Dan zou het pas echt interessant worden ja! ik bedoel, we horen hier natuurlijk alleen maar heel eenzijdige verhalen, waardoor je de indruk kan krijgen dat de posters zelf totaal niets te verwijten valt. Zou toch mooi zijn bij een aantal irritatie-lijsten de tegen-lijst van genoemde ex te lezen!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:30 schreef Michellee het volgende:
[..]
Goh volgens mij kan je ex hier wel posten dat haar ex overal om kon zeuren, zelfs om de kleinste dingetjes...
Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef fs180 het volgende:
- kaal brood eten.. dus zonder beleg..
Kutprogramma, ben ik met je eens maar vrouwen kijken dat soort programma's nou eenmaal liever. Ik zeik ook niet dat mijn vriendin geen voetbal kijkt, zolang ik het maar mag kijken.quote:- de meest vreselijkste tv programmas kijken.. zoals temtation island ofzo? wat je echt niet bij haar zou verwachten..
Het is maar waar je je aan ergert....quote:- dr haar vastzetten met elastiekje als ze gaat slapen, en overdag altijd los dragen..
Heerlijk toch, lekker loom van de warme douche je nest in kruipen.quote:- douchen voorhet slapen gaan.. (snap echt niet waarom mensen dat doen..
Ik draag ze soms wel 5 keerquote:- t-shirt 2x dragen
Jammer, maar om het nou irritant te noemen.quote:- nooit meer dan 2 biertjes drinken.
Misschien is haar zadel half gaar...quote:- een plastic zakje over dr fietszadel, zelfs als het niet regent of whatever.. en als dat zakje kapot is.. een nieuwe erop![]()
Dat is idd irritant.quote:- te lui om naar mijn huis te komen (6 min fietsen) maar wel elke ker zowat eisen dat ik naar haar kwam..
Elke dag voldoende slaap pakken is prima, al wordt het wel saai als je ook in het weekend of vakantie nooit eens van je ritme afwijkt...quote:- nooit tot laat op blijven, standaard elke dag om 11uur slapen![]()
Ipv dat hij pissig op jou is omdat jij je haar niet blondeert!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef MM-Luna het volgende:
Een van mijn exen had ook een vreemd iets. Hij was pissig op negers en turken enzovoorts omdat die altijd van die blonde meisjes als vriendin hadden en hij niet.
Tja.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat eerste is zo friggin' herkenbaar...
staan gvd een meter van een patatkraam.. "of ik mee kan lopen om een patatje te halen"
maar bij het uitmaken o.a. zeggen dat je zelf wil ervaren uit te gaan met vriendinnen enzo...
zie je haar het weekend daarop in een (gvd je eigen stam-)kroeg met een vriendin, gaat ze me de volgende ochtend huilend bellen dat ik haar negeerde![]()
![]()
wtf.. ik zei je toch gedag? "maar je kwam niet eens even met me praten" je wilde toch met je vriendin uitgaan, ZONDER mij "maar dan kan je toch wel even met me komen praten?" JIJ wilde dat toch niet en anders kun je toch naar mij toekomen, aangezien JIJ het uitmaakte o.a. daarom"ja maar jij kan dat toch ook"
![]()
de plaat wasis echt 3 meter dik, van titanium, geintegreerd in der kop
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ze maakte het uit toen ze 17 was![]()
en het meest kinderachtige dat ze gedaan heeft: Haar moeder laten bellen omdat zij niks meer met mij te maken wilde hebben/niet meer met me wilde praten/niet meer wilde zien/geen contact meer wilde..
en dan DE DAG ERNA via internet priveberichten sturen naar mij via mijn eigen website en dan vragen gaan stellen over diezelfde website..........Full ban
en dan een paar weken daarna vriendenjes vragen of ik haar ajb weer wil unbannen
dat was echt de emmer die de druppel deed overlopen..
het raarste: zeggen dat je het voornamelijk uitmaakt omdat IK blow, om haar vervolgens 2 weken later in een kroeg bij haar nieuwe vriend(je) op schoot te zien zitten met een joint in haar hoofd
volgens mij was het bedoeld om mij jaloers te maken ofzo, maar dat pakte uit in een "fuck jou, hypocriete achterlijke domme kuthoer, ik hoef nooit en te nimmer ook maar iets met je te maken te hebben, ga dood ofzo.. ik blij, wereld nog blijer"
het was overigens wel leuk om in de bioscoop te staan, naar een zaal te gaan, haar zien staan om kaartjes af te scheuren (baantje) en dan JUIST bij haar in de rij natuurlijk....zij mij negeren, ik dat kaartje in der smoel houden, iedereen haar aankijken omdat ze me echt overdudielijk negeerde, en dan zeggen "scheur mijn kaartje, doe je werk bitch" (lees pump my gas bitch)
even ter verduidelijking: zij zit me allang niet meer dwars, wat ze geflikt heeft wel..
zou der met genoegen een keer terugpakken, zo openbaar mogelijk ghehe![]()
Goddamnit!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic ditIk heb er ook een paar:
- Mij ervan beschuldigen dat ik een moederskindje was omdat ik veel van mijn ouders kreeg. Hij woonde toen op zijn 23ste nog bij zijn ouders thuis(ik was toen 18)
- Wel verwachten dat hij hetzelfde van mijn ouders zou krijgen als ik. Ik kreeg een keer 1000 gulden voor kerst van mijn ouders, hij was toen pisslink dat hij dat niet kreeg
- Een half jaar bij mijn ouders wonen en daar alles te eten, mee uit eten te gaan enz. zonder daar ooit voor te bedanken en er iets voor terug te doen. Als mijn moeder eens vroeg om een klusje was meneer daar veel te lui voor
- Het na 4 jaar uitmaken per mail![]()
Ben blij dat ik van hem af ben
Nou, eentje er van dumpte MIJ ueberhaupt en de ander had 0,0 interesse in mij, dwz, 1x in de week mekaar zien werd hem al te moeilijk want dan moest hij een avond blowen met z'n vrienden missen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het voor degene die je achterlaat wel degelijk VOELT als vreemdgaan, als je acuut na de breakup alweer een ander hebt.
Ik begrijp heus wel dat jij het rouwproces en het afscheid nemen al eerder in stilte en misschien onbewust hebt gedaan, waardoor je bij de breakup al veel verder bent in je verwerking dan de ex en dat je vervolgens veel sneller openstaat voor wat nieuws... zeker als die al in de coulissen staat te popelen!
Maar geredeneerd vanuit de positie van de ex (die ik dus was) wint de emotie het in eerste instantie van deze ratio en voelt het dus heel erg als vreemdgaan. Alsof het allemaal niets heeft voorgesteld.![]()
Is dat niet een beetje overdreven? Zoals het er zo staat komt het op mij over dat jullie elkaar gemiddeld minder dan 1 keer per week zagen en dan nog niet van harte. Dan had je geen "relatie" maar was je zijn neukpop, en dan nog één die hij blijkbaar niet de moeite waard vond. Dat zou ik niet eens een ex noemen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:05 schreef Sessy het volgende:
de ander had 0,0 interesse in mij, dwz, 1x in de week mekaar zien werd hem al te moeilijk want dan moest hij een avond blowen met z'n vrienden missen.
* Paddokingnr1 ziet het al voor zich:quote:
Nou nee eerst zagen we mekaar veel en veel meer (4x in de week of zo?) en ten tweede was ik een stuk ouder dan hij en was mijn behoefte aan seks groter dan de zijne geloof ik. Maar dat is dus ook precies de reden dat ik zeg dat 't niet uitmaakte dat er dus maar een week tussen zat vervolgens en zo, dat er geen emotionele attachment meer was, van zijn kant niet, van mijn kant al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje overdreven? Zoals het er zo staat komt het op mij over dat jullie elkaar gemiddeld minder dan 1 keer per week zagen en dan nog niet van harte. Dan had je geen "relatie" maar was je zijn neukpop, en dan nog één die hij blijkbaar niet de moeite waard vond. Dat zou ik niet eens een ex noemen eerlijk gezegd.
Van jou, of van 't beeld dattie van jou had?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef MaLo het volgende:
Na 6 dagen heb ik hem gedumpt. Ik ben nog nooit zo stapelgek geworden van iemand. En hij was nog nooit zo stapelgek óp iemand geweest, zei de arme ziel.
Jij noemt iemand waar je 6 dagen iets mee had al een ex? Rond de maand vind ik toch wel minimum, anders is het gewoon een flirtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef MaLo het volgende:
Eén van mijn exen was vreselijk irritant. Ik was 15, hij was 19 geloof ik.
Hij vond mij kinderachtig. Als ik met een vriendin rondhing op zo'n cool hoog klimrek in de speeltuin, zei hij dat ik dat niet moest doen. Dat paste niet bij mij. Hij kende me net een wéék!! Hoe weet hij nou wat bij mij past!
Tevens stelde hij zich zooo overdreven voor aan iedereen. Hai. Ik ben <voornaam>. <voornaam> <achternaam>. A la James Bond, maar dan nét anders: "James. James Bond"
Ook stond hij om de haverklap bij mij aan de deur, echt irritant vaak. Gemiddeld 3x per dag zeg maar.
Na 6 dagen heb ik hem gedumpt. Ik ben nog nooit zo stapelgek geworden van iemand. En hij was nog nooit zo stapelgek óp iemand geweest, zei de arme ziel.
Voor mij is die grens anders. Als ik alleen maar wat heb geflikflooid met iemand, is het voor mij een flirt. Met deze jongen deed ik toch wel meer dan alleen een avondje rotzooien. Bovendien sprak hij altijd (nou ja, 6 dagen dusquote:Op zondag 7 januari 2007 14:41 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Jij noemt iemand waar je 6 dagen iets mee had al een ex? Rond de maand vind ik toch wel minimum, anders is het gewoon een flirt
Uiteraard van het totaal onrealistische beeld dat hij van mij had. Die jongen was echt verblind door verliefdheid.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef Sessy het volgende:
[..]
Van jou, of van 't beeld dattie van jou had?
uhhh, dat's gewoon dialect (beetje Amsterdams)quote:Op maandag 8 januari 2007 02:53 schreef tommie_b het volgende:
Ik: jongen
Zij: meisje
Zo af en toe door een zin het woord 'ouwe' gooien in een gesprek
Amsterdamsquote:Op maandag 8 januari 2007 08:40 schreef Dwan het volgende:
[..]
uhhh, dat's gewoon dialect (beetje Amsterdams)
Ik heb het ook constant over, pik, gap, ouwe, kerel, etc.
maar oké, na het nogmaals overdacht te hebben als je het tegen je chikie of je kereltje zegt is het idd wel eri.
Ik hou het meestal ook maar bij de moesie moesie naamjes.
Maar ook die niet te veel want anders word het te klef.
You bet your ass on it...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 04:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Af en toe ouwe zeggen is echt fokkin irritant?
hey... OUWEquote:
Ah zo heb ik een ex die haar Senseo, of all things, onderhand bijna met haar leven beschermde.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
Altijd als ik de waterkoker gebruikte moest ik die van haar, als het water kookte en de waterkoker uitsloeg, nog even laten staan en pas na 10 seconden er af halen.. Ik weet nog steeds waarom, maar ze maakte er ALTIJD heissa van
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah zo heb ik een ex die haar Senseo, of all things, onderhand bijna met haar leven beschermde.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:36 schreef Natalie het volgende:
*Aanvulling doet*Jaloers zijn op m'n beste vrienden (omdat ik aandacht aan hen besteedde), tot op het punt dat ik hun naam nog amper kon noemen zonder dat ie geïrriteerd raakte.
Misschien krijgt hij wel spanks als hij tegen zn ouders in gaatquote:Het nalaten het voor me op te nemen als zijn ouders op me zitten te fitten. Meneer zat ernaast en hield zijn bek stijf dicht.
En da's wel irritant jaquote:Het feit dat ie me geen minuut uit z'n blikveld liet (vleiend in het begin, maar op het laatst was ik alleen in het toilet veilig) Het afsluiten van mìjn msn-vensters, omdat hij niet wilde dat ik chatte met (mannelijke) vrienden.
En ja, ik heb 'm gedumpt. Via de telefoon. Hij verdiende imho niet beter.
Gelukkig ontwikkelde ik snel betere smaak, al heb ik het te doen met z'n huidige vriendin
hehehe Luister OUWE je wordt gewoon geFOKt waar je bij staat........................quote:Op maandag 8 januari 2007 19:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
AmsterdamsOuwe
!
Pik, gap, kerel, gozer kan ik nog hebben, maar ouwe?
Ieder beetje tijd wat ik aan m'n vrienden besteedde vond hij teveel. Hij was ontzettend jaloers...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:55 schreef EggsTC het volgende:
Als je meer aandacht besteed aan vrienden dan je relatie zit er iets wel fout... maar hun namen niet meer mogen noemen gaat wel ver ja.
Ben jij gek. Het was een mamma's-kindje.quote:Misschien krijgt hij wel spanks als hij tegen zn ouders in gaat
Hahaha, ja, dat zijn vrouwen soms wel een beetje idd.quote:'t enige wat ik eigelijk van mn ex vreselijk irritant vond was dat ze altijd echt superduidelijk iets liet lijken, maar het nooit rechtdoorzee zei. Beetje eromheen draaien altijd.
quote:
Ja maar niet, ik-ontplof-omdat-er-een-krasje-op-het-apparaat-zit-heilig.quote:
in dat geval kunnen we het topic ook wat rekbaarheid meegeven misschien?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:07 schreef R-Tech het volgende:
Blijft een leuk topic ditHelaas heb ik dit soort verhalen niet.. tenzij ik het uit ga maken (want dan kan ik wel iets verzinnen
)
Hmm? Het was nog vroeg, wellicht kun je dit nader toelichten?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:00 schreef Leef het volgende:
Sessy maar sorry.. sletty.
Leuk dat je dat zegt. Ik zou echt zoiets kunnen zeggen zonder daarmee te bedoelen dat hij de hond uit moet laten: ik ben gewoon moe en dat wil ik even met hem delen... En als hij dan zou voorstellen om de hond uit te laten, kan dat serieus aankomen als een verrassingquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Natalie het volgende:
Voorbeeld:
Zij: *Zucht steun* Net de afwas gedaan, en nu moet ik ook de hond nog uitlaten... *zucht*
==> Ze bedoelt: Ik ben moe en heb al genoeg gedaan. Ga jij maar een blokje om met de hond.
Als ze dat nu gewoon zegt...! Maar nee, zo zijn vrouwen idd niet. Dat trekje heb ik ook nog wel eens
Verder alles goed in jullie relatie?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt. Ik zou echt zoiets kunnen zeggen zonder daarmee te bedoelen dat hij de hond uit moet laten: ik ben gewoon moe en dat wil ik even met hem delen... En als hij dan zou voorstellen om de hond uit te laten, kan dat serieus aankomen als een verrassing
waarom moet ik hier zo hard om lachenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
Altijd als ik de waterkoker gebruikte moest ik die van haar, als het water kookte en de waterkoker uitsloeg, nog even laten staan en pas na 10 seconden er af halen.. Ik weet nog steeds waarom, maar ze maakte er ALTIJD heissa van
We zijn het ideale stel, wat dacht je danquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Verder alles goed in jullie relatie?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:27 schreef Sjorz het volgende:
...
het rare is, dit zijn al haar minpunten die ik in 4 maanden heb gevonden, voor de rest was ze alles wat ik zocht, dat mag ook wel gezegd worden... (maar nee, ik mis je niet meis, dat je mag branden in de hel)
Haha, echt een kiddy love.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:07 schreef MaLo het volgende:
Eén van mijn exen was vreselijk irritant. Ik was 15, hij was 19 geloof ik.
Hij vond mij kinderachtig. Als ik met een vriendin rondhing op zo'n cool hoog klimrek in de speeltuin, zei hij dat ik dat niet moest doen. Dat paste niet bij mij. Hij kende me net een wéék!! Hoe weet hij nou wat bij mij past!
Tevens stelde hij zich zooo overdreven voor aan iedereen. Hai. Ik ben <voornaam>. <voornaam> <achternaam>. A la James Bond, maar dan nét anders: "James. James Bond"
Ook stond hij om de haverklap bij mij aan de deur, echt irritant vaak. Gemiddeld 3x per dag zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |