abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:52:00 #51
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45071887
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 22:30 schreef Michellee het volgende:

[..]

Goh volgens mij kan je ex hier wel posten dat haar ex overal om kon zeuren, zelfs om de kleinste dingetjes...
Dan zou het pas echt interessant worden ja! ik bedoel, we horen hier natuurlijk alleen maar heel eenzijdige verhalen, waardoor je de indruk kan krijgen dat de posters zelf totaal niets te verwijten valt. Zou toch mooi zijn bij een aantal irritatie-lijsten de tegen-lijst van genoemde ex te lezen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45072778
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef fs180 het volgende:
- kaal brood eten.. dus zonder beleg..
Verschrikkelijk!
quote:
- de meest vreselijkste tv programmas kijken.. zoals temtation island ofzo? wat je echt niet bij haar zou verwachten..
Kutprogramma, ben ik met je eens maar vrouwen kijken dat soort programma's nou eenmaal liever. Ik zeik ook niet dat mijn vriendin geen voetbal kijkt, zolang ik het maar mag kijken.
quote:
- dr haar vastzetten met elastiekje als ze gaat slapen, en overdag altijd los dragen..
Het is maar waar je je aan ergert....
quote:
- douchen voorhet slapen gaan.. (snap echt niet waarom mensen dat doen..
Heerlijk toch, lekker loom van de warme douche je nest in kruipen.
quote:
- t-shirt 2x dragen
Ik draag ze soms wel 5 keer
quote:
- nooit meer dan 2 biertjes drinken.
Jammer, maar om het nou irritant te noemen.
quote:
- een plastic zakje over dr fietszadel, zelfs als het niet regent of whatever.. en als dat zakje kapot is.. een nieuwe erop
Misschien is haar zadel half gaar...
quote:
- te lui om naar mijn huis te komen (6 min fietsen) maar wel elke ker zowat eisen dat ik naar haar kwam..
Dat is idd irritant.
quote:
- nooit tot laat op blijven, standaard elke dag om 11uur slapen
Elke dag voldoende slaap pakken is prima, al wordt het wel saai als je ook in het weekend of vakantie nooit eens van je ritme afwijkt...

Over het algemeen vind ik dat je je aanstelt eerlijk gezegd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45072838
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef MM-Luna het volgende:
Een van mijn exen had ook een vreemd iets. Hij was pissig op negers en turken enzovoorts omdat die altijd van die blonde meisjes als vriendin hadden en hij niet.

Tja.
Ipv dat hij pissig op jou is omdat jij je haar niet blondeert!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:14:06 #54
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45076622
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef vamos1 het volgende:

[..]

dat eerste is zo friggin' herkenbaar...
staan gvd een meter van een patatkraam.. "of ik mee kan lopen om een patatje te halen"
maar bij het uitmaken o.a. zeggen dat je zelf wil ervaren uit te gaan met vriendinnen enzo...
zie je haar het weekend daarop in een (gvd je eigen stam-)kroeg met een vriendin, gaat ze me de volgende ochtend huilend bellen dat ik haar negeerde
wtf.. ik zei je toch gedag? "maar je kwam niet eens even met me praten" je wilde toch met je vriendin uitgaan, ZONDER mij "maar dan kan je toch wel even met me komen praten?" JIJ wilde dat toch niet en anders kun je toch naar mij toekomen, aangezien JIJ het uitmaakte o.a. daarom "ja maar jij kan dat toch ook"

de plaat wasis echt 3 meter dik, van titanium, geintegreerd in der kop
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef vamos1 het volgende:

[..]

ze maakte het uit toen ze 17 was

en het meest kinderachtige dat ze gedaan heeft: Haar moeder laten bellen omdat zij niks meer met mij te maken wilde hebben/niet meer met me wilde praten/niet meer wilde zien/geen contact meer wilde..

en dan DE DAG ERNA via internet priveberichten sturen naar mij via mijn eigen website en dan vragen gaan stellen over diezelfde website.... ......Full ban en dan een paar weken daarna vriendenjes vragen of ik haar ajb weer wil unbannen
dat was echt de emmer die de druppel deed overlopen..

het raarste: zeggen dat je het voornamelijk uitmaakt omdat IK blow, om haar vervolgens 2 weken later in een kroeg bij haar nieuwe vriend(je) op schoot te zien zitten met een joint in haar hoofd
volgens mij was het bedoeld om mij jaloers te maken ofzo, maar dat pakte uit in een "fuck jou, hypocriete achterlijke domme kuthoer, ik hoef nooit en te nimmer ook maar iets met je te maken te hebben, ga dood ofzo.. ik blij, wereld nog blijer"

het was overigens wel leuk om in de bioscoop te staan, naar een zaal te gaan, haar zien staan om kaartjes af te scheuren (baantje) en dan JUIST bij haar in de rij natuurlijk....zij mij negeren, ik dat kaartje in der smoel houden, iedereen haar aankijken omdat ze me echt overdudielijk negeerde, en dan zeggen "scheur mijn kaartje, doe je werk bitch" (lees pump my gas bitch )

even ter verduidelijking: zij zit me allang niet meer dwars, wat ze geflikt heeft wel..
zou der met genoegen een keer terugpakken, zo openbaar mogelijk ghehe
En ze was 17.. PEDO!!!

En Hoe oud is ze nu?
If I had a Hammer...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 16:19:02 #55
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_45076815
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic dit Ik heb er ook een paar:

- Mij ervan beschuldigen dat ik een moederskindje was omdat ik veel van mijn ouders kreeg. Hij woonde toen op zijn 23ste nog bij zijn ouders thuis (ik was toen 18)
- Wel verwachten dat hij hetzelfde van mijn ouders zou krijgen als ik. Ik kreeg een keer 1000 gulden voor kerst van mijn ouders, hij was toen pisslink dat hij dat niet kreeg
- Een half jaar bij mijn ouders wonen en daar alles te eten, mee uit eten te gaan enz. zonder daar ooit voor te bedanken en er iets voor terug te doen. Als mijn moeder eens vroeg om een klusje was meneer daar veel te lui voor
- Het na 4 jaar uitmaken per mail

Ben blij dat ik van hem af ben
Goddamnit!! Je weet ze wel uit te zoeken.
If I had a Hammer...
pi_45080767
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat het voor degene die je achterlaat wel degelijk VOELT als vreemdgaan, als je acuut na de breakup alweer een ander hebt.

Ik begrijp heus wel dat jij het rouwproces en het afscheid nemen al eerder in stilte en misschien onbewust hebt gedaan, waardoor je bij de breakup al veel verder bent in je verwerking dan de ex en dat je vervolgens veel sneller openstaat voor wat nieuws... zeker als die al in de coulissen staat te popelen!

Maar geredeneerd vanuit de positie van de ex (die ik dus was) wint de emotie het in eerste instantie van deze ratio en voelt het dus heel erg als vreemdgaan. Alsof het allemaal niets heeft voorgesteld.
Nou, eentje er van dumpte MIJ ueberhaupt en de ander had 0,0 interesse in mij, dwz, 1x in de week mekaar zien werd hem al te moeilijk want dan moest hij een avond blowen met z'n vrienden missen.
Ik denk niet dat er ueberhaupt sprake was van een rouwproces, ik ben niet het type dat over zo iets zit te kniezen. En ik ben al helemaal niet het type dat op jongens valt die denken zoals jij nu doet, dus je moet ook je eigen gevoelens niet op mijn exen toe gaan passen. 2 van mijn 3 serieuze exen hadden sowieso binnen een maand iemand anders (en die derde was dus die ene die het zelf uitmaakte).

En eentje ervan (die ene die zo veel blowde) heb ik pas verteld dat ik een nieuwe relatie had toen hij zelf een nieuwe relatie had en daar al helemaal op gefocussed was.
pi_45082486
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef Sessy het volgende:
de ander had 0,0 interesse in mij, dwz, 1x in de week mekaar zien werd hem al te moeilijk want dan moest hij een avond blowen met z'n vrienden missen.
Is dat niet een beetje overdreven? Zoals het er zo staat komt het op mij over dat jullie elkaar gemiddeld minder dan 1 keer per week zagen en dan nog niet van harte. Dan had je geen "relatie" maar was je zijn neukpop, en dan nog één die hij blijkbaar niet de moeite waard vond. Dat zou ik niet eens een ex noemen eerlijk gezegd.
pi_45084211
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:33 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

Ja.. helaas wel.
* Paddokingnr1 ziet het al voor zich:
De ex van MM-Luna in deze topic: Ze was niet blond
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:07:36 #59
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45085439
Eén van mijn exen was vreselijk irritant. Ik was 15, hij was 19 geloof ik.
Hij vond mij kinderachtig. Als ik met een vriendin rondhing op zo'n cool hoog klimrek in de speeltuin, zei hij dat ik dat niet moest doen. Dat paste niet bij mij. Hij kende me net een wéék!! Hoe weet hij nou wat bij mij past!
Tevens stelde hij zich zooo overdreven voor aan iedereen. Hai. Ik ben <voornaam>. <voornaam> <achternaam>. A la James Bond, maar dan nét anders: "James. James Bond"
Ook stond hij om de haverklap bij mij aan de deur, echt irritant vaak. Gemiddeld 3x per dag zeg maar.

Na 6 dagen heb ik hem gedumpt. Ik ben nog nooit zo stapelgek geworden van iemand. En hij was nog nooit zo stapelgek óp iemand geweest, zei de arme ziel .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_45091935
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje overdreven? Zoals het er zo staat komt het op mij over dat jullie elkaar gemiddeld minder dan 1 keer per week zagen en dan nog niet van harte. Dan had je geen "relatie" maar was je zijn neukpop, en dan nog één die hij blijkbaar niet de moeite waard vond. Dat zou ik niet eens een ex noemen eerlijk gezegd.
Nou nee eerst zagen we mekaar veel en veel meer (4x in de week of zo?) en ten tweede was ik een stuk ouder dan hij en was mijn behoefte aan seks groter dan de zijne geloof ik. Maar dat is dus ook precies de reden dat ik zeg dat 't niet uitmaakte dat er dus maar een week tussen zat vervolgens en zo, dat er geen emotionele attachment meer was, van zijn kant niet, van mijn kant al helemaal niet.
pi_45091967
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef MaLo het volgende:
Na 6 dagen heb ik hem gedumpt. Ik ben nog nooit zo stapelgek geworden van iemand. En hij was nog nooit zo stapelgek óp iemand geweest, zei de arme ziel .
Van jou, of van 't beeld dattie van jou had?
  zondag 7 januari 2007 @ 14:36:57 #62
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_45108242
Damn, sommige mensen zijn echt de weg kwijt als ik dit zo lees. Ik blijf me verbazen hoe mensen bij elkaar kunnen blijven onder sommige omstandigheden
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_45108394
quote:
Hij vond mij kinderachtig. Als ik met een vriendin rondhing op zo'n cool hoog klimrek in de speeltuin, zei hij dat ik dat niet moest doen. Dat paste niet bij mij. Hij kende me net een wéék!! Hoe weet hij nou wat bij mij past!
Tevens stelde hij zich zooo overdreven voor aan iedereen. Hai. Ik ben <voornaam>. <voornaam> <achternaam>. A la James Bond, maar dan nét anders: "James. James Bond"
Ook stond hij om de haverklap bij mij aan de deur, echt irritant vaak. Gemiddeld 3x per dag zeg maar.

Jij noemt iemand waar je 6 dagen iets mee had al een ex? Rond de maand vind ik toch wel minimum, anders is het gewoon een flirt
[url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  zondag 7 januari 2007 @ 14:48:45 #64
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45108649
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:41 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Jij noemt iemand waar je 6 dagen iets mee had al een ex? Rond de maand vind ik toch wel minimum, anders is het gewoon een flirt
Voor mij is die grens anders. Als ik alleen maar wat heb geflikflooid met iemand, is het voor mij een flirt. Met deze jongen deed ik toch wel meer dan alleen een avondje rotzooien. Bovendien sprak hij altijd (nou ja, 6 dagen dus ) over onze "relatie". Ook zo'n term waar je als 15 jarige op zit te wachten .
Nee, dit was voor mij meer dan een flirt. Was het maar bij een flirt gebleven, dan had ik me heel wat minder geërgerd .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zondag 7 januari 2007 @ 14:50:00 #65
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_45108697
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef Sessy het volgende:

[..]

Van jou, of van 't beeld dattie van jou had?
Uiteraard van het totaal onrealistische beeld dat hij van mij had. Die jongen was echt verblind door verliefdheid.

Hij is overigens de enige ex waar ik me echt kapot aan heb geergerd. De rest waren gewoon leuke jongens, waar ik op een gegeven moment toch de "klik" niet meer mee had.
pi_45132709
ff een tvp, morgen reageer ik wel
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 8 januari 2007 @ 02:53:24 #67
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_45133334
Ik: jongen
Zij: meisje

Zo af en toe door een zin het woord 'ouwe' gooien in een gesprek
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
  maandag 8 januari 2007 @ 08:40:25 #68
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_45134740
quote:
Op maandag 8 januari 2007 02:53 schreef tommie_b het volgende:
Ik: jongen
Zij: meisje

Zo af en toe door een zin het woord 'ouwe' gooien in een gesprek
uhhh, dat's gewoon dialect (beetje Amsterdams)
Ik heb het ook constant over, pik, gap, ouwe, kerel, etc.

maar oké, na het nogmaals overdacht te hebben als je het tegen je chikie of je kereltje zegt is het idd wel eri.
Ik hou het meestal ook maar bij de moesie moesie naamjes.
Maar ook die niet te veel want anders word het te klef.
Dwannie is like god is rubbing your tummy
  maandag 8 januari 2007 @ 19:15:22 #69
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45152465
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:40 schreef Dwan het volgende:

[..]

uhhh, dat's gewoon dialect (beetje Amsterdams)
Ik heb het ook constant over, pik, gap, ouwe, kerel, etc.

maar oké, na het nogmaals overdacht te hebben als je het tegen je chikie of je kereltje zegt is het idd wel eri.
Ik hou het meestal ook maar bij de moesie moesie naamjes.
Maar ook die niet te veel want anders word het te klef.
Amsterdams Ouwe !

Pik, gap, kerel, gozer kan ik nog hebben, maar ouwe?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_45156263
Ik heb er eentje gekend die het nog verder verbasterde tot Ouwess...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 04:52:04 #71
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168477
Af en toe ouwe zeggen is echt fokkin irritant?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:42:24 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45168721
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 04:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Af en toe ouwe zeggen is echt fokkin irritant?
You bet your ass on it...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 9 januari 2007 @ 06:51:28 #73
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45168777
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja maar, af en toe, een keer, kom op zeg?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45170985
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 06:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

hey... OUWE

mhéhéhéhéhéhéhéhéhéhé
[url=&amp;quot;http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9&amp;quot;][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 10:36:28 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45171193
*Aanvulling doet*

• Jaloers zijn op m'n beste vrienden (omdat ik aandacht aan hen besteedde), tot op het punt dat ik hun naam nog amper kon noemen zonder dat ie geïrriteerd raakte.
  • Het nalaten het voor me op te nemen als zijn ouders op me zitten te fitten. Meneer zat ernaast en hield zijn bek stijf dicht.
  • Het feit dat ie me geen minuut uit z'n blikveld liet (vleiend in het begin, maar op het laatst was ik alleen in het toilet veilig)
  • Het afsluiten van mìjn msn-vensters, omdat hij niet wilde dat ik chatte met (mannelijke) vrienden.

En ja, ik heb 'm gedumpt. Via de telefoon. Hij verdiende imho niet beter.
    Gelukkig ontwikkelde ik snel betere smaak, al heb ik het te doen met z'n huidige vriendin
  • (Un)masking for the greater good.
    pi_45184027
    Altijd als ik de waterkoker gebruikte moest ik die van haar, als het water kookte en de waterkoker uitsloeg, nog even laten staan en pas na 10 seconden er af halen.. Ik weet nog steeds waarom, maar ze maakte er ALTIJD heissa van
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
    pi_45184364
    Omdat de bacteries pas na 10 seconden sterven. Niet dat dat nodig is, dat is alleen in ontwikkelingslanden nodig waar ze het water niet bewerken of onvoldoende. En je maagzuur kan veel doden hoor. Ik heb in Rusland een jaar lang ongekookt water gedronken en ik kreeg er niks van, terwijl de plaatselijke bevolking heel angstvallig het water eerst doorkookte altijd.
      dinsdag 9 januari 2007 @ 19:02:20 #78
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_45186264
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
    Altijd als ik de waterkoker gebruikte moest ik die van haar, als het water kookte en de waterkoker uitsloeg, nog even laten staan en pas na 10 seconden er af halen.. Ik weet nog steeds waarom, maar ze maakte er ALTIJD heissa van
    Ah zo heb ik een ex die haar Senseo, of all things, onderhand bijna met haar leven beschermde.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
    pi_45186326
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef arneaux het volgende:

[..]

Ah zo heb ik een ex die haar Senseo, of all things, onderhand bijna met haar leven beschermde.
    koffie is ook heilig
    "Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
    "You go to heaven for the climate and hell for the company"
    pi_45196432
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 10:36 schreef Natalie het volgende:
    *Aanvulling doet*

• Jaloers zijn op m'n beste vrienden (omdat ik aandacht aan hen besteedde), tot op het punt dat ik hun naam nog amper kon noemen zonder dat ie geïrriteerd raakte.

• Als je meer aandacht besteed aan vrienden dan je relatie zit er iets wel fout... maar hun namen niet meer mogen noemen gaat wel ver ja.
    quote:
  • Het nalaten het voor me op te nemen als zijn ouders op me zitten te fitten. Meneer zat ernaast en hield zijn bek stijf dicht.
  • Misschien krijgt hij wel spanks als hij tegen zn ouders in gaat
    quote:
  • Het feit dat ie me geen minuut uit z'n blikveld liet (vleiend in het begin, maar op het laatst was ik alleen in het toilet veilig)
  • Het afsluiten van mìjn msn-vensters, omdat hij niet wilde dat ik chatte met (mannelijke) vrienden.

En ja, ik heb 'm gedumpt. Via de telefoon. Hij verdiende imho niet beter.
    Gelukkig ontwikkelde ik snel betere smaak, al heb ik het te doen met z'n huidige vriendin
  • En da's wel irritant ja

't enige wat ik eigelijk van mn ex vreselijk irritant vond was dat ze altijd echt superduidelijk iets liet lijken, maar het nooit rechtdoorzee zei. Beetje eromheen draaien altijd.
    Lambo of Rekt
      woensdag 10 januari 2007 @ 09:28:34 #81
    19431 Dwan
    Likken als lassie
    pi_45203419
    quote:
    Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Amsterdams Ouwe !

Pik, gap, kerel, gozer kan ik nog hebben, maar ouwe?
    hehehe Luister OUWE je wordt gewoon geFOKt waar je bij staat........................

geintje.........kerel, en uhhhhh ontspannen hè.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
      woensdag 10 januari 2007 @ 09:56:21 #82
    28442 Natalie
    Borrelnootje
    pi_45203977
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef EggsTC het volgende:

Als je meer aandacht besteed aan vrienden dan je relatie zit er iets wel fout... maar hun namen niet meer mogen noemen gaat wel ver ja.
    Ieder beetje tijd wat ik aan m'n vrienden besteedde vond hij teveel. Hij was ontzettend jaloers...
    quote:
    Misschien krijgt hij wel spanks als hij tegen zn ouders in gaat
    Ben jij gek. Het was een mamma's-kindje.
    quote:
    't enige wat ik eigelijk van mn ex vreselijk irritant vond was dat ze altijd echt superduidelijk iets liet lijken, maar het nooit rechtdoorzee zei. Beetje eromheen draaien altijd.
    Hahaha, ja, dat zijn vrouwen soms wel een beetje idd.
    Die hopen dat 'hij de hint wel snapt', terwijl het recht voor z'n raap zeggen veel beter werkt.

Voorbeeld:

Zij: *Zucht steun* Net de afwas gedaan, en nu moet ik ook de hond nog uitlaten... *zucht*

==> Ze bedoelt: Ik ben moe en heb al genoeg gedaan. Ga jij maar een blokje om met de hond.

Als ze dat nu gewoon zegt...! Maar nee, zo zijn vrouwen idd niet. Dat trekje heb ik ook nog wel eens
    (Un)masking for the greater good.
    pi_45208992
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

koffie is ook heilig
    Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
    Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
      woensdag 10 januari 2007 @ 15:07:03 #84
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_45212758
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 19:04 schreef PeuRac het volgende:

[..]

koffie is ook heilig
    Ja maar niet, ik-ontplof-omdat-er-een-krasje-op-het-apparaat-zit-heilig.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      donderdag 11 januari 2007 @ 14:29:31 #85
    165237 Leef
    Sunny side up!
    pi_45248443
    weggaan
    pi_47338222
    Blijft een leuk topic dit Helaas heb ik dit soort verhalen niet.. tenzij ik het uit ga maken (want dan kan ik wel iets verzinnen )
    Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
    pi_47338403
    Sommige dingen zijn zo herkenbaar ...
    Who is it?
      vrijdag 16 maart 2007 @ 17:38:54 #88
    94676 Garisson72
    weten is weten dat je nix weet
    pi_47343405
    quote:
    Op vrijdag 16 maart 2007 15:07 schreef R-Tech het volgende:
    Blijft een leuk topic dit Helaas heb ik dit soort verhalen niet.. tenzij ik het uit ga maken (want dan kan ik wel iets verzinnen )
    in dat geval kunnen we het topic ook wat rekbaarheid meegeven misschien?
    Van mij mag je ook wel over je huidige partner spuien.

All in favor say 'aye'?
    Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
    pi_47360044
    ik heb er nog eentje...kwam een keer bij dr thuis en trof haar huilend aan.:

Wat is er?
    - Mijn leven is zo zwaar
    He meid het komt allemaal wel goed, vertel roepdeman eens wassup..
    - Ja mijn ouders laten mij de was doen in huis en het dan óók nog eens ophangen!

En dat overdreven reageren kwam weleens eens vaker voor, misschien wilde ze interessant blijven maar het was verdomde irritant kan ik je zeggen! Maar Aye voor hedendaagse irritante gewoontes
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
      zaterdag 17 maart 2007 @ 04:00:14 #90
    165237 Leef
    Sunny side up!
    pi_47360168
    Sessy maar sorry.. sletty.
    pi_47360196
    Hmmz heul lang geleden toen ik nog een jong broekie was werd ik midden in de nacht wakker gemaakt door mijn toemalige vriendin (we hadden dik 2 jaar wat)

Ze was aan het huilen, dus ik vroeg uiteraard wat er was. Ik zag ook dat ze boos was. Had ze dus in mijn slaap tussen mijn 'dagboekbrieven' zitten snuffelen en daar vond ze een ongedateerde brief, waarvan ik zelf het bestaan al lang vergeten was, waarin iets stond in de richting van 'ben ik nou verliefd op .... omdat ze op .... (andere ex) lijkt, of hou ik echt met heel mijn ziel van haar...'

Die brief had ik geschreven voor we uberhaubt iets kregen.

Dat ze in mijn dagboekbrieven stiekem zat te lezen mocht ik uiteraard niets van zeggen.
    Dat ze enkele maanden later met een fles champagne binnenkwam, omdat ze haar rijbewijs had gehaald, mocht ik ook niets van zeggen.

Niet dat het erg is dat ze haar rijbewijs haalde, maar ze vond het na 2 en een half, bijna 3 jaar relatie niet nodig om mij te vertellen dat ze uberhaubt examen had!

Mja, toen was SantaX geen happy camper.

Oh nog eentje van haar... Ze woonde in A'dam (studeren) ik in de buurt van Maastricht. Versprak ze zich aan de foon dat ze bij een andere jongen was blijven slapen... Ik heb daar uiteraard niets van gezegt. Wel diezelfde week nog vreemdgegaan met gitaarleerling van me. En toen ze dat weekend kwam allemaal zinspelige gemaakt erop, tot ze begon te janken. En ik te lachen
    Heb uiteraard verteld dat ik ook was vreemdgegaan.

Maar dat waren wel erg irri dingen.
    Positieven dingen waren er ook genoeg, zo kreeg ik nadat we een keer ruzie hadden een kaart thuis. Zat er allemaal zand in, en op het kaartje stond: Een berg of een beetje?

Dat was dan wel weer lief
    Verder no-hard feelings tegen haar. Al met al leuke tijd gehad.
    pi_47362204
    Ik ben al zijn irritante gewoontes alweer vergeten ....
    Al z'n goede trouwens ook

Ik weet alleen nog dat ik me heel lang heb afgevraagd waarom ik er niet eerder een punt achter had gezet
    pi_47364331
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 04:00 schreef Leef het volgende:
    Sessy maar sorry.. sletty.
    Hmm? Het was nog vroeg, wellicht kun je dit nader toelichten?
    pi_47379872
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Natalie het volgende:
    Voorbeeld:

Zij: *Zucht steun* Net de afwas gedaan, en nu moet ik ook de hond nog uitlaten... *zucht*

==> Ze bedoelt: Ik ben moe en heb al genoeg gedaan. Ga jij maar een blokje om met de hond.

Als ze dat nu gewoon zegt...! Maar nee, zo zijn vrouwen idd niet. Dat trekje heb ik ook nog wel eens
    Leuk dat je dat zegt. Ik zou echt zoiets kunnen zeggen zonder daarmee te bedoelen dat hij de hond uit moet laten: ik ben gewoon moe en dat wil ik even met hem delen... En als hij dan zou voorstellen om de hond uit te laten, kan dat serieus aankomen als een verrassing
    pi_47380705
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zegt. Ik zou echt zoiets kunnen zeggen zonder daarmee te bedoelen dat hij de hond uit moet laten: ik ben gewoon moe en dat wil ik even met hem delen... En als hij dan zou voorstellen om de hond uit te laten, kan dat serieus aankomen als een verrassing
    Verder alles goed in jullie relatie?
    Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
      zaterdag 17 maart 2007 @ 21:27:31 #96
    52264 Sjorz
    geen ondertitel
    pi_47381189
    - psychotisch zijn
    - net doen of je zelfmoord wilt gaan plegen (met mij in de buurt)
    - 2 ontzettende kutkatten hele lieve beesten vinden
    - van mij eisen dat ik die 2 bovenstaande katten leuk en lief moet vinden

het rare is, dit zijn al haar minpunten die ik in 4 maanden heb gevonden, voor de rest was ze alles wat ik zocht, dat mag ook wel gezegd worden... (maar nee, ik mis je niet meis, dat je mag branden in de hel)
    acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
    pi_47392723
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
    waarom moet ik hier zo hard om lachen
    pi_47393845
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 21:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Verder alles goed in jullie relatie?
    We zijn het ideale stel, wat dacht je dan
    pi_47427149
    quote:
    Op zaterdag 17 maart 2007 21:27 schreef Sjorz het volgende:
    ...
    het rare is, dit zijn al haar minpunten die ik in 4 maanden heb gevonden, voor de rest was ze alles wat ik zocht, dat mag ook wel gezegd worden... (maar nee, ik mis je niet meis, dat je mag branden in de hel)
    beetje wraakzuchtig?
    Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
    pi_47433019
    quote:

Haha, echt een kiddy love.
    JOHNNY HEITINGA
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')