Oh, sorry, bij schaap dacht ik gelijk aan een vrouw.quote:
Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, het is iig wel duidelijk waarom het je ex is dan.![]()
Het enge is dat als ik je fobo bekijk je er als een heel lief meisje uitziet![]()
ik heb zo mijn buien, maar over het algemeen ben ik lief.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is iig wel duidelijk waarom het je ex is dan.![]()
Het enge is dat als ik je fobo bekijk je er als een heel lief meisje uitziet![]()
Heus niet!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:45 schreef Larissa het volgende:
Ik denk dat Moelan0e zelf de irritantste ex uit dit topic is.
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Het enge is dat als ik je fobo bekijk je er als een heel lief meisje uitziet![]()
Jaa ik woon in utrecht, randstad. Nee dat is ze niet dat weet ik wel zeker, mocht het wel zo zijn is het jammer voor haar eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vind 90 euro voor 2 personen nog weinig hoor...
Je woont in utrecht? Anders zou ik vragen of je ex ook een fokker is
Laat mijn ervaring nou net zijn dat vrouwen daar een patent op hebben. En het vervolgens gek vinden dat ik mijn kop dicht hou en de persoon in kwestie negeer omdat het toch geen zin heeft daar tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:37 schreef Ms.Poes het volgende:
- Tijdens ruzies steeds het meest pijnlijke oprakelen zodat hij meteen een heilige lijkt en ik lamgeslagen ben
Je hebt gelijk, tegen de ex van Jitske kan niemand op.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:48 schreef JoeDank het volgende:
Heus niet!
Die van mij kon daar ook wat van. Altijd maar denken dat ze gelijk had, en daar was ze ook niet meer vanaf te brengen. Eenkennig dus. Ik hield altijd maar wijselijk mijn mond, viel toch niks meer mee te beginnen op zo moment.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:19 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Laat mijn ervaring nou net zijn dat vrouwen daar een patent op hebben. En het vervolgens gek vinden dat ik mijn kop dicht hou en de persoon in kwestie negeer omdat het toch geen zin heeft daar tegenin te gaan.
Die van mij was ongelooflijk overtuigd atheist. Als je denkt dat overtuigde gristenen erg zijn, forget it, overtuigde atheisten zijn nog veel erger...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:00 schreef ikdenkkris het volgende:
- Hij kon mijn mening absoluut niet respecteren (Hij hoeft het er niet mee eens te zijn, absoluut niet, maar laat me in m'n waarde!)
En dat had je met je vorige exen niet dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:05 schreef Jitse het volgende:
Ja.. ik laat haar nu duidelijk merken dat ik niks meer met haar te maken wil hebben, maar 't ergste is dat ik nog altijd bij haar wil zijn en haar mis. Snap er niks van als ik dat zelf opnieuw lees, liefde maakt echt blind.
Yakkie, hoop dat het snel over is.
Heh, dus er zijn nog wel wat goede herinneringen over. Heb je je tijd en moeite dus niet helemaal verspild.quote:Best ever. Goddelijk tussen de lakens en had het lichaam & de looks van een topmodel.
Deed ie ook als ie in de trein zat oid dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
zijn neus in zijn handen snuiten (vooral onder de douche)....![]()
![]()
![]()
nee hoor...gewoon thuis..op de bank of zo....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deed ie ook als ie in de trein zat oid dan?![]()
Doet mijn vriendin ook onder de douche trouwens, wat is daar in hemelsnaam zo erg aan? Snuiten, weg laten spoelen en je handjes wassen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor...gewoon thuis..op de bank of zo.......echt smerig....
![]()
![]()
![]()
aan de bank...op zijn sokken.....quote:Op woensdag 21 maart 2007 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]En wat deed ie er dan mee, aan de bank smeren?
Teringquote:Op woensdag 21 maart 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee hoor...gewoon thuis..op de bank of zo.......echt smerig....
![]()
![]()
![]()
omgquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aan de bank...op zijn sokken.........
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |