ook een tuinbroek aan of nie?
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
    pi_47570368
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 02:24 schreef paultjuhhh het volgende:
    - gtst kijken
    Brrrrr! Een soapmuts, dat lijkt me echt erg...
    I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 08:28:00 #286
    174167 Slagroompje
    Like whatever
    pi_47571097
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 05:20 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Brrrrr! Een soapmuts, dat lijkt me echt erg...
    Spoiled girl..
      vrijdag 23 maart 2007 @ 09:25:45 #287
    160381 dRobje
    Zweden! ^^
    pi_47571956
    jaloers zijn.. vervelend mens (achteraf )
    pi_47574038
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 09:25 schreef dRobje het volgende:
    jaloers zijn.. vervelend mens (achteraf )
    jammer alleen dat je het "vervelend mens" pas te laat er achter komt.....
    pi_47574742
    materialistisch zijn oftewel relatie meten aan de vracht cadeaus die gespendeert worden aan haar en dan ook nog bij vriendinnen concureren wat hun vriendje wel niet aan hen besteed. diep triest waar blijft de eigenwaarde en trots van de vrouw om financieel zelfstandig te staan.
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:13:25 #290
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_47574866
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:09 schreef celi het volgende:
    materialistisch zijn oftewel relatie meten aan de vracht cadeaus die gespendeert worden aan haar en dan ook nog bij vriendinnen concureren wat hun vriendje wel niet aan hen besteed. diep triest waar blijft de eigenwaarde en trots van de vrouw om financieel zelfstandig te staan.
    Noujah als je dat weet dan kun je daar ook op inspelen.
    Schijt hebben aan dat wijf. Haar alleen neuken voor ¤50 aan cadeautjes en als je haar beu bent: Opzouten HOER....

makkelijk zat

edit: Ik ken het wel anders om. Een vriendin van mij moet voor haar vriend alles betalen (lees veel wiet) omdat die sukkel te dom/lam/stond is om ook maar langer dan 1 week bij dezelfde werkgever te kunnen werken. En zij zich maar in de schulden werken....Echte liefde
    Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:18:33 #291
    155158 Pascal86
    Volvo for life
    pi_47575049
    Mijn ex vriendin ging haar exen bellen op de meest gekke tijden om ze te iriteren.

Nadat het uit was belde ze me een keer om te zeggen dat ze een vriendje had met een honda civic en dat hij wel ff tegen mij wou racen en die jongen echt zo het gas pedaal intrappen terwijl ze belde
    Ook belde ze me standaard om zaterdag 2 uur smorgens terwijl ik er om 5 uur uit moet

tot dat ze een keer huilend opbelde dat haar zoveelste vriendje haar had gebruikt voor sex en ze niet wist wat te doen en ze bleef zo lang aan de lijn tot haar beltegoed op was (ik had mijn telefoon onder mijn kussen gelegd en ze bleef maar praten )
    Because they will last that long.
    pi_47575167
    De mooiste van mijn ex was toch wel hoe belangrijk zijn drugsgebruik voor hem was. Ik ging op een gegeven moment studeren in een andere stad en zou elk weekend naar huis komen, voor hem natuurlijk. Dus dan belde ik op, maar dan had meneer op vrijdagavond vrienden over (lees: zich suf blowen), op zaterdagavond een feestje (lees: zich suf blowen, kutmuziek en drank) en op zondag moest ie werken en daarna had ie ook vrienden over en gingen ze gezamenlijk spacecake bakken.

En dat dan zo'n beetje vanaf het moment dat ik ging studeren, totdat hij (!!) het uitmaakte tijdens een zowaar semi-romantisch weekendje, op zondagochtend, in bed, al knuffelend.

Verder betaalde ik heel veel voor hem, want hij was altijd blut, maar allejezus wat gaf hij veel geld uit aan wiet en sigaretten (en dan vooral stiekem, want ik mocht het niet weten...)

En hij wilde altijd alles doen, grootse plannen. Een muziekinstrument spelen, kleding ontwerpen, een baan zoeken, school afmaken, kamer opruimen, leren koken. Ik heb hem heel erg gesteund in alles, maar hij heeft er nog nooit wat mee gedaan. En andersom werkt het natuurlijk niet zo he, je zal es enthousiast worden over iets dat ik doe...
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:22:51 #293
    160381 dRobje
    Zweden! ^^
    pi_47575209
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 10:46 schreef juon_jacket1 het volgende:

[..]

jammer alleen dat je het "vervelend mens" pas te laat er achter komt.....
    ach sommige zijn anders in een relatie
    pi_47575246
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:13 schreef Matty___ het volgende:

edit: Ik ken het wel anders om. Een vriendin van mij moet voor haar vriend alles betalen (lees veel wiet) omdat die sukkel te dom/lam/stond is om ook maar langer dan 1 week bij dezelfde werkgever te kunnen werken. En zij zich maar in de schulden werken....Echte liefde
    ik zou haast denken dat je het over mij hebt
    Mijn ex werd van twee scholen afgetrapt, werkte zo nu en dan als afwasser maar meestal ook maar gewoon niet (geen zin), en ik hoorde laatst dat ie bij een aantal uitzendbureaus (!) is ontslagen... En ik maar sponsoren, weg geld van mijn twee baantjes... en hij maar blowen...

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:25:56 #295
    52707 BunnyHunter
    Sterker door strijd!!
    pi_47575333
    quote:
    Op donderdag 22 maart 2007 17:21 schreef Dakota het volgende:

En hij praatte tijdens de seks, bizar vervelend als je je inbeeld dat je het met een ander aan het doen bent *grijns*
    Had dan gevraagt of ie niet een rollenspelletje wou doen
    Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
    Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:26:40 #296
    50623 Matty___
    Konichiwa Bitches
    pi_47575361
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Mijn ex werd van twee scholen afgetrapt, werkte zo nu en dan als afwasser maar meestal ook maar gewoon niet (geen zin), en ik hoorde laatst dat ie bij een aantal uitzendbureaus (!) is ontslagen... En ik maar sponsoren, weg geld van mijn twee baantjes... en hij maar blowen...

* Matty___ checkt fotoboek. Leeftijd klopt wel
      vrijdag 23 maart 2007 @ 11:28:32 #297
    52707 BunnyHunter
    Sterker door strijd!!
    pi_47575436
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:23 schreef innepin het volgende:

[..]

en hoelang heb je dat dan gedaan?
    Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
    Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 23 maart 2007 @ 11:29:28 #298
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_47575467
    Wat is er trouwens mis met een paar dagen bep. kleding aan te hebben, doen alle vrouwen hier elke dag van kleding wisselen dan, weet wel cker dat er veel mannen een paar dagen kleding aan hebben hoor !
    Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
    pi_47575513
    quote:
    Op vrijdag 23 maart 2007 11:28 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

en hoelang heb je dat dan gedaan?
    dit soor dingen doe je altijd TE lang....
    pi_47575894
    mijn ex is een heks.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')