hihi, klinkt als een ongelofelijk domme wereldvreemde en onvolwassen bitch, met alles wat mannen verafschuwen kunnen aan vrouwen.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:27 schreef moelan0e het volgende:
hihi, klinkt als een pittig ding
quote:- Dreigen met zelfmoord en stalken als ik het uit zou maken. Try me baby.
Oh nog niet, maar als hij het zo voelde moest ie dat maar lekker doen, dus heb ik het meteen toen hij dat zei, uitgemaakt. Ik laat me niet (nog langer) manipuleren.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...weleens mee gemaakt dan...?
![]()
en ik dacht dat alleen vrouwen zo kleinzielig konden zijn....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:58 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Oh nog niet, maar als hij het zo voelde moest ie dat maar lekker doen, dus heb ik het meteen toen hij dat zei, uitgemaakt. Ik laat me niet (nog langer) manipuleren.
En wat ik dacht dat zou gebeuren, gebeurde ook.... helemaal niks. Oh trouwens dat stalken misschien, ik krijg nog af en toe een telefoontje van een ex in tranen... wat ook alweer zo'n irritante gewoonte was, meer huilen dan ikzelf, fucking pussy.
Ja en ik hoef ook helemaal geen alpha-mannetje hoor, verre van... maar hij was een ander uiterste waar ik me ook niet meer mee in zal laten. Want als ik, met al mijn vrl. onhebbelijkheden, de meest rationele, volwassene en zekere ben in de relatie zit er iets helemaal fout.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en ik dacht dat alleen vrouwen zo kleinzielig konden zijn.......zo te zien kunnen manen er ook wat van...
!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:08 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ja en ik hoef ook helemaal geen alpha-mannetje hoor, verre van... maar hij was een ander uiterste waar ik me ook niet meer mee in zal laten. Want als ik, met al mijn vrl. onhebbelijkheden, de meest rationele, volwassene en zekere ben in de relatie zit er iets helemaal fout.![]()
Waarom staat dan in al die damesbladen dat vrouwen een man willen die in touch is met zijn vrouwelijke kanten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:08 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Ja en ik hoef ook helemaal geen alpha-mannetje hoor, verre van... maar hij was een ander uiterste waar ik me ook niet meer mee in zal laten. Want als ik, met al mijn vrl. onhebbelijkheden, de meest rationele, volwassene en zekere ben in de relatie zit er iets helemaal fout.![]()
Waarom lees jij vrouwenbladen?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom staat dan in al die damesbladen dat vrouwen een man willen die in touch is met zijn vrouwelijke kanten?
Bah wat een vies ranzwijfquote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:25 schreef potatohead het volgende:
1.Ze had regelmatig een vuile onderbroek aan,ze deed het niet schoon maken na het toilet(even netjes zeggen)dus tijdens de sex zag ik dat en was gelijk over bah bah.
2.Weinig zin hebben in sex hebben,1per week was veel.kwam door de medicijnen zegt ze dan terwijl ze nu er op los naait(zeggen ze),maar af en toe wilde ik ook niet(zie hierboven)
3.Elke dag bij haar moeder op bezoek en dan nog eisen dat ik elke dag meega,terwijl we zelden wij samen naar mijn ouders gingen.
4.Nooit me uit willen of andere leuke dingen doen,dus vaak op een zaterdagavond gewoon boring op de bank domme films kijken.
5.Vaak scheten laten en dan ook nog om lachen.
6.Ze dacht dat ze alles goed kon vooral met koken,was niet te pruimen en vaak aangebrand.
Tja dit was het wel zo'n beetje.
Hoe heb ik het zolang volgehouden met d'r
Misschien omdat de meeste mannen afwijken richting botte eikel, in welk geval iets meer vrouwelijkheid gewenst is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom staat dan in al die damesbladen dat vrouwen een man willen die in touch is met zijn vrouwelijke kanten?
Geloof ik niets van, volgens mij staat er alleen maar niets met de werkelijkheid te maken hebbend geraaskal in die bladen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:12 schreef oddman het volgende:
[..]
Misschien omdat de meeste mannen afwijken richting botte eikel, in welk geval iets meer vrouwelijkheid gewenst is.
Goede reden man ....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:15 schreef valek het volgende:
kutwijf wilde niet slikken
Welke ziel?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef Jitse het volgende:- ze vond het niet leuk op't einde dat ik nog bij haar thuis kwam: 'ik stapte met vuile voeten in haar ziel'
quote:
Nou een kutwijf dat niet wilt slikken.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef valek het volgende:
[..]
![]()
wat bedoel je,
of zit je mij te stangen met je ondertitel?
wel een irritantje gewoonte dat ze dat niet deed.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nou een kutwijf dat niet wilt slikken.
Zal vast geen zwaar serieuze relatie zijn geweest dan![]()
Nja kan er goed mee leven mocht ze het niet doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef valek het volgende:
[..]
wel een irritantje gewoonte dat ze dat niet deed.
is dat dan verplicht.....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef valek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:24 schreef valek het volgende:
[..]
Nee niet verplicht, het gaat toch om irritante gewoontes van exen of niet dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:38 schreef Document1 het volgende:
[..]
Voor een puberaal jochie van 15 mischien![]()
![]()
ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:43 schreef valek het volgende:
[..]
Nee niet verplicht, het gaat toch om irritante gewoontes van exen of niet dan?
En ik vond het irritant dat ze het niet deed. Is dat nu zo moeilijk te snappen?
Ik, want jij reageert op mij,quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:47 schreef Document1 het volgende:
Wie zegt dat ik het over jou heb![]()
iig on topic: Mijn T-Shirts lenen die daarna helemaal uit model zijn
juist wel, is al weer 4 jaar geleden dat ik iets met haar had. Ik ben zelfs blij dat ik iets met haar had, ik weet nu wat voor type ik niet wil. hahaquote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:48 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
ja.
Je bent nog niet over je verlies heen he?![]()
My name is Bond, James Bond.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef MaLo het volgende:
Eén van mijn exen was vreselijk irritant. Ik was 15, hij was 19 geloof ik.
Hij vond mij kinderachtig. Als ik met een vriendin rondhing op zo'n cool hoog klimrek in de speeltuin, zei hij dat ik dat niet moest doen. Dat paste niet bij mij. Hij kende me net een wéék!! Hoe weet hij nou wat bij mij past!
Tevens stelde hij zich zooo overdreven voor aan iedereen. Hai. Ik ben <voornaam>. <voornaam> <achternaam>. A la James Bond, maar dan nét anders: "James. James Bond"
Ook stond hij om de haverklap bij mij aan de deur, echt irritant vaak. Gemiddeld 3x per dag zeg maar.
Na 6 dagen heb ik hem gedumpt. Ik ben nog nooit zo stapelgek geworden van iemand. En hij was nog nooit zo stapelgek óp iemand geweest, zei de arme ziel.
Ze zegt toch net andersquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
My name is Bond, James Bond.
Achter Voor Achter.
maar we begrijpen je bedoeling
Wat maakt dat nou uit? Zegt dat iets over jouw intelligentie of over zijn manier van praten?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef ikdenkkris het volgende:
.
- Verwachte dat je zijn gedachtengang kon volgen (als we het bijv. over iets op tv hadden kon hij een link leggen met een band die hij 3 jaar geleden had gehoord en ging ervan uit dat ik dat begreep).
.
En hoe is je huidige vriend?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef ikdenkkris het volgende:
- Hij kon mijn mening absoluut niet respecteren (Hij hoeft het er niet mee eens te zijn, absoluut niet, maar laat me in m'n waarde!)
- Hij sliep letterlijk als een lijk, op zijn rug met zijn handen op zn schoot.
- Zocht nooit toenadering. Ik hoef echt niet de hele dag hand in hand te lopen en te kleffen, maar af en toe een kusje als we alleen zijn vind ik toch echt niet raar.
- Schoor zijn sik (waar ik al bijna een half jaar over zeurde) pas af toen zijn buurmeisje waar hij achteraf verliefd op bleek te zijn het vroeg.
- Vond het tof om te doen of hij een tweede persoonlijkheid had.
- Dacht dat hij geweldig gitaar kon spelen en kon nergens anders over praten.
- Verwachte dat je zijn gedachtengang kon volgen (als we het bijv. over iets op tv hadden kon hij een link leggen met een band die hij 3 jaar geleden had gehoord en ging ervan uit dat ik dat begreep).
- Hadden een te verschillende muzieksmaak, maar hij mocht van mij wel naar muziek luisteren, maar bij mijn muziek ging hij zogenaamd over zijn nek.
Ik weet weer precies waarom het een ex is.
Nou, ik vond het behoorlijk irritant wanneer we ergens over aan het praten waren en hij ineens over iets anders begon, dat hij geïrriteerd raakte als ik het verband niet begreep. Dat heeft niets met mijn intelligentie te maken, maar met zijn gedachtengang.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:05 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Zegt dat iets over jouw intelligentie of over zijn manier van praten?
komt heel bekend voor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:49 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Nou, ik vond het behoorlijk irritant wanneer we ergens over aan het praten waren en hij ineens over iets anders begon, dat hij geïrriteerd raakte als ik het verband niet begreep. Dat heeft niets met mijn intelligentie te maken, maar met zijn gedachtengang.
Zo zit mijn gedachtengang ook vaak in elkaarquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:49 schreef ikdenkkris het volgende:
[..]
Nou, ik vond het behoorlijk irritant wanneer we ergens over aan het praten waren en hij ineens over iets anders begon, dat hij geïrriteerd raakte als ik het verband niet begreep. Dat heeft niets met mijn intelligentie te maken, maar met zijn gedachtengang.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:19 schreef Nnelis het volgende:
Achter alles dat ik zeg het stopwoord "echt he" gebruiken
Op een terras met 30 gragen een "yoghi" bestellen![]()
Bij het uitgaan nooit uit haar zelf betalen
Zoenen als een wasmachine
Had zelden wat te melden, en deed er ook geen moeite voor
Heb wel eens langere relaties gehad![]()
Toen al?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:22 schreef Jitse het volgende:
Die laatste quote was de druppel
De seks zal wel goed zijn geweest?quote:Maar nu snap ik even niet meer waarom ik haar zooo geweldig vond en nog wel een beetje vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |